SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mirror mirror on the wall......ik weet wie het zegt
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
We moeten er maar mee leren leven. En de mensen in onze omgeving ookquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Nu denk eerder dat anderen ermee moeten leren levenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
We moeten er maar mee leren leven. En de mensen in onze omgeving ookVeranderen doen we toch lekker niet
Bestel een bugasaltquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Net nu mijn vliegenmepper het begeeft.
Een TT met een diepe betekenis, dat iedereen zichzelf even goed in de spiegel moet aankijken en moet nadenken. Dat er meer achter die oppervlakkige blik ligt.quote:
Heb hier urenlang over nagedacht en in split second moeten plaatsen voor een ander het deed.Lach met een schone bips![]()
Jij denkt er niet lichtvoetig overquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een TT met een diepe betekenis, dat iedereen zichzelf even goed in de spiegel moet aankijken en moet nadenken. Dat er meer achter die oppervlakkige blik ligt.
Heb hier urenlang over nagedacht en in split second moeten plaatsen voor een ander het deed.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam gewoon niks anders in me opHoeveel persoonlijkheden posten hierquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een TT met een diepe betekenis, dat iedereen zichzelf even goed in de spiegel moet aankijken en moet nadenken. Dat er meer achter die oppervlakkige blik ligt.
Heb hier urenlang over nagedacht en in split second moeten plaatsen voor een ander het deed.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat mag ook weleens gezegd worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op je! Ik wist dat je het kon. Gefeliciteerd![]()
![]()
3 persoonlijkhedenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik sta gewoon met beide voeten op de grond, ben niet gaan zweven
26 maar geen tijd om tussen alle kloons te switchen. Sorryquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel persoonlijkheden posten hier
Absoluut. Jammer dat ik geen tijd meer heb om nog een leuke sticker voor zijn schriftje te vinden. Misschien als ik het straks herinnerquote:![]()
Ssst, nog maar 23 punten nodig.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op je! Ik wist dat je het kon. Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Dansjes in de kamer hier nu.
Nu ga ik denken dat je iemand anders bentquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
26 maar geen tijd om tussen alle kloons te switchen. Sorry
🦶🦶🦶🦶🦶quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dansjes in de kamer hier nu.
![]()
Ja nou dat kan morgen ook. 300 punten op 1 dag niet.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nu ook niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja nou dat kan morgen ook. 300 punten op 1 dag niet.Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja nou dat kan morgen ook. 300 punten op 1 dag niet.![]()
Bedoel je nu een kamelenteen of kamilletheequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kamalaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoel je nu een kamelenteen of kamillethee
Daar twijfelde ik ook tussen ....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoel je nu een kamelenteen of kamillethee![]()
quote:jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoel je nu een kamelenteen of kamilletheeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dus je bent voor Trump?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan ga je niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wil eigenlijk nog niet slapen![]()
![]()
kom je gezellig bolken hierquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wil eigenlijk nog niet slapenUw ADH vitamine Worst
Yep ik geraak morgen toch wel uit bed. Kouwe douche.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kom je gezellig bolken hierWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oh hai.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dag Mevrouwtje oepsquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Shit, helemaal vergeten om kruidnoten in te slaan afgelopen weekend.I'm surrounded by morons!
Er komt zo weer een weekend!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef Fogel het volgende:
Shit, helemaal vergeten om kruidnoten in te slaan afgelopen weekend.![]()
Daar betalen we allemaal voor door het belasting stelselquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig hoef je zijn eten niet te bekostigen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb knettersuiker van AH Zundert.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef Fogel het volgende:
Shit, helemaal vergeten om kruidnoten in te slaan afgelopen weekend.Werewolf
Ja, maar dan moet ik weer terug naar Nederland vliegen.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik weer terug naar Nederland vliegen.![]()
![]()
Je kunt ook een van je bediende erop uit sturen om ze voor je te halen!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik weer terug naar Nederland vliegen.
We hebben allemaal geen muis!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook een van je bediende erop uit sturen om ze voor je te halen!
O wacht ...![]()
dat welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar betalen we allemaal voor door het belasting stelselUw ADH vitamine Worst
Zoiets zou ik F0gel niet gunnenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
We hebben allemaal geen muis!
O wacht ...
Oh, heb ik die? Eens in de schuur kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook een van je bediende erop uit sturen om ze voor je te halen!
I'm surrounded by morons!
Owja, ik moet nog even BOLKEN vandaagOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed idee!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik moet nog even BOLKEN vandaagI'm surrounded by morons!
Mirror Mirror on tha Wall..
Edit: oh, ik heb het echt zó uit mn hoofd gevist
Maar zag dat ik niet de eerste was met de associatiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mirror mirror on the wall......Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
U zei?quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja en?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Het is weer Dol Dwazen Donderdag Disco Tijd![]()
![]()
Gefeli!
Wel mooie getallen zo
Je gaat slapen?quote:
Dan slaap lekker![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 17-10-2024 00:24:15 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:21 schreef devzero het volgende:
Volgens mij was die selfie in mijn DM voor iemand anders bedoelt
Ik wast nie
Ohw.quote:
Ik vat het maar op als compliment, dan?
Flip Fluitketel?quote:
😂Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het helpt sommige andere DTS-gebruikers wel om sgaapjes te tellen, in elk geval.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helpt anders weet ik het niet.
Soms.
Misschien.
Ooit.
Of
zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
🌕🤪quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Het helpt sommige andere DTS-gebruikers wel om sgaapjes te tellen, in elk geval.
Soms.
Misschien.
Ooit.
Of
zo.Werewolf
Dat onderanderequote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
snap ik wel met zo'n fluitketel boven je postWerewolf
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
snap ik wel met zo'n fluitketel boven je post
Jij ook vaak zo'n last van volle maan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Op FOK! posten zal waarschijnlijk niet goed helpen met in slaap vallen. Maar ik hoop dat je snel in slaap valtquote:![]()
Yepquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij ook vaak zo'n last van volle maan?Werewolf
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:
Maar ik heb de laatste paar weken wel wat pijntjes die me wakker maken en wakker houden 's nachts![]()
Hmja, hoop dat het snel over gaat en anders dat het helpt om 's nachts paracetamol te nemen...
Die ik vast klaarzet op het nachtkastje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja want jij bent de jonge god die het gemiddelde omlaag haalt natuurlijk!quote:
Oh Gij
Mag ik U/u aanbidden...?![]()
Graag.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja want jij bent de jonge god die het gemiddelde omlaag haalt natuurlijk!
Oh Gij
Mag ik U/u aanbidden...?![]()
Of datquote:
Weerwolfje. Gehuild naar de Volle Maan. Hoogsensitief. Zware week.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Maar ik heb de laatste paar weken wel wat pijntjes die me wakker maken en wakker houden 's nachts![]()
Hmja, hoop dat het snel over gaat en anders dat het helpt om 's nachts paracetamol te nemen...
Die ik vast klaarzet op het nachtkastje.
Nare bijwerkingen van paradinges. Rare dromen. Nu ook niet met alle paradinges.Werewolf
Een pak op je billen kan je krijgenquote:
![]()
Paradinges...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weerwolfje. Gehuild naar de Volle Maan. Hoogsensitief. Zware week.
Nare bijwerkingen van paradinges. Rare dromen. Nu ook niet met alle paradinges.
Paranormaal? 'buiten het normale'?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Paracetamol.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Paradinges...
Paranormaal? 'buiten het normale'?Werewolf
Ah - dat zal het grootste euvel wel zijn.quote:
Sterkte daarmee![]()
Dat kan zo'n groot effect hebben - en ook overdag...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ow, dat is wel lastig.quote:
Is er een pijnstiller waar je wel tegen kan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
snap ik wel met zo'n fluitketel boven je postbleiburg komt niet nach apeldoorn spelen
![]()
![]()
De paracetamol van Zuid Afrika maar die is op. In de komende paasvakantie een goei voorraadje inslaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, dat is wel lastig.
Is er een pijnstiller waar je wel tegen kan?Werewolf
Hmmmmmm.....quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De paracetamol van Zuid Afrika maar die is op. In de komende paasvakantie een goei voorraadje inslaan.Is die anders dan onze PCM...?
![]()
Hm.
Maar aan iets als ibuprofen e.d. kleven dus ook nadelen, ik dacht dat je daar dan ook niet tegen kan (de groep van NSAID's: ibu, diclo, naproxen enz).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ting! U riep?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het is enkel rare dromen, verder kan ik het verdragen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmmmm.....Is die anders dan onze PCM...?
![]()
Hm.
Maar aan iets als ibuprofen e.d. kleven dus ook nadelen, ik dacht dat je daar dan ook niet tegen kan (de groep van NSAID's: ibu, diclo, naproxen enz).Werewolf
Goedkoperquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmmmm.....Is die anders dan onze PCM...?
![]()
Hm.
Maar aan iets als ibuprofen e.d. kleven dus ook nadelen, ik dacht dat je daar dan ook niet tegen kan (de groep van NSAID's: ibu, diclo, naproxen enz).
Werewolf
Maar als je daar wel tegen kan, dan is de samenstelling andersquote:
Oooeehhh... de Heksenkring...?quote:
Ik zag het, maar wel rond een pentagramquote:![]()
Klein heksjequote:Op donderdag 17 oktober 2024 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zag het, maar wel rond een pentagram
Werewolf
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Plasbolkje
Ik deed hetquote:
Ik lig (alweer)quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3020 / +303 / +13 / 3556 / 4180
2. JustinK / 864 / +27 / +0 / 3492 / 3892
3. KillemWieft / 637 / +35 / +0 / 297 / 528
4. devzero / 615 / +9 / +1 / 564 / 756
5. Lovely / 611 / +16 / +0 / 2478 / 2899
6. AardappelSchotel / 588 / +29 / +0 / 2326 / 2767
7. Sally / 430 / +4 / +26 / 336 / 470
8. ieniminimuis / 384 / +13 / +0 / 1064 / 1244
9. loveyoulongtime / 364 / +8 / +0 / 1279 / 1491
10. hemarookworst / 353 / +9 / +2 / 758 / 939
11. MizzezAmy / 321 / +25 / +0 / 1587 / 1821
12. Pinnenmutske / 270 / +31 / +15 / 764 / 948
13. Kissingbird / 262 / +20 / +9 / 1402 / 1591
14. ToT / 257 / +17 / +0 / 1385 / 1511
15. mario390 / 218 / +5 / +21 / 210 / 295
16. gebrokenglas / 187 / +17 / +0 / 790 / 909
17. marc0871 / 180 / +1 / +0 / 230 / 349
18. sp3c / 180 / +6 / +14 / 195 / 257
19. mascara-klodder / 164 / +6 / +5 / 410 / 510
20. Grrrrrrrr / 140 / +0 / +0 / 172 / 219SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bakkie koffie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk rustig te kunnen posten. Geen eaquebolkjedepleurisbolkdebolk en ik zet een post. En wie is daar….. juist …quote:![]()
Ik voelde het in mijn slaap dat je postte en ik werd er meteen van wakker.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk rustig te kunnen posten. Geen eaquebolkjedepleurisbolkdebolk en ik zet een post. En wie is daar….. juist …![]()
Ik dacht ff je hebt een Dotalarm bel 🛎️quote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik voelde het in mijn slaap dat je postte en ik werd er meteen van wakker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker mutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht ff je hebt een Dotalarm bel 🛎️
Maar ik heb m'n karma al gekregen hoor. Smerig zilvervisje op het toilet.
O jeee heb je hem kunnen pakken?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik heb m'n karma al gekregen hoor. Smerig zilvervisje op het toilet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig wel. Gore dingen zijn het.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jeee heb je hem kunnen pakken?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja en razend snel altijdquote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Gore dingen zijn het.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mieter er altijd een beetje bijtend schoonmaakspul overheen. Dan zijn ze niet zo snel meer.quote:
A dat vind ik gemeenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het ook gemeen dat hij in mijn huis inbreekt.
A de smileyboys
Assiequote:
Ow klote zegquote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verschrikkelijke nacht achter de rug![]()
![]()
Naar, dat heb je wel vaker he, kan je niet iets krijgen om te slapen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verschrikkelijke nacht achter de rugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bang voor verslavingquote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar, dat heb je wel vaker he, kan je niet iets krijgen om te slapen?
Werewolf
Dat ben je nu aan het bolkuhquote:![]()
Je zou het een week kunnen proberen, dan ben je niet echt geljik verslaafdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er al mee geworsteldquote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben je nu aan het bolkuh![]()
Je zou het een week kunnen proberen, dan ben je niet echt geljik verslaafd
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: