abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215286258
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 03:05 schreef Chivaz het volgende:
Laat maar ook
Ah je bent er al achter gekomen dat het gewoon BNW-bagger is?

'October Surprise' zei je? :')

twitter

Waarom val je toch altijd onmiddelijk voor dit soort bagger? Je wilt te graag! :{w

Over October Surprise gesproken:

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 17-10-2024 06:49:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 17 oktober 2024 @ 03:14:55 #122
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215286261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 03:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kan je nu al voorspellen dat mocht Trump president worden dat er druk gezet gaat worden op Vance om Donald Trump uit zijn functie te zetten. En die roep zullen jullie zo hypocriet als jullie zijn versterken in dit topic.
Waarom zijn 'we' (wie dat dan ook moge zijn) hier hypocriet? Ten tweede, nee, dat zal ik zeer zeker niet doen omdat ik Vance net zo'n groot (wellicht zelfs erger, maar om andere redenen) gevaar en probleem meen voor het wel-en-wee van de Verenigde Staten als Trump.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215286263
Ik zat op X even te kijken naar het debat, en daar wordt ze met de grond gelijk gemaakt.

Zet de tv aan en op CNN zijn ze een stuk gematigder.

Zap even naar Fox, dat is een slachtveld, als een Johan Derksen aan de speed hakken ze erop in :')

Tis wel een en al vooringenomen proganda :P
Hell To The Liars
pi_215286264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 03:19 schreef Droopie het volgende:
Ik zat op X even te kijken naar het debat, en daar wordt ze met de grond gelijk gemaakt.

Zet de tv aan en op CNN zijn ze een stuk gematigder.

Zap even naar Fox, dat is een slachtveld, als een Johan Derksen aan de speed hakken ze erop in :')

Tis wel een en al vooringenomen proganda :P
Verkiezingen in de VS zijn altijd een slagveld. De accounts op X die ik volg zijn juist heel positief over Harris. Je weet van te voren dat Harris afgekraakt gaat worden in MAGA-kringen.

Als referentie: ze vonden dat Trump een 'masterclass' had gegeven bij de Bloomberg Economic Club in Chicago _O-

twitter

Afgezien nog van antwoorden die hij helemaal niet gaf maar doodleuk over iets heel anders begon :|W

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 17-10-2024 07:06:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215286267
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 03:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Verkiezingen in de VS zijn altijd een slagveld. De accounts op X die ik volg zijn juist heel positief over Harris. Je weet van te voren dat Harris afgekraakt gaat worden in MAGA-kringen.

Als referentie: ze vonden dat Trump een 'masterclass' had gegeven bij de Bloomberg Economic Club in Chicago _O-
En dat is het probleem, je media dieet is op z’n zachtst gezegd een beetje eenzijdig.
pi_215286270
Nou ja, wat ik van Raymond Mens begrepen heb is dat Fox wel een grote speler is.

Andere kant, als ik hoor dat er maar 13 miljoen mensen naar kijken op zo'n groot land.

Trump zal wel winnen, de bookmakers geven hem de meeste kans en dat zijn vaak de beste graadmeters.
Hell To The Liars
pi_215286271
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 03:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En dat is het probleem, je media dieet is op z’n zachtst gezegd een beetje eenzijdig.
Niet als je ook accounts volgt (van anti-Trump/ ex-Republikeinen) die juist de alternatieve media volgen maar dan kritisch. Ik plaats ook regelmatig MAGA-meningen/ Fox-analyses en allerhande andere bagger van MAGA-rechts :?

Toch?! En anders kom jij er wel mee of een andere Trump-fan :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 17-10-2024 03:59:42 ]
pi_215286273
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 03:32 schreef Droopie het volgende:
Nou ja, wat ik van Raymond Mens begrepen heb is dat Fox wel een grote speler is.

Andere kant, als ik hoor dat er maar 13 miljoen mensen naar kijken op zo'n groot land.

Trump zal wel winnen, de bookmakers geven hem de meeste kans en dat zijn vaak de beste graadmeters.
Het overgrote deel van de VS houdt zich helemaal niet bezig met de politiek en van de stemmers heeft het grootste deel onvoldoende informatie om een goed oordeel te vormen. Maar goed daar moet je het mee doen in een democratie.

Oh en die bookies als 'graadmeter', ik weet niet hoor.

twitter

twitter
pi_215286277
twitter

Sacks heeft gelijk, dat is ook de reden @KoosVogels en anderen dat ik vorige keer zij dat het te laat was.
Uiteraard kon ik toen rekenen op de door @JAM gehekelde whataboutisms.
Feit blijft dat je dit soort fouten nu niet meer kunt rechttrekken want ze is nu eenmaal een erg zwakke kandidate die in tijdsnood zit.
pi_215286279
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 03:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Sacks heeft gelijk, dat is ook de reden @:koosvogels en anderen dat ik vorige keer zij dat het te laat was.
Uiteraard kon ik toen rekenen op de door @:jam gehekelde whataboutisms.
Feit blijft dat je dit soort fouten nu niet meer kunt rechttrekken want ze is nu eenmaal een erg zwakke kandidate die in tijdsnood zit.
Het zijn alleen maar 'fouten' voor MAGA/Trump-fans. Mensen met een beetje gezond verstand kijken er anders tegenaan zeker als ze Trump ook bezig hebben gezien.
pi_215286280
Lawrence O'Donnell maakt Brett Baier helemaal af.

Zit er zeker niet in dat Trump bij hem langskomt? ;(

Zulke 'fouten' maakt Trump niet meer ....

twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 17-10-2024 07:40:59 ]
pi_215286281
quote:
82s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 04:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het zijn alleen maar 'fouten' voor MAGA/Trump-fans. Mensen met een beetje gezond verstand kijken er anders tegenaan zeker als ze Trump ook bezig hebben gezien.
Democraten kijken er anders tegen aan, vooral de types die graag alles door een blauwe bril zien.
De wat objectievere mens ziet een slecht interview dat niet op een slechter moment had kunnen komen.
pi_215286284
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 04:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Democraten kijken er anders tegen aan, vooral de types die graag alles door een blauwe bril zien.
De wat objectievere mens ziet een slecht interview dat niet op een slechter moment had kunnen komen.
Niemand last van een roze bril hier zeker? :D

Het enige slechte was de interviewer en dat terwijl Baier nog n van de betere hosts is bij Fox News. Blijkbaar toch gevoelig voor alle commentaren richting zijn persoon. Ik heb hem echt nog nooit op die manier iemand zien interviewen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 17-10-2024 07:57:53 ]
pi_215286288
quote:
82s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 04:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Slechte interviewer vooral.

En dat terwijl Baier toch n van de betere hosts is bij Fox News. Blijkbaar toch gevoelig voor alle commentaren richting zijn persoon. Ik heb hem echt nog nooit op die manier iemand zien interviewen.
Nou nou Kijkertje, vind je niet dat Kamala gewoon beter haar best had moeten doen? Je kan niet je vinger wijzen naar Baier omdat hij een paar lastige vragen had voor Harris.
pi_215286289
twitter

'She took on the issue and gave her response'.
pi_215286290
Let wel, Trump en vooral Vance doen dit soort interviews wekelijks tegenover soms ronduit vijandige journalisten.
Je eigen posities verdedigen is toch echt het minimale dat je moet beheersen tijdens de campagne.
pi_215286291
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 04:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nou nou Kijkertje, vind je niet dat Kamala gewoon beter haar best had moeten doen? Je kan niet je vinger wijzen naar Baier omdat hij een paar lastige vragen had voor Harris.
Nee hoor, de lastige vragen zijn juist prima. De leidende vraag, de strikvraag, het verkeerde fragment van Trump's uitspraak over de 'enemy within' en het continu onderbreken bij de beantwoording van vragen niet.

En Harris heeft zich ondanks dat prima geweerd! Doet Trump haar niet na :N

twitter

twitter

twitter

Dit dus. Ze zijn veel te voorzichtig.

twitter

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 04:26 schreef Chivaz het volgende:
Let wel, Trump en vooral Vance doen dit soort interviews wekelijks tegenover soms ronduit vijandige journalisten.
Je eigen posities verdedigen is toch echt het minimale dat je moet beheersen tijdens de campagne.
Wekelijks? Welke dan? En welke 'vijandigheid'?

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 17-10-2024 07:11:38 ]
pi_215286293
twitter

Het word natuurlijk een heel ander verhaal als je word gefactchecked en de factcheck blijkt niet waar te zijn……..
pi_215286294
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 04:29 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het word natuurlijk een heel ander verhaal als je word gefactchecked en de factcheck blijkt niet waar te zijn……..
Heb je dat wel gefactcheckt dan? Vast niet.

Maar vertel hoe wist Trump dat dan voor de FBI die cijfers corrigeerde (wat blijkbaar het geval is)? Best knap voor iemand die helemaal geen inzage heeft in die cijfers? Dat voelde hij aan zijn water of zo? :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 17-10-2024 08:22:41 ]
pi_215286297
twitter
pi_215286302
Brett Baier zelf:
twitter

En een greep uit niet-MAGA accounts:

twitter

twitter

twitter

Dit ook. Trump die steeds maar beweert dat Harris dom is ....

twitter

Een stuk slimmer en moediger dan Trump idd.

Maar mss kan nog een 'music fest' hem helpen :|W

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 17-10-2024 07:21:14 ]
pi_215286304
De pogingen van de Republikeinen in Georgia om de uitslag naar hun hand te zetten zijn mislukt:

twitter

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 17-10-2024 07:37:58 ]
  donderdag 17 oktober 2024 @ 06:26:18 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_215286368
quote:
Heb je voorbeelden van een paar van dergelijke interviews van Trump van de afgelopen weken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 17 oktober 2024 @ 06:35:58 #144
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215286384
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 03:19 schreef Droopie het volgende:

Debat? Als een interview wordt ervaren als een debat dan is er iets mis gegaan.
Gn kloon van tvlxd!
pi_215286474
quote:
Trump reageert zelden inhoudelijk op een vraag. Bij Harris zou zoiets niet worden geaccepteerd.
pi_215286506
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 07:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Trump reageert zelden inhoudelijk op een vraag. Bij Harris zou zoiets niet worden geaccepteerd.
gendoctrineerde Maga modus aan.
Dat Trump niet reageert op vragen is een teken van sterkte en daarna vertelt hij coherent wat wel zijn plannen zijn. Hij WEET in ieder geval niets van project 2025 af.
Kamala is zwak die reageertniet op vragen en vertelt leugens en incoherente verhaaltjes. :D
pi_215286565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 07:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat Trump niet reageert op vragen is een teken van sterkte en daarna vertelt hij coherent wat wel zijn plannen zijn. Hij WEET in ieder geval niets van project 2025 af.
Kamala is zwak die reageertniet op vragen en vertelt leugens en incoherente verhaaltjes. :D
En z is het.
pi_215286603
pi_215286715
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 07:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
precies..

Interviewer stelt een vraag:
Trump kraamt iets willekeurigs uit
x10 (interviewer denkt.. fuck my life)
interviewer: beetje meeknikken in de ruis

Maar Harris(!!!)...
Interviewer op Pitbull modus.

Zelfs Biden kreeg niet de behandeling van een dementerende schoothond.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 oktober 2024 @ 09:11:55 #150
284411 crew  heywoodu
pi_215286997
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 03:32 schreef Droopie het volgende:

Beste graadmeter is natuurlijk het lijstje met de 13 keys van Allan Lichtman :Y
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Keys_to_the_White_House#Table_2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')