Ah je bent er al achter gekomen dat het gewoon BNW-bagger is?quote:
Waarom zijn 'we' (wie dat dan ook moge zijn) hier hypocriet? Ten tweede, nee, dat zal ik zeer zeker niet doen omdat ik Vance net zo'n groot (wellicht zelfs erger, maar om andere redenen) gevaar en probleem meen voor het wel-en-wee van de Verenigde Staten als Trump.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 03:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kan je nu al voorspellen dat mocht Trump president worden dat er druk gezet gaat worden op Vance om Donald Trump uit zijn functie te zetten. En die roep zullen jullie zo hypocriet als jullie zijn versterken in dit topic.
Verkiezingen in de VS zijn altijd een slagveld. De accounts op X die ik volg zijn juist heel positief over Harris. Je weet van te voren dat Harris afgekraakt gaat worden in MAGA-kringen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 03:19 schreef Droopie het volgende:
Ik zat op X even te kijken naar het debat, en daar wordt ze met de grond gelijk gemaakt.
Zet de tv aan en op CNN zijn ze een stuk gematigder.
Zap even naar Fox, dat is een slachtveld, als een Johan Derksen aan de speed hakken ze erop in
Tis wel een en al vooringenomen proganda
En dat is het probleem, je media dieet is op z’n zachtst gezegd een beetje eenzijdig.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 03:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Verkiezingen in de VS zijn altijd een slagveld. De accounts op X die ik volg zijn juist heel positief over Harris. Je weet van te voren dat Harris afgekraakt gaat worden in MAGA-kringen.
Als referentie: ze vonden dat Trump een 'masterclass' had gegeven bij de Bloomberg Economic Club in Chicago![]()
Niet als je ook accounts volgt (van anti-Trump/ ex-Republikeinen) die juist de alternatieve media volgen maar dan kritisch. Ik plaats ook regelmatig MAGA-meningen/ Fox-analyses en allerhande andere bagger van MAGA-rechtsquote:Op donderdag 17 oktober 2024 03:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dat is het probleem, je media dieet is op z’n zachtst gezegd een beetje eenzijdig.
Het overgrote deel van de VS houdt zich helemaal niet bezig met de politiek en van de stemmers heeft het grootste deel onvoldoende informatie om een goed oordeel te vormen. Maar goed daar moet je het mee doen in een democratie.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 03:32 schreef Droopie het volgende:
Nou ja, wat ik van Raymond Mens begrepen heb is dat Fox wel een grote speler is.
Andere kant, als ik hoor dat er maar 13 miljoen mensen naar kijken op zo'n groot land.
Trump zal wel winnen, de bookmakers geven hem de meeste kans en dat zijn vaak de beste graadmeters.
Het zijn alleen maar 'fouten' voor MAGA/Trump-fans. Mensen met een beetje gezond verstand kijken er anders tegenaan zeker als ze Trump ook bezig hebben gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 03:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Sacks heeft gelijk, dat is ook de reden @:koosvogels en anderen dat ik vorige keer zij dat het te laat was.
Uiteraard kon ik toen rekenen op de door @:jam gehekelde whataboutisms.
Feit blijft dat je dit soort fouten nu niet meer kunt rechttrekken want ze is nu eenmaal een erg zwakke kandidate die in tijdsnood zit.
Democraten kijken er anders tegen aan, vooral de types die graag alles door een blauwe bril zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 04:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het zijn alleen maar 'fouten' voor MAGA/Trump-fans. Mensen met een beetje gezond verstand kijken er anders tegenaan zeker als ze Trump ook bezig hebben gezien.
Niemand last van een roze bril hier zeker?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 04:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Democraten kijken er anders tegen aan, vooral de types die graag alles door een blauwe bril zien.
De wat objectievere mens ziet een slecht interview dat niet op een slechter moment had kunnen komen.
Nou nou Kijkertje, vind je niet dat Kamala gewoon beter haar best had moeten doen? Je kan niet je vinger wijzen naar Baier omdat hij een paar lastige vragen had voor Harris.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 04:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Slechte interviewer vooral.
En dat terwijl Baier toch n van de betere hosts is bij Fox News. Blijkbaar toch gevoelig voor alle commentaren richting zijn persoon. Ik heb hem echt nog nooit op die manier iemand zien interviewen.
Nee hoor, de lastige vragen zijn juist prima. De leidende vraag, de strikvraag, het verkeerde fragment van Trump's uitspraak over de 'enemy within' en het continu onderbreken bij de beantwoording van vragen niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 04:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou nou Kijkertje, vind je niet dat Kamala gewoon beter haar best had moeten doen? Je kan niet je vinger wijzen naar Baier omdat hij een paar lastige vragen had voor Harris.
Wekelijks? Welke dan? En welke 'vijandigheid'?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 04:26 schreef Chivaz het volgende:
Let wel, Trump en vooral Vance doen dit soort interviews wekelijks tegenover soms ronduit vijandige journalisten.
Je eigen posities verdedigen is toch echt het minimale dat je moet beheersen tijdens de campagne.
Heb je dat wel gefactcheckt dan? Vast niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 04:29 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het word natuurlijk een heel ander verhaal als je word gefactchecked en de factcheck blijkt niet waar te zijn……..
Heb je voorbeelden van een paar van dergelijke interviews van Trump van de afgelopen weken?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 04:26 schreef Chivaz het volgende:
Let wel, Trump en vooral Vance doen dit soort interviews wekelijks tegenover soms ronduit vijandige journalisten.
Je eigen posities verdedigen is toch echt het minimale dat je moet beheersen tijdens de campagne.
Debat? Als een interview wordt ervaren als een debat dan is er iets mis gegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 03:19 schreef Droopie het volgende:
Ik zat op X even te kijken naar het debat, en daar wordt ze met de grond gelijk gemaakt.
Trump reageert zelden inhoudelijk op een vraag. Bij Harris zou zoiets niet worden geaccepteerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 04:26 schreef Chivaz het volgende:
gendoctrineerde Maga modus aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump reageert zelden inhoudelijk op een vraag. Bij Harris zou zoiets niet worden geaccepteerd.
En z is het.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
gendoctrineerde Maga modus aan.
Dat Trump niet reageert op vragen is een teken van sterkte en daarna vertelt hij coherent wat wel zijn plannen zijn. Hij WEET in ieder geval niets van project 2025 af.
Kamala is zwak die reageertniet op vragen en vertelt leugens en incoherente verhaaltjes.
precies..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
gendoctrineerde Maga modus aan.
Dat Trump niet reageert op vragen is een teken van sterkte en daarna vertelt hij coherent wat wel zijn plannen zijn. Hij WEET in ieder geval niets van project 2025 af.
Kamala is zwak die reageertniet op vragen en vertelt leugens en incoherente verhaaltjes.
Beste graadmeter is natuurlijk het lijstje met de 13 keys van Allan Lichtmanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 03:32 schreef Droopie het volgende:
Nou ja, wat ik van Raymond Mens begrepen heb is dat Fox wel een grote speler is.
Andere kant, als ik hoor dat er maar 13 miljoen mensen naar kijken op zo'n groot land.
Trump zal wel winnen, de bookmakers geven hem de meeste kans en dat zijn vaak de beste graadmeters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |