Zo blij met dit topic.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:03 schreef rawdemin het volgende:
Ik háát plannen, vooral het iets boeken terwijl je niet weet of je tegen die tijd nog wel kunt. Los ervan dat inschrijvingen steeds duurder worden, hou ik het simpel.
Vooralsnog 2 'verplichtingen' op de agenda:
- 24-11 Graef Castricum trail 11km
- 12-01 NN Egmond Halve Marathon 2025
Als die van Egmond een beetje lekker gaat ben ik wel van plan mij in te schrijven voor weer wat andere loopjes.
Oa de Coast Marathon (9-2) en SallandTrail (08-03) lijken me gaaf om te doen.
quote:Wil je toegevoegd worden en staat je evenement er niet bij? Zorg dan dat je alle informatie aanlevert die nodig is om je toe te voegen! Dus: datum, url, naam van het evenement, plaats en natuurlijk welke afstand je gaat lopen.
Staat het evenement er wel bij, maar jij nog niet? Zet dan de gevraagde informatie dik gedrukt in je berichtAlvast bedankt!
Dus (..zonder spaties uiteraard):
datum - [ url=website url]Naam evenement (plaats)[/url]
[* ] username - afstand
Strand/heuvel km's maken is voor mij ook erg lastig in de polder. Deze leek me ook een mooie repetitie voor het echie. Met de 7 heuvelenloop moest ik het doen met een loopband op veul gradenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo blij met dit topic.
De halve van Egmond wil ik ook doen. Maar ik wil daarvoor nog wat kilometers maken. Er is alleen niet zoveel meer de rest van het jaar. Plus de agenda zit al gruwelijk vol.
Maar die Castricum trail zou kunnen. Die ga ik eens bekijken.
Oeps, sorry. Zal het in de gaten houden, bedankt voor de moeite in ieder geval!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:39 schreef GotC het volgende:
Format staat ook al in de OP he jongensZal die hierboven staan nog wel even toevoegen.
[..]
Geen puntquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:53 schreef En1gma het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Zal het in d egaten houden, bedankt voor de moeite in ieder geval!
Alkmaar woon je toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo blij met dit topic.
De halve van Egmond wil ik ook doen. Maar ik wil daarvoor nog wat kilometers maken. Er is alleen niet zoveel meer de rest van het jaar. Plus de agenda zit al gruwelijk vol.
Maar die Castricum trail zou kunnen. Die ga ik eens bekijken.
Is een Google Drive Excel bestand niet makkelijker? Dan kan iedereen zelf de info toevoegen ipv dan de TS er een administratieve taak bij heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:17 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Toegevoegd, wat een klus was dat
Dank je voor de tip. Die had ik ook gezien, maar die overlapt met de overvolle agenda.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Alkmaar woon je toch?
Misschien is de Twiskemolenloop iets voor je?
Oh ja ook een idee! Zal straks even kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is een Google Drive Excel bestand niet makkelijker? Dan kan iedereen zelf de info toevoegen ipv dan de TS er een administratieve taak bij heeft.
Als ik per abuis de TS ben dan verwacht ik wat achterstand namelijk
Tonight we're gonna party like it's 1999 2013quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:22 schreef Quoi het volgende:
Zo leuk dat dit topic weer meer leven wordt ingeblazen
Athene marathonquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:49 schreef Tinos85 het volgende:
Zo m’n Garmin 965 is vanmiddag binnen gekomen. Jammer dat die na m’n 13km loopje kwam maar je kan niet altijd zes gooien![]()
Nu tijd om met de instellingen te klooien en te kijken hoe alles werkt. Heel anders dan de Forerunner 45 die ik tot vorig jaar maart heb gebruikt en heel anders dan de Apple Watch die ik tot vandaag heb gebruikt.
Qua loopjes nog niet veel in de planning staan. Afhankelijk van de omstandigheden mogelijk m’n eerste marathon in Athene maar dat is nog even afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Nober op 17-10-2024 20:07:04 ]
Ben benieuwd wat je ervan vindt!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:49 schreef Tinos85 het volgende:
Zo m’n Garmin 965 is vanmiddag binnen gekomen. Jammer dat die na m’n 13km loopje kwam maar je kan niet altijd zes gooien![]()
Nu tijd om met de instellingen te klooien en te kijken hoe alles werkt. Heel anders dan de Forerunner 45 die ik tot vorig jaar maart heb gebruikt en heel anders dan de Apple Watch die ik tot vandaag heb gebruikt.
Qua loopjes nog niet veel in de planning staan. Afhankelijk van de omstandigheden mogelijk m’n eerste marathon in Athene maar dat is nog even afwachten.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:33 schreef Nober het volgende:
Vanmiddag een long run op het programma maar kreeg geen gps verbinding op mijn horloge dus mijn telefoon gebruikt. Na zo'n 12km zie ik dat ik nog maar 10% batterij heb.
Ik kreeg ook last van mijn teen en een exmoorpony besluit om op het pad te gaan staan ipv even te wachten totdat ik voorbij ben. Interesseert hem niet! Uiteindelijk op 19km opnemen beëindigt en de laatste kilometer op m'n horloge verder gegaan nog steeds zonder gps, die verbinding kwam net voor eind tot stand.
Ingeschreven:Ik zing altijd voor de konikpaarden die hier altijd met hun kont midden op het pad staan. Helpt echt om ze aan de kant te krijgen, en als je op tijd begint met zingen dan schrikken ze ook niet van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst moesten we bij een kennismaking / teambuilding iets vertellen wat begon met "ik ben vast de enige (hier) die... ".quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik zing altijd voor de konikpaarden die hier altijd met hun kont midden op het pad staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Laatst moesten we bij een kennismaking / teambuilding iets vertellen wat begon met "ik ben vast de enige (hier) die... ".
Dit lijkt mij wel een goede uitspraak daarvoor.Haha, ja. Iedereen z'n eigenaardigheden hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat fietsen weer gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:59 schreef valleilijn het volgende:
Geplande loopjes, maar nog onder voorbehoud van herstel:
28/12 - Wisenttrail (Apeldoorn)
o valleilijn - 5 of 8,5
12/01 - Egmond
o valleilijn - kwart marathon
13/04 - Rotterdam Marathon
o valleilijn - hele marathon
Gister weer gefietst dus ik kan nu ook weer naar de sportschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |