Thanks!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:51 schreef GotC het volgende:
Heb de OP even opgeschoond, meeste links werkten niet eens meer
Dat is sowieso leuk! Stond wel tot vandaag als kopje in de OPquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zou het wel leuk vinden als we in de OP bijhouden waar iedereen van plan is te gaan lopen de komende tijd.
Het topic loopt wel goed en ik vind het mooi hoe iedereen elkaar hier support.
Ik weet niet of jullie dat wat lijkt?
Ik zag het ja dat ze nu een heel rondje doen ipv 2x een halve. Ben benieuwd hoor wat dat wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:21 schreef Marill83 het volgende:
Haha geweldig! Zondag Eindhoven gelopen. Echt een toptijd gelopen, dus heel blij mee! Ik loop vandaag alleen nog steeds zo als in dat filmpje haha.
Ben trouwens heel nieuwsgierig naar nieuwe parcours van marathon Utrecht. Hoop dat ze het snel bekend gaan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hierboven het bewijs wat een breuk na een slechte relatie met je doet😂 😂
:)
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:48 schreef mignonne het volgende:
Mijn runs mogen best in de OP.
Team tempo dooie slak loopt in ieder geval hierDat moet wel een heeeeul slechte relatie zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hierboven het bewijs wat een breuk na een slechte relatie met je doet😂 😂
![]()
Respect voor je loopambities
My friends all drive horses
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat moet wel een heeeeul slechte relatie zijn geweest![]()
Maar dit! Zekerquote:Respect voor je loopambities
Heb je een garmin? Ik kan mijn horloge een voorstel laten doen voor een route via de garmin app en die route kan ie dan naar mn horloge sturen. Geef je een afstand door die je wil doen en dan spuugt garmin er routes uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:18 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
[..]
Maar dit! Zeker![]()
Ik probeer wat nieuwe trainingsrondjes in de buurt te vinden (loop nu eigenlijk vrijwel altijd hetzelfde rondje van 8,5km; dat gaat ongetwijfeld vervelen in de voorbereiding voor een halve marathon).
Maar ik ben echt verschrikkelijk slecht in het schatten van afstanden kom ik nu achterdacht net echt een flinke route bedacht te hebben, kom ik alsnog maar uit op iets meer dan 9
Maar echtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat moet wel een heeeeul slechte relatie zijn geweest![]()
Respect voor je loopambities
Ah, da's wel een goeie ja! Denk dat ik het gevonden heb (heb sinds een maandje een Garmin ja)!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heb je een garmin? Ik kan mijn horloge een voorstel laten doen voor een route via de garmin app en die route kan ie dan naar mn horloge sturen. Geef je een afstand door die je wil doen en dan spuugt garmin er routes uit.
In elk geval doe je misschien inspiratie op voor een nieuwe route.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:45 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ah, da's wel een goeie ja! Denk dat ik het gevonden heb (heb sinds een maandje een Garmin ja)!
Al ben ik nogal kritisch op routes om te lopendus dat helpt ook niet echt mee natuurlijk
maar zal de buurt hier eens verkennen ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Nanuke op 16-10-2024 22:47:30 ]Morgen ben ik vast weer mezelf.
https://runnermaps.nl/home hier kan je je route uitzetten/meten. Je kan hem ook als gpx importeren, dan kan je hem denk ik in een horloge zetten als je een horloge hebt die dat kan (dat kan de mijne niet).quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:18 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
[..]
Maar dit! Zeker![]()
Ik probeer wat nieuwe trainingsrondjes in de buurt te vinden (loop nu eigenlijk vrijwel altijd hetzelfde rondje van 8,5km; dat gaat ongetwijfeld vervelen in de voorbereiding voor een halve marathon).
Maar ik ben echt verschrikkelijk slecht in het schatten van afstanden kom ik nu achterdacht net echt een flinke route bedacht te hebben, kom ik alsnog maar uit op iets meer dan 9
Daar moet je zeker voor gaan, zo’n 5 kilometer. Het is leuk en je gaat dan heeeul trots op jezelf zijn!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:23 schreef Quoi het volgende:
Impressive @:Mignonne!
Week 3 en ik liep met mijn loopgroepje 3x 5 min. Volgende week 2x 10 min, verklapte mijn trainer. Wholy moly, wat gaat dat rap!
Er worden voorzichtig gezamelijke plannen gemaakt voor een wedstrijdje om de cursus mee af te ronden. Plaatselijk 5k loopje. Zou toch echt geweldig zijn
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:48 schreef mignonne het volgende:
Mijn runs mogen best in de OP.
Team tempo dooie slak loopt in ieder geval hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hierboven het bewijs wat een breuk na een slechte relatie met je doet😂 😂
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:38 schreef Nanuke het volgende:
Ik maak routes met www.afstandmeten.nl . Ik ken de buurt inmiddels redelijk, dus ik weet dan wel wat redelijk fijne wegen zijn en wat niet.Toegevoegd, wat een klus was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eeuwige karmapunten 🫶🏻quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:17 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Toegevoegd, wat een klus was dat
Vooralsnog staat dit op de planning:quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zou het wel leuk vinden als we in de OP bijhouden waar iedereen van plan is te gaan lopen de komende tijd.
Het topic loopt wel goed en ik vind het mooi hoe iedereen elkaar hier support.
Ik weet niet of jullie dat wat lijkt?
Absolute heldquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:17 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Toegevoegd, wat een klus was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |