abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 oktober 2024 @ 14:49:31 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_215280736
Welkom bij Het Hardlooptopic!

Of je nou een ultraloper bent die zonder problemen 150 km wegtikt, of je de trap op lopen al als een prestatie ziet--geen zorgen, iedereen mag meedoen. Snel, langzaam, het boeit ons allemaal niet. Zolang je maar beweegt, toch?

Hier delen we ervaringen, soms wat handige tips (of gewoon wat geklaag), en motiveren we elkaar om weer die schoenen aan te trekken. Want ja, elke stap telt... of dat nou naar de koelkast is of door het bos.

Dus doe gezellig mee, het wordt vast "leuk" *O* ~O>

>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

-----------------------------------------------------------------------------------

Kijk wie waar wanneer gaat lopen! *O*

En voeg hier je wedstrijden toe aan De Lijst 8-)

-----------------------------------------------------------------------------------

[ Bericht 14% gewijzigd door GotC op 17-10-2024 17:15:43 ]
  woensdag 16 oktober 2024 @ 14:51:58 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_215280752
Heb de OP even opgeschoond, meeste links werkten niet eens meer :+
pi_215281210
twitter
pi_215281379
Haha geweldig! Zondag Eindhoven gelopen. Echt een toptijd gelopen, dus heel blij mee! Ik loop vandaag alleen nog steeds zo als in dat filmpje haha.

Ben trouwens heel nieuwsgierig naar nieuwe parcours van marathon Utrecht. Hoop dat ze het snel bekend gaan maken.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 oktober 2024 @ 20:22:07 #5
426493 crew  PippenScottie
pi_215284077
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 14:51 schreef GotC het volgende:
Heb de OP even opgeschoond, meeste links werkten niet eens meer :+
Thanks!

Ik zou het wel leuk vinden als we in de OP bijhouden waar iedereen van plan is te gaan lopen de komende tijd.
Het topic loopt wel goed en ik vind het mooi hoe iedereen elkaar hier support.

Ik weet niet of jullie dat wat lijkt?
My friends all drive horses
  woensdag 16 oktober 2024 @ 20:39:53 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_215284293
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:22 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Thanks!

Ik zou het wel leuk vinden als we in de OP bijhouden waar iedereen van plan is te gaan lopen de komende tijd.

Dat is sowieso leuk! Stond wel tot vandaag als kopje in de OP :D (maar al heel lang leeg..)
pi_215284342
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 16:21 schreef Marill83 het volgende:
Haha geweldig! Zondag Eindhoven gelopen. Echt een toptijd gelopen, dus heel blij mee! Ik loop vandaag alleen nog steeds zo als in dat filmpje haha.

Ben trouwens heel nieuwsgierig naar nieuwe parcours van marathon Utrecht. Hoop dat ze het snel bekend gaan maken.
Ik zag het ja dat ze nu een heel rondje doen ipv 2x een halve. Ben benieuwd hoor wat dat wordt.
:)
pi_215284405
Mijn runs mogen best in de OP.
Team tempo dooie slak loopt in ieder geval hier

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hierboven het bewijs wat een breuk na een slechte relatie met je doet :') 😂 😂
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 oktober 2024 @ 21:11:05 #9
pi_215284745
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:48 schreef mignonne het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hierboven het bewijs wat een breuk na een slechte relatie met je doet :') 😂 😂
Dat moet wel een heeeeul slechte relatie zijn geweest :o

Respect voor je loopambities ^O^
pi_215284822
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ik moest hardop lachen _O-
quote:
Maar dit! Zeker :Y

Ik probeer wat nieuwe trainingsrondjes in de buurt te vinden (loop nu eigenlijk vrijwel altijd hetzelfde rondje van 8,5km; dat gaat ongetwijfeld vervelen in de voorbereiding voor een halve marathon :+).
Maar ik ben echt verschrikkelijk slecht in het schatten van afstanden kom ik nu achter :D dacht net echt een flinke route bedacht te hebben, kom ik alsnog maar uit op iets meer dan 9 :')
  woensdag 16 oktober 2024 @ 21:23:43 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215284898
Impressive @mignonne!

Week 3 en ik liep met mijn loopgroepje 3x 5 min. Volgende week 2x 10 min, verklapte mijn trainer. Wholy moly, wat gaat dat rap!

Er worden voorzichtig gezamelijke plannen gemaakt voor een wedstrijdje om de cursus mee af te ronden. Plaatselijk 5k loopje. Zou toch echt geweldig zijn :P
pi_215284951
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:18 schreef twist02 het volgende:

[..]
[..]

Ik probeer wat nieuwe trainingsrondjes in de buurt te vinden (loop nu eigenlijk vrijwel altijd hetzelfde rondje van 8,5km; dat gaat ongetwijfeld vervelen in de voorbereiding voor een halve marathon :+).
Maar ik ben echt verschrikkelijk slecht in het schatten van afstanden kom ik nu achter :D dacht net echt een flinke route bedacht te hebben, kom ik alsnog maar uit op iets meer dan 9 :')
Heb je een garmin? Ik kan mijn horloge een voorstel laten doen voor een route via de garmin app en die route kan ie dan naar mn horloge sturen. Geef je een afstand door die je wil doen en dan spuugt garmin er routes uit.
pi_215284959
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Maar echt :') the struggle is real 😂😂

Eigenlijk had k er natuurlijk jaren geleden al een punt achter moeten zetten ipv hem eeuwig terug te nemen. Maar goed he, dan had ik nu niet zoveel medailles gehad 🤪 #omdenken
pi_215285116
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:28 schreef mignonne het volgende:

[..]
Heb je een garmin? Ik kan mijn horloge een voorstel laten doen voor een route via de garmin app en die route kan ie dan naar mn horloge sturen. Geef je een afstand door die je wil doen en dan spuugt garmin er routes uit.
Ah, da's wel een goeie ja! Denk dat ik het gevonden heb (heb sinds een maandje een Garmin ja)!

Al ben ik nogal kritisch op routes om te lopen :@ dus dat helpt ook niet echt mee natuurlijk :D maar zal de buurt hier eens verkennen ja!
pi_215285226
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:45 schreef twist02 het volgende:

[..]
Ah, da's wel een goeie ja! Denk dat ik het gevonden heb (heb sinds een maandje een Garmin ja)!

Al ben ik nogal kritisch op routes om te lopen :@ dus dat helpt ook niet echt mee natuurlijk :D maar zal de buurt hier eens verkennen ja!
In elk geval doe je misschien inspiratie op voor een nieuwe route.
pi_215285259
In Strava staan ook wat routes. Dan kun je een afstand aangeven en kijkt Strava of er een route bij is. Volgens mij kun je ook routes maken. Maar geen idee hoe dat werkt.
pi_215285482
Ik maak routes met www.afstandmeten.nl . Ik ken de buurt inmiddels redelijk, dus ik weet dan wel wat redelijk fijne wegen zijn en wat niet.

SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door Nanuke op 16-10-2024 22:47:30 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_215285625
Ik maak/zoek vaak routes met Komoot. Gratis voor je eigen provincie en wereldwijd kost t je een keer ¤25 ofzo, vond ik ‘t wel waard. Voor zowel wandelen als fietsen als hardlopen. Je kan zelf routes plannen of bv zeggen: ik wil 15km hardlopen, startend vanaf mijn huidige locatie, en dan krijg je de routes die daar bekend zijn.

Enige wat ik nog niet ontdekt heb is hoe je kan filteren op verhard of onverhard.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_215286460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:18 schreef twist02 het volgende:

[..]
[..]

https://runnermaps.nl/home hier kan je je route uitzetten/meten. Je kan hem ook als gpx importeren, dan kan je hem denk ik in een horloge zetten als je een horloge hebt die dat kan (dat kan de mijne niet).

@Quoi leuk zo'n groepje. Ik ben ook begonnen met een clinic naar aanloop van een wedstrijd, we zijn met 3 blijven hangen bij de loopgroep. Toch wel een stok achter de deur ook ;).

@mignonne, goed bezig hoor :*
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 oktober 2024 @ 07:33:03 #20
pi_215286514
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:23 schreef Quoi het volgende:
Impressive @:Mignonne!

Week 3 en ik liep met mijn loopgroepje 3x 5 min. Volgende week 2x 10 min, verklapte mijn trainer. Wholy moly, wat gaat dat rap!

Er worden voorzichtig gezamelijke plannen gemaakt voor een wedstrijdje om de cursus mee af te ronden. Plaatselijk 5k loopje. Zou toch echt geweldig zijn :P
Daar moet je zeker voor gaan, zo’n 5 kilometer. Het is leuk en je gaat dan heeeul trots op jezelf zijn! :Y
  donderdag 17 oktober 2024 @ 09:17:07 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_215287018
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:48 schreef mignonne het volgende:

SPOILER
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 22:38 schreef Nanuke het volgende:
Ik maak routes met www.afstandmeten.nl . Ik ken de buurt inmiddels redelijk, dus ik weet dan wel wat redelijk fijne wegen zijn en wat niet.

SPOILER
Toegevoegd, wat een klus was dat :D
pi_215287174
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 09:17 schreef GotC het volgende:

[..]
[..]
Eeuwige karmapunten 🫶🏻
pi_215287222
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:22 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Thanks!

Vooralsnog staat dit op de planning:

Halve Marathon Amsterdam 20-10-2024
Zevenheuvelenloop (15km) 17-11-2024
Brabantse Kluistrail (10km) 07-12-2024
Bruggenloop (15km) 08-12-2024
Venloop (HM) 30-03-2025
pi_215287295
Ik háát plannen, vooral het iets boeken terwijl je niet weet of je tegen die tijd nog wel kunt. Los ervan dat inschrijvingen steeds duurder worden, hou ik het simpel.

Vooralsnog 2 'verplichtingen' op de agenda:
- 24-11 Graef Castricum trail 11km
- 12-01 NN Egmond Halve Marathon 2025

Als die van Egmond een beetje lekker gaat ben ik wel van plan mij in te schrijven voor weer wat andere loopjes.
Oa de Coast Marathon (9-2) en SallandTrail (08-03) lijken me gaaf om te doen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 oktober 2024 @ 10:36:21 #25
pi_215287496
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 09:17 schreef GotC het volgende:

[..]
[..]
Absolute held O+ _O_ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties