Omlaag: arminzet meer naar achteren. omhoog: arminzet meer naar voren. Op die manier ligt je zwaartepunt omlaag wat meer achter je lichaam en omhoog wat meer voor je lichaam.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:00 schreef mignonne het volgende:
Wat is naar jullie idee nou de beste strategie voor zo'n heuvelachtige loop? Bijvoorbeeld de 7heuvelenloop of de holterberg.
Gedoseerd die heuvels af of juist helemaal los? En tips voor op?
Ik vraag dit voor mijn knieën 😂
Ah top, dat ga ik eens proberen of ik dat onder de knie krijgquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Omlaag: arminzet meer naar achteren. omhoog: arminzet meer naar voren. Op die manier ligt je zwaartepunt omlaag wat meer achter je lichaam en omhoog wat meer voor je lichaam.
Wie gaat ook inschrijven?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)ar-30-000-deelnemers
Zondag vanaf 09:00u inschrijven.
Schuldigquote:
Maurten 100/160 en met caf zijn glutenvrijquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:12 schreef twist02 het volgende:
Vanmorgen eerste (langzame) duurloopje gedaan op m'n nieuwe schoenen én daarmee m'n eerste hele week van m'n schema voltooid: heerlijk gevoel!
Ook wat kleine drinkflesjes gehaald die in de zakken van m'n tights passen voor onderweg en wat verkennend werk gedaan voor repen en gelletjes e.d.
Dat laatste blijkt helaas nog best lastig, aangezien ik geen gluten magecht overal staan vermeldingen van 'sporen' op, maar da's echt zo'n loze kreet waar je dus niks aan hebt...
![]()
Maar komt vast goed; heb nog genoeg tijd om te experimenteren
Ik zie nu pas dat het 140¤ kost.. mehh laat maarquote:
Vervelend hoorquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:52 schreef pipster het volgende:
Nu zouden we vandaag als vrijwilliger bij de trail in Schoorl helpen. Ze waren alleen vergeten te communiceren dat ze dit keer genoeg vrijwilligers hadden. Als goedmaker mogen we wel gratis meedoen. Dus dan maar 19 km in Schoorl hobbelen. Ook goed natuurlijk.
Netjes van de organisatie.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:52 schreef pipster het volgende:
Nu zouden we vandaag als vrijwilliger bij de trail in Schoorl helpen. Ze waren alleen vergeten te communiceren dat ze dit keer genoeg vrijwilligers hadden. Als goedmaker mogen we wel gratis meedoen. Dus dan maar 19 km in Schoorl hobbelen. Ook goed natuurlijk.
Voor een halve marathon moet je voeding echt niet overdenken; halverwege wat sportdrank of 1 gelletje volstaat ruimschoots.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:12 schreef twist02 het volgende:
Vanmorgen eerste (langzame) duurloopje gedaan op m'n nieuwe schoenen én daarmee m'n eerste hele week van m'n schema voltooid: heerlijk gevoel!
Ook wat kleine drinkflesjes gehaald die in de zakken van m'n tights passen voor onderweg en wat verkennend werk gedaan voor repen en gelletjes e.d.
Thanks!quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:02 schreef PippenScottie het volgende:
Verl plezier op de Holterberg @:mignonne
Lijkt me een toffe run.
Nog 8200 wachtenden voor me. Gaat ook niet echt hard.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:04 schreef core2duo het volgende:
[..]
Er is nu al een wachtrij van hier tot Tokyo
Zo'n 2000 wachtende voor me om 9:00 dus dan zou het niet uitverkocht moeten zijn zodra ik aan de beurt ben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:04 schreef core2duo het volgende:
[..]
Er is nu al een wachtrij van hier tot Tokyo
Will doquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:02 schreef Nanuke het volgende:
Laat maar weten hoe het was, @:Mignonne. Het is relatief dichtbij dus mogelijk volgend jaar nog wel een leuke voor mijn programma.
Succes en veel plezier straks.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
Thanks!
Heb er wel zin in. Lijkt me idd qua omgeving een leuk parcours. Ben nu mn brinta naar binnen aan het gooien. Straks mn dienst overdragen en om 09.30 rijden. Start is om 13u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |