Het zijn wel allemaal volkse mensen bij de PVV en de BBB...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nooit aangenomen, natuurlijk. Als dat gesprek met de Kamer een sollicitatiegesprek was geweest, was het na 2 minuten al afgelopen. Als ze met haar CV al was uitgenodigd.
Ja, maar voor Vladimir en Thierry is zelfs dit nog te links.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is Baudet tegenwoordig meer in de kamer nu we een extreem-rechtse regering hebben?
Hij moest gaan praten. Uiteindelijk gewoon een regulier meerderheidskabinet met extreemrechts was nergens voor nodig. Genoeg excuses te vinden ook om er uit te stappen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij moest wel, een deel van zijn zetelvullling bestond uit stemmen van kiezers die al bij eerste weerstand op social media zeiden "ik heb spijt en stem volgende keer gewoon PVV". Dus het niet regeren met Wilders zou ook draagvlak voor zijn partij verkleinen.
Het anti-polariserende van de NSC werd door de polarisatie toch om zeep geholpen. Uiteindelijk had hij geen partij moeten oprichten of dit in minder stormachtige tijden moeten doen
In de jaren 90 zou de NSC qua opzet in verbinden van links en rechts een ongekend succes geweest zijn, maar het werkt niet zolang Rusland en alles op radicaal rechts zich nog indirect verenigd. Dan blijven de kampen homogeen. Had hier ook gewoon vooraf moeten aangeven niet in een kabinet met Wilders te stappen. Waren ze wel iets minder groot geweest, maar had het meer bestaansrecht gehad. In potentie hebben ze ook best aardige bestuurders.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hij moest gaan praten. Uiteindelijk gewoon een regulier meerderheidskabinet met extreemrechts was nergens voor nodig. Genoeg excuses te vinden ook om er uit te stappen.
En uiteindelijk heeft die onkunde het draagvlak voor NSC juist versneld om zeep geholpen.
Inderdaad. Dat hij de gesprekken moest beginnen ben ik het mee eens. Maar hij is er op een gegeven moment met veel kabaal en via de auto van Plasterk uitgestapt, toen had hij nooit terug moeten komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hij moest gaan praten. Uiteindelijk gewoon een regulier meerderheidskabinet met extreemrechts was nergens voor nodig. Genoeg excuses te vinden ook om er uit te stappen.
En uiteindelijk heeft die onkunde het draagvlak voor NSC juist versneld om zeep geholpen.
Zo'n slecht CV heeft ze ook weer niet. Beetje aangedikt wel maar ze is typische pvv'er die in de bijstand zitquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nooit aangenomen, natuurlijk. Als dat gesprek met de Kamer een sollicitatiegesprek was geweest, was het na 2 minuten al afgelopen. Als ze met haar CV al was uitgenodigd.
Wellicht heeft hij een iets stabielere periode?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is Baudet tegenwoordig meer in de kamer nu we een extreem-rechtse regering hebben?
Heeft hij gedaan:quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Had hier ook gewoon vooraf moeten aangeven niet in een kabinet met Wilders te stappen.
Voor een bestuurder met de zwaarte van een ministerspost?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zo'n slecht CV heeft ze ook weer niet. Beetje aangedikt wel maar ze is typische pvv'er die in de bijstand zit
Had hij wel een iets ander excuus dan de financiële positie moeten gebruiken. Dat ze het nooit duurzaam eens zouden zijn over rechtsstatelijke zaken was toen ook wel duidelijk. Zet je gelijk een VVD, die zich daar niet druk over maakt, goed voor schut.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hij de gesprekken moest beginnen ben ik het mee eens. Maar hij is er op een gegeven moment met veel kabaal en via de auto van Plasterk uitgestapt, toen had hij nooit terug moeten komen.
Wat een vent he. Vervolgens sinds de verkiezingsavond wilde hij niet eens een optie met PvdA verkennen. Zeker nadat de formatie de eerste keer geklapt was, was dat toch de enige logische optie.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)tie-met-pvv-of-forum
Meermaals zelfs:
https://nos.nl/l/2490789
Dit mag juist wel eens meer ontmaskerd worden. Want zo volks zijn de Lagasjes en BTW sjoemelen Markuszower niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal volkse mensen bij de PVV en de BBB...
Daarmee heeft hij dan wel flink lopen prutsen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)tie-met-pvv-of-forum
Meermaals zelfs:
https://nos.nl/l/2490789
Ik had het meer over de Fabertjes, de Deentjes en de Van der Plasjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit mag juist wel eens meer ontmaskerd worden. Want zo volks zijn de Lagasjes en BTW sjoemelen Markuszower niet.
Is die Faber zo volks dan? Typisch volks zou zijn om een volksaandeel te hebben in Nederlandse bedrijven.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik had het meer over de Fabertjes, de Deentjes en de Van der Plasjes.
Dikke proto-nazi trouwens die Deen met z'n trots in het zijn van een populist. Dus dat punt zijn we ook voorbij. What's next... 2026 PVV'er.. ja, maar wij zijn ook nazi's.(?)
Niet iedereen kan een Hoekstra zijn he. Vwo, wo, praeses, partner en dan ministerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor een bestuurder met de zwaarte van een ministerspost?
FvD en PVV wisselen wel vaker personeel uit. Moet dus kunnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik had het meer over de Fabertjes, de Deentjes en de Van der Plasjes.
Dikke proto-nazi trouwens die Deen met z'n trots in het zijn van een populist. Dus dat punt zijn we ook voorbij. What's next... 2026 PVV'er.. ja, maar wij zijn ook nazi's.(?)
Ik doelde op het NSC hequote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem hier toch dat er geen goede mensen zijn? Zelfs de meest hardcore anti-migratie types kunnen toch zien dat Faber echt een complete faler is. Dat is hét PVV issue en ze zetten een van de meest kansloze ministers neer die ik heb gezien in mijn leven. Agema als persoon twee bij de PVV is ook dieptreurig, meerdere keren als een bassischolier teruggefloten door Schoof met zo'n sloot aan ervaring
Iedereen is het er toch over eens dat Vroonhoven echt heel matig is. Wiersma lijkt toch ook niet kwalitatief heel hoogwaardig. Dat zijn dan de beste mensen die die partijen naar voren schuiven.
De VVD is wat dat betreft de vreemde eend in de bijt, die bewindspersonen vallen niet allen volledig door de mand.
Van Vroonhoven is natuurlijk fractievoorzitter. Uitermark is prima, evenals Van Hijum. Van Achabar nog niet heel veel gezien, ook niet negatief.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem hier toch dat er geen goede mensen zijn? Zelfs de meest hardcore anti-migratie types kunnen toch zien dat Faber echt een complete faler is. Dat is hét PVV issue en ze zetten een van de meest kansloze ministers neer die ik heb gezien in mijn leven. Agema als persoon twee bij de PVV is ook dieptreurig, meerdere keren als een bassischolier teruggefloten door Schoof met zo'n sloot aan ervaring
Iedereen is het er toch over eens dat Vroonhoven echt heel matig is. Wiersma lijkt toch ook niet kwalitatief heel hoogwaardig. Dat zijn dan de beste mensen die die partijen naar voren schuiven.
De VVD is wat dat betreft de vreemde eend in de bijt, die bewindspersonen vallen niet allen volledig door de mand.
Volks weet ik niet. Falers, ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal volkse mensen bij de PVV en de BBB...
Maar met de burger vertegenwoordigen bedoelen we eigenlijk niet dat de vaste stamgasten en degenen die ouderwets met de peuk in de mond boven het frituurvet hangen meteen maar in de kamer moeten gaan zitten.
Achabar deed gisteren in de Kamer een vrij wanhopige poging om dat 'opt-out'-briefje van Faber te verdedigen. Dat ging niet helemaal lekker. Zeker met de (wonderlijke) beantwoording van Schoof later over dat onderwerp was dat best een pleefiguurtje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Vroonhoven is natuurlijk fractievoorzitter. Uitermark is prima, evenals Van Hijum. Van Achabar nog niet heel veel gezien, ook niet negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |