abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215279433
Graussgod :D _O_
pi_215279444
Ligt het trouwens aan mij of is Baudet tegenwoordig meer in de kamer nu we een extreem-rechtse regering hebben?
pi_215279569
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nooit aangenomen, natuurlijk. Als dat gesprek met de Kamer een sollicitatiegesprek was geweest, was het na 2 minuten al afgelopen. Als ze met haar CV al was uitgenodigd.
Het zijn wel allemaal volkse mensen bij de PVV en de BBB...

Maar met de burger vertegenwoordigen bedoelen we eigenlijk niet dat de vaste stamgasten en degenen die ouderwets met de peuk in de mond boven het frituurvet hangen meteen maar in de kamer moeten gaan zitten.
pi_215279645
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is Baudet tegenwoordig meer in de kamer nu we een extreem-rechtse regering hebben?
Ja, maar voor Vladimir en Thierry is zelfs dit nog te links.
pi_215279950
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 11:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hij moest wel, een deel van zijn zetelvullling bestond uit stemmen van kiezers die al bij eerste weerstand op social media zeiden "ik heb spijt en stem volgende keer gewoon PVV". Dus het niet regeren met Wilders zou ook draagvlak voor zijn partij verkleinen.

Het anti-polariserende van de NSC werd door de polarisatie toch om zeep geholpen. Uiteindelijk had hij geen partij moeten oprichten of dit in minder stormachtige tijden moeten doen
Hij moest gaan praten. Uiteindelijk gewoon een regulier meerderheidskabinet met extreemrechts was nergens voor nodig. Genoeg excuses te vinden ook om er uit te stappen.
En uiteindelijk heeft die onkunde het draagvlak voor NSC juist versneld om zeep geholpen.
pi_215279977
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:07 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Hij moest gaan praten. Uiteindelijk gewoon een regulier meerderheidskabinet met extreemrechts was nergens voor nodig. Genoeg excuses te vinden ook om er uit te stappen.
En uiteindelijk heeft die onkunde het draagvlak voor NSC juist versneld om zeep geholpen.
In de jaren 90 zou de NSC qua opzet in verbinden van links en rechts een ongekend succes geweest zijn, maar het werkt niet zolang Rusland en alles op radicaal rechts zich nog indirect verenigd. Dan blijven de kampen homogeen. Had hier ook gewoon vooraf moeten aangeven niet in een kabinet met Wilders te stappen. Waren ze wel iets minder groot geweest, maar had het meer bestaansrecht gehad. In potentie hebben ze ook best aardige bestuurders.
pi_215279988
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:07 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Inderdaad. Dat hij de gesprekken moest beginnen ben ik het mee eens. Maar hij is er op een gegeven moment met veel kabaal en via de auto van Plasterk uitgestapt, toen had hij nooit terug moeten komen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:12:53 #133
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215279994
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nooit aangenomen, natuurlijk. Als dat gesprek met de Kamer een sollicitatiegesprek was geweest, was het na 2 minuten al afgelopen. Als ze met haar CV al was uitgenodigd.
Zo'n slecht CV heeft ze ook weer niet. Beetje aangedikt wel maar ze is typische pvv'er die in de bijstand zit
pi_215280004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wellicht heeft hij een iets stabielere periode?
pi_215280008
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Had hier ook gewoon vooraf moeten aangeven niet in een kabinet met Wilders te stappen.
Heeft hij gedaan:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)tie-met-pvv-of-forum

Meermaals zelfs:
https://nos.nl/l/2490789
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215280013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Zo'n slecht CV heeft ze ook weer niet. Beetje aangedikt wel maar ze is typische pvv'er die in de bijstand zit
Voor een bestuurder met de zwaarte van een ministerspost?
pi_215280023
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
Inderdaad. Dat hij de gesprekken moest beginnen ben ik het mee eens. Maar hij is er op een gegeven moment met veel kabaal en via de auto van Plasterk uitgestapt, toen had hij nooit terug moeten komen.
Had hij wel een iets ander excuus dan de financiële positie moeten gebruiken. Dat ze het nooit duurzaam eens zouden zijn over rechtsstatelijke zaken was toen ook wel duidelijk. Zet je gelijk een VVD, die zich daar niet druk over maakt, goed voor schut.
pi_215280030
quote:
Wat een vent he. Vervolgens sinds de verkiezingsavond wilde hij niet eens een optie met PvdA verkennen. Zeker nadat de formatie de eerste keer geklapt was, was dat toch de enige logische optie.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:17:04 #139
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215280034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dit mag juist wel eens meer ontmaskerd worden. Want zo volks zijn de Lagasjes en BTW sjoemelen Markuszower niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215280101
Groundhog day! Goede referentie.
pi_215280104
quote:
Daarmee heeft hij dan wel flink lopen prutsen.
pi_215280120
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Dit mag juist wel eens meer ontmaskerd worden. Want zo volks zijn de Lagasjes en BTW sjoemelen Markuszower niet.
Ik had het meer over de Fabertjes, de Deentjes en de Van der Plasjes.

Dikke proto-nazi trouwens die Deen met z'n trots in het zijn van een populist. Dus dat punt zijn we ook voorbij. What's next... 2026 PVV'er.. ja, maar wij zijn ook nazi's.(?)
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:30:24 #143
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215280148
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dikke proto-nazi trouwens die Deen met z'n trots in het zijn van een populist. Dus dat punt zijn we ook voorbij. What's next... 2026 PVV'er.. ja, maar wij zijn ook nazi's.(?)
Is die Faber zo volks dan? Typisch volks zou zijn om een volksaandeel te hebben in Nederlandse bedrijven.
https://www.welingelichte(...)elangen-opzij-zetten

Kennelijk zit al haar geld in Amerika. In Amerikaanse huizen en Amerikaanse aandelen. Gezien de banden van de PVV met eng-rechts in Amerika ook niet vreemd, maar volks is het niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:30:40 #144
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215280149
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
Voor een bestuurder met de zwaarte van een ministerspost?
Niet iedereen kan een Hoekstra zijn he. Vwo, wo, praeses, partner en dan minister
pi_215280172
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 13:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

FvD en PVV wisselen wel vaker personeel uit. Moet dus kunnen.
pi_215280196
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 11:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Volgens mij is het probleem hier toch dat er geen goede mensen zijn? Zelfs de meest hardcore anti-migratie types kunnen toch zien dat Faber echt een complete faler is. Dat is hét PVV issue en ze zetten een van de meest kansloze ministers neer die ik heb gezien in mijn leven. Agema als persoon twee bij de PVV is ook dieptreurig, meerdere keren als een bassischolier teruggefloten door Schoof met zo'n sloot aan ervaring :')
Iedereen is het er toch over eens dat Vroonhoven echt heel matig is. Wiersma lijkt toch ook niet kwalitatief heel hoogwaardig. Dat zijn dan de beste mensen die die partijen naar voren schuiven.
De VVD is wat dat betreft de vreemde eend in de bijt, die bewindspersonen vallen niet allen volledig door de mand.
Ik doelde op het NSC he :P

Dat de PVV fractie uit brandhout bestaat is al lang en breed bekend, inhoudelijk houdt het na Geert, Bosma en Markuszower heel ver op. En die laatste is dan ook nog een veiligheidsrisico en een kwal van formaat.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 14:11:26 #147
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215280410
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 11:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Volgens mij is het probleem hier toch dat er geen goede mensen zijn? Zelfs de meest hardcore anti-migratie types kunnen toch zien dat Faber echt een complete faler is. Dat is hét PVV issue en ze zetten een van de meest kansloze ministers neer die ik heb gezien in mijn leven. Agema als persoon twee bij de PVV is ook dieptreurig, meerdere keren als een bassischolier teruggefloten door Schoof met zo'n sloot aan ervaring :')
Iedereen is het er toch over eens dat Vroonhoven echt heel matig is. Wiersma lijkt toch ook niet kwalitatief heel hoogwaardig. Dat zijn dan de beste mensen die die partijen naar voren schuiven.
De VVD is wat dat betreft de vreemde eend in de bijt, die bewindspersonen vallen niet allen volledig door de mand.
Van Vroonhoven is natuurlijk fractievoorzitter. Uitermark is prima, evenals Van Hijum. Van Achabar nog niet heel veel gezien, ook niet negatief.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 14:14:53 #148
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215280437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 12:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Maar met de burger vertegenwoordigen bedoelen we eigenlijk niet dat de vaste stamgasten en degenen die ouderwets met de peuk in de mond boven het frituurvet hangen meteen maar in de kamer moeten gaan zitten.
Volks weet ik niet. Falers, ja.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 16 oktober 2024 @ 14:15:30 #149
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215280441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 14:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van Vroonhoven is natuurlijk fractievoorzitter. Uitermark is prima, evenals Van Hijum. Van Achabar nog niet heel veel gezien, ook niet negatief.
Achabar deed gisteren in de Kamer een vrij wanhopige poging om dat 'opt-out'-briefje van Faber te verdedigen. Dat ging niet helemaal lekker. Zeker met de (wonderlijke) beantwoording van Schoof later over dat onderwerp was dat best een pleefiguurtje.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 16 oktober 2024 @ 14:16:08 #150
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215280445
Temu politiek :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: