Nogal een snel oordeel..quote:
Nee. Ze heeft gelijk. Alleen komt het niet vd bovenburen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
Klaagster hoort ook stemmen in haar hoofd?
Nopequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:05 schreef ddx het volgende:
Het is gewoon haar eigen telefoon die een riedeltje maakt
Raar programma inderdaad, die oudere vrouw heeft spijt betuigd tijdens de hoorzitting en gezegd dat ze gelooft het niet bij de buren vandaan komt. Waarom dan toch weer ruzie maken in de studio voordat het locatiebezoek wordt laten zien en weer volkomen kalm zijn erna? Ik dacht dat de commerciėlen van het scripten waren, maar zij kunnen er ook wat van hier zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:09 schreef ddx het volgende:
Lekker onzinnig om nu nog een uitspraak te doen.
En ook nog een hond en een kat. Ik heb tot u toe wat medelijden met die oudere vrouw. Haar bovenbuurvrouw is niet echt van foute wil, zo lijkt het. En na tien uur niet meer doezen 'geen leven' noemen is wel grote flauwekul natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:24 schreef JanGroen het volgende:
Met pubers in een gehorige jaren ‘70 flat gaan wonen. Wat een luxe met ook nog eens een slaapkamer te weinig waardoor mama en dochter in 1 slaapkamer slapen.
John Reid was het met je eens.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:53 schreef NoCigar het volgende:
In tweede instantie vond ik haar wel wat handtastelijk.
Dat snapte ik dan niet. Dat was toch precies hetzelfde melodietje dat zij neuriede? Ze kende het echt heel goed en het lijkt me heel sterk dat iemand anders dat in haar buurt afspeelt.quote:
Mijn wekker melodie gaat precies zo, net zoals meerdere van mijn collega's die dat type telefoon hebben kwam ik achter toen ie een keer per ongeluk afging. Lijkt me op zich best mogelijk toch, dat het een van de andere buren is die dan op moet of op een balkon staat te chillen en een alarm heeft gezet om het aan de tijd te herinneren.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat snapte ik dan niet. Dat was toch precies hetzelfde melodietje dat zij neuriede? Ze kende het echt heel goed en het lijkt me heel sterk dat iemand anders dat in haar buurt afspeelt.
Wat mij opviel met het voorbeeld/nabootsing van de geluidsman, was dat hij zijn eigen tel met hoesje op de vensterbank legde. Met het 'leer' onderop.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:35 schreef Stepperoller het volgende:
En als iemand ergens een telefoon met die wekker op de verwarming heeft liggen kan het geluid best een eind dragen.
Waarom stappen dit soort lui nog naar de Rijdende Rechter? Hebben ze nog nooit een uitzending van het programma gezien of zo? Dit soort zaken is al heel vaak aan de orde geweest, en vrijwel zonder uitzondering is de uitspraak dat oa bladafval van een boom niet onder de noemer overlast valt, dus dat de boom gewoon mag blijven staan. Alleen als een boom bijv. te dicht op de erfgrens staat (en het nog niet verjaard is) of als een boom ziek is en het risico groot is dat ķe bij een flinke storm omwaait op een huis of iemands hersenpan, kan verwijdering worden geėist.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:04 schreef livelink het volgende:
Op voorhand team Frank. Als mensen beginnen te zeuren over viezigheid op hun auto haak ik heel snel af qua sympathie.
Nou, dit dus. Meteen een mooie samenvatting van de aflevering.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Waarom stappen dit soort lui nog naar de Rijdende Rechter? Hebben ze nog nooit een uitzending van het programma gezien of zo? Dit soort zaken is al heel vaak aan de orde geweest, en vrijwel zonder uitzondering is de uitspraak dat oa bladafval van een boom niet onder de noemer overlast valt, dus dat de boom gewoon mag blijven staan. Alleen als een boom bijv. te dicht op de erfgrens staat (en het nog niet verjaard is) of als een boom ziek is en het risico groot is dat ķe bij een flinke storm omwaait op een huis of iemands hersenpan, kan verwijdering worden geėist.
Dat deed mieke ook al, is gewoon het concept.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:09 schreef golfer het volgende:
Nieuwe presentatrice heeft goed naar haar voorgangster Elske gekeken en stelt ook van die zuigende vragen.
Patrick?quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat deed mieke ook al, is gewoon het concept.
Volgens mij was Patrick de enige presentator die dat nooit deed, maar hij moest ook alles uitzoeken.
Ah, die is volledig aan mij voorbij gegaan.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Patrick van mil.
Bekijk deze YouTube-video
Er staan nog 221 afleveringen voor je klaar, het archief is bijna compleet.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die is volledig aan mij voorbij gegaan.
Nee.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Marietje is er in deze aflevering van De Rijdende Rechter van overtuigd dat buurvrouw Jacqueline de veroorzaker is van een hoogst irritante 'zoem' in de tussenmuur. Maar is dat ook zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |