Nogal een snel oordeel..quote:
Nee. Ze heeft gelijk. Alleen komt het niet vd bovenburen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
Klaagster hoort ook stemmen in haar hoofd?
Nopequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:05 schreef ddx het volgende:
Het is gewoon haar eigen telefoon die een riedeltje maakt
Raar programma inderdaad, die oudere vrouw heeft spijt betuigd tijdens de hoorzitting en gezegd dat ze gelooft het niet bij de buren vandaan komt. Waarom dan toch weer ruzie maken in de studio voordat het locatiebezoek wordt laten zien en weer volkomen kalm zijn erna? Ik dacht dat de commerciėlen van het scripten waren, maar zij kunnen er ook wat van hier zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:09 schreef ddx het volgende:
Lekker onzinnig om nu nog een uitspraak te doen.
En ook nog een hond en een kat. Ik heb tot u toe wat medelijden met die oudere vrouw. Haar bovenbuurvrouw is niet echt van foute wil, zo lijkt het. En na tien uur niet meer doezen 'geen leven' noemen is wel grote flauwekul natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:24 schreef JanGroen het volgende:
Met pubers in een gehorige jaren ‘70 flat gaan wonen. Wat een luxe met ook nog eens een slaapkamer te weinig waardoor mama en dochter in 1 slaapkamer slapen.
John Reid was het met je eens.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:53 schreef NoCigar het volgende:
In tweede instantie vond ik haar wel wat handtastelijk.
Dat snapte ik dan niet. Dat was toch precies hetzelfde melodietje dat zij neuriede? Ze kende het echt heel goed en het lijkt me heel sterk dat iemand anders dat in haar buurt afspeelt.quote:
Mijn wekker melodie gaat precies zo, net zoals meerdere van mijn collega's die dat type telefoon hebben kwam ik achter toen ie een keer per ongeluk afging. Lijkt me op zich best mogelijk toch, dat het een van de andere buren is die dan op moet of op een balkon staat te chillen en een alarm heeft gezet om het aan de tijd te herinneren.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat snapte ik dan niet. Dat was toch precies hetzelfde melodietje dat zij neuriede? Ze kende het echt heel goed en het lijkt me heel sterk dat iemand anders dat in haar buurt afspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |