abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215287680
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
De strategietjes van Biden in interviews vond ik ook tenenkrommend slecht. Mensen kijken er eenvoudig doorheen, getuige de parodieën die je op hem ziet.
Inhoudelijk gaf Biden prima interviews. Hij zag er alleen uit als een vermoeide oude man.

Overigens zeggen parodieën niets, Trump is vaker geparodieerd dan Biden en Harris samen.
pi_215287714
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Inhoudelijk gaf Biden prima interviews. Hij zag er alleen uit als een vermoeide oude man.

Overigens zeggen parodieën niets, Trump is vaker geparodieerd dan Biden en Harris samen.
Welnee. Telkens weer die opsommingen en opscheppen over wat hij allemaal had bereikt. Het was een formule.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215287775
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Welnee. Telkens weer die opsommingen en opscheppen over wat hij allemaal had bereikt. Het was een formule.
Heb je het nu over Trump die blijft opscheppen dat hij daadwerkelijk in 2020 gewonnen had en er gefraudeerd is.

Die formule van net zolang liegen totdat je publiek die propaganda mening als voldongen feit gaat zien. :')
pi_215287797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 09:06 schreef Tekaschi het volgende:
Heb nog meer vertouwen in Biden dan Harris, en ze is in een diepe val beland in de polls, moet daardoor meer in de media verschijnen waar ze keer op keer afgaat als een gieter.
Harris is niet in een vrije val beland. Ze staat nog steeds voor in de polls.

(Overigens zegt dit niet dat Trump niet kan winnen.)

pi_215287942
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Harris is niet in een vrije val beland. Ze staat nog steeds voor in de polls.

(Overigens zegt dit niet dat Trump niet kan winnen.)

[ afbeelding ]
Hangt een beetje af van hoe je het wil zien. Maar inmiddels is iedereen in de VS het er echt wel over eens dat Trump de beste papieren heeft inmiddels. Niet voor niets is Harris cs paniekvoetbal aan het spelen.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 13:25:58 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215288601
In dat interview met Fox wat nu op GeenStijl staat doet Harris het ook slecht. Ze lult met de interviewer mee dat ze ook hartstikke tegen illegale immigratie is, waarop ze dan repliek krijgt met de vraag:” maar waarom is dat dan zo uit de hand gelopen de afgelopen 4 jaar?”, waarom ze verzandt in een woordenbrij waarin ze niks zegt. Heel slecht.

Je kunt dan beter zeggen dat je pro migratie bent, illegaal of niet, omdat Amerikanen allemaal migranten zijn etc. Dan ben je tenminste consistent.
The End Times are wild
pi_215288736
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:25 schreef LXIV het volgende:
Dan ben je tenminste consistent.
Heel woke links is inconsistent en irrationeel, hoezo is consistentie iets wat ze zou moeten ambiëren?
Emo emo emo. BLM, 151 genders, all whites are racists. Werkt beter joh?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215288982
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 16:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, dat is niet in 1 zin samen te vatten.

En als jij nog nooit van haar hebt gehoord onderstreep je daarmee wat mij betreft dat je helemaal niet volgt wat er aan de andere kant van de plas gebeurt. Dat is verder prima, maar inspraak zonder inzicht leidt tot een uitspraak zonder uitzicht.
Ze is een fitnessguru. Lol.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 17 oktober 2024 @ 14:13:35 #259
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215288996
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hangt een beetje af van hoe je het wil zien. Maar inmiddels is iedereen in de VS het er echt wel over eens dat Trump de beste papieren heeft inmiddels. Niet voor niets is Harris cs paniekvoetbal aan het spelen.
Zo zo, "iedereen" nog wel...
pi_215289287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik zou hier eens naar kijken:
https://projects.fivethir(...)orecast/?cid=rrpromo

54 van de 100 keer wint Harris, 46 keer Trump. Too close to call noemen ze dat, maar wel een klein voordeel voor Harris.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215289454
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 09:08 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Leg mij dan eens uit waarom crypto investeringen van donkere Amerikanen beschermd moeten worden en niet die voor blanken? Wat voor een ziektes krijgen donkere Amerikanen wat blanke mensen niet krijgen?
Sikkelcel is wel echt een issue voor zwarte Amerikanen dus terecht dat ze daar aandacht voor wilt hebben. Voor de rest is het natuurlijk schaamteloos om dit te presenteren naar de kiezer.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 16:13:44 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215289848
twitter

Hier staat dat interview. Als je het beluisterd dan merk je dat ze eigenlijk nooit antwoord geeft op de vragen die haar gesteld worden, maar enigszins verward het telkens over andere dingen heeft. En dat echt het hele interview lang.
The End Times are wild
pi_215289863
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:11 schreef probeer het volgende:

[..]
Ze is een fitnessguru. Lol.
Iets meer dan alleen maar een fitness guru. Anders word je niet bij Real Time uitgenodigd.
pi_215289866
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:13 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Zo zo, "iedereen" nog wel...
Iedereen met verstand van zaken. ;)
pi_215289878
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 15:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik zou hier eens naar kijken:
https://projects.fivethir(...)orecast/?cid=rrpromo

54 van de 100 keer wint Harris, 46 keer Trump. Too close to call noemen ze dat, maar wel een klein voordeel voor Harris.
Je kan kijken waar je wil, maar als de huidige trends doorzetten winst Trump zelfs de popular vote.

Maar goed, the proof of the pudding is in the eating.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 16:20:05 #266
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215289883
America is sowieso fucked. Het zijn allebei extreem matige kandidaten.
The End Times are wild
pi_215289892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:13 schreef LXIV het volgende:
[ x ]

Hier staat dat interview. Als je het beluisterd dan merk je dat ze eigenlijk nooit antwoord geeft op de vragen die haar gesteld worden, maar enigszins verward het telkens over andere dingen heeft. En dat echt het hele interview lang.
Dat is bij haar nooit anders geweest. Alleen was ze in het begin alleen te zien bij ‘journalisten’ die genoegen namen met het geluk erom heen.

Hoe gaat u de inflatie naar beneden brengen?

-Ik ben opgegroeid in een middenklasse gezin en mijn moeder kon een huis kopen toen ik tiener was.

Duidelijk, volgende vraag: hoe komt het toch dat onder de leiding van Biden en U de illegale immigratie zo toenam.

-Dat is de schuld van Trump.

Duidelijk.
pi_215289909
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:13 schreef LXIV het volgende:
[ x ]

Kritiek op Harris is helemaal prima, maar ik vind dit soort observaties wat moeilijk te rijmen met het tegelijkertijd steunen van Trump. Die geeft niet alleen geen antwoord op vragen, maar het verhaal dat hij daarna afsteekt raakt ook nog eens kant noch wal. Zie het interview met Bloomberg als verbijsterend recent voorbeeld.

En dit fragment is eveneens treffend. Let wel: dit is de regel, niet de uitzondering. De man heeft nul inhoudelijke kennis.

Harris heeft daarentegen in meerdere interviews bewezen wel degelijk verstand van zaken te hebben. En je kunt dit afdoen als een whataboutism. Maar het slaat natuurlijk nergens op om de ene kandidaat af te schrijven omdat ze ontwijkende antwoord geeft (daar zijn de meningen overigens over verdeeld), om tegelijkertijd Trump te omarmen, die daarin nog een factor duizend erger is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215289923
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is bij haar nooit anders geweest. Alleen was ze in het begin alleen te zien bij ‘journalisten’ die genoegen namen met het geluk erom heen.

Hoe gaat u de inflatie naar beneden brengen?

-Ik ben opgegroeid in een middenklasse gezin en mijn moeder kon een huis kopen toen ik tiener was.

Duidelijk, volgende vraag: hoe komt het toch dat onder de leiding van Biden en U de illegale immigratie zo toenam.

-Dat is de schuld van Trump.

Duidelijk.
Nog maar een keer dan:

Economists Say Inflation, Deficits Will Be Higher Under Trump Than Harris
pi_215289931
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je kan kijken waar je wil, maar als de huidige trends doorzetten winst Trump zelfs de popular vote.

Maar goed, the proof of the pudding is in the eating.
Een 'trend' is altijd zo'n onzin. Alsof duizenden Amerikanen van kandidaat wisselen omdat ze zien dat een aantal anderen dat ook doen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 17 oktober 2024 @ 16:28:56 #271
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215289934
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Kritiek op Harris is helemaal prima, maar ik vind dit soort observaties wat moeilijk te rijmen met het tegelijkertijd steunen van Trump. Die geeft niet alleen geen antwoord op vragen, maar het verhaal dat hij daarna afsteekt raakt ook nog eens kant noch wal. Zie het interview met Bloomberg als verbijsterend recent voorbeeld.

En dit fragment is eveneens treffend. Let wel: dit is de regel, niet de uitzondering. De man heeft nul inhoudelijke kennis.

Harris heeft daarentegen in meerdere interviews bewezen wel degelijk verstand van zaken te hebben. En je kunt dit afdoen als een whataboutism. Maar het slaat natuurlijk nergens op om de ene kandidaat af te schrijven omdat ze ontwijkende antwoord geeft (daar zijn de meningen overigens over verdeeld), om tegelijkertijd Trump te omarmen, die daarin nog een factor duizend erger is.
Maar ik omarm Trump helemaal niet! Hierboven postte ik nog dat America sowieso fucked is met deze kandidaten.
Wat ze in andere interviews gedaan heeft weet ik niet, maar in dit specifieke interview geeft ze gewoon geen antwoord op de hele eenduidige vragen die haar gesteld worden.
The End Times are wild
pi_215289946
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar ik omarm Trump helemaal niet! Hierboven postte ik nog dat America sowieso fucked is met deze kandidaten.
Wat ze in andere interviews gedaan heeft weet ik niet, maar in dit specifieke interview geeft ze gewoon geen antwoord op de hele eenduidige vragen die haar gesteld worden.
Maar meneertje Greg Price, die jij hier aanhaalt, is wel een enthousiast Trumpist. Zijn opmerkingen zijn nogal potsierlijk, gezien zijn voorkeur voor Trump.
pi_215289948
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Iets meer dan alleen maar een fitness guru. Anders word je niet bij Real Time uitgenodigd.
Alle TV programma's zijn infotainment geworden. Frans Bauer en Big Brother Ruud bij Nieuwsuur, het kan allemaal. In de VS is dat nog een graad erger. Het vertrouwen in de media ligt daar (terecht) op nog geen 25%, waar de televisie het percentage nog wat naar beneden trekt.

De media in de VS zijn genadeloos wanneer het over Biden zijn mentale vermogens gaat. Trump zwijgen ze over. Heel erg typisch.

Mensen die na 6 januari nog achter Trump staan zijn gewoon uitbuitende racisten en fascisten. Het vernislaagje aan beschaving blijft kwetsbaar en flinterdun.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215289980
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze kwam bij Bill over Ozempic praten :')

En nee, een uitnodiging voor Bill's Real Time betekent niet dat je dus iemand bent met verstand van, in dit geval van een discussie over levenstandaarden, economie.

https://en.wikipedia.org/(...)_Bill_Maher_episodes
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 17 oktober 2024 @ 16:36:39 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215289985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar meneertje Greg Price, die jij hier aanhaalt, is wel een enthousiast Trumpist. Zijn opmerkingen zijn nogal potsierlijk, gezien zijn voorkeur voor Trump.
Ok, dat weet ik niet. Maar ik kijk gewoon het interview en wat daar gebeurt. Die interviewer is gewoon fair, al raakt hij wel wat geïrriteerd.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')