Inhoudelijk gaf Biden prima interviews. Hij zag er alleen uit als een vermoeide oude man.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
De strategietjes van Biden in interviews vond ik ook tenenkrommend slecht. Mensen kijken er eenvoudig doorheen, getuige de parodieën die je op hem ziet.
Welnee. Telkens weer die opsommingen en opscheppen over wat hij allemaal had bereikt. Het was een formule.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Inhoudelijk gaf Biden prima interviews. Hij zag er alleen uit als een vermoeide oude man.
Overigens zeggen parodieën niets, Trump is vaker geparodieerd dan Biden en Harris samen.
Heb je het nu over Trump die blijft opscheppen dat hij daadwerkelijk in 2020 gewonnen had en er gefraudeerd is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee. Telkens weer die opsommingen en opscheppen over wat hij allemaal had bereikt. Het was een formule.
Harris is niet in een vrije val beland. Ze staat nog steeds voor in de polls.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:06 schreef Tekaschi het volgende:
Heb nog meer vertouwen in Biden dan Harris, en ze is in een diepe val beland in de polls, moet daardoor meer in de media verschijnen waar ze keer op keer afgaat als een gieter.
Hangt een beetje af van hoe je het wil zien. Maar inmiddels is iedereen in de VS het er echt wel over eens dat Trump de beste papieren heeft inmiddels. Niet voor niets is Harris cs paniekvoetbal aan het spelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Harris is niet in een vrije val beland. Ze staat nog steeds voor in de polls.
(Overigens zegt dit niet dat Trump niet kan winnen.)
[ afbeelding ]
Heel woke links is inconsistent en irrationeel, hoezo is consistentie iets wat ze zou moeten ambiëren?quote:
Ze is een fitnessguru. Lol.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet in 1 zin samen te vatten.
En als jij nog nooit van haar hebt gehoord onderstreep je daarmee wat mij betreft dat je helemaal niet volgt wat er aan de andere kant van de plas gebeurt. Dat is verder prima, maar inspraak zonder inzicht leidt tot een uitspraak zonder uitzicht.
Zo zo, "iedereen" nog wel...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van hoe je het wil zien. Maar inmiddels is iedereen in de VS het er echt wel over eens dat Trump de beste papieren heeft inmiddels. Niet voor niets is Harris cs paniekvoetbal aan het spelen.
Ik zou hier eens naar kijken:quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van hoe je het wil zien. Maar inmiddels is iedereen in de VS het er echt wel over eens dat Trump de beste papieren heeft inmiddels. Niet voor niets is Harris cs paniekvoetbal aan het spelen.
Sikkelcel is wel echt een issue voor zwarte Amerikanen dus terecht dat ze daar aandacht voor wilt hebben. Voor de rest is het natuurlijk schaamteloos om dit te presenteren naar de kiezer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom crypto investeringen van donkere Amerikanen beschermd moeten worden en niet die voor blanken? Wat voor een ziektes krijgen donkere Amerikanen wat blanke mensen niet krijgen?
Iedereen met verstand van zaken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:13 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Zo zo, "iedereen" nog wel...
Je kan kijken waar je wil, maar als de huidige trends doorzetten winst Trump zelfs de popular vote.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zou hier eens naar kijken:
https://projects.fivethir(...)orecast/?cid=rrpromo
54 van de 100 keer wint Harris, 46 keer Trump. Too close to call noemen ze dat, maar wel een klein voordeel voor Harris.
Dat is bij haar nooit anders geweest. Alleen was ze in het begin alleen te zien bij ‘journalisten’ die genoegen namen met het geluk erom heen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:13 schreef LXIV het volgende:
[ x ]
Hier staat dat interview. Als je het beluisterd dan merk je dat ze eigenlijk nooit antwoord geeft op de vragen die haar gesteld worden, maar enigszins verward het telkens over andere dingen heeft. En dat echt het hele interview lang.
Kritiek op Harris is helemaal prima, maar ik vind dit soort observaties wat moeilijk te rijmen met het tegelijkertijd steunen van Trump. Die geeft niet alleen geen antwoord op vragen, maar het verhaal dat hij daarna afsteekt raakt ook nog eens kant noch wal. Zie het interview met Bloomberg als verbijsterend recent voorbeeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:13 schreef LXIV het volgende:
[ x ]
Hier staat dat interview. Als je het beluisterd dan merk je dat ze eigenlijk nooit antwoord geeft op de vragen die haar gesteld worden, maar enigszins verward het telkens over andere dingen heeft. En dat echt het hele interview lang.
Nog maar een keer dan:quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is bij haar nooit anders geweest. Alleen was ze in het begin alleen te zien bij ‘journalisten’ die genoegen namen met het geluk erom heen.
Hoe gaat u de inflatie naar beneden brengen?
-Ik ben opgegroeid in een middenklasse gezin en mijn moeder kon een huis kopen toen ik tiener was.
Duidelijk, volgende vraag: hoe komt het toch dat onder de leiding van Biden en U de illegale immigratie zo toenam.
-Dat is de schuld van Trump.
Duidelijk.
Een 'trend' is altijd zo'n onzin. Alsof duizenden Amerikanen van kandidaat wisselen omdat ze zien dat een aantal anderen dat ook doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan kijken waar je wil, maar als de huidige trends doorzetten winst Trump zelfs de popular vote.
Maar goed, the proof of the pudding is in the eating.
Maar ik omarm Trump helemaal niet! Hierboven postte ik nog dat America sowieso fucked is met deze kandidaten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kritiek op Harris is helemaal prima, maar ik vind dit soort observaties wat moeilijk te rijmen met het tegelijkertijd steunen van Trump. Die geeft niet alleen geen antwoord op vragen, maar het verhaal dat hij daarna afsteekt raakt ook nog eens kant noch wal. Zie het interview met Bloomberg als verbijsterend recent voorbeeld.
En dit fragment is eveneens treffend. Let wel: dit is de regel, niet de uitzondering. De man heeft nul inhoudelijke kennis.
Harris heeft daarentegen in meerdere interviews bewezen wel degelijk verstand van zaken te hebben. En je kunt dit afdoen als een whataboutism. Maar het slaat natuurlijk nergens op om de ene kandidaat af te schrijven omdat ze ontwijkende antwoord geeft (daar zijn de meningen overigens over verdeeld), om tegelijkertijd Trump te omarmen, die daarin nog een factor duizend erger is.
Maar meneertje Greg Price, die jij hier aanhaalt, is wel een enthousiast Trumpist. Zijn opmerkingen zijn nogal potsierlijk, gezien zijn voorkeur voor Trump.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar ik omarm Trump helemaal niet! Hierboven postte ik nog dat America sowieso fucked is met deze kandidaten.
Wat ze in andere interviews gedaan heeft weet ik niet, maar in dit specifieke interview geeft ze gewoon geen antwoord op de hele eenduidige vragen die haar gesteld worden.
Alle TV programma's zijn infotainment geworden. Frans Bauer en Big Brother Ruud bij Nieuwsuur, het kan allemaal. In de VS is dat nog een graad erger. Het vertrouwen in de media ligt daar (terecht) op nog geen 25%, waar de televisie het percentage nog wat naar beneden trekt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iets meer dan alleen maar een fitness guru. Anders word je niet bij Real Time uitgenodigd.
Ze kwam bij Bill over Ozempic pratenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iets meer dan alleen maar een fitness guru. Anders word je niet bij Real Time uitgenodigd.
Ok, dat weet ik niet. Maar ik kijk gewoon het interview en wat daar gebeurt. Die interviewer is gewoon fair, al raakt hij wel wat geïrriteerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar meneertje Greg Price, die jij hier aanhaalt, is wel een enthousiast Trumpist. Zijn opmerkingen zijn nogal potsierlijk, gezien zijn voorkeur voor Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |