In dit huisquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van het concert des levens heeft niemand een program
Ik hoef geen vurige man als ik zelf relaxed benquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lijkt me saai. Liever het tegenovergestelde.
dat is weer het andere uiterste miss tussen 35-70 proc hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lijkt me saai. Liever het tegenovergestelde.
Had zijn broer kunnen zijn.quote:
Dat zou ik niet in haar gezicht zeggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Armenië is een Turkse provincie toch?
Turkije erkend als enigste die genocide daar niet toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Armenië is een Turkse provincie toch?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
Fibro mevrouw wil nog een keer de liefde voelen. Met haar ziekte heeft ze nog maar 60 jaar te leven namelijk.
Wat gaan we nu kijken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
feitelijke onjuistheden betreur ik zeer
Het was hypothetisch lijkt mequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
feitelijke onjuistheden betreur ik zeer
om dit uur nog, helemaal volquote:
Mortaxx houdt van het dagelijkse grapjequote:
Ik vond het meisje erg sympathiek en welbespraaktquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd of @:gurneyisbestoke deze uit Twente en het meisje te druk vindt
Graag duiding
Ik vond haar vrij sympathiek, maar ze had moeite met haar zelf uitdrukken in de Nederlandse taal en aangezien Armeens samenhangt met Russisch kom je dan al gauw koel en harteloos over.quote:
Twente is toch ook geen Nederland meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het meisje erg sympathiek en welbespraakt
De jongen was iets te Nederlands op een verkeerde manier imo
Wtf ik ben woedend!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
Vanwege rondjes fietsenwat een lariekoek
Ik zal jou eens zat zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen was First Dates zat. Komt het niet willen ze ineens wel weer.Jongens wat hou ik van jullie.
wat ga jij kijken in plaats van?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen was First Dates zat. Komt het niet willen ze ineens wel weer.Jongens wat hou ik van jullie.
Het is omdat ik jullie dan moet missenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Comfy warm herfstig bad.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is omdat ik jullie dan moet missen
Niks.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat ga jij kijken in plaats van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |