quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Benieuwd wat er gebeurd met het kistje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
wat een walgelijke profiteur deze vrouw
Ik ben zo erg verpest dat ik aan het Financieel Dagblad moest denken. ;’)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die zullen niet zo snel met FD meedoen denk ik.
Ze is te oud voor hemquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:43 schreef Evangelion het volgende:
Rick kijkt overal heen behalve naar haar
een stuk beter dan de gemiddelde bejaarde die langskomt inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:44 schreef XSbig het volgende:
Ik vind groene trui mevrouw, een leuke mevrouw.
63 is nog niet bejaard toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een stuk beter dan de gemiddelde bejaarde die langskomt inderdaad
mis alleen de bassie broek en de navel tshirt trui ding.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het gezicht van die langharige jongen van gister
Jaquote:
Het scheelt dat hij geen flubberbuik had, dat had er nog bij moeten komenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
mis alleen de bassie broek en de navel tshirt trui ding.
Wat is jouw skincare routine?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
oef deze mag wel wat aan skincare gaan doen
tjonge. heel af en toe zo'n olive tree geval maar dan was het dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in de ochtend cleaner en daycreme, in de avond serum en nightcreme
Eensquote:
Een situatieschets @Zipportalquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in de ochtend cleaner en daycreme, in de avond serum en nightcreme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot morgen?
Onlyfans, wel een beetje bij de tijd blijven.quote:
Puuselenquote:
Dat je moeder mooier is dan jijquote:
Ik ontkom er niet aan als ze komen stage lopen.quote:
Wie is dit in VBL?quote:
Nou, stuur een leuke mail.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit ja, Armeens kan ik wel mee leven.
zit er wel eens een leuk juffie bij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ontkom er niet aan als ze komen stage lopen.
Kingroland niet want die had een thais hoertje gekregenquote:
@KingRoland is dit waarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kingroland niet want die had een thais hoertje gekregen
Schattig cosplay meisje met autisme.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zit er wel eens een leuk juffie bij?
We hebben toch eindelijk een autiloos avondje?quote:
de 8 uur date moet nog komenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben toch eindelijk een autiloos avondje?
Trauma door Armeense mannen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:58 schreef Evangelion het volgende:
Die armeense reageert vet verdedigend op elke vraag
WAAROM DOE IK MEE?
Leuk tot ze volwassen zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn dochters voetballen allebei, dus ik kan het hier niet mee eens zijn.
Zegt hij terwijl hij First Dates kijktquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:00 schreef Evangelion het volgende:
Ik zat vorige week met de Twente voetbalvrouwen in het vliegtuig. Simpele mensen, sorry.
Half Nederlandquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
Wie kijkt naar dit mollige Yvonne Coldeweijner-type naakt?
Weet wel wat voor skincare ze op d'r kin doetquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Aan haar onderkin te zin lust ze toch wel alles
Ik zou er niet voor betalen, maar als ik haar toevallig naakt zie ook niet wegkijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
Wie kijkt naar dit mollige Yvonne Coldeweijner-type naakt?
Oh het ging over OFquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor betalen, maar als ik haar toevallig naakt zie ook niet wegkijken.
Bachataquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Salsa dansen
Is dat wat voor jou @:coco
smoothquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:02 schreef XSbig het volgende:
‘Je ziet er leuk uit als ik vragen mag.’
Wat is de hoofdstad van Afrika?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het ging over OF
Had ik even gemist
Och zegquote:
Vandaar dat al die psv fans geen visa kregenquote:
lekker koein kieken, en varkentjes kopuhquote:
Hij doet me denken aan die Andre of zo van Idolsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
Deze Maurice is net zo simpel als Maurice Steijn. Niet te doen.
Andre Pronk God.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die Andre of zo van Idols
Onduidelijke, vage klachten en werkschuw.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
De overlap tussen types met fibromyalgie en long covid is redelijk groot volgens mij
hij probeert het wel, dat juffie brengt ook niets inquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
Deze Maurice is net zo simpel als Maurice Steijn. Niet te doen.
Die was bij het zien, of beter gezegd niet zien, van die kin wel al klaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij probeert het wel, dat juffie brengt ook niets in
Dan weet je weer waarvoor je (deels) belasting betaald joh.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Onduidelijke, vage klachten en werkschuw.
Ook wel Werkkoorts genoemd in de volksmond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:05 schreef Coco het volgende:
Fibromyalgie, ook wel Hypochondrie genoemd.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:06 schreef S_E het volgende:
“Ik moet wel alles uit het leven halen wat erin zit”
Hoogtepunt: bakje koffie doen
Zo nou je het zegt, had familie kunnen zijn.quote:
Anders moest ze 5 dagen per week werken om de opvang te betalen. Dus eigenlijk komt het wel goed uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:06 schreef S_E het volgende:
“Ik moet wel alles uit het leven halen wat erin zit”
Hoogtepunt: bakje koffie doen
Echt zum kotsenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Anders moest ze 5 dagen per week werken om de opvang te betalen. Dus eigenlijk komt het wel goed uit.
Golvenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom begint hij weer over golven. Doe dat dan lekker voor jezelf en deel de rest
Welke verzekeringsarts trapt er nog in de fibromyalgie hoax?quote:
Ja nou jaquote:
BONITAquote:
Oostblok trashquote:
Maar hij is wel positief toch? Zij is zuur en boos dat ze geen knappe man kreegquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, deze simpele lul verdient niks anders.
hoho dit isquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, deze simpele lul verdient niks anders.
Ja, ik snap haar wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hij is wel positief toch? Zij is zuur en boos dat ze geen knappe man kreeg
Van het concert des levens heeft niemand een programquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:13 schreef S_E het volgende:
Fibro mevrouw hangt ook aan elkaar van clichés
Lijkt me saai. Liever het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
zelfde hoe ik zelf ben,
koop een spiegel.
In dit huisquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van het concert des levens heeft niemand een program
Ik hoef geen vurige man als ik zelf relaxed benquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lijkt me saai. Liever het tegenovergestelde.
dat is weer het andere uiterste miss tussen 35-70 proc hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lijkt me saai. Liever het tegenovergestelde.
Had zijn broer kunnen zijn.quote:
Dat zou ik niet in haar gezicht zeggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Armenië is een Turkse provincie toch?
Turkije erkend als enigste die genocide daar niet toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Armenië is een Turkse provincie toch?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
Fibro mevrouw wil nog een keer de liefde voelen. Met haar ziekte heeft ze nog maar 60 jaar te leven namelijk.
Wat gaan we nu kijken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
feitelijke onjuistheden betreur ik zeer
Het was hypothetisch lijkt mequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
feitelijke onjuistheden betreur ik zeer
om dit uur nog, helemaal volquote:
Mortaxx houdt van het dagelijkse grapjequote:
Ik vond het meisje erg sympathiek en welbespraaktquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd of @:gurneyisbestoke deze uit Twente en het meisje te druk vindt
Graag duiding
Ik vond haar vrij sympathiek, maar ze had moeite met haar zelf uitdrukken in de Nederlandse taal en aangezien Armeens samenhangt met Russisch kom je dan al gauw koel en harteloos over.quote:
Twente is toch ook geen Nederland meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het meisje erg sympathiek en welbespraakt
De jongen was iets te Nederlands op een verkeerde manier imo
Wtf ik ben woedend!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
Vanwege rondjes fietsenwat een lariekoek
Ik zal jou eens zat zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen was First Dates zat. Komt het niet willen ze ineens wel weer.Jongens wat hou ik van jullie.
wat ga jij kijken in plaats van?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen was First Dates zat. Komt het niet willen ze ineens wel weer.Jongens wat hou ik van jullie.
Het is omdat ik jullie dan moet missenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Comfy warm herfstig bad.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is omdat ik jullie dan moet missen
Niks.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat ga jij kijken in plaats van?
Dan maar naar de gym.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is omdat ik jullie dan moet missen
Dit idd, wie boeit dat nou iets. Enige sportevenement wat prime time verdient imo is WK/EK voetbal. Herenvoetbal, niet die vrouwenonzin.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:28 schreef Evangelion het volgende:
Nee maar serieus sinds wanneer is WK baanwielrennen een sport die 3 dagen op rij op NPO primetime live uitgezonden moet worden, echt nog nooit gehoord dat iemand daar geinteresseerd in was.
ik ben al geweestquote:
For sure!quote:
Graag geen politiek @Cocoquote:
Haai haaiquote:
Ze gaat naar feesten toe. Dat is meer dan het gemiddelde hier.quote:
Das toch de identiteit van de Brabanderquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:31 schreef Joop_W het volgende:
Carnaval binnen twee seconden. Man man man…
bedoel qua uiterlijk maar zal er niet verder op ingaanquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze gaat naar feesten toe. Dat is meer dan het gemiddelde hier.
Je houdt het beknopt vandaag.quote:
Nog wel beter dan dat ze zeggen: Ik zoek iemand die tegengas kan geven.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Ruud zoekt iemand die hem kan handelen. Een hovenier met kut karakter.
Nee ik kan m’n opmerking dan ook herhalen maar we gaan idd even doorquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedoel qua uiterlijk maar zal er niet verder op ingaan
BON APETITquote:
Zij liever dan ikquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Das toch de identiteit van de Brabander
Je had het goedquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik kan m’n opmerking dan ook herhalen maar we gaan idd even door
Heeft vast 4 kinderen die eindelijk uit huis zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
Het is nu mijn tijd!
Bij de psychiater geweest
Just once in his lifequote:Op maandag 21 oktober 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
Het is nu mijn tijd!
Bij de psychiater geweest
St Elmo’s dingesquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Just once in his life
A man has his time
And my time is now
I'm comin' alive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |