SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij doet ook weer aardig je best
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je ineens minder scherp ziet toch wel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik merk dus niet dat de sterkte veranderd![]()
Zou je zeggen hequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:28 schreef maily het volgende:
[..]
Als je ineens minder scherp ziet toch wel?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 2697 / +73 / +84 / 3252 / 3833
2. JustinK / 763 / +113 / +47 / 3050 / 3404
3. devzero / 601 / +86 / +28 / 501 / 678
4. KillemWieft / 601 / +62 / +90 / 241 / 452
5. Lovely / 568 / +36 / +20 / 2225 / 2609
6. AardappelSchotel / 557 / +35 / +22 / 2135 / 2547
7. Sally / 400 / +45 / +26 / 312 / 429
8. ieniminimuis / 363 / +17 / +19 / 943 / 1106
9. loveyoulongtime / 345 / +0 / +0 / 1115 / 1303
10. hemarookworst / 329 / +54 / +9 / 622 / 787
11. MizzezAmy / 284 / +58 / +26 / 1436 / 1640
12. Kissingbird / 233 / +7 / +0 / 1232 / 1408
13. Pinnenmutske / 220 / +22 / +14 / 559 / 715
14. ToT / 220 / +12 / +12 / 1185 / 1296
15. mario390 / 192 / +5 / +30 / 173 / 251
16. marc0871 / 179 / +33 / +11 / 228 / 344
17. gebrokenglas / 165 / +8 / +0 / 706 / 806
18. sp3c / 160 / +17 / +57 / 166 / 221
19. mascara-klodder / 151 / +2 / +40 / 387 / 475
20. Grrrrrrrr / 140 / +0 / +0 / 172 / 219SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Uhm nee?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:28 schreef maily het volgende:
[..]
Als je ineens minder scherp ziet toch wel?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wel eens van -3,75 naar -4,5quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kan het nooit veel achteruit zijn gegaan
Maar dat is dan maar voor 1 oog.
Dat andere oog zit al tijden op +0,25 of +0,5Trotste mama van Ambar
Een kleine afwijking kunnen je ogen nog corrigeren... Kan op een gegeven moment wel hoofdpijn veroorzakenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel eens van -3,75 naar -4,5
Maar dat is dan maar voor 1 oog.
Dat andere oog zit al tijden op +0,25 of +0,5![]()
ik moet mijn ogen ook 'ns meten en nieuwe bril halen, deze stamt nog toen het nog ergens midden corona wasUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik loop vaak genoeg zonder bril rond, dus ik merk het echt nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een kleine afwijking kunnen je ogen nog corrigeren... Kan op een gegeven moment wel hoofdpijn veroorzaken
Trotste mama van Ambar
Als je mij nog maar ziet staanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik loop vaak genoeg zonder bril rond, dus ik merk het echt niet![]()
![]()
Zolang mijn ene oog het doet zie ik je primaquote:Trotste mama van Ambar
PiepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In het land der blinden....quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang mijn ene oog het doet zie ik je prima![]()
![]()
Ik heb een bijna perfect oog joh! Dat het tevens lui is, tja dat is tekenend.Trotste mama van Ambar
Die het beide prima doen in hun aangewezen werkveld.Trotste mama van Ambar
Uhm neuh mag hopen van nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die ene is al zo goed als afgeschrevenDat is mijn dominante oog, mijn leesoog. Dan moet ik bijna opnieuw leren zien.
Trotste mama van Ambar
Nou ok, maar alsnog een mooi toepasselijk spreekwoordquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm neuh mag hopen van nietDat is mijn dominante oog, mijn leesoog. Dan moet ik bijna opnieuw leren zien.
![]()
![]()
dan heb ik wel twee zo goed afgeschreven ogen danquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die ene is al zo goed als afgeschreven
Uw ADH vitamine Worst
Maar jij hebt dan weer een volwaardige worstquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan heb ik wel twee zo goed afgeschreven ogen dan![]()
![]()
Misschien heb ik die ook wel. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer een volwaardige worstTrotste mama van Ambar
die hebben twee eindesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer een volwaardige worst
Uw ADH vitamine Worst
Alles kan in deze wereldquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien heb ik die ook wel. Je weet het niet.![]()
dat betekent dat je twee levens hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien heb ik die ook wel. Je weet het niet.Uw ADH vitamine Worst
elke dag goed je vezels nemen dan wordt het elke keer een genotUw ADH vitamine Worst
Met stijffie poepen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
elke dag goed je vezels nemen dan wordt het elke keer een genotProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kan op zich ook welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan prima, plassen daarentegen![]()
op deze bolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Smeersequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu wel bij
De outfit, niet de moves![]()
![]()
Inloggen om een kut binnen te gaan? Nee, eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n kutinlogschermpje?![]()
Ow dus DAT doe ik verkeerd; ik moet eerst inloggen om in een kut te mogen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n kutinlogschermpje?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Inloggen om een kut binnen te gaan? Nee, eigenlijk nooitBoks!
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Inloggen om een kut binnen te gaan? Nee, eigenlijk nooitdat bedoelde ik niet
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Pics?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu wel bij
De outfit, niet de moves
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik had echt deze TT (en een klein beetje meer)quote:
ONZ / [ronde 66 Het Dodetopicspel #15061] hihi lol wss daarom niet?![]()
Alleen de niet leuke mensenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen mensen uitsluiten, hoor!![]()
Dat was dus 48 seconden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:59 schreef devzero het volgende:
Ohja, ik heb een (online) vergadering over 50 seconden.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wow, das al lang geledenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had echt deze TT (en een klein beetje meer)
ONZ / [ronde 66 Het Dodetopicspel #15061] hihi lol wss daarom niet?
Snel je broek weer optrekken!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:59 schreef devzero het volgende:
Ohja, ik heb een (online) vergadering over 50 seconden.![]()
![]()
quote:ik zit niet in die groep
quote:vind jij alleen liev leuk ja?
Snap ik wel![]()
Echt hequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]vind jij alleen liev leuk ja?
Snap ik wel![]()
![]()
quote:ik denk niet dat mensen er vrolijk van worden om mij in strakke spandex pakjes te zien
Ik blijf wel bij mn eigen clubje
Ja klopt helemaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]vind jij alleen liev leuk ja?
Snap ik wel![]()
![]()
![]()
Ja klap in het gezicht welquote:![]()
Maar je hebt dus concurrentie
Gewoon een kwartetje dan maarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja klap in het gezicht wel![]()
Maar je hebt dus concurrentie![]()
Wie is de derde man?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon een kwartetje dan maarCause there is always a wrong to your right 🎶
Sorry Liev, ik had eigenlijk verwacht dat @AardappelSchotel zou antwoorden dat Justin niet bepaald concurrentie is, dat kwartetje kwam onverwacht
Nou idd, ik ben best geshockeerd nu..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry Liev, ik had eigenlijk verwacht dat @:AardappelSchotel zou antwoorden dat Justin niet bepaald concurrentie is, dat kwartetje kwam onverwacht
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Bros before...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry Liev, ik had eigenlijk verwacht dat @:AardappelSchotel zou antwoorden dat Justin niet bepaald concurrentie is, dat kwartetje kwam onverwacht![]()
Als ik vroeger zo een gezelschap zou formuleren , dan zei mn moeder "stront gaat voorop", maw je moet jezelf als laatste noemen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik, @:JustinK, @:Lovely en @:ToT?
Verder klinkt het wel gezellig, al zou ik uitkijken om een kwartetje te hebben met iemand die al heeft uitgesproken maar 1 van de deelnemers leuk te vinden
Ik krijg notes dat ik mensen uitsluit dus tsjaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik vroeger zo een gezelschap zou formuleren , dan zei mn moeder "stront gaat voorop", maw je moet jezelf als laatste noemen.
Verder klinkt het wel gezellig, al zou ik uitkijken om een kwartetje te hebben met iemand die al heeft uitgesproken maar 1 van de deelnemers leuk te vinden![]()
En ik voel mezelf niet beter dan anderen
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2024 16:19:54 ]![]()
Wat whut? Gekkigheidquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg notes dat ik mensen uitsluit dus tsja![]()
En ik voel mezelf niet beter dan anderen
Trotste mama van Ambar
Neem jij wel een lekker toetje meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:21 schreef Lovely het volgende:
Neem jij wel een lekker toetje meeOh dacht al, ik ben er dan tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is goed![]()
![]()
Yeah! Wordt smikkelen en smullenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dacht al, ik ben er dan toch
Maar is goed
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Niks mis met jou hoor!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik denk niet dat mensen er vrolijk van worden om mij in strakke spandex pakjes te zien
Ik blijf wel bij mn eigen clubje![]()
![]()
Ja hee, dan is een kwartet ook te weinig mensenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg notes dat ik mensen uitsluit dus tsja![]()
En ik voel mezelf niet beter dan anderen![]()
Ik voel mezelf ook niet beter dan anderen? Nou ja, natuurlijk wel dan sommige anderen, maar dat is Justins eigen schuld
Alvast een klein vouwbaar infraroodpaneel gekocht voor mijn thuiskantoortje, hopelijk doet die goed zijn werk. Verwarming in dit kamertje is niet zo goedUw ADH vitamine Worst
Ahwquote:
Maar soms moet je gewoon weten welke kleding je beter niet aan kan doen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hee, dan is een kwartet ook te weinig mensen
Ik voel mezelf ook niet beter dan anderen? Nou ja, natuurlijk wel dan sommige anderen, maar dat is Justins eigen schuld![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon een ouderwets straalkacheltje in mn thuiskantoor. Vind die infraroodpanelen maar ingewikkeldquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
Alvast een klein vouwbaar infraroodpaneel gekocht voor mijn thuiskantoortje, hopelijk doet die goed zijn werk. Verwarming in dit kamertje is niet zo goed
Zo'n grijze? Heb ik ook!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
Alvast een klein vouwbaar infraroodpaneel gekocht voor mijn thuiskantoortje, hopelijk doet die goed zijn werk. Verwarming in dit kamertje is niet zo goedWerkt prima, althans in de hoogste stand.
![]()
![]()
Bang dat je op je UI gaat lijken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Maar soms moet je gewoon weten welke kleding je beter niet aan kan doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n grijze? Heb ik ook!Werkt prima, althans in de hoogste stand.
Uw ADH vitamine Worst
Dat kwaad is al geschied.quote:
Ik ben ook wel een beetje een hamsteraar
Ik heb hier een mega grote infraroodpaneel vam 960 watt die ik eerst in de woonkamer had staan, maar nu ik een airco heb is hij daar niet meer nodig (voorlopig?).quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een ouderwets straalkacheltje in mn thuiskantoor. Vind die infraroodpanelen maar ingewikkeld
Hij staat nu in de slaapkamer, maar daar is hij (voorlopig?) veel te sterk. Gelukkig schakelt hij wel uit bij de temperatuur die je instelt.
Ik heb nog een kleiner model die in Mini-ToT's kamertje gehangen gaat worden zodra de radiator daar verwijderd kan woren. (Als de warmtepompboiler geïnstalleerd is.)
In de badkamer wil ik een infraroodspiegel met verlichting ophangen.![]()
Je doet jezelf echt tekort joh!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kwaad is al geschied.
Ik ben ook wel een beetje een hamsteraar![]()
![]()
![]()
![]()
Mini-ToT is nog steeds hartstikke dol op de cavia's, maar nu wil hij een jachtluipaard als huisdier!
![]()
![]()
Ik heb wel wat connecties.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:39 schreef ToT het volgende:
Dus weet iemand waar ik er eentje voor een zacht prijsje op de kop kan tikken?Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja hee, dan is een kwartet ook te weinig mensen
Ik voel mezelf ook niet beter dan anderen? Nou ja, natuurlijk wel dan sommige anderen, maar dat is Justins eigen schuld![]()
![]()
Beekse Bergen? Gewoon eentje in de auto lokken als je erdoorheen rijdtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:39 schreef ToT het volgende:
Dus weet iemand waar ik er eentje voor een zacht prijsje op de kop kan tikken?
In Beekse Bergen kun je zowel hyena als de cheetah (jachtluipaard) zienTrotste mama van Ambar
Owjah, goed idee!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beekse Bergen? Gewoon eentje in de auto lokken als je erdoorheen rijdt
Dat was ook waar dat Franse gezinnetje ff gezellig tussen de wilde dieren ging picknicken. Was dat ook tussen de jachtluipaarden, of was dat nog wat dodelijkers waar ze hun kleintje tussen lieten lopen?![]()
Maar ik zou ze niet allebei meenemen in de auto, eentje is genoeg, anders wordt miniToT veels te verwendquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
In Beekse Bergen kun je zowel hyena als de cheetah (jachtluipaard) zien
bolquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:39 schreef ToT het volgende:
Dus weet iemand waar ik er eentje voor een zacht prijsje op de kop kan tikken?
https://www.bol.com/nl/nl(...)cm/9200000013604099/![]()
![]()
Ik dacht ook tussen de jachtluipaardenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, goed idee!
Dat was ook waar dat Franse gezinnetje ff gezellig tussen de wilde dieren ging picknicken. Was dat ook tussen de jachtluipaarden, of was dat nog wat dodelijkers waar ze hun kleintje tussen lieten lopen?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja zijn interesse komt door Paw Patrol waarin een cheetah voor kwam.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
In Beekse Bergen kun je zowel hyena als de cheetah (jachtluipaard) zien
"Ik ben een cheetah, geen leugenaar!", zei een jachtluipaard daarin.
( I'm a cheater, not a liar!)![]()
En in Burger's zoo heb je een cheetah en daar hebben ze wel regelmatig jongenTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik zou ze niet allebei meenemen in de auto, eentje is genoeg, anders wordt miniToT veels te verwend![]()
!
![]()
KUT!!!! Hij zegt: "Heeeee!"quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
bol
https://www.bol.com/nl/nl(...)cm/9200000013604099/
[ afbeelding ]![]()
Ik ben zelf meer van de wat lievere beestjesTrotste mama van Ambar
Trek in wonton nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:46 schreef ToT het volgende:
Maar wat nou als je een liegend jachtluipaard bent?Uw ADH vitamine Worst
https://www.rtl.nl/nieuws(...)rblijf-beekse-bergen
Jachtluipaarden
Maar uitstappen valt dus op. Rijden met raampjes open en hopen dat er eentje naar binnen springt dan maar.Cause there is always a wrong to your right 🎶
En ik had hem net filmpjes laten zien van mensen en honden die met jachtluipaarden aan het spelen waren!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)rblijf-beekse-bergen
Jachtluipaarden
Maar uitstappen valt dus op. Rijden met raampjes open en hopen dat er eentje naar binnen springt dan maar.![]()
![]()
Er was ook een filmpje van een vrouw die plotseling in een groep van die krengen sprong, deed alsof ze voor hen weg rende en zogenaamd tussen hen flauw viel, en ze deden niks.
Het zouden wilde jachtluipaarden geweest zijn, maar ik kan me ff net wat te weinig van dat filmpje herinneren om na te kunnen gaan of het inderdaad in een wilde omgeving was of niet.![]()
Ja, dan toch uitstappen in de Beekse Bergen en de makers van die filmpjes aanklagen voor misleidende informatie!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik had hem net filmpjes laten zien van mensen en honden die met jachtluipaarden aan het spelen waren!
Ja als ik ToTgod ben, ben jij de maangodin.quote:
Wat voor kindjes zouden we krijgen?Te direct? Misschien eerst maar een filmpje doen of zo?
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als ik ToTgod ben, ben jij de maangodin.
Wat voor kindjes zouden we krijgen?Te direct? Misschien eerst maar een filmpje doen of zo?
godenkindjes
![]()
![]()
![]()
Zeg dat wel. Ik blaf al twee dagen als een zeehond. Behoorlijk vermoeiendquote:en nee, het is geen covid
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat wilde ik ook helemaal niet vragen of suggererenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik blaf al twee dagen als een zeehond. Behoorlijk vermoeienden nee, het is geen covid
![]()
Nee maar jachtluipaarden zijn van die zwakke inteeltkrengen, ik denk dat ik hem wel een gnoe geef of zo.![]()
Oef, beterschap!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik blaf al twee dagen als een zeehond. Behoorlijk vermoeienden nee, het is geen covid
![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
ff googlen: "Kan een gnoe mee als handbagage?"![]()
Zo straks noscapine, neusspray en ibu gehaald. Begint z'n werk te doen volgens mij. En morgen even de ha bellen om een luchtweg infectie uit te sluiten (iets met groenig slijm ophoesten). Als ik online een afspraak wil maken kan ik pas 5 november terechtquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Goeie tip!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff dubbelvouwen om onder de restricties qua afmetingen te blijven, lees ik hier!![]()
![]()
Mozes kriebel!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo straks noscapine, neusspray en ibu gehaald. Begint z'n werk te doen volgens mij. En morgen even de ha bellen om een luchtweg infectie uit te sluiten (iets met groenig slijm ophoesten). Als ik online een afspraak wil maken kan ik pas 5 november terechtKun je beter ff een ticket naar Nigeria of Ethiopië boeken voor een health check.
![]()
"Congratulations ma 'am, you're pregnant! It will be a healthy son who will be the prince of our country!"
- "Ja alles fijn, maar heb ik nou een luchtweginfectie of niet?"![]()
Ik ben gesteriliseerd, dus dan zou ik nog heiliger dan Maagd Maria zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
"Congratulations ma 'am, you're pregnant! It will be a healthy son who will be the prince of our country!"
- "Ja alles fijn, maar heb ik nou een luchtweginfectie of niet?"
Nooit van Nigeriaanse oplichters gehoord?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben gesteriliseerd, dus dan zou ik nog heiliger dan Maagd Maria zijn![]()
![]()
Ik ben 15. Wat is dit?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit van Nigeriaanse oplichters gehoord?Ik heb er één en ik ben er trots op
Je wil toch niet zeggen dat die mailtjes in m'n inbox oplichting is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit van Nigeriaanse oplichters gehoord?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat die mailtjes in m'n inbox oplichting is?Toen ik student was, kreeg m'n beste kameraad zo'n mailtje toegestuurd.
"Greetings, I am the son of the king of Zimbabwe. As you probably know, there has been a revolution in my country and my family had to flee to another country.
As you probably also know, my country is famous for its diamond mines and we were able to flee to The Netherlands with a suitcase full of diamonds worth $300 million.
We want to sell the diamonds at the diamond market in Amsterdam but they don't pay in cash; we need a bank account. Since we're not national citizens, we cannot start a bank account here. If you start a bank account and hand the details over to us, we will give you one third of what we get for the diamonds."
Ik heb hem met klem aangeraden hier niet in te trappen.
Gast ging door het LINT tegen mij!!! Goed, hij zou geen contact met deze prins opnemen, maar als hij er later achter zou komen dat dit allemaal wel echt was, dan zou ik het echt bezuren dat hij deze kans dankzij mij had laten lopen!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]Toen ik student was, kreeg m'n beste kameraad zo'n mailtje toegestuurd.
"Greetings, I am the son of the king of Zimbabwe. As you probably know, there has been a revolution in my country and my family had to flee to another country.
As you probably also know, my country is famous for its diamond mines and we were able to flee to The Netherlands with a suitcase full of diamonds worth $300 million.
We want to sell the diamonds at the diamond market in Amsterdam but they don't pay in cash; we need a bank account. Since we're not national citizens, we cannot start a bank account here. If you start a bank account and hand the details over to us, we will give you one third of what we get for the diamonds."
Ik heb hem met klem aangeraden hier niet in te trappen.
Gast ging door het LINT tegen mij!!! Goed, hij zou geen contact met deze prins opnemen, maar als hij er later achter zou komen dat dit allemaal wel echt was, dan zou ik het echt bezuren dat hij deze kans dankzij mij had laten lopen!!!![]()
![]()
![]()
Oh en het mailadres waar het mailtje van af kwam was geloof ik studboy3000@yahoo.com of zoiets!(Serieus!)
Nee niet stud, het was iets met snelheid, speedboy3000 of zo...![]()
Nu weet ik waar de naam speklap3000 vandaan komtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
Oh en het mailadres waar het mailtje van af kwam was geloof ik studboy3000@yahoo.com of zoiets!(Serieus!)
Nee niet stud, het was iets met snelheid, speedboy3000 of zo...![]()
![]()
Volgende maand mag je weer.![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Je kan ook een waterbuffel adopteren. En daarna als vleespakket krijgen
https://destoerderij.nl/aanmelden/crowdfundingCause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:
https://destoerderij.nl/aanmelden/crowdfunding![]()
![]()
Moet ik hem dan eerst thuis houden of dat niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:
https://destoerderij.nl/aanmelden/crowdfundingOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou nou nou, jij bent ook gewoon iemand hoor!quote:
Nee helaas, je mag hem wel een naam geven en er mee knuffelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik hem dan eerst thuis houden of dat niet?
Mijn moeder zei altijd van niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou nou nou, jij bent ook gewoon iemand hoor!Meh, doe maar meteen die 4,5 kg gehakt dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee helaas, je mag hem wel een naam geven en er mee knuffelenMega gehaktballen maken.
Nou...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou nou nou, jij bent ook gewoon iemand hoor!![]()
![]()
Beter naar mij luisteren danquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd van niet.
[..]
Meh, doe maar meteen die 4,5 kg gehakt dan.Mega gehaktballen maken.
Geen luxe pakket voor jou?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:
https://destoerderij.nl/aanmelden/crowdfunding!!!
![]()
En daarna dus opeten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee helaas, je mag hem wel een naam geven en er mee knuffelen![]()
![]()
Dat ik het eens met je moeder zou zijn zeg!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd van niet.
[..]
Meh, doe maar meteen die 4,5 kg gehakt dan.Mega gehaktballen maken.
![]()
![]()
Gehacked is bijna het dubbele aan vlees in kg, dan kies ik dat liever dan een luxe stukje vlees waarvan ik als simpele boer toch niet weet wat ik ermee aan moet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter naar mij luisteren dan
Geen luxe pakket voor jou?
Karma gaat zorgen dat je niet op 1 maar 2 lego blokjes gaat stappen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ik het eens met je moeder zou zijn zeg!
Karma la Harris?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Karma gaat zorgen dat je niet op 1 maar 2 lego blokjes gaat stappen.![]()
Haha nou, het adopteren is wel een andere pagina op die site.quote:
Zal eens aan mn zus vragen, volgens mij had zij er aan meegedaan.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ow je kunt dus eentje adopteren die later voor andere klanten meedogenloos afgeslacht gaat worden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nou, het adopteren is wel een andere pagina op die site.
Zal eens aan mn zus vragen, volgens mij had zij er aan meegedaan.![]()
Hmm je weet toch wel hoe je een biefstukje moet bakken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Gehacked is bijna het dubbele aan vlees in kg, dan kies ik dat liever dan een luxe stukje vlees waarvan ik als simpele boer toch niet weet wat ik ermee aan moet.
Iets met ghee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm je weet toch wel hoe je een biefstukje moet bakken?![]()
![]()
Ja, of misschien blijft hij leven en kun je er melk en mozzarella van krijgen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je kunt dus eentje adopteren die later voor andere klanten meedogenloos afgeslacht gaat worden?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm je weet toch wel hoe je een biefstukje moet bakken?Maar zou ik toch verkeerd doen want vlees hoort bruin te zijn en niet rood/roze zoals velen het eten.
Leuk als het een stier is!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, of misschien blijft hij leven en kun je er melk en mozzarella van krijgen?![]()
![]()
'Speciale' mozzarella.quote:
Succes met melken danquote:
En stoppen we er in het geval van een stier nog steeds een kaneelstokje in?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.Maar zou ik toch verkeerd doen want vlees hoort bruin te zijn en niet rood/roze zoals velen het eten.
Maar ja, dan kun je er beter niet aan beginnen, dat zou zonde van de biefstuk zijn
Ik weet niet of @Kaneelstokje het daar mee eens is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:42 schreef sp3c het volgende:
En stoppen we er in het geval van een stier nog steeds een kaneelstokje in?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ga voorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:
https://destoerderij.nl/aanmelden/crowdfundingHelaas leveren ze niet hierquote:Optie 7 : Grotendeels (4,75 kg)
- Picanha en bavette 1,50 kg
- Short ribs en brisket 3,25 kg![]()
![]()
Ze leveren helemaal niet.
![]()
Mini-ToT is mokerhard aan het bouten, ik spray luchtverfrisser.
"Is dat voor de vliegen?"
- "Nee, dat is voor de ongelooflijke STANK die uit jouw kontje komt!"![]()
Euh waar stop je dat stokje in als het een koe is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:42 schreef sp3c het volgende:
En stoppen we er in het geval van een stier nog steeds een kaneelstokje in?
Ik ga nergens in, behalve mijn vrouw!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:kaneelstokje het daar mee eens is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Picanha, dat was dat gerecht wat ik in het restaurant terug gestuurd had!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga voor
[..]
Helaas leveren ze niet hier![]()
![]()
En terecht!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga nergens in, behalve mijn vrouw!
Voor 10 euro versturen ze hetquote:quote:of bevroren thuis laten bezorgen door DHL Vandaag of PostNL tegen meerkosten (verzendkosten) van ¤ 10,00 en er geldt een 'eigen risico beding'.![]()
Levert DHL ook niet bij jou?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Had niet alles tot in detail gelezen, maar zag tussen de opties alleen maar 'tussen dan en dan ophalen' staan. Maar bestel jij het, laat je het bij mij bezorgen. Dan zorg ik wel dat het in de VS komt hoor....quote:Ik beloof het...
Picanha kan erg lekker zijn, maar je moet wel weten wat je doet. En ja, er zit een hele hoop vet boven op, maar dat kun je er gewoon afsnijden *na* het grillenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Picanha, dat was dat gerecht wat ik in het restaurant terug gestuurd had!![]()
Dit was een gruwelijk droge, taaie hap van 750 gram.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Picanha kan erg lekker zijn, maar je moet wel weten wat je doet. En ja, er zit een hele hoop vet boven op, maar dat kun je er gewoon afsnijden *na* het grillen![]()
Dan hebben ze het dus of verkeerd klaar gemaakt of veel te lang op de gril laten liggen. Juist door die grote vetlaag kan het heel mals blijven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit was een gruwelijk droge, taaie hap van 750 gram.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: