Ik kan zes dingen verzinnen die meer crisiswaardig zijn dan de asielinstroom.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef Hanca het volgende:
Het probleem bij de belastingdienst is inmiddels eerder crisiswaardig dan de hele asielinstroom.
Beide ministers van de PVV hebben nu dus geen PA of hoogste adviseur meer over?quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ier-faber-ambtenaren
Dit gaat helemaal fout. De een na de ander loopt weg, geen adviseur meer over. Inmiddels worden de adviezen extern betrokken, niemand weet bij wie. Informatie delen doet ze niet aan.
Ondertussen zijn de wetgevingsjuristen van J&V zeer kritisch…
Grootste probleem lijkt allereerst een personeelstekort, maar vooral ookmdat er nog maar een paar 60+ medewerkers weten hoe het huidige systeem echt aan elkaar hangt en de achterliggende code begrijpen, als het er wel een paar zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kan zes dingen verzinnen die meer crisiswaardig zijn dan de asielinstroom.
Maar dit is wel een intens lelijke. Vooral omdat we inmiddels al een aantal jaar geconfronteerd worden met de fiasco's bij de belastingdienst zonder dat er erg veel aan lijkt te veranderen.
Prijs jezelf maar gelukkig dat je nooit met het UWV te maken hebt gehad.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar dit is wel een intens lelijke. Vooral omdat we inmiddels al een aantal jaar geconfronteerd worden met de fiasco's bij de belastingdienst zonder dat er erg veel aan lijkt te veranderen.
Ik weet het, geloof me.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:13 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Prijs jezelf maar gelukkig dat je nooit met het UWV te maken hebt gehad.Dat is pas echt complete willekeur.
Er moest toch ook nog 22% uit?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Grootste probleem lijkt allereerst een personeelstekort, maar vooral ookmdat er nog maar een paar 60+ medewerkers weten hoe het huidige systeem echt aan elkaar hangt en de achterliggende code begrijpen, als het er wel een paar zijn.
Ik heb veel respect voor hoe voortvarend Wiebes Groningen heeft aangepakt, maar die personeelsregeling bij de belastingdienst blijkt een enorm dure blunder.
Bij de Belastingdienst zal dat wel 21% zijn, anders kunnen ze het niet aanquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:14 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Er moest toch ook nog 22% uit?
Op naar de volgende VVD bezuinigingsronde! Op naar Italiaanse praktijken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:09 schreef Hanca het volgende:
Het probleem bij de belastingdienst is inmiddels eerder crisiswaardig dan de hele asielinstroom.
Ze kunnen hooguit hun aantal vacatures verminderen, als ze die halveren is er denk ik al meer dan 22% uit op papier.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:14 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Er moest toch ook nog 22% uit?
Misschien een idee om Blok aan te stellen en de hele Belastingdienst gewoon te privatiseren. De markt lost dan dan wel op. Allemaal naar klassiek Romeins model. Welk bedrijf het meeste geld uit een provincie meent te kunnen trekken, de opdracht. Wat ze er meer uit weten te melken mogen ze dan zelf houden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze kunne hooguit hun aantal vacatures verminderen, als ze die halveren is er denk ik al meer dan 22% uit op papier.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij de Belastingdienst zal dat wel 21% zijn, anders kunnen ze het niet aan
Tis wat als je een satelliet partij bent van Israel en Ruslandquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:12 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Beide ministers van de PVV hebben nu dus geen PA of hoogste adviseur meer over?
Weer zo’n lelijk voorbeeld van de puinhopen van Rutte.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zes jaar geen steekhoudende veranderingen kunnen doorvoeren in ons belastingstelsel mag helemaal geen optie zijn.
Die opdracht wil ik wel als ik ook het belastingplan mag vaststellen en ook mag handhavenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Misschien een idee om Blok aan te stellen en de hele Belastingdienst gewoon te privatiseren. De markt lost dan dan wel op. Allemaal naar klassiek Romeins model. Welk bedrijf het meeste geld uit een provincie meent te kunnen trekken, de opdracht. Wat ze er meer uit weten te melken mogen ze dan zelf houden..
Dat is zo ongeveer het enige wat wel kanquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij de Belastingdienst zal dat wel 21% zijn, anders kunnen ze het niet aan
Behalve op groente en fruit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het enige wat wel kanpercentages wijzigen
Dat wordt tijdens mijn leven niet meer afgeschaft. Veel te leuk speelgoed voor koopkrachtplaatjesgedreven politici.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
Dit betekent overigens ook dat we nog minimaal tot 2029 aan het toeslagenstelsel vast zitten
De uitvoeringskosten moeten inmiddels door het dak zijn gegaanquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat wordt tijdens mijn leven niet meer afgeschaft. Veel te leuk speelgoed voor koopkrachtplaatjesgedreven politici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |