Antony 57 competitieduels 18 doelpunten 14 assists.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Paixao inderdaad, in rendement zelfs niet vergelijkbaar met Sinisterra
@Caland staat met de mond vol tandjesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Antony 57 competitieduels 18 doelpunten 14 assists.
Sinesterra 76 wedstrijden 20 goals 19 assist.
Ik vind dat vrij vergelijkbaar eigenlijk.
Sterker nog, een hoger rendement qua goals.
Volgens mij in de eredivisie uberhaupt nog nooit in de dubbele cijfers gekomen qua goals of assists. Dan ga je het doorgaans ook niet redden in de PLquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Antony 57 competitieduels 18 doelpunten 14 assists.
Sinesterra 76 wedstrijden 20 goals 19 assist.
Ik vind dat vrij vergelijkbaar eigenlijk.
Sterker nog, een hoger rendement qua goals.
Net niet nee op negen goals blijven steken. Maar goed Sinisterra slechts een seizoen boven de vijf goals.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij in de eredivisie uberhaupt nog nooit in de dubbele cijfers gekomen qua goals of assists. Dan ga je het doorgaans ook niet redden in de PL
In het ene seizoen dat hij meer dan 23 wedstrijden speelde bleef hij op 9 goals en 8 assist steken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij in de eredivisie uberhaupt nog nooit in de dubbele cijfers gekomen qua goals of assists. Dan ga je het doorgaans ook niet redden in de PL
Daarom slaat het voor hem of ManU ook nergens op om hem te verhuren aan Ajax. Finaal mislukt bij ManU om het vervolgens in de eredivisie wel leuk te doen vindt echt niemand interessant. Dan kan hij veel beter laten zien in een goede competitie mee te kunnen komen door daar bij een laagvlieger op te vallen, dan kan hij zijn marktwaarde nog enigszins opkrikken. Goed spelen bij Ajax levert geen enkele nieuwe informatie op, dan raakt ManU hem voor 15 miljoen nog niet kwijt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, in deze flutcompetitie moet je toch wel aan het dubbele komen als je echt impact wil maken.
Dan kom je aan cijfers die een Gakpo en Sinisterra (en vermoedelijk ook een Bergwijn) haalden hier, en zelfs dat zijn allemaal geen zekerheidjes over de landsgrenzen
inderdaad, net als die Neres.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Antony is echt geen verschrikkelijk goede speler. Antony is een wat wisselvallige subtopper, die op een echt goede dag best mee kan bij een topclub, en op zijn mindere dagen niveautje Groningen is.
Een speler met wat trucjes zonder rendement. Nee, als ik trucjes wil zien kijk ik wel zaalvoetbal, niet naar deze clown die een rondje draait en daarna een voorzet geeft die bij de andere cornervlag terecht komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:39 schreef Wotte het volgende:
Los daarvan iedere voetballiefhebber houdt toch van dit soort spelers.
Ik had 'm blind gekocht voor 35 miljoen
Neres was echt een topper, tot aan z'n blessure. Hij pastte echt perfect bij Ajax met het korte combinatievoetbal met Tadic. Heeft het ook in belangrijke wedstrijden in de champions league laten zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
inderdaad, net als die Neres.
Heeft het bij Benfica natuurlijk ook niet onwijs goed gedaan ofzo.. We zijn in Nederland vrij goed in het bestempelen van spelers als zogenaamde 'topspelers', maar het komt er maar bij weinig jongens uit vooralsnog. De meeste toppers zijn toch de jongens die de overstap al wat eerder maakten en via een omweg naar die top komen (van Dijk, v.d. Ven). De weerstand bij de Nederlandse top is denk ik dusdanig laag dat je de overstap naar de Europese top simpelweg te groot is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:07 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Neres was echt een topper, tot aan z'n blessure. Hij pastte echt perfect bij Ajax met het korte combinatievoetbal met Tadic. Heeft het ook in belangrijke wedstrijden in de champions league laten zien.
Is niet voor niks nog voor 28 miljoen gekocht door Napoli, deed het bij Benfica ook verdienstelijk.
Jij hebt natuurlijk meer met een type Johann Vogel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een speler met wat trucjes zonder rendement. Nee, als ik trucjes wil zien kijk ik wel zaalvoetbal, niet naar deze clown die een rondje draait en daarna een voorzet geeft die bij de andere cornervlag terecht komt.
Heel verhaal nadat iemand hem 'verdienstelijk' had genoemd in plaats van onwijs goed of topspeler.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heeft het bij Benfica natuurlijk ook niet onwijs goed gedaan ofzo.. We zijn in Nederland vrij goed in het bestempelen van spelers als zogenaamde 'topspelers', maar het komt er maar bij weinig jongens uit vooralsnog. De meeste toppers zijn toch de jongens die de overstap al wat eerder maakten en via een omweg naar die top komen (van Dijk, v.d. Ven). De weerstand bij de Nederlandse top is denk ik dusdanig laag dat je de overstap naar de Europese top simpelweg te groot is.
Veerman is schijnbaar de Eredivisie ontgroeid maar Antony verschrikkelijk goede voetballer noemen is controversieel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel verhaal nadat iemand hem 'verdienstelijk' had genoemd in plaats van onwijs goed of topspeler.
Allebei momenteel te klein voor tafellaken en te groot voor servet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Veerman is schijnbaar de Eredivisie ontgroeid maar Antony verschrikkelijk goede voetballer noemen is controversieel.
Haha idd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel verhaal nadat iemand hem 'verdienstelijk' had genoemd in plaats van onwijs goed of topspeler.
Eens, ik zie het ook niet gebeuren, het zou ook heel dom zijn van Ten Hag, als hij eerst teveel betaalt aan "zijn" club en hem dan voor een fooi terug verhuurt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daarom slaat het voor hem of ManU ook nergens op om hem te verhuren aan Ajax. Finaal mislukt bij ManU om het vervolgens in de eredivisie wel leuk te doen vindt echt niemand interessant. Dan kan hij veel beter laten zien in een goede competitie mee te kunnen komen door daar bij een laagvlieger op te vallen, dan kan hij zijn marktwaarde nog enigszins opkrikken. Goed spelen bij Ajax levert geen enkele nieuwe informatie op, dan raakt ManU hem voor 15 miljoen nog niet kwijt.
Uiteindelijk net zo functioneel als Antony.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk meer met een type Johann Vogel.
Veerman kon het niveau op het EK niet aan, in de CL overtuigt hij ook niet. Antony is gewoon een eendagsvlieg geweest.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Veerman is schijnbaar de Eredivisie ontgroeid maar Antony verschrikkelijk goede voetballer noemen is controversieel.
Kijk naar een Vd Beek, De Ligt, Ziyech, Klaassen, etc. Die zijn ook nooit top geworden in het Buitenland. De Ligt verliest zelfs zijn plek aan Maguirequote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heeft het bij Benfica natuurlijk ook niet onwijs goed gedaan ofzo.. We zijn in Nederland vrij goed in het bestempelen van spelers als zogenaamde 'topspelers', maar het komt er maar bij weinig jongens uit vooralsnog. De meeste toppers zijn toch de jongens die de overstap al wat eerder maakten en via een omweg naar die top komen (van Dijk, v.d. Ven). De weerstand bij de Nederlandse top is denk ik dusdanig laag dat je de overstap naar de Europese top simpelweg te groot is.
Ik vind die reflex zo bijzonder dat als ze ergens niet slagen het meteen slechte spelers zijn. Zijn talloze voorbeelden van spelers die om talloze redenen ergens niet slagen die elders wel tot hun recht komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kijk naar een Vd Beek, De Ligt, Ziyech, Klaassen, etc. Die zijn ook nooit top geworden in het Buitenland. De Ligt verliest zelfs zijn plek aan Maguire
Het zijn geen slechte spelers, maar gewoon niet goed genoeg voor het hoogste niveau, wat aangeeft dat leuk spelen in de MM competitie dus niks zegt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind die reflex zo bijzonder dat als ze ergens niet slagen het meteen slechte spelers zijn. Zijn talloze voorbeelden van spelers die om talloze redenen ergens niet slagen die elders wel tot hun recht komen.
was een matige CL campagne idd in 18-19quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het zijn geen slechte spelers, maar gewoon niet goed genoeg voor het hoogste niveau, wat aangeeft dat leuk spelen in de MM competitie dus niks zegt.
Daarna gingen een hoop spelers weg, met de club ging het bergafwaarts en met die spelers ook. Of zie jij een gelijkenis met de spelers uit 95/96 waarvan er wel een hoop een slaagde in het buitenland?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
was een matige CL campagne idd in 18-19
Dat het bergafwaarts ging had niet zoveel van doen met de spelers en dat duurde na 18/19 ook nog wel even. Maar goed dat is ook al tot in den treure besproken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Daarna gingen een hoop spelers weg, met de club ging het bergafwaarts en met die spelers ook. Of zie jij een gelijkenis met de spelers uit 95/96 waarvan er wel een hoop een slaagde in het buitenland?
Goh, een van de weinige lichtpuntjes. Het gros kwam niet aan de bak in het buitenland.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat het bergafwaarts ging had niet zoveel van doen met de spelers en dat duurde na 18/19 ook nog wel even. Maar goed dat is ook al tot in den treure besproken.
Het punt was dat Gravenberch ook in je lijstje als voorbeeld had gestaan. Mislukt bij Bayern dit dat.
Pardonquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Goh, een van de weinige lichtpuntjes. Het gros kwam niet aan de bak in het buitenland.
Ziyech was bankzitter, de Ligt verliest zijn plek aan Maguire en was bij Bayern ook nooit onomstreden, de jong is wisselvallig (mede door blessures) Dolberg nooit ergens doorgebroken (leuk, 1 seizoen in een competitie die te vergelijken is met NL) , Lang speelt weer in Nederland, en Onana is alles behalve een wereldkeeper anders had hij wel in de top gekeept.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonDe Jong speelt bij Barca, de Ligt speelt gewoon in de top, Onana speelt bij United, Schöne was al op leeftijd, Ziyech won met Chelsea de CL en werd wereldkampioen, Gravenbergh dus bij Liverpool, Dolberg werd bij Nice topscorer en speler van het seizoen, Noa Lang is één van de betere bij PSV. Het is eerder een uitzondering dat een speler later niet slaagde.
Te veel onzin om op te reageren. Ik geef je gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ziyech was bankzitter, de Ligt verliest zijn plek aan Maguire en was bij Bayern ook nooit onomstreden, de jong is wisselvallig (mede door blessures) Dolberg nooit ergens doorgebroken (leuk, 1 seizoen in een competitie die te vergelijken is met NL) , Lang speelt weer in Nederland, en Onana is alles behalve een wereldkeeper anders had hij wel in de top gekeept.
Ziyech speelt in Turkije. Nou wat een wereld carričre heb je dan na het bankzitten bij Chelsea. De Ligt moet Maguire voor zich dulden en is zelfs bij Oranje niet zeker van zijn plek. Lang zou de Italiaanse top wel even ‘heet’ gaan maken en eindigt weer in de MM competitie. Onana wisselt goede wedstrijden af met onbegrijpelijke momenten. Van de Beek mislukte overal. Blind bleef en werd weggetreiterd door een deel van de eigen aanhang, Antony de grootste flop ooit, Dolberg 42 goals sinds 2019 en speelt in Belgiëquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te veel onzin om op te reageren. Ik geef je gewoon gelijk.
Ziyech won met Chelsea op 29 mei 2021 de finale van de UEFA Champions League door Manchester City te verslaan. De bijdrage van Ziyech bestond uit optredens in tien van de dertien wedstrijden en twee doelpunten. Op 11 augustus 2021 werd vervolgens tegen UEFA Europa League-winnaar Villarreal de strijd om de UEFA Super Cup gewonnen nadat een uiteindelijke strafschoppenreeks (6–5 winst) de doorslag gaf. Ziyech was verantwoordelijk voor het enige Chelsea-doelpunt (zevenentwintigste minuut) in de reguliere speeltijd. Op 12 februari 2022 wist Ziyech met Chelsea voor de eerste keer in de clubhistorie het FIFA WK voor clubs te winnen door CONMEBOL Libertadores-winnaar Palmeiras.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ziyech speelt in Turkije. Nou wat een wereld carričre heb je dan na het bankzitten bij Chelsea. De Ligt moet Maguire voor zich dulden en is zelfs bij Oranje niet zeker van zijn plek. Lang zou de Italiaanse top wel even ‘heet’ gaan maken en eindigt weer in de MM competitie. Onana wisselt goede wedstrijden af met onbegrijpelijke momenten. Van de Beek mislukte overal. Blind bleef en werd weggetreiterd door een deel van de eigen aanhang, Antony de grootste flop ooit, Dolberg 42 goals sinds 2019 en speelt in België![]()
Waar is je bewijs? Of blijf je liever dom roepenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Laat hem toch, als je je aandacht moet verdelen tussen Psv en Ajax maak je weleens een foutje.
Deze discussie begon met Antony’s transfer, dus vandaar dat ik hem benoem hč.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ziyech won met Chelsea op 29 mei 2021 de finale van de UEFA Champions League door Manchester City te verslaan. De bijdrage van Ziyech bestond uit optredens in tien van de dertien wedstrijden en twee doelpunten. Op 11 augustus 2021 werd vervolgens tegen UEFA Europa League-winnaar Villarreal de strijd om de UEFA Super Cup gewonnen nadat een uiteindelijke strafschoppenreeks (6–5 winst) de doorslag gaf. Ziyech was verantwoordelijk voor het enige Chelsea-doelpunt (zevenentwintigste minuut) in de reguliere speeltijd. Op 12 februari 2022 wist Ziyech met Chelsea voor de eerste keer in de clubhistorie het FIFA WK voor clubs te winnen door CONMEBOL Libertadores-winnaar Palmeiras.
Onana is nog steeds jong, en onbesproken altijd basisspeler.
Blind heeft op z'n ouwe dag Girona naar de Spaanse top begeleid. En is niet weggetreiterd. Integendeel zijn contract werd tot 2026 verlengd.
Dat je niet eens weet dat Antony pas in 2020 bij Ajax ging spelen zegt alles.
Toch heb ik maar gereageerd. Anders blijft de onzin maar smeulen.
Het zegt ook niets, uit de voor ons toch vrij slechte jaren 2005-2015 hebben we misschien wel 5+ echte wereldtoppers voortgebracht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Aardige non-discussie verder. Ajax '18-'19 was extreem complementair, ieder puzzelstukje paste. Niet gek dat niet iedereen het vervolgens even goed heeft gedaan. Redelijk arbitrair ook allemaal en ook totaal niet te vergelijken met '95/'96, compleet andere tijden.
Wereldtopper an sich is al arbitrair. Ik vind Frenkie absolute wereldtop, maar daar zijn de meningen over verdeeld. En over Sneijder had KlapMongeaul in 2009 ook kunnen zeggen dat 'ie het niet redde in het buitenland. Had in 2010 de Gouden Bal moeten winnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het zegt ook niets, uit de voor ons toch vrij slechte jaren 2005-2015 hebben we misschien wel 5+ echte wereldtoppers voortgebracht.
Sneijder heeft het gewoon goed gedaan hoor, dus een slecht voorbeeld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wereldtopper an sich is al arbitrair. Ik vind Frenkie absolute wereldtop, maar daar zijn de meningen over verdeeld. En over Sneijder had KlapMongeaul in 2009 ook kunnen zeggen dat 'ie het niet redde in het buitenland. Had in 2010 de Gouden Bal moeten winnen.
En als je kijkt naar die selectie heeft ook lang niet iedereen het goed gedaan in het buitenland. Misschien iets meer dan nu, maar .......quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Aardige non-discussie verder. Ajax '18-'19 was extreem complementair, ieder puzzelstukje paste. Niet gek dat niet iedereen het vervolgens even goed heeft gedaan. Redelijk arbitrair ook allemaal en ook totaal niet te vergelijken met '95/'96, compleet andere tijden.
Je meet gewoon met twee maten enerzijds zijn spelers al mislukt als het bij een club niet lukt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sneijder heeft het gewoon goed gedaan hoor, dus een slecht voorbeeld.
Iets?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als je kijkt naar die selectie heeft ook lang niet iedereen het goed gedaan in het buitenland. Misschien iets meer dan nu, maar .......
Teerde wel een beetje op één gouden pik jaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee perfect voorbeeld dat alleen niet in je straatje past.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar heb ik geroepen dat Sneijder er niks van bakt? Je legt me weer eens woorden in de mond.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je meet gewoon met twee maten enerzijds zijn spelers al mislukt als het bij een club niet lukt.
Vervolgens heeft Sneijder het ineens wel goed gedaan wat een schoolvoorbeeld is van een speler die elders wel slaagt.
De Boertjes, Seedorf, Kluivert, Overmars, Litmanen, van der Sar, Reiziger .. Allemaal grote namen geworden hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als je kijkt naar die selectie heeft ook lang niet iedereen het goed gedaan in het buitenland. Misschien iets meer dan nu, maar .......
Hypothetisch had je in 2009 kunnen zeggen, als we in een tijdmachine konden stappen en dezelfde discussie voerden, dat Sneijder mislukt was in het buitenland. Waarna hij bij inter opbloeide eenzelfde verhaal als Gravenberch in Ajax context.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar heb ik geroepen dat Sneijder er niks van bakt? Je legt me weer eens woorden in de mond.
Dus van de Beek zit al 5 jaar op de verkeerde plek? En Dolberg is een wereldspeler in België?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hypothetisch had je in 2009 kunnen zeggen, als we in een tijdmachine konden stappen en dezelfde discussie voerden, dat Sneijder mislukt was in het buitenland. Waarna hij bij inter opbloeide eenzelfde verhaal als Gravenberch in Ajax context.
Wat ons weer bij het punt brengt dat de juiste omstandigheden belangrijk zijn voor het wel of niet slagen, wat al subjectief is, bij een specifieke club.
In de zin van dat Antony/vd Beek enzovoort niet perse het niveau niet aan kunnen maar wellicht op de verkeerde plek zaten/zitten.
En daarmee basta.
Van de beek heeft met United zeker op de verkeerde plek gezeten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus van de Beek zit al 5 jaar op de verkeerde plek? En Dolberg is een wereldspeler in België?
IK ZEI BASTA.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus van de Beek zit al 5 jaar op de verkeerde plek? En Dolberg is een wereldspeler in België?
Wat heeft Marco hiermee te maken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
IK ZEI BASTA.
Hoe komen we eigenlijk ineens bij Dolberg?
Die zat ook niet op zijn plek bij Ajax.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat heeft Marco hiermee te maken?
Ik heb nog wel een leuk plaatje van Dolberg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
IK ZEI BASTA.
Hoe komen we eigenlijk ineens bij Dolberg?
Dickpic inmiddels ontvangen in DM.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk plaatje van Dolberg.
De Boertjes, Litmanen en Reiziger zijn toch vooral grote namen bij Ajax geworden. Frank won een titel bij Barcelona maar gleed daarna met Barca vooral veder af, daarna via Rangers en Galatasaray naar de zandbak. Ronald mislukte bij Barcelona en kwam bij Rangers niet bepaald in de wereldtop. Litmanen speelde 21 wedstrijden voor Barcelona en 26 voor Liverpool voor hij weer terug naar Ajax kwam. Reiziger verdienstelijke back bij Barcelona, geen grote naam geworden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De Boertjes, Seedorf, Kluivert, Overmars, Litmanen, van der Sar, Reiziger .. Allemaal grote namen geworden hoor.
Lol. Van der Sar won de CL met United omdat hij de beslissende penalty stopte.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De Boertjes, Litmanen en Reiziger zijn toch vooral grote namen bij Ajax geworden. Frank won een titel bij Barcelona maar gleed daarna met Barca vooral veder af, daarna via Rangers en Galatasaray naar de zandbak. Ronald mislukte bij Barcelona en kwam bij Rangers niet bepaald in de wereldtop. Litmanen speelde 21 wedstrijden voor Barcelona en 26 voor Liverpool voor hij weer terug naar Ajax kwam. Reiziger verdienstelijke back bij Barcelona, geen grote naam geworden.
Vervolgens had jij in 2004 over Van der Sar kunnen zeggen zie je, ook hij is niet in het buitenland geslaagd. Bij Juventus mislukt en keept nu maar bij Fulham.
Kluivert tja. Was vooral in de eerste jaren bij Barcelona exceptioneel goed. Beste spits van Europa. Dus ja, grote meneer geworden, maar daarna wel snel opgebrand.
Seedorf en Overmars natuurlijk geen discussie over mogelijk.
Misschien even zijn tekst lezen voordat je onzin uitkraamt. Van der Sar dacht zelfs aan stoppen toen hij bij fulham speelde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lol. Van der Sar won de CL met United omdat hij de beslissende penalty stopte.
Zit je PSV-pet voor je ogen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lol. Van der Sar won de CL met United omdat hij de beslissende penalty stopte.
Reiziger was natuurlijk wel redelijk top bij Barca, en Davids absolute top. Frank de Boer was gewoon onbetwist basis bij Barca tot zijn 33e.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De Boertjes, Litmanen en Reiziger zijn toch vooral grote namen bij Ajax geworden. Frank won een titel bij Barcelona maar gleed daarna met Barca vooral veder af, daarna via Rangers en Galatasaray naar de zandbak. Ronald mislukte bij Barcelona en kwam bij Rangers niet bepaald in de wereldtop. Litmanen speelde 21 wedstrijden voor Barcelona en 26 voor Liverpool voor hij weer terug naar Ajax kwam. Reiziger verdienstelijke back bij Barcelona, geen grote naam geworden.
Vervolgens had jij in 2004 over Van der Sar kunnen zeggen zie je, ook hij is niet in het buitenland geslaagd. Bij Juventus mislukt en keept nu maar bij Fulham.
Kluivert tja. Was vooral in de eerste jaren bij Barcelona exceptioneel goed. Beste spits van Europa. Dus ja, grote meneer geworden, maar daarna wel snel opgebrand.
Seedorf en Overmars natuurlijk geen discussie over mogelijk.
Reiziger was ook niet altijd onbetwist zover ik me kan herinneren. Davids natuurlijk geen twijfel over mogelijk, maar die stond niet in het rijtjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reiziger was natuurlijk wel redelijk top bij Barca, en Davids absolute top.
Vergeet ook niet dat de Broertjes de Boer al bijna 30 waren toen ze een transfer maakten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Reiziger was ook niet altijd onbetwist zover ik me kan herinneren. Davids natuurlijk geen twijfel over mogelijk, maar die stond niet in het rijtje.
Daarom is het ook raar te zeggen dat zij grote namen zijn geworden na Ajax. Frank had al 65 interlands en vier grote toernooien gespeeld toen hij naar Barcelona ging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de Broertjes de Boer al bijna 30 waren toen ze een transfer maakten.
Hier doe ik het voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Speelt je zuurstoftekort weer op?
Frank was echt wel een topspeler bij Ajax al, Ronald is dat eigenlijk nooit geweest, maar dat heeft ook met de positie te maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom is het ook raar te zeggen dat zij grote namen zijn geworden na Ajax. Frank had al 65 interlands en vier grote toernooien gespeeld toen hij naar Barcelona ging.
Als je zelf wereldtop bent kan je dat soort spelers ook wel langer houden natuurlijk. Helemaal voor Bosman.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank was echt wel een topspeler bij Ajax al, Ronald is dat eigenlijk nooit geweest, maar dat heeft ook met de positie te maken.
Klopt ja, andere tijden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zelf wereldtop bent kan je dat soort spelers ook wel langer houden natuurlijk. Helemaal voor Bosman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |