Ja, een groot deel zit er al 2 jaar. Pasveer, Rensch, Hato, Taylor, Brobbey, Berghuis, Godts(?). Alleen van de basisspelers.quote:
Weghorst loopt er al jaren rond jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:36 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Traore is de enige die vorig jaar niet bij Ajax zat. En Klaassen dan sinds kort.
De mede reden van het rouleren was ook de basisfitheid die ontbrak, ze waren natuurlijk niet topfit na afgelopen seizoen, dan heb je aan 1 voorbereiding niet genoeg, ik ga er vanuit dat er in de 2e seizoenshelft veel minder gerouleerd wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:37 schreef BEFEM het volgende:
Als je goed speelt heb je over het algemeen minder blessures. Toen we halve finale haalden speelden we ook 58 wedstrijden ofzo met heel weinig roulatie. Dat team was echter wel heel fit itt tot het huidige team. Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van veel rouleren, in een ritme komen, mits fit, werkt een stuk beter.
Zo heel veel internationals hebben we ook niet dus best een aantal krijgt regelmatig rust.
Hendo is in dat halve jaar alles kwijtgeraaktquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weghorst loopt er al jaren rond ja
Vandaar 'veel, en niet 'alle'. Bij Henderson lijkt fitheid geen probleem te zijn, maar dat is meer ondanks Ajax dan vanwege Ajax. Zo'n speler is ook professioneel genoeg om te zorgen dat die fit is, al die jonkies bij Ajax doen maar wat over het algemeen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hendo is in dat halve jaar alles kwijtgeraakt
Niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:34 schreef -XOR- het volgende:
Wat is dit voor onzin
Waarom zou ManU dit willen, waarom zou Antony dit willen en waarom zou Ajax dit willen
Het is toch ook niet zo'n gekke gedachte halfjaartje op een vertrouwde plek, in de luwte, lekker aan de statistieken werken. Ajax heeft veruit de beste buitenspeler in de Eredivisie ter beschikking. United vangt er dan wellicht 50 miljoen voor in plaats van 35 miljoen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:34 schreef -XOR- het volgende:
Waarom zou ManU dit willen, waarom zou Antony dit willen en waarom zou Ajax dit willen
die overrated vrouwenmepper voegt niks toe aan de selectie.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:34 schreef -XOR- het volgende:
Wat is dit voor onzin
Ja er gaat vast een club 50 miljoen neerleggen als hij een paar goals in de eredivisie maaktquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zo'n gekke gedachte halfjaartje op een vertrouwde plek, in de luwte, lekker aan de statistieken werken. Ajax heeft veruit de beste buitenspeler in de Eredivisie ter beschikking. United vangt er dan wellicht 50 miljoen voor in plaats van 35 miljoen.
Je kan ook in Southampton gaan zitten en kijken of het wat wordt.
Bij wijze van spreken. Het punt was dat zijn marktwaarde in ieder geval niet daalt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja er gaat vast een club 50 miljoen neerleggen als hij een paar goals in de eredivisie maakt
Antony is echt geen verschrikkelijk goede speler. Antony is een wat wisselvallige subtopper, die op een echt goede dag best mee kan bij een topclub, en op zijn mindere dagen niveautje Groningen is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken. Het punt was dat zijn marktwaarde in ieder geval niet daalt.
Denk overigens dat als hij slechts 35 miljoen moest kosten ze daar vermoedelijk de gehele Europese subtop aan de deur hadden.
Dat het er niet uitkomt bij United wil nog niet zeggen dat hij niet een verschrikkelijk goede speler is.
Geen club in de wereld gaat natuurlijk vergeten hoe hij de afgelopen jaren gepresteerd heeft. De keeper van City had zelfs betere statistieken in G/A dan Antony, dat is wel behoorlijk pijnlijk natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zo'n gekke gedachte halfjaartje op een vertrouwde plek, in de luwte, lekker aan de statistieken werken. Ajax heeft veruit de beste buitenspeler in de Eredivisie ter beschikking. United vangt er dan wellicht 50 miljoen voor in plaats van 35 miljoen.
Je kan ook in Southampton gaan zitten en kijken of het wat wordt.
Speeltuinvoetballer die zelfs in de eredivisie al een belabberd rendement had.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken. Het punt was dat zijn marktwaarde in ieder geval niet daalt.
Denk overigens dat als hij slechts 35 miljoen moest kosten ze daar vermoedelijk de gehele Europese subtop aan de deur hadden.
Dat het er niet uitkomt bij United wil nog niet zeggen dat hij niet een verschrikkelijk goede speler is.
Gewoon een stel debielen die wekelijks een showtje moeten makenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:34 schreef -XOR- het volgende:
Wat is dit voor onzin
Ook 35 is nog te veel voor een speler in deze vorm en met een naam.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd wat meer gemogen dan Neres omdat Antony nog vaak wel zijn waarde had, ook als hij niet in de wedstrijd zat.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Antony is echt geen verschrikkelijk goede speler. Antony is een wat wisselvallige subtopper, die op een echt goede dag best mee kan bij een topclub, en op zijn mindere dagen niveautje Groningen is.
Klinkt zo logisch wat je zegt, en dan zie je ineens dit soort spelers een bizarre transfer maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geen club in de wereld gaat natuurlijk vergeten hoe hij de afgelopen jaren gepresteerd heeft. De keeper van City had zelfs betere statistieken in G/A dan Antony, dat is wel behoorlijk pijnlijk natuurlijk![]()
Het is een verschrikkelijk goede speeltuin voetballer. Dit zijn de gasten waarvoor je naar het stadion komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Speeltuinvoetballer die zelfs in de eredivisie al een belabberd rendement had.
Vergelijkbaar met een Paixao of Sinisterra, die als we jou mogen geloven wereldvoetballers waren hier.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Speeltuinvoetballer die zelfs in de eredivisie al een belabberd rendement had.
Ja, ik heb ook liever Antony dan John van de Burgerking, maar dat wil niet zeggen dat het dan opeens een goede speler is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd wat meer gemogen dan Neres omdat Antony nog vaak wel zijn waarde had, ook als hij niet in de wedstrijd zat.
Neres wisselde helemaal geweldige wedstrijden met goede goals af met wedstrijden waarin hij zich 10 keer vast liep en je beter met 10 man kon spelen.
Vergelijkbaar met Paixao inderdaad, in rendement zelfs niet vergelijkbaar met Sinisterraquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een Paixao of Sinisterra, die als we jou mogen geloven wereldvoetballers waren hier.
Daar doe je hem in mijn ogen mee te kort.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook liever Antony dan John van de Burgerking, maar dat wil niet zeggen dat het dan opeens een goede speler is.
Mwah, in deze flutcompetitie moet je toch wel aan het dubbele komen als je echt impact wil maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een verschrikkelijk goede speeltuin voetballer. Dit zijn de gasten waarvoor je naar het stadion komt.
Maakte hier acht of pakweg tien goals stuk en zes/zeven assist. Prima is dat toch voor een buitenspeler? Belabberd allerminst volgens mij.
Godts heeft ook geen bijzonder rendement maar het zijn handenbinders. Die Antony zetten ze direct in de dubbele dekking hier in Eredivisie. Krijg je meer ruimte door.
Ben je wel weer mooi krenten uit de pap aan het vissen want Sinisterra had slechts een seizoen met een hoog rendement.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Paixao inderdaad, in rendement zelfs niet vergelijkbaar met Sinisterra
Antony 57 competitieduels 18 doelpunten 14 assists.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Paixao inderdaad, in rendement zelfs niet vergelijkbaar met Sinisterra
@Caland staat met de mond vol tandjesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Antony 57 competitieduels 18 doelpunten 14 assists.
Sinesterra 76 wedstrijden 20 goals 19 assist.
Ik vind dat vrij vergelijkbaar eigenlijk.
Sterker nog, een hoger rendement qua goals.
Volgens mij in de eredivisie uberhaupt nog nooit in de dubbele cijfers gekomen qua goals of assists. Dan ga je het doorgaans ook niet redden in de PLquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Antony 57 competitieduels 18 doelpunten 14 assists.
Sinesterra 76 wedstrijden 20 goals 19 assist.
Ik vind dat vrij vergelijkbaar eigenlijk.
Sterker nog, een hoger rendement qua goals.
Net niet nee op negen goals blijven steken. Maar goed Sinisterra slechts een seizoen boven de vijf goals.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij in de eredivisie uberhaupt nog nooit in de dubbele cijfers gekomen qua goals of assists. Dan ga je het doorgaans ook niet redden in de PL
In het ene seizoen dat hij meer dan 23 wedstrijden speelde bleef hij op 9 goals en 8 assist steken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij in de eredivisie uberhaupt nog nooit in de dubbele cijfers gekomen qua goals of assists. Dan ga je het doorgaans ook niet redden in de PL
Daarom slaat het voor hem of ManU ook nergens op om hem te verhuren aan Ajax. Finaal mislukt bij ManU om het vervolgens in de eredivisie wel leuk te doen vindt echt niemand interessant. Dan kan hij veel beter laten zien in een goede competitie mee te kunnen komen door daar bij een laagvlieger op te vallen, dan kan hij zijn marktwaarde nog enigszins opkrikken. Goed spelen bij Ajax levert geen enkele nieuwe informatie op, dan raakt ManU hem voor 15 miljoen nog niet kwijt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, in deze flutcompetitie moet je toch wel aan het dubbele komen als je echt impact wil maken.
Dan kom je aan cijfers die een Gakpo en Sinisterra (en vermoedelijk ook een Bergwijn) haalden hier, en zelfs dat zijn allemaal geen zekerheidjes over de landsgrenzen
inderdaad, net als die Neres.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Antony is echt geen verschrikkelijk goede speler. Antony is een wat wisselvallige subtopper, die op een echt goede dag best mee kan bij een topclub, en op zijn mindere dagen niveautje Groningen is.
Een speler met wat trucjes zonder rendement. Nee, als ik trucjes wil zien kijk ik wel zaalvoetbal, niet naar deze clown die een rondje draait en daarna een voorzet geeft die bij de andere cornervlag terecht komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:39 schreef Wotte het volgende:
Los daarvan iedere voetballiefhebber houdt toch van dit soort spelers.
Ik had 'm blind gekocht voor 35 miljoen
Neres was echt een topper, tot aan z'n blessure. Hij pastte echt perfect bij Ajax met het korte combinatievoetbal met Tadic. Heeft het ook in belangrijke wedstrijden in de champions league laten zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
inderdaad, net als die Neres.
Heeft het bij Benfica natuurlijk ook niet onwijs goed gedaan ofzo.. We zijn in Nederland vrij goed in het bestempelen van spelers als zogenaamde 'topspelers', maar het komt er maar bij weinig jongens uit vooralsnog. De meeste toppers zijn toch de jongens die de overstap al wat eerder maakten en via een omweg naar die top komen (van Dijk, v.d. Ven). De weerstand bij de Nederlandse top is denk ik dusdanig laag dat je de overstap naar de Europese top simpelweg te groot is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:07 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Neres was echt een topper, tot aan z'n blessure. Hij pastte echt perfect bij Ajax met het korte combinatievoetbal met Tadic. Heeft het ook in belangrijke wedstrijden in de champions league laten zien.
Is niet voor niks nog voor 28 miljoen gekocht door Napoli, deed het bij Benfica ook verdienstelijk.
Jij hebt natuurlijk meer met een type Johann Vogel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een speler met wat trucjes zonder rendement. Nee, als ik trucjes wil zien kijk ik wel zaalvoetbal, niet naar deze clown die een rondje draait en daarna een voorzet geeft die bij de andere cornervlag terecht komt.
Heel verhaal nadat iemand hem 'verdienstelijk' had genoemd in plaats van onwijs goed of topspeler.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heeft het bij Benfica natuurlijk ook niet onwijs goed gedaan ofzo.. We zijn in Nederland vrij goed in het bestempelen van spelers als zogenaamde 'topspelers', maar het komt er maar bij weinig jongens uit vooralsnog. De meeste toppers zijn toch de jongens die de overstap al wat eerder maakten en via een omweg naar die top komen (van Dijk, v.d. Ven). De weerstand bij de Nederlandse top is denk ik dusdanig laag dat je de overstap naar de Europese top simpelweg te groot is.
Veerman is schijnbaar de Eredivisie ontgroeid maar Antony verschrikkelijk goede voetballer noemen is controversieel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel verhaal nadat iemand hem 'verdienstelijk' had genoemd in plaats van onwijs goed of topspeler.
Allebei momenteel te klein voor tafellaken en te groot voor servet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Veerman is schijnbaar de Eredivisie ontgroeid maar Antony verschrikkelijk goede voetballer noemen is controversieel.
Haha idd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel verhaal nadat iemand hem 'verdienstelijk' had genoemd in plaats van onwijs goed of topspeler.
Eens, ik zie het ook niet gebeuren, het zou ook heel dom zijn van Ten Hag, als hij eerst teveel betaalt aan "zijn" club en hem dan voor een fooi terug verhuurt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daarom slaat het voor hem of ManU ook nergens op om hem te verhuren aan Ajax. Finaal mislukt bij ManU om het vervolgens in de eredivisie wel leuk te doen vindt echt niemand interessant. Dan kan hij veel beter laten zien in een goede competitie mee te kunnen komen door daar bij een laagvlieger op te vallen, dan kan hij zijn marktwaarde nog enigszins opkrikken. Goed spelen bij Ajax levert geen enkele nieuwe informatie op, dan raakt ManU hem voor 15 miljoen nog niet kwijt.
Uiteindelijk net zo functioneel als Antony.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk meer met een type Johann Vogel.
Veerman kon het niveau op het EK niet aan, in de CL overtuigt hij ook niet. Antony is gewoon een eendagsvlieg geweest.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Veerman is schijnbaar de Eredivisie ontgroeid maar Antony verschrikkelijk goede voetballer noemen is controversieel.
Kijk naar een Vd Beek, De Ligt, Ziyech, Klaassen, etc. Die zijn ook nooit top geworden in het Buitenland. De Ligt verliest zelfs zijn plek aan Maguirequote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heeft het bij Benfica natuurlijk ook niet onwijs goed gedaan ofzo.. We zijn in Nederland vrij goed in het bestempelen van spelers als zogenaamde 'topspelers', maar het komt er maar bij weinig jongens uit vooralsnog. De meeste toppers zijn toch de jongens die de overstap al wat eerder maakten en via een omweg naar die top komen (van Dijk, v.d. Ven). De weerstand bij de Nederlandse top is denk ik dusdanig laag dat je de overstap naar de Europese top simpelweg te groot is.
Ik vind die reflex zo bijzonder dat als ze ergens niet slagen het meteen slechte spelers zijn. Zijn talloze voorbeelden van spelers die om talloze redenen ergens niet slagen die elders wel tot hun recht komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kijk naar een Vd Beek, De Ligt, Ziyech, Klaassen, etc. Die zijn ook nooit top geworden in het Buitenland. De Ligt verliest zelfs zijn plek aan Maguire
Het zijn geen slechte spelers, maar gewoon niet goed genoeg voor het hoogste niveau, wat aangeeft dat leuk spelen in de MM competitie dus niks zegt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind die reflex zo bijzonder dat als ze ergens niet slagen het meteen slechte spelers zijn. Zijn talloze voorbeelden van spelers die om talloze redenen ergens niet slagen die elders wel tot hun recht komen.
was een matige CL campagne idd in 18-19quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het zijn geen slechte spelers, maar gewoon niet goed genoeg voor het hoogste niveau, wat aangeeft dat leuk spelen in de MM competitie dus niks zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |