abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215282860
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh je had het net over twee jaar
Ja, een groot deel zit er al 2 jaar. Pasveer, Rensch, Hato, Taylor, Brobbey, Berghuis, Godts(?). Alleen van de basisspelers.
pi_215282895
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:36 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Traore is de enige die vorig jaar niet bij Ajax zat. En Klaassen dan sinds kort.
Weghorst loopt er al jaren rond ja :P
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 16 oktober 2024 @ 18:57:53 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215282939
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 14:37 schreef BEFEM het volgende:
Als je goed speelt heb je over het algemeen minder blessures. Toen we halve finale haalden speelden we ook 58 wedstrijden ofzo met heel weinig roulatie. Dat team was echter wel heel fit itt tot het huidige team. Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van veel rouleren, in een ritme komen, mits fit, werkt een stuk beter.

Zo heel veel internationals hebben we ook niet dus best een aantal krijgt regelmatig rust.
De mede reden van het rouleren was ook de basisfitheid die ontbrak, ze waren natuurlijk niet topfit na afgelopen seizoen, dan heb je aan 1 voorbereiding niet genoeg, ik ga er vanuit dat er in de 2e seizoenshelft veel minder gerouleerd wordt.
Verder heb je bijvoorbeeld een Godts die eigenlijk dit seizoen langzaam gebracht zou moeten worden maar nu vaak basis staat omdat er geen alternatief is, dat moet je dan goed in de gaten houden.
pi_215282966
quote:
12s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Weghorst loopt er al jaren rond ja :P
Hendo is in dat halve jaar alles kwijtgeraakt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215283051
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Hendo is in dat halve jaar alles kwijtgeraakt
Vandaar 'veel, en niet 'alle'. Bij Henderson lijkt fitheid geen probleem te zijn, maar dat is meer ondanks Ajax dan vanwege Ajax. Zo'n speler is ook professioneel genoeg om te zorgen dat die fit is, al die jonkies bij Ajax doen maar wat over het algemeen.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 07:34:51 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215286524

Wat is dit voor onzin :')

Waarom zou ManU dit willen, waarom zou Antony dit willen en waarom zou Ajax dit willen :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215286548
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 07:34 schreef -XOR- het volgende:

Waarom zou ManU dit willen, waarom zou Antony dit willen en waarom zou Ajax dit willen :')
Niet.

Feyenoord wordt ook steeds gelinkt aan Guidetti of Bellamy of Kalou :P

Een van makkelijkste stukjes voor een stagiair.
pi_215287234
quote:

Het is toch ook niet zo'n gekke gedachte halfjaartje op een vertrouwde plek, in de luwte, lekker aan de statistieken werken. Ajax heeft veruit de beste buitenspeler in de Eredivisie ter beschikking. United vangt er dan wellicht 50 miljoen voor in plaats van 35 miljoen.

Je kan ook in Southampton gaan zitten en kijken of het wat wordt.
pi_215288346
quote:

die overrated vrouwenmepper voegt niks toe aan de selectie.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_215288358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 09:52 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het is toch ook niet zo'n gekke gedachte halfjaartje op een vertrouwde plek, in de luwte, lekker aan de statistieken werken. Ajax heeft veruit de beste buitenspeler in de Eredivisie ter beschikking. United vangt er dan wellicht 50 miljoen voor in plaats van 35 miljoen.

Ja er gaat vast een club 50 miljoen neerleggen als hij een paar goals in de eredivisie maakt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215288805
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja er gaat vast een club 50 miljoen neerleggen als hij een paar goals in de eredivisie maakt
Bij wijze van spreken. Het punt was dat zijn marktwaarde in ieder geval niet daalt.

Denk overigens dat als hij slechts 35 miljoen moest kosten ze daar vermoedelijk de gehele Europese subtop aan de deur hadden.

Dat het er niet uitkomt bij United wil nog niet zeggen dat hij niet een verschrikkelijk goede speler is.
pi_215288874
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef Wotte het volgende:

[..]
Bij wijze van spreken. Het punt was dat zijn marktwaarde in ieder geval niet daalt.

Denk overigens dat als hij slechts 35 miljoen moest kosten ze daar vermoedelijk de gehele Europese subtop aan de deur hadden.

Dat het er niet uitkomt bij United wil nog niet zeggen dat hij niet een verschrikkelijk goede speler is.
Antony is echt geen verschrikkelijk goede speler. Antony is een wat wisselvallige subtopper, die op een echt goede dag best mee kan bij een topclub, en op zijn mindere dagen niveautje Groningen is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215288889
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 09:52 schreef Wotte het volgende:

[..]

Geen club in de wereld gaat natuurlijk vergeten hoe hij de afgelopen jaren gepresteerd heeft. De keeper van City had zelfs betere statistieken in G/A dan Antony, dat is wel behoorlijk pijnlijk natuurlijk _O-

Zelfs als hij er hier in de bambinoleague 20 zou maken, wat dan?
pi_215288892
quote:

[..]

Speeltuinvoetballer die zelfs in de eredivisie al een belabberd rendement had.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 17 oktober 2024 @ 14:00:46 #65
35723 crew  GGMM
pi_215288906
quote:

Gewoon een stel debielen die wekelijks een showtje moeten maken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215288966
quote:

[..]

Ook 35 is nog te veel voor een speler in deze vorm en met een naam.
Voor de helft durven clubs het nog wel aan.
pi_215288988
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Antony is echt geen verschrikkelijk goede speler. Antony is een wat wisselvallige subtopper, die op een echt goede dag best mee kan bij een topclub, en op zijn mindere dagen niveautje Groningen is.
Ik heb hem altijd wat meer gemogen dan Neres omdat Antony nog vaak wel zijn waarde had, ook als hij niet in de wedstrijd zat.
Neres wisselde helemaal geweldige wedstrijden met goede goals af met wedstrijden waarin hij zich 10 keer vast liep en je beter met 10 man kon spelen.

En hij heeft niet de beste persoonlijkheid. Ik wil hem nog wel eens zien in Spanje of Italie bij een subtopper, als het nog niet te laat is.
Een niveau als Ocampos moet hij nog echt wel aankunnen.
pi_215289006
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:58 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Geen club in de wereld gaat natuurlijk vergeten hoe hij de afgelopen jaren gepresteerd heeft. De keeper van City had zelfs betere statistieken in G/A dan Antony, dat is wel behoorlijk pijnlijk natuurlijk _O-

Klinkt zo logisch wat je zegt, en dan zie je ineens dit soort spelers een bizarre transfer maken.
Die prestaties over de afgelopen seizoenen zijn dus ook zo weer vergeten.

Dus ja, het kan zeker 50 mln voor iemand als Antony :Y
Zou ik het doen, zeker niet.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_215289011
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is een verschrikkelijk goede speeltuin voetballer. Dit zijn de gasten waarvoor je naar het stadion komt.

Maakte hier acht of pakweg tien goals stuk en zes/zeven assist. Prima is dat toch voor een buitenspeler? Belabberd allerminst volgens mij.

Godts heeft ook geen bijzonder rendement maar het zijn handenbinders. Die Antony zetten ze direct in de dubbele dekking hier in Eredivisie. Krijg je meer ruimte door.
pi_215289018
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Vergelijkbaar met een Paixao of Sinisterra, die als we jou mogen geloven wereldvoetballers waren hier.
pi_215289020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:12 schreef Adames het volgende:

[..]
Ik heb hem altijd wat meer gemogen dan Neres omdat Antony nog vaak wel zijn waarde had, ook als hij niet in de wedstrijd zat.
Neres wisselde helemaal geweldige wedstrijden met goede goals af met wedstrijden waarin hij zich 10 keer vast liep en je beter met 10 man kon spelen.
Ja, ik heb ook liever Antony dan John van de Burgerking, maar dat wil niet zeggen dat het dan opeens een goede speler is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215289046
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:16 schreef Adames het volgende:

[..]
Vergelijkbaar met een Paixao of Sinisterra, die als we jou mogen geloven wereldvoetballers waren hier.
Vergelijkbaar met Paixao inderdaad, in rendement zelfs niet vergelijkbaar met Sinisterra
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215289053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ja, ik heb ook liever Antony dan John van de Burgerking, maar dat wil niet zeggen dat het dan opeens een goede speler is.
Daar doe je hem in mijn ogen mee te kort.
Tussen niveau Groningen en 100 miljoen speler bij Man Utd/PL zit nog een flink wat tussen, want dat laatste was natuurlijk wel absurd.
pi_215289066
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:16 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het is een verschrikkelijk goede speeltuin voetballer. Dit zijn de gasten waarvoor je naar het stadion komt.

Maakte hier acht of pakweg tien goals stuk en zes/zeven assist. Prima is dat toch voor een buitenspeler? Belabberd allerminst volgens mij.

Godts heeft ook geen bijzonder rendement maar het zijn handenbinders. Die Antony zetten ze direct in de dubbele dekking hier in Eredivisie. Krijg je meer ruimte door.
Mwah, in deze flutcompetitie moet je toch wel aan het dubbele komen als je echt impact wil maken.

Dan kom je aan cijfers die een Gakpo en Sinisterra (en vermoedelijk ook een Bergwijn) haalden hier, en zelfs dat zijn allemaal geen zekerheidjes over de landsgrenzen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215289069
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Vergelijkbaar met Paixao inderdaad, in rendement zelfs niet vergelijkbaar met Sinisterra
Ben je wel weer mooi krenten uit de pap aan het vissen want Sinisterra had slechts een seizoen met een hoog rendement.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 14:26:17 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215289081
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Antony 57 competitieduels 18 doelpunten 14 assists.

Sinesterra 76 wedstrijden 20 goals 19 assist.

Ik vind dat vrij vergelijkbaar eigenlijk.

Sterker nog, een hoger rendement qua goals.
  Forum Admin donderdag 17 oktober 2024 @ 14:27:17 #77
35723 crew  GGMM
pi_215289089
Forumgebruiker caland gaat weer nat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215289092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

@Caland staat met de mond vol tandjes
pi_215289123
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Volgens mij in de eredivisie uberhaupt nog nooit in de dubbele cijfers gekomen qua goals of assists. Dan ga je het doorgaans ook niet redden in de PL
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215289163
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgens mij in de eredivisie uberhaupt nog nooit in de dubbele cijfers gekomen qua goals of assists. Dan ga je het doorgaans ook niet redden in de PL
Net niet nee op negen goals blijven steken. Maar goed Sinisterra slechts een seizoen boven de vijf goals.
pi_215289169
Los daarvan iedere voetballiefhebber houdt toch van dit soort spelers.

Ik had 'm blind gekocht voor 35 miljoen :)
  donderdag 17 oktober 2024 @ 14:40:01 #82
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215289174
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:31 schreef Caland het volgende:

[..]
In het ene seizoen dat hij meer dan 23 wedstrijden speelde bleef hij op 9 goals en 8 assist steken.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 15:35:25 #83
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215289559
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, in deze flutcompetitie moet je toch wel aan het dubbele komen als je echt impact wil maken.

Dan kom je aan cijfers die een Gakpo en Sinisterra (en vermoedelijk ook een Bergwijn) haalden hier, en zelfs dat zijn allemaal geen zekerheidjes over de landsgrenzen
Daarom slaat het voor hem of ManU ook nergens op om hem te verhuren aan Ajax. Finaal mislukt bij ManU om het vervolgens in de eredivisie wel leuk te doen vindt echt niemand interessant. Dan kan hij veel beter laten zien in een goede competitie mee te kunnen komen door daar bij een laagvlieger op te vallen, dan kan hij zijn marktwaarde nog enigszins opkrikken. Goed spelen bij Ajax levert geen enkele nieuwe informatie op, dan raakt ManU hem voor 15 miljoen nog niet kwijt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215289651
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
inderdaad, net als die Neres.
pi_215289681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:39 schreef Wotte het volgende:
Los daarvan iedere voetballiefhebber houdt toch van dit soort spelers.

Ik had 'm blind gekocht voor 35 miljoen :)
Een speler met wat trucjes zonder rendement. Nee, als ik trucjes wil zien kijk ik wel zaalvoetbal, niet naar deze clown die een rondje draait en daarna een voorzet geeft die bij de andere cornervlag terecht komt.
pi_215289798
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 15:46 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
inderdaad, net als die Neres.
Neres was echt een topper, tot aan z'n blessure. Hij pastte echt perfect bij Ajax met het korte combinatievoetbal met Tadic. Heeft het ook in belangrijke wedstrijden in de champions league laten zien.

Is niet voor niks nog voor 28 miljoen gekocht door Napoli, deed het bij Benfica ook verdienstelijk.
pi_215289952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:07 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Neres was echt een topper, tot aan z'n blessure. Hij pastte echt perfect bij Ajax met het korte combinatievoetbal met Tadic. Heeft het ook in belangrijke wedstrijden in de champions league laten zien.

Is niet voor niks nog voor 28 miljoen gekocht door Napoli, deed het bij Benfica ook verdienstelijk.
Heeft het bij Benfica natuurlijk ook niet onwijs goed gedaan ofzo.. We zijn in Nederland vrij goed in het bestempelen van spelers als zogenaamde 'topspelers', maar het komt er maar bij weinig jongens uit vooralsnog. De meeste toppers zijn toch de jongens die de overstap al wat eerder maakten en via een omweg naar die top komen (van Dijk, v.d. Ven). De weerstand bij de Nederlandse top is denk ik dusdanig laag dat je de overstap naar de Europese top simpelweg te groot is.
pi_215290108
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 15:50 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Een speler met wat trucjes zonder rendement. Nee, als ik trucjes wil zien kijk ik wel zaalvoetbal, niet naar deze clown die een rondje draait en daarna een voorzet geeft die bij de andere cornervlag terecht komt.
Jij hebt natuurlijk meer met een type Johann Vogel.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215290117
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Heeft het bij Benfica natuurlijk ook niet onwijs goed gedaan ofzo.. We zijn in Nederland vrij goed in het bestempelen van spelers als zogenaamde 'topspelers', maar het komt er maar bij weinig jongens uit vooralsnog. De meeste toppers zijn toch de jongens die de overstap al wat eerder maakten en via een omweg naar die top komen (van Dijk, v.d. Ven). De weerstand bij de Nederlandse top is denk ik dusdanig laag dat je de overstap naar de Europese top simpelweg te groot is.
Heel verhaal nadat iemand hem 'verdienstelijk' had genoemd in plaats van onwijs goed of topspeler.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215290206
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Heel verhaal nadat iemand hem 'verdienstelijk' had genoemd in plaats van onwijs goed of topspeler.
Veerman is schijnbaar de Eredivisie ontgroeid maar Antony verschrikkelijk goede voetballer noemen is controversieel.
pi_215290314
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef Wotte het volgende:

[..]
Veerman is schijnbaar de Eredivisie ontgroeid maar Antony verschrikkelijk goede voetballer noemen is controversieel.
Allebei momenteel te klein voor tafellaken en te groot voor servet.
pi_215290356
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Haha idd.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 17:42:18 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215290436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 15:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Daarom slaat het voor hem of ManU ook nergens op om hem te verhuren aan Ajax. Finaal mislukt bij ManU om het vervolgens in de eredivisie wel leuk te doen vindt echt niemand interessant. Dan kan hij veel beter laten zien in een goede competitie mee te kunnen komen door daar bij een laagvlieger op te vallen, dan kan hij zijn marktwaarde nog enigszins opkrikken. Goed spelen bij Ajax levert geen enkele nieuwe informatie op, dan raakt ManU hem voor 15 miljoen nog niet kwijt.
Eens, ik zie het ook niet gebeuren, het zou ook heel dom zijn van Ten Hag, als hij eerst teveel betaalt aan "zijn" club en hem dan voor een fooi terug verhuurt.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 18:10:45 #94
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215290648
Antony naar Ajax, in het hoofd van sommigen is het altijd carnaval.
pi_215290903
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Jij hebt natuurlijk meer met een type Johann Vogel.
Uiteindelijk net zo functioneel als Antony.

[ Bericht 0% gewijzigd door KlapMongeaul op 17-10-2024 18:50:10 ]
pi_215290910
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef Wotte het volgende:

[..]
Veerman kon het niveau op het EK niet aan, in de CL overtuigt hij ook niet. Antony is gewoon een eendagsvlieg geweest.
pi_215290932
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Kijk naar een Vd Beek, De Ligt, Ziyech, Klaassen, etc. Die zijn ook nooit top geworden in het Buitenland. De Ligt verliest zelfs zijn plek aan Maguire :')
pi_215291929
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Kijk naar een Vd Beek, De Ligt, Ziyech, Klaassen, etc. Die zijn ook nooit top geworden in het Buitenland. De Ligt verliest zelfs zijn plek aan Maguire :')
Ik vind die reflex zo bijzonder dat als ze ergens niet slagen het meteen slechte spelers zijn. Zijn talloze voorbeelden van spelers die om talloze redenen ergens niet slagen die elders wel tot hun recht komen.
pi_215292783
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 19:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik vind die reflex zo bijzonder dat als ze ergens niet slagen het meteen slechte spelers zijn. Zijn talloze voorbeelden van spelers die om talloze redenen ergens niet slagen die elders wel tot hun recht komen.
Het zijn geen slechte spelers, maar gewoon niet goed genoeg voor het hoogste niveau, wat aangeeft dat leuk spelen in de MM competitie dus niks zegt.
pi_215293565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:03 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Het zijn geen slechte spelers, maar gewoon niet goed genoeg voor het hoogste niveau, wat aangeeft dat leuk spelen in de MM competitie dus niks zegt.
was een matige CL campagne idd in 18-19
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')