abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 oktober 2024 @ 14:26:17 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215289081
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Vergelijkbaar met Paixao inderdaad, in rendement zelfs niet vergelijkbaar met Sinisterra
Antony 57 competitieduels 18 doelpunten 14 assists.

Sinesterra 76 wedstrijden 20 goals 19 assist.

Ik vind dat vrij vergelijkbaar eigenlijk.

Sterker nog, een hoger rendement qua goals.
  Forum Admin donderdag 17 oktober 2024 @ 14:27:17 #77
35723 crew  GGMM
pi_215289089
Forumgebruiker caland gaat weer nat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215289092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

@Caland staat met de mond vol tandjes
pi_215289123
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Volgens mij in de eredivisie uberhaupt nog nooit in de dubbele cijfers gekomen qua goals of assists. Dan ga je het doorgaans ook niet redden in de PL
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215289163
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgens mij in de eredivisie uberhaupt nog nooit in de dubbele cijfers gekomen qua goals of assists. Dan ga je het doorgaans ook niet redden in de PL
Net niet nee op negen goals blijven steken. Maar goed Sinisterra slechts een seizoen boven de vijf goals.
pi_215289169
Los daarvan iedere voetballiefhebber houdt toch van dit soort spelers.

Ik had 'm blind gekocht voor 35 miljoen :)
  donderdag 17 oktober 2024 @ 14:40:01 #82
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215289174
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:31 schreef Caland het volgende:

[..]
In het ene seizoen dat hij meer dan 23 wedstrijden speelde bleef hij op 9 goals en 8 assist steken.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 15:35:25 #83
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215289559
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, in deze flutcompetitie moet je toch wel aan het dubbele komen als je echt impact wil maken.

Dan kom je aan cijfers die een Gakpo en Sinisterra (en vermoedelijk ook een Bergwijn) haalden hier, en zelfs dat zijn allemaal geen zekerheidjes over de landsgrenzen
Daarom slaat het voor hem of ManU ook nergens op om hem te verhuren aan Ajax. Finaal mislukt bij ManU om het vervolgens in de eredivisie wel leuk te doen vindt echt niemand interessant. Dan kan hij veel beter laten zien in een goede competitie mee te kunnen komen door daar bij een laagvlieger op te vallen, dan kan hij zijn marktwaarde nog enigszins opkrikken. Goed spelen bij Ajax levert geen enkele nieuwe informatie op, dan raakt ManU hem voor 15 miljoen nog niet kwijt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215289651
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Antony is echt geen verschrikkelijk goede speler. Antony is een wat wisselvallige subtopper, die op een echt goede dag best mee kan bij een topclub, en op zijn mindere dagen niveautje Groningen is.
inderdaad, net als die Neres.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_215289681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 14:39 schreef Wotte het volgende:
Los daarvan iedere voetballiefhebber houdt toch van dit soort spelers.

Ik had 'm blind gekocht voor 35 miljoen :)
Een speler met wat trucjes zonder rendement. Nee, als ik trucjes wil zien kijk ik wel zaalvoetbal, niet naar deze clown die een rondje draait en daarna een voorzet geeft die bij de andere cornervlag terecht komt.
pi_215289798
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 15:46 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
inderdaad, net als die Neres.
Neres was echt een topper, tot aan z'n blessure. Hij pastte echt perfect bij Ajax met het korte combinatievoetbal met Tadic. Heeft het ook in belangrijke wedstrijden in de champions league laten zien.

Is niet voor niks nog voor 28 miljoen gekocht door Napoli, deed het bij Benfica ook verdienstelijk.
pi_215289952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:07 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Neres was echt een topper, tot aan z'n blessure. Hij pastte echt perfect bij Ajax met het korte combinatievoetbal met Tadic. Heeft het ook in belangrijke wedstrijden in de champions league laten zien.

Is niet voor niks nog voor 28 miljoen gekocht door Napoli, deed het bij Benfica ook verdienstelijk.
Heeft het bij Benfica natuurlijk ook niet onwijs goed gedaan ofzo.. We zijn in Nederland vrij goed in het bestempelen van spelers als zogenaamde 'topspelers', maar het komt er maar bij weinig jongens uit vooralsnog. De meeste toppers zijn toch de jongens die de overstap al wat eerder maakten en via een omweg naar die top komen (van Dijk, v.d. Ven). De weerstand bij de Nederlandse top is denk ik dusdanig laag dat je de overstap naar de Europese top simpelweg te groot is.
pi_215290108
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 15:50 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Een speler met wat trucjes zonder rendement. Nee, als ik trucjes wil zien kijk ik wel zaalvoetbal, niet naar deze clown die een rondje draait en daarna een voorzet geeft die bij de andere cornervlag terecht komt.
Jij hebt natuurlijk meer met een type Johann Vogel.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215290117
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Heeft het bij Benfica natuurlijk ook niet onwijs goed gedaan ofzo.. We zijn in Nederland vrij goed in het bestempelen van spelers als zogenaamde 'topspelers', maar het komt er maar bij weinig jongens uit vooralsnog. De meeste toppers zijn toch de jongens die de overstap al wat eerder maakten en via een omweg naar die top komen (van Dijk, v.d. Ven). De weerstand bij de Nederlandse top is denk ik dusdanig laag dat je de overstap naar de Europese top simpelweg te groot is.
Heel verhaal nadat iemand hem 'verdienstelijk' had genoemd in plaats van onwijs goed of topspeler.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215290206
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Heel verhaal nadat iemand hem 'verdienstelijk' had genoemd in plaats van onwijs goed of topspeler.
Veerman is schijnbaar de Eredivisie ontgroeid maar Antony verschrikkelijk goede voetballer noemen is controversieel.
pi_215290314
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef Wotte het volgende:

[..]
Veerman is schijnbaar de Eredivisie ontgroeid maar Antony verschrikkelijk goede voetballer noemen is controversieel.
Allebei momenteel te klein voor tafellaken en te groot voor servet.
pi_215290356
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Haha idd.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 17:42:18 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215290436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 15:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Daarom slaat het voor hem of ManU ook nergens op om hem te verhuren aan Ajax. Finaal mislukt bij ManU om het vervolgens in de eredivisie wel leuk te doen vindt echt niemand interessant. Dan kan hij veel beter laten zien in een goede competitie mee te kunnen komen door daar bij een laagvlieger op te vallen, dan kan hij zijn marktwaarde nog enigszins opkrikken. Goed spelen bij Ajax levert geen enkele nieuwe informatie op, dan raakt ManU hem voor 15 miljoen nog niet kwijt.
Eens, ik zie het ook niet gebeuren, het zou ook heel dom zijn van Ten Hag, als hij eerst teveel betaalt aan "zijn" club en hem dan voor een fooi terug verhuurt.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 18:10:45 #94
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215290648
Antony naar Ajax, in het hoofd van sommigen is het altijd carnaval.
pi_215290903
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Jij hebt natuurlijk meer met een type Johann Vogel.
Uiteindelijk net zo functioneel als Antony.

[ Bericht 0% gewijzigd door KlapMongeaul op 17-10-2024 18:50:10 ]
pi_215290910
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 17:05 schreef Wotte het volgende:

[..]
Veerman kon het niveau op het EK niet aan, in de CL overtuigt hij ook niet. Antony is gewoon een eendagsvlieg geweest.
pi_215290932
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Kijk naar een Vd Beek, De Ligt, Ziyech, Klaassen, etc. Die zijn ook nooit top geworden in het Buitenland. De Ligt verliest zelfs zijn plek aan Maguire :')
pi_215291929
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Kijk naar een Vd Beek, De Ligt, Ziyech, Klaassen, etc. Die zijn ook nooit top geworden in het Buitenland. De Ligt verliest zelfs zijn plek aan Maguire :')
Ik vind die reflex zo bijzonder dat als ze ergens niet slagen het meteen slechte spelers zijn. Zijn talloze voorbeelden van spelers die om talloze redenen ergens niet slagen die elders wel tot hun recht komen.
pi_215292783
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 19:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik vind die reflex zo bijzonder dat als ze ergens niet slagen het meteen slechte spelers zijn. Zijn talloze voorbeelden van spelers die om talloze redenen ergens niet slagen die elders wel tot hun recht komen.
Het zijn geen slechte spelers, maar gewoon niet goed genoeg voor het hoogste niveau, wat aangeeft dat leuk spelen in de MM competitie dus niks zegt.
pi_215293565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:03 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Het zijn geen slechte spelers, maar gewoon niet goed genoeg voor het hoogste niveau, wat aangeeft dat leuk spelen in de MM competitie dus niks zegt.
was een matige CL campagne idd in 18-19
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')