Hypothetisch had je in 2009 kunnen zeggen, als we in een tijdmachine konden stappen en dezelfde discussie voerden, dat Sneijder mislukt was in het buitenland. Waarna hij bij inter opbloeide eenzelfde verhaal als Gravenberch in Ajax context.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar heb ik geroepen dat Sneijder er niks van bakt? Je legt me weer eens woorden in de mond.
Dus van de Beek zit al 5 jaar op de verkeerde plek? En Dolberg is een wereldspeler in België?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hypothetisch had je in 2009 kunnen zeggen, als we in een tijdmachine konden stappen en dezelfde discussie voerden, dat Sneijder mislukt was in het buitenland. Waarna hij bij inter opbloeide eenzelfde verhaal als Gravenberch in Ajax context.
Wat ons weer bij het punt brengt dat de juiste omstandigheden belangrijk zijn voor het wel of niet slagen, wat al subjectief is, bij een specifieke club.
In de zin van dat Antony/vd Beek enzovoort niet perse het niveau niet aan kunnen maar wellicht op de verkeerde plek zaten/zitten.
En daarmee basta.
Van de beek heeft met United zeker op de verkeerde plek gezeten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus van de Beek zit al 5 jaar op de verkeerde plek? En Dolberg is een wereldspeler in België?
IK ZEI BASTA.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus van de Beek zit al 5 jaar op de verkeerde plek? En Dolberg is een wereldspeler in België?
Wat heeft Marco hiermee te maken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
IK ZEI BASTA.
Hoe komen we eigenlijk ineens bij Dolberg?
Die zat ook niet op zijn plek bij Ajax.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat heeft Marco hiermee te maken?
Ik heb nog wel een leuk plaatje van Dolberg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
IK ZEI BASTA.
Hoe komen we eigenlijk ineens bij Dolberg?
Dickpic inmiddels ontvangen in DM.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk plaatje van Dolberg.
De Boertjes, Litmanen en Reiziger zijn toch vooral grote namen bij Ajax geworden. Frank won een titel bij Barcelona maar gleed daarna met Barca vooral veder af, daarna via Rangers en Galatasaray naar de zandbak. Ronald mislukte bij Barcelona en kwam bij Rangers niet bepaald in de wereldtop. Litmanen speelde 21 wedstrijden voor Barcelona en 26 voor Liverpool voor hij weer terug naar Ajax kwam. Reiziger verdienstelijke back bij Barcelona, geen grote naam geworden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De Boertjes, Seedorf, Kluivert, Overmars, Litmanen, van der Sar, Reiziger .. Allemaal grote namen geworden hoor.
Lol. Van der Sar won de CL met United omdat hij de beslissende penalty stopte.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De Boertjes, Litmanen en Reiziger zijn toch vooral grote namen bij Ajax geworden. Frank won een titel bij Barcelona maar gleed daarna met Barca vooral veder af, daarna via Rangers en Galatasaray naar de zandbak. Ronald mislukte bij Barcelona en kwam bij Rangers niet bepaald in de wereldtop. Litmanen speelde 21 wedstrijden voor Barcelona en 26 voor Liverpool voor hij weer terug naar Ajax kwam. Reiziger verdienstelijke back bij Barcelona, geen grote naam geworden.
Vervolgens had jij in 2004 over Van der Sar kunnen zeggen zie je, ook hij is niet in het buitenland geslaagd. Bij Juventus mislukt en keept nu maar bij Fulham.
Kluivert tja. Was vooral in de eerste jaren bij Barcelona exceptioneel goed. Beste spits van Europa. Dus ja, grote meneer geworden, maar daarna wel snel opgebrand.
Seedorf en Overmars natuurlijk geen discussie over mogelijk.
Misschien even zijn tekst lezen voordat je onzin uitkraamt. Van der Sar dacht zelfs aan stoppen toen hij bij fulham speelde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lol. Van der Sar won de CL met United omdat hij de beslissende penalty stopte.
Zit je PSV-pet voor je ogen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lol. Van der Sar won de CL met United omdat hij de beslissende penalty stopte.
Reiziger was natuurlijk wel redelijk top bij Barca, en Davids absolute top. Frank de Boer was gewoon onbetwist basis bij Barca tot zijn 33e.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De Boertjes, Litmanen en Reiziger zijn toch vooral grote namen bij Ajax geworden. Frank won een titel bij Barcelona maar gleed daarna met Barca vooral veder af, daarna via Rangers en Galatasaray naar de zandbak. Ronald mislukte bij Barcelona en kwam bij Rangers niet bepaald in de wereldtop. Litmanen speelde 21 wedstrijden voor Barcelona en 26 voor Liverpool voor hij weer terug naar Ajax kwam. Reiziger verdienstelijke back bij Barcelona, geen grote naam geworden.
Vervolgens had jij in 2004 over Van der Sar kunnen zeggen zie je, ook hij is niet in het buitenland geslaagd. Bij Juventus mislukt en keept nu maar bij Fulham.
Kluivert tja. Was vooral in de eerste jaren bij Barcelona exceptioneel goed. Beste spits van Europa. Dus ja, grote meneer geworden, maar daarna wel snel opgebrand.
Seedorf en Overmars natuurlijk geen discussie over mogelijk.
Reiziger was ook niet altijd onbetwist zover ik me kan herinneren. Davids natuurlijk geen twijfel over mogelijk, maar die stond niet in het rijtjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reiziger was natuurlijk wel redelijk top bij Barca, en Davids absolute top.
Vergeet ook niet dat de Broertjes de Boer al bijna 30 waren toen ze een transfer maakten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Reiziger was ook niet altijd onbetwist zover ik me kan herinneren. Davids natuurlijk geen twijfel over mogelijk, maar die stond niet in het rijtje.
Daarom is het ook raar te zeggen dat zij grote namen zijn geworden na Ajax. Frank had al 65 interlands en vier grote toernooien gespeeld toen hij naar Barcelona ging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de Broertjes de Boer al bijna 30 waren toen ze een transfer maakten.
Hier doe ik het voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Speelt je zuurstoftekort weer op?
Frank was echt wel een topspeler bij Ajax al, Ronald is dat eigenlijk nooit geweest, maar dat heeft ook met de positie te maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom is het ook raar te zeggen dat zij grote namen zijn geworden na Ajax. Frank had al 65 interlands en vier grote toernooien gespeeld toen hij naar Barcelona ging.
Als je zelf wereldtop bent kan je dat soort spelers ook wel langer houden natuurlijk. Helemaal voor Bosman.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank was echt wel een topspeler bij Ajax al, Ronald is dat eigenlijk nooit geweest, maar dat heeft ook met de positie te maken.
Klopt ja, andere tijden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zelf wereldtop bent kan je dat soort spelers ook wel langer houden natuurlijk. Helemaal voor Bosman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |