SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ook niet mijn favorietste spul.quote:
Nog gezond ook.quote:
Nee joh, dit is niet voor een paar daagjes niet eten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog gezond ook.
Ik moet ook zoiets in huis halen voor als ik weer zo'n zaterdag heb dat ik geen hap in m'n strot krijg
Gisteren een goed deel van de dag knallende hoofdpijn gehad daardoor.
Rustig werken.quote:
Ontluchten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:34 schreef Ama het volgende:
Oh god wat klinkt de keuken verwarming irritant. Hoor de hele tijd water stromen.Stond een hele tijd uit ivm vriezer er tegenaan.
Hier moet je niet naar luisteren als je een blaasontsteking hebt.
was moet hier ook..quote:
werk voor dr @bitterbalquote:Humans are going back to the moon. Extra limbs could help them live and work there
*dingdong*quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Tussen 11:00 en 14:20 nu. Goed voorspeld
Heb je nog geen glasvezel?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
was moet hier ook..
lego is ook wel iets wat ik op kan pakken, maar ga eerst een hoek in woonkamer vrijmaken voor glasvezel morgen en wat dozen naar berging brengen, wat ik ook uitgesteld heb afgelopen week..
had ik al gezegd dat ik niet het gevoel heb gehad dat ik vakantie had
quote:
Hoe gaat het?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook niet mijn favorietste spul.
Maar ik moet meer energie en calorieën binnenkrijgen.
In het ziekenhuis was ik van de 7 dagen 5 nuchter, want onderzoeken.
Ik gisteren nogquote:
Wat @Nizno al zei 2 stappen vooruit en 1 stap achteruitquote:
Jeetje ik heb zelfs al twee jaar ofzo glasvezel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
en het is maar de vraag of ze morgen wel kunnen aanleggen..
als er teveel mensen in mijn streng niet zijn gaat het feest niet door en komt er een andere datum
Pff hopelijk ben je er ook snel vanaf. Hele tijd kotsen is echt zo vreselijk.quote:
in den haag lag er ook al glas maarja, daar ging ik enkele maanden later wegquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje ik heb zelfs al twee jaar ofzo glasvezel.
Weet alleen niet zo goed of ik er echt veel verschil van merk met de dingen die ik doe.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
in den haag lag er ook al glas maarja, daar ging ik enkele maanden later weg
Dat had ik tot vorige week vrijdag en daarna hebben ze in het ziekenhuis ingreep gedaan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff hopelijk ben je er ook snel vanaf. Hele tijd kotsen is echt zo vreselijk.
das lastig ja, durf te wedden van nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet alleen niet zo goed of ik er echt veel verschil van merk met de dingen die ik doe.
Ohja die ingreep had je gehad idd. Ik ga hard voor je duimen dat je dan vanaf november weer gewoon normaal kan eten! 🤞🏼quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik tot vorige week vrijdag en daarna hebben ze in het ziekenhuis ingreep gedaan.
Nu is veel minder geworden. Het is nu kleine beetjes eten en mijn maag weer laten wennen.
Begin november dezelfde ingreep nog een keer en hopelijk kan ik dan gewoon normaal eten zoals vroeger.
Kwam je een trol tegen op straat?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net aangifte gedaan. Wat een verwarrend formulier.
Ballonnetje tussen de maag en slokdarm om die opening wijder te maken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja die ingreep had je gehad idd. Ik ga hard voor je duimen dat je dan vanaf november weer gewoon normaal kan eten! 🤞🏼
Sorry.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam je een trol tegen op straat?
Vorige week een poging tot inbraak in de fietsenberging. Bij 4 andere buren is er wel flink gestolen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam je een trol tegen op straat?
Volgens mij betaal ik niet meer of minder.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
das lastig ja, durf te wedden van niet
ik ga et wel merken maar ook in de portemonnee
Brr klinkt eng.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ballonnetje tussen de maag en slokdarm om die opening wijder te maken.
Stukjes metaal in je grote teen krijgen klinkt enger.quote:
ik betaal bij ziggo nu 63quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik niet meer of minder.
Heb een aantal offertes liggen die getekend moeten worden, dan moeten de werkzaamheden daarvan worden ingepland.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stukjes metaal in je grote teen krijgen klinkt enger.
De belangrijkste dingen heb je in elk geval al doorgestreept.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Heb een aantal offertes liggen die getekend moeten worden, dan moeten de werkzaamheden daarvan worden ingepland.
Voorbereiding voor werkzaamheden die donderdag gebeuren.
Enkele mutaties doorvoeren in applicaties.
Taart bestellen done
Wat functioneel nawerk van de updates afgelopen weekend.
Lunch
De storing die er nu is in de gaten houden (storing buiten mijn macht om dus alleen in de gaten houden)
Auto-onderdelen bij GLS afgeven.
Groente en rijst of bami koken voor bij de hete kip die in de ijskast ligt.
Volgens mij zijn alle moetjes dan wel gedaan voor vandaag
drukdrukdrukquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Heb een aantal offertes liggen die getekend moeten worden, dan moeten de werkzaamheden daarvan worden ingepland.
Voorbereiding voor werkzaamheden die donderdag gebeuren.
Enkele mutaties doorvoeren in applicaties.
Taart bestellen done
Wat functioneel nawerk van de updates afgelopen weekend.
Lunch
De storing die er nu is in de gaten houden (storing buiten mijn macht om dus alleen in de gaten houden)
Auto-onderdelen bij GLS afgeven.
Groente en rijst of bami koken voor bij de hete kip die in de ijskast ligt.
Volgens mij zijn alle moetjes dan wel gedaan voor vandaag
Als je tegen ziggo zegt dat je een glasvezel aanbieding oid hebt van een ander dan geven zij je ook wel 6 maanden halve prijs of een soortgelijke deal.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik betaal bij ziggo nu 63
kpn gaat eerste jaar 35 kosten, daarna 55
dus hoedan ook geld besparen
Dat moest voor 13:00 anders morgen geen taartquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De belangrijkste dingen heb je in elk geval al doorgestreept.
Dan kan het wel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als je tegen ziggo zegt dat je een glasvezel aanbieding oid hebt van een ander dan geven zij je ook wel 6 maanden halve prijs of een soortgelijke deal.
Vrij normale werkdag, komt allemaal wel in ordequote:
mja, zit ik wel weer een jaar aan ziggo vast en maand bedrag zonderkorting blijft hogerquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als je tegen ziggo zegt dat je een glasvezel aanbieding oid hebt van een ander dan geven zij je ook wel 6 maanden halve prijs of een soortgelijke deal.
Begin dit jaar belde ze ook al desperate op om terug bij hun te komen, nadat ik al 2 jaar weg bij ze ben.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
inmiddels zijn de tv boxen gewoon wifi of ethernet, geen coax meer nodig (mini next)quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Begin dit jaar belde ze ook al desperate op om terug bij hun te komen, nadat ik al 2 jaar weg bij ze ben.
Ik zei het enige waarvoor ik lid was bij hun was voor de gratis F1. Ik gebruikte nog steeds oude UPC troep van ze en omruilen voor nieuwe apparatuur mocht niet.
Fuck coax.![]()
Go glasvezel
Die had ik nooit gekregen, terwijl in 2018 klant werd bij ziggo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels zijn de tv boxen gewoon wifi of ethernet, geen coax meer nodig (mini next)
quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige week een poging tot inbraak in de fietsenberging. Bij 4 andere buren is er wel flink gestolen.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stukjes metaal in je grote teen krijgen klinkt enger.
Aan wat voor een expeditie ben je dan godverdomme bezig geweest?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En toen was ik ineens weer thuis. Zonder uitgebreid lunchgenot. Zonder bokbierbonbons. En zelfs zonder cash want de Geldmaatlocatie bij het station in Zutphen blijkt alleen een zakelijk storten ding te zijn. Well well well.
Ik ben echt een basic bitch met mijn 34 euro internet abonnement maar ik gebruik het ook alleen voor dom internetten en TV dus ook wel prima zat zo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik betaal bij ziggo nu 63
kpn gaat eerste jaar 35 kosten, daarna 55
dus hoedan ook geld besparen
is er ook pas sinds 2022quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die had ik nooit gekregen, terwijl in 2018 klant werd bij ziggo.
je wordt langzaam een cyborg zei een vriend van mequote:
die 63 is een basic abbo (200mbit) met tv bij ziggoquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt een basic bitch met mijn 34 euro internet abonnement maar ik gebruik het ook alleen voor dom internetten en TV dus ook wel prima zat zo.
Ik heb echt geen 1 schroef of iets in mij zit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
je wordt langzaam een cyborg zei een vriend van me
Aan een godverdomme bar slecht voorbereide expeditie.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aan wat voor een expeditie ben je dan godverdomme bezig geweest?
hij wandelt door nederland en het is iets frisserquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aan wat voor een expeditie ben je dan godverdomme bezig geweest?
Die willen ze mij ook aansmeren maar ik ben gewoon ouderwetsch.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels zijn de tv boxen gewoon wifi of ethernet, geen coax meer nodig (mini next)
Halux valgus in beide voeten. Links al geopereerd. Rechter zal over een paar jaar ook moeten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt geen 1 schroef of iets in mij zit.Maar goed heb qua lichamelijke dingen ook wel redelijk gehad in het leven op wat ziek zijn na. Ook nog nooit iets gebroken.
Stop daar dan mee.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan een godverdomme bar slecht voorbereide expeditie.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
die 63 is een basic abbo (200mbit) met tv bij ziggo
M'n moeder heeft dit ookquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Halux valgus in beide voeten. Links al geopereerd. Rechter zal over een paar jaar ook moeten.
Ben vroeger wel echt zovaak vies lomp gevallen van dingen en paarden en noem maar op maar het ging altijd goed.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik heb al 32 jaar niks gebroken zover ik weet.
Ik klop dit even af.
Deze heb ik ook.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
die 63 is een basic abbo (200mbit) met tv bij ziggo
O dat van mij is niet glasvezel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
glas he..
ziggo is alleen heerser dus die kan belachelijke prijzen vragen..
quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat van mij is niet glasvezel.
nee bij mij nu ook niet want ziggo (en ziggo doet geen glas)quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat van mij is niet glasvezel.
Ook geen harten?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik klop dit even af.
Telt servies ook mee?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik klop dit even af.
ik volgens mij net eff wat langerquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik klop dit even af.
ik laat zelden wat vallen eigenlijk, soms wel een bord iets te hard neerzetten, maar tot nu toe is er niks gebrokenquote:
Ik laat ze dus echt nooit vallen maar ik heb wel regelmatig als ze in de gootsteen liggen met bijvoorbeeld een bord en hij tikt er zacht verkeerd tegenaan dat die glas in stukken ligt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Laat wel af en toe een glas vallen.
Of als ik ze omstoot in de vaatwasser. Kan je de scherven uit het filter vissen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik laat ze dus echt nooit vallen maar ik heb wel regelmatig als ze in de gootsteen liggen met bijvoorbeeld een bord en hij tikt er zacht verkeerd tegenaan dat die glas in stukken ligt.
Het is dat ik geen vaatwasser heb maar anders zou mij dat ook gebeuren ja.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als ik ze omstoot in de vaatwasser. Kan je de scherven uit het filter vissen.
In dar geval 34 jaarquote:
Dus als er eentje sneuvelt dan pleur je er nog eentje bij of wat?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Ik vind het alleen irritant als er een glas snuivelt want ik heb best wel wat glazen en verschillende soorten maar ik wil wel een gelijk aantal van een soort.
Op een paar uitzonderingen na maar dat zijn meer dingen als mokken van leuke dingen als Jurassic Park enz.
Het liefst wel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als er eentje sneuvelt dan pleur je er nog eentje bij of wat?
Laten we onszelf niet de schuld geven!quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:02 schreef Ama het volgende:
Oke nu even de komende week in de concert feeling komen.
Ach joh scherven brengen geluk toch HAHAHAquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil ook glasvezel, maar ik kan niet met de installateurs overweg.
Lees: ze komen doorgaans gewoon niet opdagen en die keer dat ze wél kwamen, was het te veel werk, dus gingen ze er meteen weer vandoor.
Ik kon een afspraak maken, had ik gedaan. Nooit meer wat gehoordquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Lees: ze komen doorgaans gewoon niet opdagen en die keer dat ze wél kwamen, was het te veel werk, dus gingen ze er meteen weer vandoor.
ik begreep hier dat de partij die het aanlegt niet laat weten of ze wel of niet komen inderdaad.. ik ga ze morgenochtend wel gewoon bellen om het zeker te wetenquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon een afspraak maken, had ik gedaan. Nooit meer wat gehoord
Ik wilde toch al niet overstappen, maar dit was ook wel weer heel bijzonder.
Hier ging het eigenlijk heel voorspoedigquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
wat kost datquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga een Gucci riem kopen denk ik
[ afbeelding ]
¤450quote:
¤4,50quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
als je em bij ali koopt waarschijnlijk een 5 euro
Veel geld. Maar maak je geen zorgen, ik betaal hem gewoon zelfquote:
Doe normaal, lijpkees. Je bent toch geen Marokkaan met een callcenterbaantje die denkt dat 'ie nu businessman is?quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik maar een callcenterbaan. Dan stelde ik nog wat voor!quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe normaal, lijpkees. Je bent toch geen Marokkaan met een callcenterbaantje die denkt dat 'ie nu businessman is?
ja maar ik ben benieuwd wat het kostquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veel geld. Maar maak je geen zorgen, ik betaal hem gewoon zelf
Ja precies. En of dat dan "veel geld" is, maken wij wel uitquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik ben benieuwd wat het kost
350.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik ben benieuwd wat het kost
Low life gespot.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het wel walvissenleer en is die riem 18 meter lang of zo. Kan hequote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is het wel walvissenleer en is die riem 18 meter lang of zo. Kan he
quote:
En voor dat geld zie je er dus uit als zo'n Priscilla en Michael bij de outlet stores. Of Ali.quote:
quote:
Mijn doel hiermee is juist om mezelf bij de high life kunnen voegen. 🤨quote:
Maar mensen die nooit bij de outlet store komen herkennen dat niet, en mensen die wel bij de outlet store komen, dat is je eigen soort dus die kan het geen reet schelen. Might actually work. (or well, go undetected).quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En voor dat geld zie je er dus uit als zo'n Priscilla en Michael bij de outlet stores. Of Ali.
Misschien wil ie dat wel heul graagquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En voor dat geld zie je er dus uit als zo'n Priscilla en Michael bij de outlet stores. Of Ali.
Oh in dat geval zou k de strategie nog even heroverwegen inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Mijn doel hiermee is juist om mezelf bij de high life kunnen voegen. 🤨
Misschien een normale leren riem kopen danquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Mijn doel hiermee is juist om mezelf bij de high life kunnen voegen. 🤨
Ja of vier, en dan nog een sloot geld overhouden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien een normale leren riem kopen dan
Mja, kerel is er 4 keer voor thuis gebleven en de 4e keer kwam er daadwerkelijk eens iemand opdagen. Ook geen afmeldingen gekregen en initiatief voor een nieuwe afspraak lag ook bij ons.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ging het eigenlijk heel voorspoedig
Ja maar hoe ga ik me dan onderscheiden 🤨quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien een normale leren riem kopen dan
Correctie. We zitten hier in KSC.quote:
Met je sprankelende karakter.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja maar hoe ga ik me dan onderscheiden 🤨
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is dit een halsband?quote:
Dit zijn de pro-tips.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon geen broek aan en alleen deze riem
Heb je zo'n dikke nek?quote:
Dit vind ik echt een hele goeiequote:
Hier was het gewoon KPN. Kwam die gasten nog tegen toen ze voor buren bezig waren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begreep hier dat de partij die het aanlegt niet laat weten of ze wel of niet komen inderdaad.. ik ga ze morgenochtend wel gewoon bellen om het zeker te weten
kpn zelf? kan natuurlijk, maar toch lijkt het me stug, die besteed alles uit aan onderaannemers.. hier introfiberquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was het gewoon KPN. Kwam die gasten nog tegen toen ze voor buren bezig waren.
Dees is ook heel vet hoor. Beetje Michael Jackson esque.quote:
aan mn tv zit inderdaad nog een zooi kabelsquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie nog bekabelde televisie thuis?
Balen zegquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, kerel is er 4 keer voor thuis gebleven en de 4e keer kwam er daadwerkelijk eens iemand opdagen. Ook geen afmeldingen gekregen en initiatief voor een nieuwe afspraak lag ook bij ons.
Sterker nog, na de eerste keer kregen we een verkopert van KPN leuren met "JULLIE HEBBEN GLASVEZEL" en toen stak het knaloranje kabeltje nog fier omhoog. Oftewel, we waren wel als 'klaar' geregistreerd.
En toen ze dus eindelijk eens kwamen, bleek het meer dan 5 minuten binnenschietwerk en peerden ze 'm gelijk.
Alles komt nog zo binnen bij me.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
aan mn tv zit inderdaad nog een zooi kabels
dit klinkt intensquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles komt nog zo binnen bij me.
Met kumihimo zelf met veel bling een eigen riem makenquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mja, die lui die ze bij ons toen hadden ingeschakeld zijn echt om te janken. Toen ze dus daadwerkelijk een keer geweest waren en 'm peerden met een "dit moet een ander doen" kregen we een mail van "Joe, je hebt aangegeven dat je geen glasvezel wil, dus je mag dokken" en sindsdien zijn we er klaar mee.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Balen zeg
Hier hadden ze van KPN een brief gestuurd met dan en dan komen we het in huis aanleggen. Dat kwam toen niet uit omdat ik die dag zonnepanelen kreeg. Dus afspraak verzet. Maar ze kwamen evengoed aan de deur. Aangegeven dat het was verzet. "Ok, overmorgen ook goed?"
En toen kwamen ze 2 dagen later weer langs en zijn ze een uurtje bezig geweest om het van buiten naar de meterkast te schieten.
En een paar maanden later kwamen ze dat ook van Odido doen. Die waren veel sneller klaar want gebruikten gewoon dezelfde route als de KPN kabel.
En een oaar dagen daarna kwam een installateur van Odido en daarna had ik werkend glasvezelinternet.
Stelde allemaal niet zoveel voor
Valt mee, gewoon één aansluiting.quote:
Ja dit maar dat zijn andere kabels vermoed ik.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
aan mn tv zit inderdaad nog een zooi kabels
Ja, met een cat5e kabel naar de router.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
tja als het kan: alles bekabeld want wifiquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, die lui die ze bij ons toen hadden ingeschakeld zijn echt om te janken. Toen ze dus daadwerkelijk een keer geweest waren en 'm peerden met een "dit moet een ander doen" kregen we een mail van "Joe, je hebt aangegeven dat je geen glasvezel wil, dus je mag dokken" en sindsdien zijn we er klaar mee.
Groene jasjes met KPN. Kan niet missenquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
kpn zelf? kan natuurlijk, maar toch lijkt het me stug, die besteed alles uit aan onderaannemers.. hier introfiber
Ik wil eigenlijk ook nog een kabel naar boven, maar gekloot.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
tja als het kan: alles bekabeld want wifi
Ongeacht wat je neerzet, vroeg of laat gaat het stuiteren bij zware belasting is mijn ervaring
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
Ik heb niet eens een internetkabel hier liggen. Alles wifi.
Zoals je het zou moeten willen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Alles wat bekabeld kan is hier bekabeld
Jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil zo min mogelijk kabels en stekkers.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groene jasjes met KPN. Kan niet missen
quote:U kunt onze monteurs herkennen aan de bijpassende kleding van de netwerkprovider, daarnaast kunnen onze monteurs zichzelf legitimeren, wees vrij om hier om te vragen.
Nah, dit was gewoon echt die aannemer. Ik heb ze daarna opgezocht en het regende klachten over die lui, ook allemaal vergelijkbare verhalen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de dag dat Odido zou komen kwam de monteur een uur eerder al even kijken
"Oh de kabel ligt nog bij de straat, die moet eerst nog naar het huis worden doorgetrokken. Ik ga die gasten ff bellen. En dan kom ik over een paar uur weer langs om het af te maken ok?"
Ligt denk ik erg aan wie je treft
wil ik ook nogsteeds, maar dan komen er ook overal netwerkaansluitingen en dat is een klus, daar zie ik pas tegenopquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Als ik ooit een eigen huis koop, is de droom om een soort serverruimte te hebben waar kabels uit het hele huis samen komen
Nou het is ook wel een gekloot als ik kabels wil leggen naar mijn computerkamer en mijn TV.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
kan natuurlijk dat dat voor jou goed genoeg is..
Dat heb ik. Patchpanel in de meterkast, UTP Cat 6 in de woonkamer (2), de slaapkamer en de logeerkamer.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Als ik ooit een eigen huis koop, is de droom om een soort serverruimte te hebben waar kabels uit het hele huis samen komen
Dat had ik in mijn vorige huis. Toen ging ik verhuizen en had ik geen geld om dat opnieuw te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Er loopt hier een kabel vanuit de meterkast over het plafond in de gang naar m'n werkkamer, langs de deurpost omlaag, achter de boekenkasten langs de plint naar de pc.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou het is ook wel een gekloot als ik kabels wil leggen naar mijn computerkamer en mijn TV.
Hier ook, wifi signaal is na één fatsoenlijke betonnen muur al te slecht.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat kan dus al niet want mijn internetkastje staat in de hoek van mijn woonkamer tussen de banken (en kan ook nergens anders door die glasvezelaansluiting). En dat is compleet de andere kant van mijn huisje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er loopt hier een kabel vanuit de meterkast over het plafond in de gang naar m'n werkkamer, langs de deurpost omlaag, achter de boekenkasten langs de plint naar de pc.
Oh? Ik dacht dat het niks was?quote:
Jaaa jij wel Tarzanquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op mijn vorige laptop was het ook om te janken in mijn computerkamer door de betonnen muren maar sinds ik die andere laptop heb gekocht werkt het wel weer top (zelfs zonder versterker er tussen).quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, wifi signaal is na één fatsoenlijke betonnen muur al te slecht.
Nee is het ook niet. Wordt het ook niet.quote:
Nee, de liefde heeft mij weer te pakken. Ga weg.quote:
Ja ik ben de enige.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Als het kan sluit ik iets met kabel aan, voor de stabiliteit.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee is het ook niet. Wordt het ook niet.
[..]
Nee, de liefde heeft mij weer te pakken. Ga weg.
Dit hebben wij inderdaad, alles komt nu op dezelfde plaats uit in de kelder. Maar dan ook alles, verwarming, internet, electra, etc. Heet een "Technikraum". Ideaal.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit net in de break-up fase. Ik begin er nooit meer aan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Nee, de liefde heeft mij weer te pakken. Gaa weg.
#teameigenwijsquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal in je uppie op je wifiwolkje
Oh vertel eens?quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, de liefde heeft mij weer te pakken. Ga weg.
Oh, nou dan toch veel plezier met de verliefdheidquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha! Zie je wel! Ik wist het, wandelmevrouw zeker? Maar dat is kut joh. Dat gaan we hier dus ook mooi niet doen. Sterkte Recsje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit net in de break-up fase. Ik begin er nooit meer aan.
Dat zeiden we allemaal wel eens na een break-up. Komt wel goed Reccequote:Op maandag 14 oktober 2024 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit net in de break-up fase. Ik begin er nooit meer aan.
Ja, klopt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha! Zie je wel! Ik wist het, wandelmevrouw zeker? Maar dat is kut joh. Dat gaan we hier dus ook mooi niet doen. Sterkte Recsje.
Mooie ogen, goeie vibe, zo weer over?quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja ingresser even. Niets fysieks ofzo. Weet niet zo goed wat ik erover moet zeggen.
Als dit voor jou werkt dan werkt het toch?quote:
Aww ja! jij snapt me! Thanks! We zouden gister niet bellen hadden we ons los van elkaar voor genomen. Mislukt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, nou dan toch veel plezier met de verliefdheid![]()
Ja, weet ik.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeiden we allemaal wel eens na een break-up. Komt wel goed Recce
quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww ja! jij snapt me! Thanks! We zouden gister niet bellen hadden we ons los van elkaar voor genomen. Mislukt.Half fucking 4.
Influencer in de dop.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
29+31 likes gepakt op Instagram.
De zaken gaan prima op de sociale media
Ongelofelijk grappig vooral en ja, verwacht dat het maar van tijdelijke aard is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie ogen, goeie vibe, zo weer over?
Ik zit bijna alleen maar dom te internetten of TV te kijken dus dat vraagt allemaal niet zo veel. Alleen TV zeurt af en toe wel dat ik de verbinding weer moet instellen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dit voor jou werkt dan werkt het toch?
Niks mis mee
Kijk ik ben natuurlijk een gevorderd simracer en die moeten een topverbinding hebben voor online wedstrijden.
Maar natuurlijk heeft ieder zijn eigen gebruikersgeval.
niet doen johquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongelofelijk grappig vooral en ja, verwacht dat het maar van tijdelijke aard is.
Ja dat wel. En vind het fijn dat het allemaal duidelijk is ofzo want eerst vond ik het weer zo verwarrend allemaal.quote:
Dat is de juiste instellingquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongelofelijk grappig vooral en ja, verwacht dat het maar van tijdelijke aard is.
This is getting SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERIOUS.............quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww ja! jij snapt me! Thanks! We zouden gister niet bellen hadden we ons los van elkaar voor genomen. Mislukt.Half fucking 4.
Hey!quote:
Wat deze mevrouw zegtquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, nou dan toch veel plezier met de verliefdheid![]()
Misschien dan alleen voor de tv een kabel en de rest wifi.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit bijna alleen maar dom te internetten of TV te kijken dus dat vraagt allemaal niet zo veel. Alleen TV zeurt af en toe wel dat ik de verbinding weer moet instellen.
hoiquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey!
Jawel anders vind ik het niet leuk. Moet je weer helemaal je hart open zetten en gedoe enzo.
En je had het net eindelijk dicht. Al die sloten weer open maken. Kettingen. Nee beginnen we niet aan hoor daagquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je weer helemaal je hart open zetten en gedoe enzo
Simfluencer bijna 🤣😭quote:
Op zich is die afstand nog niet heel groot (tussen de TV en mijn internet dinges) dus ik zou daar een keer over na kunnen denken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien dan alleen voor de tv een kabel en de rest wifi.
Wat is er nu duidelijk dan?quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat wel. En vind het fijn dat het allemaal duidelijk is ofzo want eerst vond ik het weer zo verwarrend allemaal.
Heb jij rijles?quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:07 schreef sp3c het volgende:
ik doe nu mijn rijbewijs dus ik weet dat het nog niet mag maar binnenkort
130 km/u
Balen dat je san net met zo'n iemand zit opgescheeptquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dit was gewoon echt die aannemer. Ik heb ze daarna opgezocht en het regende klachten over die lui, ook allemaal vergelijkbare verhalen.
kan ookquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja 130 km/pm. De andere kant op.
Heb je al een A-rating?quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simfluencer bijna 🤣😭
Nee wel iets meer dan dat.
meestal leidschendam dus als je daar dingen hebt zou ik ze uitstellenquote:
Ja daar dacht ik ook gelijk aan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
meestal leidschendam dus als je daar dingen hebt zou ik ze uitstellen
in 30 lessen nog 0 ongelukken gemaakt andersquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook gelijk aan.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat er niets in zit. Of naja zoiets. Geloof ik.
Mocht je al knopjes enzo aanraken in die 30 lessen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
in 30 lessen nog 0 ongelukken gemaakt anders
ik ken daar mensen ...quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
meestal leidschendam dus als je daar dingen hebt zou ik ze uitstellen
ik raak gelijk alle knopjesquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mocht je al knopjes enzo aanraken in die 30 lessen?
Je klinkt niet helemaal overtuigd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
bel zequote:
0 ingrepen gehad is wat we willen horenquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
in 30 lessen nog 0 ongelukken gemaakt anders
we rijden gewoon door schoolzones want daar zijn alle drempels en alle rotondesquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. dat klinkt als een veilige tijd, dan zijn ze op werk of school
Robbie2.0quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je al hoeveel punten een bejaarde is? En hoeveel een kind? Een hond?quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
we rijden gewoon door schoolzones want daar zijn alle drempels en alle rotondes
hoe gaat het verder?quote:
Oh nee, dat lag aan die hele installatietoko, niet aan één persoon.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Balen dat je san net met zo'n iemand zit opgescheept
Dat wordt even flink doorsparenquote:Op maandag 14 oktober 2024 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Ja zijn gangetje eigenlijk wel. Gewoon hetzelfde denk ik. En met jou? Jij ook nog gefeliciteerd met alles!quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe gaat het verder?
ik was je verjaardag vergeten dit keer, maar nog gefeliciteerd
Ohw ik dacht dat dezelfde warenquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!![]()
Of toen die buurman met dat kaartje.
Nope, doen we niet.
nieuwe werkgever, zelfde locatie en verder zijn gangetjequote:Op maandag 14 oktober 2024 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje eigenlijk wel. Gewoon hetzelfde denk ik. En met jou? Jij ook nog gefeliciteerd met alles!
Is iets dat je eigenlijk meteen moet doen, anders is het te laat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ik ook nogsteeds, maar dan komen er ook overal netwerkaansluitingen en dat is een klus, daar zie ik pas tegenop
Wel lekker weertje dus.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nieuwe werkgever, zelfde locatie en verder zijn gangetje
ben nu superneger want ik was op fuertaventura ... dat is totaal klote
echt helemaal kut
echt vies
Je hebt de hardware achtergelaten?quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn vorige huis. Toen ging ik verhuizen en had ik geen geld om dat opnieuw te doen.
het is nu ploegendienstquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel lekker weertje dus.En nog steeds midden in de nacht naar je werk?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is nu ploegendienst
das meer geld maar compleet random
en compleet kut
veel succes!quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meer geld is wel fijn.
Maar ik ging boodschappen doen.
Daarom blijf ik huren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan letterlijk niet tegen de huizenmarkt op sparen
oeh... tegen mij?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net aangifte gedaan. Wat een verwarrend formulier.
dat was sowieso geen optie op dat moment.. de slaapkamer inkrijgen is de grootste uitdaging ivm kasten, de rest vrij makkelijk ivm kabelgoten die ik al had geplaktquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is iets dat je eigenlijk meteen moet doen, anders is het te laat.
idemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |