SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ook niet mijn favorietste spul.quote:
Nog gezond ook.quote:
Nee joh, dit is niet voor een paar daagjes niet eten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog gezond ook.
Ik moet ook zoiets in huis halen voor als ik weer zo'n zaterdag heb dat ik geen hap in m'n strot krijg
Gisteren een goed deel van de dag knallende hoofdpijn gehad daardoor.
Rustig werken.quote:
Ontluchten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:34 schreef Ama het volgende:
Oh god wat klinkt de keuken verwarming irritant. Hoor de hele tijd water stromen.Stond een hele tijd uit ivm vriezer er tegenaan.
Hier moet je niet naar luisteren als je een blaasontsteking hebt.
was moet hier ook..quote:
werk voor dr @bitterbalquote:Humans are going back to the moon. Extra limbs could help them live and work there
*dingdong*quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Tussen 11:00 en 14:20 nu. Goed voorspeld
Heb je nog geen glasvezel?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
was moet hier ook..
lego is ook wel iets wat ik op kan pakken, maar ga eerst een hoek in woonkamer vrijmaken voor glasvezel morgen en wat dozen naar berging brengen, wat ik ook uitgesteld heb afgelopen week..
had ik al gezegd dat ik niet het gevoel heb gehad dat ik vakantie had
quote:
Hoe gaat het?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook niet mijn favorietste spul.
Maar ik moet meer energie en calorieën binnenkrijgen.
In het ziekenhuis was ik van de 7 dagen 5 nuchter, want onderzoeken.
Ik gisteren nogquote:
Wat @Nizno al zei 2 stappen vooruit en 1 stap achteruitquote:
Jeetje ik heb zelfs al twee jaar ofzo glasvezel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
en het is maar de vraag of ze morgen wel kunnen aanleggen..
als er teveel mensen in mijn streng niet zijn gaat het feest niet door en komt er een andere datum
Pff hopelijk ben je er ook snel vanaf. Hele tijd kotsen is echt zo vreselijk.quote:
in den haag lag er ook al glas maarja, daar ging ik enkele maanden later wegquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje ik heb zelfs al twee jaar ofzo glasvezel.
Weet alleen niet zo goed of ik er echt veel verschil van merk met de dingen die ik doe.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
in den haag lag er ook al glas maarja, daar ging ik enkele maanden later weg
Dat had ik tot vorige week vrijdag en daarna hebben ze in het ziekenhuis ingreep gedaan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff hopelijk ben je er ook snel vanaf. Hele tijd kotsen is echt zo vreselijk.
das lastig ja, durf te wedden van nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet alleen niet zo goed of ik er echt veel verschil van merk met de dingen die ik doe.
Ohja die ingreep had je gehad idd. Ik ga hard voor je duimen dat je dan vanaf november weer gewoon normaal kan eten! 🤞🏼quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik tot vorige week vrijdag en daarna hebben ze in het ziekenhuis ingreep gedaan.
Nu is veel minder geworden. Het is nu kleine beetjes eten en mijn maag weer laten wennen.
Begin november dezelfde ingreep nog een keer en hopelijk kan ik dan gewoon normaal eten zoals vroeger.
Kwam je een trol tegen op straat?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net aangifte gedaan. Wat een verwarrend formulier.
Ballonnetje tussen de maag en slokdarm om die opening wijder te maken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja die ingreep had je gehad idd. Ik ga hard voor je duimen dat je dan vanaf november weer gewoon normaal kan eten! 🤞🏼
Sorry.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam je een trol tegen op straat?
Vorige week een poging tot inbraak in de fietsenberging. Bij 4 andere buren is er wel flink gestolen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam je een trol tegen op straat?
Volgens mij betaal ik niet meer of minder.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
das lastig ja, durf te wedden van niet
ik ga et wel merken maar ook in de portemonnee
Brr klinkt eng.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ballonnetje tussen de maag en slokdarm om die opening wijder te maken.
Stukjes metaal in je grote teen krijgen klinkt enger.quote:
ik betaal bij ziggo nu 63quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik niet meer of minder.
Heb een aantal offertes liggen die getekend moeten worden, dan moeten de werkzaamheden daarvan worden ingepland.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stukjes metaal in je grote teen krijgen klinkt enger.
De belangrijkste dingen heb je in elk geval al doorgestreept.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Heb een aantal offertes liggen die getekend moeten worden, dan moeten de werkzaamheden daarvan worden ingepland.
Voorbereiding voor werkzaamheden die donderdag gebeuren.
Enkele mutaties doorvoeren in applicaties.
Taart bestellen done
Wat functioneel nawerk van de updates afgelopen weekend.
Lunch
De storing die er nu is in de gaten houden (storing buiten mijn macht om dus alleen in de gaten houden)
Auto-onderdelen bij GLS afgeven.
Groente en rijst of bami koken voor bij de hete kip die in de ijskast ligt.
Volgens mij zijn alle moetjes dan wel gedaan voor vandaag
drukdrukdrukquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Heb een aantal offertes liggen die getekend moeten worden, dan moeten de werkzaamheden daarvan worden ingepland.
Voorbereiding voor werkzaamheden die donderdag gebeuren.
Enkele mutaties doorvoeren in applicaties.
Taart bestellen done
Wat functioneel nawerk van de updates afgelopen weekend.
Lunch
De storing die er nu is in de gaten houden (storing buiten mijn macht om dus alleen in de gaten houden)
Auto-onderdelen bij GLS afgeven.
Groente en rijst of bami koken voor bij de hete kip die in de ijskast ligt.
Volgens mij zijn alle moetjes dan wel gedaan voor vandaag
Als je tegen ziggo zegt dat je een glasvezel aanbieding oid hebt van een ander dan geven zij je ook wel 6 maanden halve prijs of een soortgelijke deal.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik betaal bij ziggo nu 63
kpn gaat eerste jaar 35 kosten, daarna 55
dus hoedan ook geld besparen
Dat moest voor 13:00 anders morgen geen taartquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De belangrijkste dingen heb je in elk geval al doorgestreept.
Dan kan het wel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als je tegen ziggo zegt dat je een glasvezel aanbieding oid hebt van een ander dan geven zij je ook wel 6 maanden halve prijs of een soortgelijke deal.
Vrij normale werkdag, komt allemaal wel in ordequote:
mja, zit ik wel weer een jaar aan ziggo vast en maand bedrag zonderkorting blijft hogerquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als je tegen ziggo zegt dat je een glasvezel aanbieding oid hebt van een ander dan geven zij je ook wel 6 maanden halve prijs of een soortgelijke deal.
Begin dit jaar belde ze ook al desperate op om terug bij hun te komen, nadat ik al 2 jaar weg bij ze ben.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
inmiddels zijn de tv boxen gewoon wifi of ethernet, geen coax meer nodig (mini next)quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Begin dit jaar belde ze ook al desperate op om terug bij hun te komen, nadat ik al 2 jaar weg bij ze ben.
Ik zei het enige waarvoor ik lid was bij hun was voor de gratis F1. Ik gebruikte nog steeds oude UPC troep van ze en omruilen voor nieuwe apparatuur mocht niet.
Fuck coax.![]()
Go glasvezel
Die had ik nooit gekregen, terwijl in 2018 klant werd bij ziggo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels zijn de tv boxen gewoon wifi of ethernet, geen coax meer nodig (mini next)
quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige week een poging tot inbraak in de fietsenberging. Bij 4 andere buren is er wel flink gestolen.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stukjes metaal in je grote teen krijgen klinkt enger.
Aan wat voor een expeditie ben je dan godverdomme bezig geweest?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En toen was ik ineens weer thuis. Zonder uitgebreid lunchgenot. Zonder bokbierbonbons. En zelfs zonder cash want de Geldmaatlocatie bij het station in Zutphen blijkt alleen een zakelijk storten ding te zijn. Well well well.
Ik ben echt een basic bitch met mijn 34 euro internet abonnement maar ik gebruik het ook alleen voor dom internetten en TV dus ook wel prima zat zo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik betaal bij ziggo nu 63
kpn gaat eerste jaar 35 kosten, daarna 55
dus hoedan ook geld besparen
is er ook pas sinds 2022quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die had ik nooit gekregen, terwijl in 2018 klant werd bij ziggo.
je wordt langzaam een cyborg zei een vriend van mequote:
die 63 is een basic abbo (200mbit) met tv bij ziggoquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt een basic bitch met mijn 34 euro internet abonnement maar ik gebruik het ook alleen voor dom internetten en TV dus ook wel prima zat zo.
Ik heb echt geen 1 schroef of iets in mij zit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
je wordt langzaam een cyborg zei een vriend van me
Aan een godverdomme bar slecht voorbereide expeditie.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aan wat voor een expeditie ben je dan godverdomme bezig geweest?
hij wandelt door nederland en het is iets frisserquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Aan wat voor een expeditie ben je dan godverdomme bezig geweest?
Die willen ze mij ook aansmeren maar ik ben gewoon ouderwetsch.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels zijn de tv boxen gewoon wifi of ethernet, geen coax meer nodig (mini next)
Halux valgus in beide voeten. Links al geopereerd. Rechter zal over een paar jaar ook moeten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt geen 1 schroef of iets in mij zit.Maar goed heb qua lichamelijke dingen ook wel redelijk gehad in het leven op wat ziek zijn na. Ook nog nooit iets gebroken.
Stop daar dan mee.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan een godverdomme bar slecht voorbereide expeditie.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
die 63 is een basic abbo (200mbit) met tv bij ziggo
M'n moeder heeft dit ookquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Halux valgus in beide voeten. Links al geopereerd. Rechter zal over een paar jaar ook moeten.
Ben vroeger wel echt zovaak vies lomp gevallen van dingen en paarden en noem maar op maar het ging altijd goed.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik heb al 32 jaar niks gebroken zover ik weet.
Ik klop dit even af.
Deze heb ik ook.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
die 63 is een basic abbo (200mbit) met tv bij ziggo
O dat van mij is niet glasvezel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
glas he..
ziggo is alleen heerser dus die kan belachelijke prijzen vragen..
quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat van mij is niet glasvezel.
nee bij mij nu ook niet want ziggo (en ziggo doet geen glas)quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat van mij is niet glasvezel.
Ook geen harten?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik klop dit even af.
Telt servies ook mee?quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik klop dit even af.
ik volgens mij net eff wat langerquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik klop dit even af.
ik laat zelden wat vallen eigenlijk, soms wel een bord iets te hard neerzetten, maar tot nu toe is er niks gebrokenquote:
Ik laat ze dus echt nooit vallen maar ik heb wel regelmatig als ze in de gootsteen liggen met bijvoorbeeld een bord en hij tikt er zacht verkeerd tegenaan dat die glas in stukken ligt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Laat wel af en toe een glas vallen.
Of als ik ze omstoot in de vaatwasser. Kan je de scherven uit het filter vissen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik laat ze dus echt nooit vallen maar ik heb wel regelmatig als ze in de gootsteen liggen met bijvoorbeeld een bord en hij tikt er zacht verkeerd tegenaan dat die glas in stukken ligt.
Het is dat ik geen vaatwasser heb maar anders zou mij dat ook gebeuren ja.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als ik ze omstoot in de vaatwasser. Kan je de scherven uit het filter vissen.
In dar geval 34 jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |