SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Nooit gebruikt, nooit gezien. Blijf altijd ver weg van vuurwerk. Uit veiligheid.quote:
Veel plezier. Ik hoor graag hoe het was. Welterusten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Mijn thee bier is op. Tijd om te gaan slapen.
Dank Melting, en tot zaterdag weer. Donderdag ga ik weer naar het theater (en zaterdag ook, maar dan tune ik nog in als ik thuis kom. Overigens is donderdag n.a.v. jouw tip. Ik ben heel benieuwd.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:32 schreef livelink het volgende:
Jim Diamond - I should've known better
Welterusten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou het voor gezien na een whisky tasting gisteren die tot 2.30u vannacht duurde…
Dank en tot de volgende keer!
Dat was een gezellige tasting dan waarschijnlijk. Welterusten!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou het voor gezien na een whisky tasting gisteren die tot 2.30u vannacht duurde…
Dank en tot de volgende keer!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:45 schreef livelink het volgende:
Tina Turner - What's love got to do with it
Scherp!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Had je tien minuten later moeten draaien
Nee, hij riep de zondag alvast aan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Had je tien minuten later moeten draaien
Oké, vooruit dan maarquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, hij riep de zondag alvast aan.
Echt serieus altijd gedacht dat dit gezongen werd door John Farnhamquote:
Hij heet in ieder geval ook John.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt serieus altijd gedacht dat dit gezongen werd door John Farnham
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Beautiful South met ehhh... titel is me even ontschoten
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:13 schreef Rataplan79 het volgende:
Modern Talking - You can win if you want
Welterusten en goede reis.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:17 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga jullie laten. Tijd om mn mandje op te gaan zoeken. Morgen lange dag voor de boeg, moet ruim 600km rijden
Dj bedankt voor de muziek. Volgende keer meld ik me hier eerder. Was al ff aan het luisteren, dat wel.
Dat is zeker lang rijdenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:17 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga jullie laten. Tijd om mn mandje op te gaan zoeken. Morgen lange dag voor de boeg, moet ruim 600km rijden
Dj bedankt voor de muziek. Volgende keer meld ik me hier eerder. Was al ff aan het luisteren, dat wel.
Maandagavond alweer een kansquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:17 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik verstond ook Grammar Boys.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik verstond Grammar Boys, maar dat leek me al zo'n rare titel...
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik verstond Grammar Boys, maar dat leek me al zo'n rare titel...
Was weer aangenaam voor de oren. Dank je wel Melting en welterusten allenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:29 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren, en wellicht tot donderdag.
Slaap lekker allemaal.
[ afbeelding ]
Is dat weer met 3 nummers die met elkaar te maken hebben?quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:30 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt MeltingWas weer leuk.
En hopelijk ook tot aanstaande maandag, 19:00 uur. De tweede Connection-aflevering
Neequote:Op zondag 13 oktober 2024 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat weer met 3 nummers die met elkaar te maken hebben?
Dat weet ik zo niet, sorry. Ik heb van Mary Mouse vooral de Top of Flop-uitzendingen meegekregen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, op die manier.
Net als Mary Mouse voorheen deed…
Ik heb er ook maar een stuk of 5 van gehoord…quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet, sorry. Ik heb van Mary Mouse vooral de Top of Flop-uitzendingen meegekregen.
Ik helaas nooit. Waarschijnlijk was dat een beetje voor mijn tijd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar een stuk of 5 van gehoord…
Ah ja, ik herinner het me. Leuk!quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeHet is een ongeveer twee uur durend programma met gevarieerde muziek, waarbij alle gedraaide nummers een hint bevatten in de richting van één bepaald nummer, dat als allerlaatste wordt gedraaid.
Ik heb dit één keer eerder gedaan: begin: DJ11 in MUZ / [Radio 49] #3864 - Mysterious Show
playlist/toelichting: DJ11 in MUZ / [Radio 49] #3864 - Mysterious Show
Het gaat trouwens 2 uur en een kwartier duren, kan ik melden. De playlist staat immers al helemaal vastquote:
Die is overleden…quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
Hee peeps.
Vraagje....is jullie wat bekend over Tailfox? Ik had Knokkels laatst aan de telefoon over hem.
Als ik het goed heb begrepen als gevolg van een auto ongeluk, maar dat heb ik ook via via…quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat idd.
Knokkels wist er blijkbaar niet van af.
Klopt ja, met een vrachtwagen blijkbaar.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen als gevolg van een auto ongeluk, maar dat heb ik ook via via…
Even teruggezocht:quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, met een vrachtwagen blijkbaar.
quote:Lieve volgers,
Mijn lieve vriend Tim Weening, is vorige week woensdag betrokken geraakt in een auto-ongeluk op de A2. Op donderdag is hij aan zijn verwondingen overleden. Mijn leven staat even helemaal op zijn kop en het besef is er ook nog niet helemaal.
Liefs @Natasvda pic.twitter.com/dWDavihIyN
— Tim (@staartvos) July 11, 2023
Vooraf-track om 18:55:30 uur...quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - The Connection #2
Welkom Livelink, goedenavondquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:58 schreef livelink het volgende:
En ingetuned: Ik beloof niet dat ik over 2 uur en 10 minuten een stap dichter bij de laatste plaat ben.
Het is echt te doen hoor. Gewoon rustig de nodige nummers afwachten. Het wordt steeds duidelijker, gaandeweg...quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:58 schreef livelink het volgende:
En ingetuned: Ik beloof niet dat ik over 2 uur en 10 minuten een stap dichter bij de laatste plaat ben.
Des te meer winkansenquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
Jullie laten me niet alleen falen, toch? @:Melting @:Symphonic @:Doedezemaar @:Fogel ?
Ja, ja, ons even op het verkeerde been zettenquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:07 schreef DJ11 het volgende:
03 Sterling Void feat. Paris Brightledge - It's Alright (Eric Kupper remix edit)
Een deel uit de tekst van dit nummer staat in mijn signature; maar dat is verder geen hint of aanwijzing, puur een opmerking tussendoor
Nee, daar kun je niks mee. Het is echt een bekend nummer en ook een nummer waar je van alles mee kunt, qua connecties, links, etc. Geen middelmatige Nederlandse prutquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
Het is wel lekkere muziek, dat is dan al mooi meegenomen. Straks is de oplossing gewoon 'Mooi Liedje' van Acda en De Munnik
Ik was nog even druk. Deze week zijn de eerste 2 dagen gewoon niet leuk. Maar ben er nu.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
Jullie laten me niet alleen falen, toch? @:Melting @:Symphonic @:Doedezemaar @:Fogel ?
Fijn dat je er bent. Jammer dat je geen leuke dag achter de rug hebtquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was nog even druk. Deze week zijn de eerste 2 dagen gewoon niet leuk. Maar ben er nu.![]()
@:DJ11: hoe bekend is het uiteindelijk te raden nummer?
Welkom Melting, leuk dat je er bentquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was nog even druk. Deze week zijn de eerste 2 dagen gewoon niet leuk. Maar ben er nu.![]()
Ik ga zo langzamerhand maar eens beginnen met googelen. Kijken waar het me brengt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo niet, dan wil ik mijn geld terug!quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer is behoorlijk bekend. Ik weet 100 procent zeker dat jullie het allebei kennen.
Kan verstandig zijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo langzamerhand maar eens beginnen met googelen. Kijken waar het me brengt.
Ik ook niet hoor. Google helpt mij ook nog niet.quote:
Nee, ik denk bij de laatst 2 nummers aan new beat. Maar dan houdt het op.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Google helpt mij ook nog niet.
Ik aan België, maar zelfs daar twijfel ik aan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik denk bij de laatst 2 nummers aan new beat. Maar dan houdt het op.
België heeft wel iets met de aanwijzing te makenquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik aan België, maar zelfs daar twijfel ik aan.
Niet zo vaak, maar weleensquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
Heb je het eindnummer zelf al wel vaker gedraaid, @:DJ11 ?
Ongeveer elke artiest is wel eens comfortably numb vanwege de drugs.quote:
De vraag is natuurlijk wat in dit nummer de aanwijzing is...quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ongeveer elke artiest is wel eens comfortably numb vanwege de drugs.
Is there anybody out there?quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat in dit nummer de aanwijzing is...
Ik voel een Iron Maiden aankomen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:38 schreef DJ11 het volgende:
De volgende plaat zal Melting deugd doen...
Ben benieuwd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:38 schreef DJ11 het volgende:
De volgende plaat zal Melting deugd doen...
Black Sabbath - Paranoid.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel een Iron Maiden aankomen.
Je zit er niet ver naastquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel een Iron Maiden aankomen.
Kilometers. Maar verder inderdaad niet ver.quote:
En dat terwijl we al zo vaak bewezen hebben dat we niks weten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik denk alleen dat jij denkt dat we meer van muziek weten, dan je denkt.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat terwijl we al zo vaak bewezen hebben dat we niks weten.
Het wordt vanzelf steeds duidelijker. Als je het nu al zou weten, zou dat bijzonder knap zijn...quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik denk alleen dat jij denkt dat we meer van muziek weten, dan je denkt.
Er zijn wel wat nummers die zich daarvoor lenen; wie weet doe ik dat een keerquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij moet gewoon eens een paar zoektochten in zo'n show doen.
Bv elk half uur een nieuwe zoektocht. Dan is het misschien makkelijker.
Ik kijk tegenwoordig niet meer naar voetbal.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Stel dat jullie het niet raden, dan heb je in elk geval een paar uurtjes fijne muziek gehad(In plaats van naar een duffe voetbalwedstrijd te moeten kijken)
Ik ook haast niet. Zeker niet naar de Nations League; echt een onzin-competitie.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig niet meer naar voetbal.
En het is ook nog een keer Maandagquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien het vandaag de 14e is.... moest dit liedje ook maar op die plek in de uitzending:14 The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
Kloptquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
En het is ook nog een keer Maandag
Goedenavond, welkom bij deze speciale uitzending.quote:
Ik had al even teruggelezen. Denk dat ik de uitvoerende(n) al weet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkom bij deze speciale uitzending.
Uitleg-link: DJ11 in MUZ / [Radio 49] #4054 - Het giet zoals het giet
Tot dusver gedraaid:
01 Robbie Williams - Heavy Entertainment Show
02 The Beach Boys - I Can Hear Music
03 Sterling Void feat. Paris Brightledge - It's Alright (Eric Kupper remix edit)
04 Adamski feat. Seal - Killer (7-inch version)
05 Confetti's - The Sound Of C (radio edit)
06 Rocco Granata - Marina (New Beat version)
07 MIKA - Grace Kelly
08 Teach-In - Ding-a-Dong
09 Bruno Major - A Strange Kind Of Beautiful
10 Pink Floyd - Comfortably Numb
11 Black Sabbath - Paranoid
12 Billy Joel - Zanzibar
13 Beatles - Penny Lane
14 The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
Dat zou knap zijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had al even teruggelezen. Denk dat ik de uitvoerende(n) al weet.
Ten minste, er zijn een stuk of wat aanwijzingen die heel erg die kant op wijzen.
Het kaf scheidt zich van het koren. Ik heb de hoekjes van de puzzel nog niet eens.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:01 schreef brother52 het volgende:
Puzzelstukjes beginnen steeds meer op z'n plek te vallen.
Stel dat Brother op het goede spoor zit, dan is de achterstand echt nog wel in te halen. Want het antwoord bestaat uit zowel artiest als titel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kaf scheidt zich van het koren. Ik heb de hoekjes van de puzzel nog niet eens.
Ik durf wel te stellen dat brother52 ook meer de muziekkenner is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stel dat Brother op het goede spoor zit, dan is de achterstand echt nog wel in te halen. Want het antwoord bestaat uit zowel artiest als titel.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat brother52 ook meer de muziekkenner is.
Yep, makes sensequote:
Ik zit in een vliegtuigquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
Vlieg met me mee naar de regenboog.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit in een vliegtuig![]()
Zal eens checken of de stream het doet.
Voor jouw gemak, de playlist tot dusver:quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit in een vliegtuig![]()
Zal eens checken of de stream het doet.
Nu Amsterdam-Oslo en dan even overstappen maar Trondheim.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Waar gaat de reis naartoe?
Thanks, ik luister mee nu. Ga even lezenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor jouw gemak, de playlist tot dusver:
01 Robbie Williams - Heavy Entertainment Show
02 The Beach Boys - I Can Hear Music
04 Adamski feat. Seal - Killer (7-inch version)
05 Confetti's - The Sound Of C (radio edit)
06 Rocco Granata - Marina (New Beat version)
07 MIKA - Grace Kelly
08 Teach-In - Ding-a-Dong
09 Bruno Major - A Strange Kind Of Beautiful
10 Pink Floyd - Comfortably Numb
11 Black Sabbath - Paranoid
12 Billy Joel - Zanzibar
13 Beatles - Penny Lane
14 The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
15 Duran Duran - The Wild Boys
16 Deacon Blue - Real Gone Kid
17 Rod Stewart - Maggie May
18 Billie Eilish - Bad Guy
19 José Carreras & Sarah Brightman - Amigos Para Siempre (Friends For Life)
Uitleg hier: DJ11 in MUZ / [Radio 49] #4054 - Het giet zoals het giet
Wie weet kaap je de overwinning wel weg voor de neus van anderenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu Amsterdam-Oslo en dan even overstappen maar Trondheim.
[..]
Thanks, ik luister mee nu. Ga even lezen
Niet elke aanwijzing is even sterk. De één is meer zijdelings, de ander meer direct...quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:17 schreef brother52 het volgende:
Had de mogelijke songtitels gereduceerd tot 5 maar dat zijn er nu weer 6 geworden... gaat de verkeerde kant op, moet juist minder worden.
We gaan het ontdekkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
Ik heb iets ingestuurd. Kan dus niet meer terug, maar puzzel wel gewoon door, want dat ik het niet goed heb schat ik wel ongeveer 99,9%
Ha... dan maak ik nog meer kans. Want ik gok dat ik toch wel 99,8% kans heb, dat ik het fout heb.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
Ik heb iets ingestuurd. Kan dus niet meer terug, maar puzzel wel gewoon door, want dat ik het niet goed heb schat ik wel ongeveer 99,9%
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ha... dan maak ik nog meer kans. Want ik gok dat ik toch wel 99,8% kans heb, dat ik het fout heb.
Bijgelezen, heb misschien een idee, maar heb wel het probleem dat ik over een halfuurtje ofzo land en niet weet wanneer ze internet uitzetten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wie weet kaap je de overwinning wel weg voor de neus van anderenSucces
Gewoon nu insturen dan. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bijgelezen, heb misschien een idee, maar heb wel het probleem dat ik over een halfuurtje ofzo land en niet weet wanneer ze internet uitzetten.
Bedanktquote:
Ik had het idee dat die toen makkelijker was. Had al vrij snel door dat het Elvis moest zijn en twijfelde wel over de titel.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BedanktHet is de tweede editie. Zo'n anderhalf jaar geleden ook een keer gedaan
Toen was Can't Help Falling In Love van Elvis Presley de uitkomst.
Ik heb 'm nu ook bewust iets moeilijker gemaakt. Er komen straks nog een paar zeer duidelijke aanwijzingen...quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het idee dat die toen makkelijker was. Had al vrij snel door dat het Elvis moest zijn en twijfelde wel over de titel.
Elvis staat op mijn short list van vandaag, maar ik ga er niet voor.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BedanktHet is de tweede editie. Zo'n anderhalf jaar geleden ook een keer gedaan
Toen was Can't Help Falling In Love van Elvis Presley de uitkomst.
Zou wel gemeen zijn als de uitkomst precies hetzelfde is als de vorige keer.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Elvis staat op mijn short list van vandaag, maar ik ga er niet voor.
Kijk, dat biedt weer perspectief. Hoewel ik nog even bij mijn keus blijf.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Mensen die trouwens al een antwoord hebben ingestuurd, mogen op zich nog wel een keer raden hoor, straks. Maar degene die als eerste het antwoord meteen goed heeft, wint dan wel. Zo niet, kijk ik naar de tweede of derde antwoorden, etc.
Hou eens opquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:34 schreef brother52 het volgende:
Ah ja, deze had ik natuurlijk kunnen verwachten.
Zie je al een bepaald verband met een ander nummer dat in deze uitzending is gedraaid?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:34 schreef brother52 het volgende:
Ah ja, deze had ik natuurlijk kunnen verwachten.
Nog moeilijker?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu ook bewust iets moeilijker gemaakt. Er komen straks nog een paar zeer duidelijke aanwijzingen...
quote:
Met andere woorden.... alle ingestuurde antwoorden zijn fout.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Mensen die trouwens al een antwoord hebben ingestuurd, mogen op zich nog wel een keer raden hoor, straks. Maar degene die als eerste het antwoord meteen goed heeft, wint dan wel. Zo niet, kijk ik naar de tweede of derde antwoorden, etc.
Ja, ik zie wel een verband met een liedje maar geen idee of dat me helpt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zie je al een bepaald verband met een ander nummer dat in deze uitzending is gedraaid?![]()
Zo ja, dan graag alleen een bevestiging, geen uitleg
Die kans hadden we al wel zo'n beetje op 99,985 ingeschat toch als wij alleen nog maar ingestuurd hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Met andere woorden.... alle ingestuurde antwoorden zijn fout.
Daar kan ik me niet over uitlaten. Ik wil gewoon ieders winkansen vergroten. Ik ben net een filantropische instelling.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Met andere woorden.... alle ingestuurde antwoorden zijn fout.
Wat ik allemaal al niet moet doen voor 0 punten hier.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet over uitlaten. Ik wil gewoon ieders winkansen vergroten. Ik ben net een filantropische instelling.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ik allemaal al niet moet doen voor 0 punten hier.
Of juist niet...quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:39 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ook hier zie een soort van link maar die is denk ik een beetje te vergezocht.
Ik denk dat ik een ander verband zie dan jij bedoeltquote:
Straks volgt de uitleg en zal blijken waarom ik dit nummer heb gedraaid...quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een ander verband zie dan jij bedoelt
Je gaat ons het goede antwoord al geven?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:41 schreef DJ11 het volgende:
26 A-ha - Under The Makeup
Hierna staat iets vrij zeldzaams te gebeuren...
Nee, ik doe gewoon een Melting-over-33-jaarquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat ons het goede antwoord al geven?
En 33 was ook een aanwijzing zagen we eerder.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon een Melting-over-33-jaar
De afgelopen nummers waren ook aanwijzingen richting de songtitel...quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:47 schreef brother52 het volgende:
Songtitel wordt steeds lastiger. Ik kan te veel kanten op
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon een Melting-over-33-jaar
Wij gaan juist zo de ruimte inquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:51 schreef Fogel het volgende:
Bijna op de grond maar ds stream doet het nog
Twee mogelijke oplossingen ingezonden.
Ik ook niet. Ben het spoor volledig bijster.quote:
Straks valt alles op z'n plaatsquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik ben voor elk nieuw nummer alleen maar wanhopig nog een link aan het zoeken met mijn inzending. Mijn hersens moeten zich in steeds raardere bochten kronkelen om er nog iets van te maken.
Dat begin ik me steeds meer af te vragen.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
Ik ga er gewoon een nieuw spel van maken. Ik zet al mijn geld in op brother52 met fogel als gevaarlijke outsider.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Wie kans wil maken op de winst, zou in dit stadium zo onderhand toch wel de artiest moeten weten...
De lijst met mogelijke songtitels wordt alleen maar langer.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
Ik ga er gewoon een nieuw spel van maken. Ik zet al mijn geld in op brother52 met fogel als gevaarlijke outsider.
Hierna komen nog twee nummers, waarvan de laatste tevens het antwoord isquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:02 schreef Melting het volgende:
Tot hoe laat draai je, DJ11? Ik lig al 4 nachten achter elkaar te laat in bed namelijk.....
Begint zijn tol te eisen.
Ik ook.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
Toch op het laatste moment maar een verbetering ingestuurd.
Ik zal de volgende keer eens een kortere editie makenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb meegelezen, niet meegeluisterd.
De combi lang luisteren en raden is niks voor mij…
Ben benieuwd naar de uitleg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Het antwoord van vanavond:33 Queen - The Show Must Go On
De uitleg volgt zo.
Ik weet al heel zeker dat ik een andere uitleg heb bij ongeveer elk nummer. Maar serieus, Queen is niet eens bij mij opgekomenquote:
Oei, als dat maar goedkomt bij The Connection-uitzending dan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
Ik weet nooit wanneer het Queen is, of wanneer Freddy alleen.![]()
Klopt, Meltingquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Kennelijk was de opgave toch wat te moeilijk. Niemand heeft het antwoord goed. Eervolle vermelding voor MadMaster en Brother52 die wel de artiest goed hadden. MadMaster was de eerste en zit - mijns inziens - ook het dichtst op het correcte antwoord met "I'm Going Slightly Mad".
Ik ken de winst dus toe aan @:MadMaster
Ik snap je gedachte overigens wel, met de make-up en zo.quote:
Dank voor het luisteren en meeraden. Welterustenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef Melting het volgende:
Maar bedankt dus voor de muziek DJ11.
En fijne avond nog allemaal.
Die make-up was inderdaad de reden dat ik 'Slightly Mad' noemde.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap je gedachte overigens wel, met de make-up en zo.Wat ik zocht, was alleen één single later
Nooit geweten; puur toevallig dan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:20 schreef brother52 het volgende:
Elton John en Rod Steward waren zelfs een dubbele aanwijzing. Freddie wilde ooit nog eens met hun een band beginnen genaamd: Nose, Hair & Teeth.
Queen had ik vrij snel, maar ze hebben nogal een oeuvre…quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:20 schreef brother52 het volgende:
Elton John en Rod Steward waren zelfs een dubbele aanwijzing. Freddie wilde ooit nog eens met hun een band beginnen genaamd: Nose, Hair & Teeth.
Ja, ik zat op een gegeven moment helemaal met mijn gedachten bij James Bond (Duran Duran, Billie Eilish en Killer bijv.) en Eurovisie Songfestival (Teach In, Mika en Celine Dion bijv.) en kwam toen uit bij Adele vanwege Skyfall en omdat heel Engeland wil dat ze dit jaar meedoet met het Songfestival. Eerst met de titel Hello (vanwege Comfortably Numb) en op het laatst gewijzigd naar When we were young.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik vragen wat je gegokt hebt, @:livelink?
Klopt. Dat maakt het ook wel lastig kiezen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Queen had ik vrij snel, maar ze hebben nogal een oeuvre…
Ja, hier net zo, bij de 4e track wist ik dat het Queen moest zijn maar het aantal mogelijke titels nam alleen maar toe.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Queen had ik vrij snel, maar ze hebben nogal een oeuvre…
Op zich wel grappig, omdat het woord "Show" in de titel van de eerste track staat. Maar ja, daar kun je overheen kijken, omdat het de welkomst-track van de uitzending is...quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, hier net zo, bij de 4e track wist ik dat het Queen moest zijn maar het aantal mogelijke titels nam alleen maar toe.
Het leek me te obvious.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op zich wel grappig, omdat het woord "Show" in de titel van de eerste track staat. Maar ja, daar kun je overheen kijken, omdat het de welkomst-track van de uitzending is...
Had ook een andere link. Zowel queen als Robbie hebben een liedje met de titel: let me entertain youquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op zich wel grappig, omdat het woord "Show" in de titel van de eerste track staat. Maar ja, daar kun je overheen kijken, omdat het de welkomst-track van de uitzending is...
I stand corrected. Ik heb altijd gedacht dat George Michael die nummers ook tijdens dat Tribute Concert had gezongen en dat ze ook voor Freddie Mercury (cq. als verwijzing naar) waren bedoeld. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:01 schreef brother52 het volgende:
oh, over track 4... Nog steeds een aanwijzing wat Seal zong Who wants to live forever bij de tribute maar George Michael heeft daar pappa's a rolling stone en Killer niet gezongen. Hij zong '39, Somebody to love en these are the days of our lives (samen met Lisa Stansfield).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |