SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Nooit gebruikt, nooit gezien. Blijf altijd ver weg van vuurwerk. Uit veiligheid.quote:
Veel plezier. Ik hoor graag hoe het was. Welterusten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Mijn thee bier is op. Tijd om te gaan slapen.
Dank Melting, en tot zaterdag weer. Donderdag ga ik weer naar het theater (en zaterdag ook, maar dan tune ik nog in als ik thuis kom. Overigens is donderdag n.a.v. jouw tip. Ik ben heel benieuwd.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:32 schreef livelink het volgende:
Jim Diamond - I should've known better
Welterusten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou het voor gezien na een whisky tasting gisteren die tot 2.30u vannacht duurde…
Dank en tot de volgende keer!
Dat was een gezellige tasting dan waarschijnlijk. Welterusten!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou het voor gezien na een whisky tasting gisteren die tot 2.30u vannacht duurde…
Dank en tot de volgende keer!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:45 schreef livelink het volgende:
Tina Turner - What's love got to do with it
Scherp!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Had je tien minuten later moeten draaien
Nee, hij riep de zondag alvast aan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Had je tien minuten later moeten draaien
Oké, vooruit dan maarquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, hij riep de zondag alvast aan.
Echt serieus altijd gedacht dat dit gezongen werd door John Farnhamquote:
Hij heet in ieder geval ook John.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt serieus altijd gedacht dat dit gezongen werd door John Farnham
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:59 schreef DJ11 het volgende:
Beautiful South met ehhh... titel is me even ontschoten
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:13 schreef Rataplan79 het volgende:
Modern Talking - You can win if you want
Welterusten en goede reis.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:17 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga jullie laten. Tijd om mn mandje op te gaan zoeken. Morgen lange dag voor de boeg, moet ruim 600km rijden
Dj bedankt voor de muziek. Volgende keer meld ik me hier eerder. Was al ff aan het luisteren, dat wel.
Dat is zeker lang rijdenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:17 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga jullie laten. Tijd om mn mandje op te gaan zoeken. Morgen lange dag voor de boeg, moet ruim 600km rijden
Dj bedankt voor de muziek. Volgende keer meld ik me hier eerder. Was al ff aan het luisteren, dat wel.
Maandagavond alweer een kansquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:17 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik verstond ook Grammar Boys.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik verstond Grammar Boys, maar dat leek me al zo'n rare titel...
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik verstond Grammar Boys, maar dat leek me al zo'n rare titel...
Was weer aangenaam voor de oren. Dank je wel Melting en welterusten allenquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:29 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren, en wellicht tot donderdag.
Slaap lekker allemaal.
[ afbeelding ]
Is dat weer met 3 nummers die met elkaar te maken hebben?quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:30 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt MeltingWas weer leuk.
En hopelijk ook tot aanstaande maandag, 19:00 uur. De tweede Connection-aflevering
Neequote:Op zondag 13 oktober 2024 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat weer met 3 nummers die met elkaar te maken hebben?
Dat weet ik zo niet, sorry. Ik heb van Mary Mouse vooral de Top of Flop-uitzendingen meegekregen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, op die manier.
Net als Mary Mouse voorheen deed…
Ik heb er ook maar een stuk of 5 van gehoord…quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet, sorry. Ik heb van Mary Mouse vooral de Top of Flop-uitzendingen meegekregen.
Ik helaas nooit. Waarschijnlijk was dat een beetje voor mijn tijd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar een stuk of 5 van gehoord…
Ah ja, ik herinner het me. Leuk!quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeHet is een ongeveer twee uur durend programma met gevarieerde muziek, waarbij alle gedraaide nummers een hint bevatten in de richting van één bepaald nummer, dat als allerlaatste wordt gedraaid.
Ik heb dit één keer eerder gedaan: begin: DJ11 in MUZ / [Radio 49] #3864 - Mysterious Show
playlist/toelichting: DJ11 in MUZ / [Radio 49] #3864 - Mysterious Show
Het gaat trouwens 2 uur en een kwartier duren, kan ik melden. De playlist staat immers al helemaal vastquote:
Die is overleden…quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
Hee peeps.
Vraagje....is jullie wat bekend over Tailfox? Ik had Knokkels laatst aan de telefoon over hem.
Als ik het goed heb begrepen als gevolg van een auto ongeluk, maar dat heb ik ook via via…quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat idd.
Knokkels wist er blijkbaar niet van af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |