SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Wel bijzonder.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Een van de broers kreeg tegelijkertijd met mijn moeder een lintje uitgereikt. En dat was ook de reden dat Wieteke van Dort ook een liedje zong voor alle geridderden. Dat was wel echt een leuke meerwaarde van die (toch wel saaie) uitreiking.
Voor haar vrijwilligerswerk. Mijn vader heeft ook een lintje. Weer iets wat ik nooit zal bereiken, maar ook niet naar streef. Mijn moeder kon ook alleen maar zoveel vrijwilligerswerk doen omdat mijn vader de kost verdiende natuurlijk.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel bijzonder.
Waarom krege je moeder een lintje?
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor haar vrijwilligerswerk. Mijn vader heeft ook een lintje. Weer iets wat ik nooit zal bereiken, maar ook niet naar streef. Mijn moeder kon ook alleen maar zoveel vrijwilligerswerk doen omdat mijn vader de kost verdiende natuurlijk.
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:47 schreef livelink het volgende:
Green Green Grass of Home - Tom Jones
Hij voor zijn werk. Ik ben toen niet naar de uitreiking gegaan. Ik heb er niet zoveel mee en mijn vader zelf ook niet (dacht ik). Van mijn moeder wist ik wel dat zij er heel blij mee zou zijn, dus toen ben ik wel gegaan. Achteraf heb ik wel spijt dat ik niet naar die van mijn vader ben gegaan, want hij was er stiekem toch wel trots op.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijzonder hoor.
Waarvoor heeft je vader een lintje gekregen?
Dat mag ook wel.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij voor zijn werk. Ik ben toen niet naar de uitreiking gegaan. Ik heb er niet zoveel mee en mijn vader zelf ook niet (dacht ik). Van mijn moeder wist ik wel dat zij er heel blij mee zou zijn, dus toen ben ik wel gegaan. Achteraf heb ik wel spijt dat ik niet naar die van mijn vader ben gegaan, want hij was er stiekem toch wel trots op.
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
The Drifters - Save the last dance for me
Nee, je moet ze inderdaad terugsturen. Ik vraag me af hoe vaak het niet gebeurt en of ze er dan achteraan gaan. Geen idee waar mijn ouders die van hen hebben. Moeten we wel weten natuurlijk, want we zullen ze wel braaf terugsturen.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mag ook wel.
Is het niet zo dat deze teruggegeven moeten worden als ze komen te overlijden?
Of is dat alleen bij de orde van Oranje Nassau?
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, je moet ze inderdaad terugsturen. Ik vraag me af hoe vaak het niet gebeurt en of ze er dan achteraan gaan. Geen idee waar mijn ouders die van hen hebben. Moeten we wel weten natuurlijk, want we zullen ze wel braaf terugsturen.
Dank je wel.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:02 schreef livelink het volgende:
Was een leuke avond met veel mooie muziek, Melting. Dank je wel. Ik hoop dat het voor jou ook een leuke start van je vakantie was en dat je biertje geen voorspellende gaven had. Veel plezier de komende dagen!
Dank je. Draai je zaterdag?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er op voor vandaag.
Dank voor het luisteren en ik wens morgen veel succes en wens je een heel fijn rustig weekend toe!
Slaap lekker voor straks.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren druk bezig in de tuin gisteravond, het was me overdag te warm en Symph moest natuurlijk ook gewoon werken. Vanavond verder, want ook vandaag is het overdag te warm.
Ik zag net een hele zwerm groene vliegen op de muur onder het raam van de woonkamer, heeft daar weer een buurtkat z’n behoefte lopen doen tussen/op onze planten. Gek word ik ervan, het raam kan niet open vanwege de vliegen en de stank in die hoek is ook al tijden niet te harden. Ik ben benieuwd of de plant waar hij de boel bovenop gedumpt heeft het gaat overleven. De plant daar vlak naast in het hoekje heeft het ook al zwaar door die vieze klotebeesten, ik denk dat ik die maar snel moet vervangen door iets met stekels.
Ik luister even mee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Moeders poetst het huis, ik poets de plaat.
De stream staat aan...
Prima hoor. Ik heb net m'n nieuwe auto opgehaald en ben nu even de computer wat aan het opschonen. Kortom: muziek terwijl u werktquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet/mag binnenkort draaien en ik probeer even wat dingen uit...
Ow, spannend!quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik heb net m'n nieuwe auto opgehaald en ben nu even de computer wat aan het opschonen. Kortom: muziek terwijl u werkt
Thanksquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, spannend!
Veel veilige kilometers gewenst...
In de loop der tijd zal er wel wat veranderd zijn, ja.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ThanksEven wennen; ik heb de vorige auto bijna 13 jaar gehad. Ik heb opnieuw hetzelfde model, maar nu benzine en sommige dingen zitten net even op een andere plek.
Zeker, ik klaag niet. Wanneer ga je draaien, trouwens?quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de loop der tijd zal er wel wat veranderd zijn, ja.
Gelukkig maar...
Over 3 weken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker, ik klaag niet. Wanneer ga je draaien, trouwens?
Beter. Ik heb nu ook vakantie; nog twee weken voor de boeg.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 3 weken.
Eerst op vakantie de komende weken...
Lekker, hoewel het op onze bestemming baggerweer wordt...quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Beter. Ik heb nu ook vakantie; nog twee weken voor de boeg.
Dit doet trouwens een beetje aan Baby Doc denken, die sound.
Wat is de bestemming? (Hier in Nederland wordt het volgende week ook niet zo geweldig, helaas)quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker, hoewel het op onze bestemming baggerweer wordt...![]()
Dat van Baby Doc klopt wel, zelfde (remix) stijl...
Beieren, richting Oostenrijk...quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat is de bestemming? (Hier in Nederland wordt het volgende week ook niet zo geweldig, helaas)
Ah, beter. Ben vaak in die contreien geweest in de tijd dat ik met m'n ouders meeging op vakantie. Mooi gebied.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beieren, richting Oostenrijk...
Ik heb vorige week weer wat inspiratie opgedaan tijdens Wooferland.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:16 schreef DJ11 het volgende:
Het mixwerk klinkt in elk geval weer strak
Leuk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorige week weer wat inspiratie opgedaan tijdens Wooferland.
En toen dus gevraagd om te komen draaien op een klein, besloten feest...
Dit was de versie van Sven Vath: Age Of Love (Cosmic Gate Rmx)quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik hoor hier trouwens elementen van beide Jam & Spoon remixes in. Het nummer zou weleens de volgende editie van m'n Top 250 Allertijden kunnen halen....
Prima hoor. Ik moet zo zelf ook nog even een uitzending gaan samenstellenquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Nog een klein kwartiertje en dan heb ik er al weer anderhalf uur opzitten.
Voor nu even genoeg...
Ik las het.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik moet zo zelf ook nog even een uitzending gaan samenstellen
quote:15:36 : Chuck Roberts - My House Acapella (Jack Had a Groove)
15:37 : Cherrymoon Trax - The House Of House
15:43 : Captain Tinrib & The Leprechauns - The Whole Shit House
15:48 : OD404 - Daft Fader
15:53 : LuizFribs - You're Toxic
15:58 : Sunbeam - Outside World (Seismic Remix)
16:02 : Justin Bourne - My House (Original Mix)
16:07 : Andy Farley - Out Of Control (Avis Van Rental Remix)
16:11 : Praga Khan - Injected With A Poison (Baby Doc Remix)
16:16 : Sven Vath - Age Of Love (Cosmic Gate Rmx)
16:20 : Amelie Lens - Feel It (Original Mix)
16:24 : Gwen Stefani - Hollaback Girl (Hardstyle Mix)
16:26 : Restricted, Mo-Do - Eins Zwei Polizei [Extended Mix]
16:30 : Members Of Mayday - Mayday Anthem (Thomas Schumacher Remix)
16:33 : Marco Bailey - Scorpia
16:36 : DJ Misjah & DJ Tim - Access (KY Jelly Babies Mix by BK)
16:41 : Captain Tinrib & Max Alien Thing - Acid Gate Scandal (Paul Glazby Remix)
16:45 : Dimitri Vegas & Like Mike, Maddix, Da Hool, Kiki Solvej - Meet Her At The Love Parade (Instrumental Mix)
16:49 : Waxattack - Yesss! (I Will Be Master) (The Fireman Episode)
16:52 : The Prodigy - Voodoo People (Clean Extended)
16:57 : R.O.O.S. - Instant Moments (Da Flip Rmx)
17:01 : DJ Ghost - The First Rebirth (I Love Techno Mix)
17:04 : Leila K, Maddix - Open Sesame (Abracadabra) [feat. Leila K] feat. Leila K (Extended Mix)
Graag gedaan en dank voor het luisteren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:08 schreef DJ11 het volgende:
Mooi lijstje. Thanks voor anderhalf van het betere beukwerk
Vooraf-track omstreeks 18:56 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Switching Gear
21:00 uur: DJ Melting - Golden OIdies
Goedenavondquote:
Ik kwam het onlangs weer ergens tegen. Was het een beetje vergetenquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:17 schreef Melting het volgende:
Ik ken dit nummer wel, maar nooit geweten wie de uitvoerende artiest(en) waren.
Ik vind het weinig vernieuwend, als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Leuke artiest van eigen bodem, die ook een randje in zijn muziek durft te stoppen. Suzannen en Freeks hebben we namelijk al genoeg.Lenny Monsou - I Want It All
Goed geproduceerd, catchy liedje. Eén van de betere Nederlandse artiesten van dit moment. Telephone is ook erg goed.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het weinig vernieuwend, als ik eerlijk ben.
Wat vind je er zelf van?
Wat is een egotip?quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Vorige keer ook gedraaid, deze voormalige Stenders Egotip:Fontaines D.C. - In The Modern World
Over DJ's gesproken: Gerard Ekdom begon deze week aan zijn nieuwe show op Veronica en was bij Radio 1 te gast voor een interview. Daarin kwam een liedje voorbij dat op een rare manier de afgelopen week voor mij aan elkaar knopt. Komt later in de uitzending langs.
Zijn persoonlijke schijf. Zeg maar de Alarmschijf van hem persoonlijkquote:
Rob Stenders is eigenlijk wel één grote egot(r)ip. Ik mag dat wel, maar hij is verder volgens mij wel redelijk onmogelijk om aan te sturen of mee te werken.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Rob Stenders is eigenlijk wel één grote egot(r)ip. Ik mag dat wel, maar hij is verder volgens mij wel redelijk onmogelijk om aan te sturen of mee te werken.
Geen idee. Ekdom en hij schijnen goed bevriend te zijn en maken nu ook samen een programma op de vrijdagmiddag.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Rob Stenders is eigenlijk wel één grote egot(r)ip. Ik mag dat wel, maar hij is verder volgens mij wel redelijk onmogelijk om aan te sturen of mee te werken.
Sorry @Meltingquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Het gehalte minder bekende muziek is deze uitzending vrij hoog, zie ikDoe er gerust iets aan: verzoekjes welkom via DM. Hierna eentje van Livelink, die dan weer niet zo bekend is...
Ik zag net dat ik het best vaak heb gedraaid. Ik kan me niet herinneren dat just me het leuk vond, maar goed om te wetenquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
Ik moet bij dit nummer ook aan just me denken. Zij vond dit ook leuk als je het draaide, zei ze telkens.
Ze vond de zanger ook vooral leuk, volgens mijquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zag net dat ik het best vaak heb gedraaid. Ik kan me niet herinneren dat just me het leuk vond, maar goed om te weten
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Aparte cover. Aparte keus vooral.
Klopt. Ze had in die tijd net de nodige verslavingen achter de rug. Zou ook niet de laatste keer zijn, overigens...quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Aparte cover. Aparte keus vooral.
Het is een wonder dat ze nog leeft inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Ze had in die tijd net de nodige verslavingen achter de rug. Zou ook niet de laatste keer zijn, overigens...
Ze is behoorlijk fragiel inmiddels. Volgens mij ook aan een rolstoel gebonden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ze nog leeft inderdaad.
Goedenavond heer Fogelquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:53 schreef Fogel het volgende:
F.O.G.E.L - Sitting in a chair with a glass of red wine, listening to R49
Tevens hallo
Apart verzoekje welquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:53 schreef Fogel het volgende:
Bon soir.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:53 schreef Fogel het volgende:
Tevens hallo
quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:53 schreef Fogel het volgende:
Tevens hallo
quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond heer FogelLuistert de vriendin ook mee?
Oeh, klinkt eigenlijk wel als iets waar AI een countryliedje van kan brouwen.quote:
quote:
Sympie!quote:
Big Brown Eyes is ook een aanraderquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Knipperlicht check..
Klinkt goed dit
Die is nog druk in de tuin aan het rommelenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet of DDM ook ergens in de buurt is, Symph? Ik heb zo namelijk eerst een drankje en daarna een bijpassend diner in de aanbieding
Moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is nog druk in de tuin aan het rommelen
Tot zoquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:05 schreef Melting het volgende:
Nu ga ik heel even druk zijn met iets anders. Na dit nummer terug.
Ja proostquote:
Hopen ze hier weer een hit mee te scoren? Want ik hoor niet veel anders dan het origineel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Yolanda Be Cool & DCup - We No Speak Americano (10th Anniversary edit)
Nee hoor, is al van jaren geleden, die versiequote:Op zaterdag 7 september 2024 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hopen ze hier weer een hit mee te scoren? Want ik hoor niet veel anders dan het origineel.
Wel een toeter meer, maar dat is alles.
Precies wat ik dacht. En het commentaar kwam ook van de bank hier, maar in het Noors.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me erg aan Let me entertain you denken
Die opmerking heb ik eerder gehad, maar dit nummer is iets ouder. De conclusie moet dus zijn dat Robbie en zijn schrijvers hier goed naar hebben geluisterd...quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me erg aan Let me entertain you denken
Ah, de vriendin luistert mee..quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. En het commentaar kwam ook van de bank hier, maar in het Noors.
Ze gaat zo wel een stuk rijden en is een uurtje weg.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, de vriendin luistert mee..Straks even muzikaal verrassen; kijken wat ze ervan vindt...
Hopelijk is ze niet binnen 5 minuten weg, anders hebben we pech...quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze gaat zo wel een stuk rijden en is een uurtje weg.
Ze wacht 5 minutenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet binnen 5 minuten weg, anders hebben we pech...
Je probeert je luisteraars niet eens wakker te houden?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Voor ik het vergeet, dit is:St. Lucia - Falling Asleep
Ik heb de tekst niet vertaald. Straks blijkt het diep beledigend te zijnquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
Het klinkt een beetje boos. Ik hoorde er ook veel F**ck me in.
Dit ken ik niet, maar klinkt erg als ‘Kamelen’.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Paar maanden oud, dit nummer. Nog niet eerder gedraaid, maar ik vind de sound heerlijk:Marstein - Matrisen
Het gaat erover dat ie in de matrix zit wr het niet snapt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb de tekst niet vertaald. Straks blijkt het diep beledigend te zijn(geen idee)
Het is een jonge Noorse artiest.
Stamt uit februari, dit nummerquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, maar klinkt erg als ‘Kamelen’.
Vriendin kent Marstein wel maar dit nummer niet.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
Het klinkt een beetje boos. Ik hoorde er ook veel F**ck me in.
Ze stelt het erg op prijs dat je het voor haar draaidequote:Op zaterdag 7 september 2024 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stamt uit februari, dit nummerWas nu een mooie gelegenheid om het eens te draaien.
Leuk om te horen. Ik had het ergens in m'n achterhoofd bewaard om t.z.t. een keertje te draaien.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze stelt het erg op prijs dat je het voor haar draaide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ‘Kebab-Norsk’, zoals ze dat hier zo mooi noemen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:30 schreef Fogel het volgende:
LyricsIk zat niet helemaal mis met mijn Fuck's die ik hoorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ‘Kebab-Norsk’, zoals ze dat hier zo mooi noemen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:30 schreef Fogel het volgende:
LyricsIk kan me iets bij die term voorstellen. Ik vond vooral de totale sound en het catchy gehalte leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ‘Kebab-Norsk’, zoals ze dat hier zo mooi noemen.![]()
Nicequote:Op zaterdag 7 september 2024 20:37 schreef DJ11 het volgende:
... dus wat doet JEREMIAS: percies dat: meerJEREMIAS - Meer
Deze band is zo goed, echt. Stond vorig jaar TIG keer in m'n jaarlijst, waarvan 2 keer in de top-5. Vrij jonge gasten nog. Ik moet de hele tijd aan Keane denken; dezelfde soort melancholie. De Duitse Keanequote:
Welkom DDMquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
We stapten vanochtend in de auto bij Tears run rings, helemaal fijn om ‘m 2 keer te horen vandaag
Lekker. Mooie, strakblauwe lucht ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:39 schreef Fogel het volgende:
Ik ben maar naar buiten verhuisd. 18 graden nog!
Proost
[ link | afbeelding ]
Gelukkig staat deze niet op de lijst van vandaag voor mij.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Harold Faltermeyer - Axel F
Verzoekje van Symph
Dat was een mooie brugquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:43 schreef DJ11 het volgende:
En dezelfde Harold Faltermeyer is dan weer de producer van het volgende nummer, dat op een rare manier mijn week aan elkaar knoopt. Het gaat over te jong overleden mensen (zie begin vorige uitzending) en Ekdom hield er een lyrisch verhaal over in een interiview op Radio 1; terecht. En toen ik vandaag m'n auto inruilde voor een nieuwe, stond de audio op shuffle. En ja hoor, precies als laatste nummer kwam -ie hiermee:Pet Shop Boys - Being Boring
Had maar zo gekund. Ik ben vandaag niet toegekomen aan Edelweiss met Bring Me Edelweiss; die mag jij wel overnemenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig staat deze niet op de lijst van vandaag voor mij.
Geweldig nummer datquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had maar zo gekund. Ik ben vandaag niet toegekomen aan Edelweiss met Bring Me Edelweiss; die mag jij wel overnemen![]()
Je hebt wel,eens van die nummers dat je opeens denkt: die heb ik al een tijd niet meer gehoord…quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig staat deze niet op de lijst van vandaag voor mij.
Soms vallen dingen op een rare manier perfect op hun plaats. Ik vind dat altijd wel weer grappig.quote:
En dat dan twee keer op een dagquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Soms vallen dingen op een rare manier perfect op hun plaats. Ik vind dat altijd wel weer grappig.
Misschien heb ik daar onbewust inspiratie uit gehaald. Het zijn elementen uit New Order-nummers; sinds deze week is die jingle in gebruik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:52 schreef Fogel het volgende:
De jingle deed me enigszinds denken aan ‘music, response’ van de chemische broeders denken om een of andere reden.
Was overigens enorm tof om ze live te zien op Roskilde ruim 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar onbewust inspiratie uit gehaald. Het zijn elementen uit New Order-nummers; sinds deze week is die jingle in gebruik.
Mooi afsluiter welquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De afsluiter van vandaag stond vorig jaar in de top-10 van mijn jaarlijst. Ik had er weer eens zin in:Bruno Major - The Show Must Go On
Lijkt totaal niet op die van Queen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De afsluiter van vandaag stond vorig jaar in de top-10 van mijn jaarlijst. Ik had er weer eens zin in:Bruno Major - The Show Must Go On
Correctquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Lijkt totaal niet op die van Queen.
Bedankt voor de fijne muziek, DJ11.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Switching Gear
01 Rose Royce - Car Wash
02 The KLF feat. Tammy Wynette - Justified & Ancient (Stand By The Jams 12-inch version)
03 Fatboy Slim - Praise You
04 Praise Cats feat. Andrea Love - Shined On Me
05 Lenny Monsou - I Want It All
06 Queen - I Want It All
07 Miles - Perfect World
08 Fontaines D.C. - In The Modern World
09 Robbie Williams - Tripping (radio edit)
10 Bart Constant - Gravity
11 Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
12 Liza Minnelli - Twist In My Sobriety
13 R.E.M. - Drive
14 The Cars - Drive
15 Lola Young - Flicker Of Light
16 Public Service Broadcasting - Go! (Louis La Roche remix)
17 UB40 - Red Red Wine
18 Kon Kan - I Beg Your Pardon (I Never Promised You A Rose Garden)
19 Yolanda Be Cool & DCup - We No Speak Americano (10th Anniversary edit)
20 D Ream - Shoot Me With Your Love (Loveland's 7-inch Pop'd Up mix)
21 St. Lucia - Falling Asleep
22 Marstein - Matrisen
23 Marc Almond - Tears Run Rings
24 The Christians - What's In A Word
25 JEREMIAS - Meer
26 Harold Faltermeyer - Axel F
27 Pet Shop Boys - Being Boring
28 The Other Two - Tasty Fish
29 Bruno Major - The Show Must Go On
Dankjewel voor de fijne muziekquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor het luisteren, veel plezier met Melting
Ik heb wel gemerkt: als Melting draait, is Vout nooit ver weg. Dus wie weet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:58 schreef Fogel het volgende:
* Fogel hoopt dat dj_vout ook wat aan terrein kan winnen vandaag
quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:58 schreef Fogel het volgende:
* Fogel hoopt dat dj_vout ook wat aan terrein kan winnen vandaag
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:01 schreef livelink het volgende:
Twisting by the pool - Dire Straits
Geen woord teveel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Die songtitel is ook veel te kort gemaakt
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Adam and the ants Stand and Deliver
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef Melting het volgende:
Is dit gebruikt in een serie of film?
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is wel een beetje uit mijn platenkast zo
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef Fogel het volgende:
Stomme muggen vinden de muziek ook leuk en mij…. Ben maar naar binnen gegaan weer.
Duidelijk Prince invloeden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit dan weer absoluut niet
A love bizarre Sheila E
Nogal jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Duidelijk Prince invloeden.
[ afbeelding ]
Wil je een paar spinnen lenen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef Fogel het volgende:
Stomme muggen vinden de muziek ook leuk en mij…. Ben maar naar binnen gegaan weer.
Heb al honderden hele dikke spinnen rond mijn huis, maar bedankt. Denk dat ik meer heb aan een kudde vleermuizen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wil je een paar spinnen lenen?
Ik ken ze beide niet. Maar ik ben ook niet zo van de Duitse tarwebieren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Melting, ik heb gisteren uit Duitsland o.a. deze biertjes meegenomen:
https://www.allgaeuer-bueble.de/bueble-biere/edelbraeu/
https://www.allgaeuer-bueble.de/bueble-biere/edelweissbier/
Ik denk dat ik er vanavond in elk geval eentje ga proeven![]()
Ik zit nu zelf aan deze:quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Melting, ik heb gisteren uit Duitsland o.a. deze biertjes meegenomen:
https://www.allgaeuer-bueble.de/bueble-biere/edelbraeu/
https://www.allgaeuer-bueble.de/bueble-biere/edelweissbier/
Ik denk dat ik er vanavond in elk geval eentje ga proeven![]()
Ik kan het wel waarderenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken ze beide niet. Maar ik ben ook niet zo van de Duitse tarwebieren.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Janet Jackson met Herb Alpert Diamonds
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet dit even niet te benoemen, maar het klonk erg fijn tot ze begon te zingen
Bandje hier uit het dorp heeft met dit nummer de Soundmixshow toen gewonnen.quote:
Satisfyquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Bandje hier uit het dorp heeft met dit nummer de Soundmixshow toen gewonnen.
Ik vind het knap dat je dat weet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik onthou de meest achterlijke dingen
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jaren later hebben ze zichzelf nog overtroffen met een seksspeeltje
quote:
Geniet er van. Ziet er in ieder geval goed uit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:35 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Worst/kaas scenario. Perfect voor bij de r49
Even opgezocht, maar ik ken die versie wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist je dat, of heb je dat opgezocht?
Dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:35 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Worst/kaas scenario. Perfect voor bij de r49
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt zo’n: oh fuck, we moeten nog iets op de hoes zetten foto
Ik vrees juist dat hier over nagedacht is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt zo’n: oh fuck, we moeten nog iets op de hoes zetten foto
En de voorste geen stap naar voren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Paul Weller had geen stap achteruit moeten doen, dan was hij niet op de foto gekomen
Heb jij zo'n klassieke ringtone?quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
En de voorste geen stap naar voren.
Niet meer, vroeger welquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij zo'n klassieke ringtone?
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ze kan gewoon echt niet zingen (nog steeds niet)
Het is niet zo dat oude opnames, van pakweg 40 jaar geleden, ineens beter worden gezongen dan destijdsquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ze kan gewoon echt niet zingen (nog steeds niet)
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Huey lewis and the news stuck with you
Daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat oude opnames, van pakweg 40 jaar geleden, ineens beter worden gezongen dan destijds
(Ze heeft overigens net een nieuwe single uit, dus je kunt de vergelijking maken)
Mee eens. Wisten van gekkigheid niet wat ze moesten, denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Dit had een hoesje van een willekeurige plaat kunnen zijn…
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Temptations - Threat Her Like A Lady
Oei...quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op
Ik zag haar comeback live op tv en dat was geen feestje voor de trommelvliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |