SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Wel bijzonder.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Een van de broers kreeg tegelijkertijd met mijn moeder een lintje uitgereikt. En dat was ook de reden dat Wieteke van Dort ook een liedje zong voor alle geridderden. Dat was wel echt een leuke meerwaarde van die (toch wel saaie) uitreiking.
Voor haar vrijwilligerswerk. Mijn vader heeft ook een lintje. Weer iets wat ik nooit zal bereiken, maar ook niet naar streef. Mijn moeder kon ook alleen maar zoveel vrijwilligerswerk doen omdat mijn vader de kost verdiende natuurlijk.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel bijzonder.
Waarom krege je moeder een lintje?
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor haar vrijwilligerswerk. Mijn vader heeft ook een lintje. Weer iets wat ik nooit zal bereiken, maar ook niet naar streef. Mijn moeder kon ook alleen maar zoveel vrijwilligerswerk doen omdat mijn vader de kost verdiende natuurlijk.
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:47 schreef livelink het volgende:
Green Green Grass of Home - Tom Jones
Hij voor zijn werk. Ik ben toen niet naar de uitreiking gegaan. Ik heb er niet zoveel mee en mijn vader zelf ook niet (dacht ik). Van mijn moeder wist ik wel dat zij er heel blij mee zou zijn, dus toen ben ik wel gegaan. Achteraf heb ik wel spijt dat ik niet naar die van mijn vader ben gegaan, want hij was er stiekem toch wel trots op.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijzonder hoor.
Waarvoor heeft je vader een lintje gekregen?
Dat mag ook wel.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij voor zijn werk. Ik ben toen niet naar de uitreiking gegaan. Ik heb er niet zoveel mee en mijn vader zelf ook niet (dacht ik). Van mijn moeder wist ik wel dat zij er heel blij mee zou zijn, dus toen ben ik wel gegaan. Achteraf heb ik wel spijt dat ik niet naar die van mijn vader ben gegaan, want hij was er stiekem toch wel trots op.
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
The Drifters - Save the last dance for me
Nee, je moet ze inderdaad terugsturen. Ik vraag me af hoe vaak het niet gebeurt en of ze er dan achteraan gaan. Geen idee waar mijn ouders die van hen hebben. Moeten we wel weten natuurlijk, want we zullen ze wel braaf terugsturen.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mag ook wel.
Is het niet zo dat deze teruggegeven moeten worden als ze komen te overlijden?
Of is dat alleen bij de orde van Oranje Nassau?
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, je moet ze inderdaad terugsturen. Ik vraag me af hoe vaak het niet gebeurt en of ze er dan achteraan gaan. Geen idee waar mijn ouders die van hen hebben. Moeten we wel weten natuurlijk, want we zullen ze wel braaf terugsturen.
Dank je wel.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:02 schreef livelink het volgende:
Was een leuke avond met veel mooie muziek, Melting. Dank je wel. Ik hoop dat het voor jou ook een leuke start van je vakantie was en dat je biertje geen voorspellende gaven had. Veel plezier de komende dagen!
Dank je. Draai je zaterdag?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er op voor vandaag.
Dank voor het luisteren en ik wens morgen veel succes en wens je een heel fijn rustig weekend toe!
Slaap lekker voor straks.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren druk bezig in de tuin gisteravond, het was me overdag te warm en Symph moest natuurlijk ook gewoon werken. Vanavond verder, want ook vandaag is het overdag te warm.
Ik zag net een hele zwerm groene vliegen op de muur onder het raam van de woonkamer, heeft daar weer een buurtkat z’n behoefte lopen doen tussen/op onze planten. Gek word ik ervan, het raam kan niet open vanwege de vliegen en de stank in die hoek is ook al tijden niet te harden. Ik ben benieuwd of de plant waar hij de boel bovenop gedumpt heeft het gaat overleven. De plant daar vlak naast in het hoekje heeft het ook al zwaar door die vieze klotebeesten, ik denk dat ik die maar snel moet vervangen door iets met stekels.
Ik luister even mee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Moeders poetst het huis, ik poets de plaat.
De stream staat aan...
Prima hoor. Ik heb net m'n nieuwe auto opgehaald en ben nu even de computer wat aan het opschonen. Kortom: muziek terwijl u werktquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet/mag binnenkort draaien en ik probeer even wat dingen uit...
Ow, spannend!quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik heb net m'n nieuwe auto opgehaald en ben nu even de computer wat aan het opschonen. Kortom: muziek terwijl u werkt
Thanksquote:Op zaterdag 7 september 2024 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, spannend!
Veel veilige kilometers gewenst...
In de loop der tijd zal er wel wat veranderd zijn, ja.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ThanksEven wennen; ik heb de vorige auto bijna 13 jaar gehad. Ik heb opnieuw hetzelfde model, maar nu benzine en sommige dingen zitten net even op een andere plek.
Zeker, ik klaag niet. Wanneer ga je draaien, trouwens?quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de loop der tijd zal er wel wat veranderd zijn, ja.
Gelukkig maar...
Over 3 weken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker, ik klaag niet. Wanneer ga je draaien, trouwens?
Beter. Ik heb nu ook vakantie; nog twee weken voor de boeg.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 3 weken.
Eerst op vakantie de komende weken...
Lekker, hoewel het op onze bestemming baggerweer wordt...quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Beter. Ik heb nu ook vakantie; nog twee weken voor de boeg.
Dit doet trouwens een beetje aan Baby Doc denken, die sound.
Wat is de bestemming? (Hier in Nederland wordt het volgende week ook niet zo geweldig, helaas)quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker, hoewel het op onze bestemming baggerweer wordt...![]()
Dat van Baby Doc klopt wel, zelfde (remix) stijl...
Beieren, richting Oostenrijk...quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat is de bestemming? (Hier in Nederland wordt het volgende week ook niet zo geweldig, helaas)
Ah, beter. Ben vaak in die contreien geweest in de tijd dat ik met m'n ouders meeging op vakantie. Mooi gebied.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beieren, richting Oostenrijk...
Ik heb vorige week weer wat inspiratie opgedaan tijdens Wooferland.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:16 schreef DJ11 het volgende:
Het mixwerk klinkt in elk geval weer strak
Leuk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorige week weer wat inspiratie opgedaan tijdens Wooferland.
En toen dus gevraagd om te komen draaien op een klein, besloten feest...
Dit was de versie van Sven Vath: Age Of Love (Cosmic Gate Rmx)quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk.
Ik hoor hier trouwens elementen van beide Jam & Spoon remixes in. Het nummer zou weleens de volgende editie van m'n Top 250 Allertijden kunnen halen....
Prima hoor. Ik moet zo zelf ook nog even een uitzending gaan samenstellenquote:Op zaterdag 7 september 2024 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Nog een klein kwartiertje en dan heb ik er al weer anderhalf uur opzitten.
Voor nu even genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |