SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kissingbird op 09-10-2024 11:03:25 ]Smile, it's free therapy.![]()
Met jou? Altijdquote:Ik hoop vooral op lekker eten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als proefkonijn voor hem, denk ikTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Er zat meer tijd tussen het meeposten en het openen dan waar ik gisteren gezeik mee kreeg, maar ja
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2024 10:53:43 ]![]()
Maar eerst met Schotiequote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou? Altijd
[..]
Ik hoop vooral op lekker eten.![]()
![]()
Ik ben geëmancipeerd dus de vrouw betaaldquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou? Altijd
[..]
Ik hoop vooral op lekker eten.![]()
![]()
Jij krijgt altijd de schuld. Weet je toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zat meer tijd tussen het meeposten en het openen dan waar ik gisteren gezeik meekreeg, maar jaTrotste mama van Ambar
Vind ik prima.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben geëmancipeerd dus de vrouw betaaldTrotste mama van Ambar
Maar dan bepaal ik ook waar we gaan etenTrotste mama van Ambar
Zalmquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan bepaal ik ook waar we gaan eten![]()
Houd ik niet vanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:57 schreef JustinK het volgende:
Op mijn date met ieni krijgt ze een lollyTrotste mama van Ambar
welk smaakjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:57 schreef JustinK het volgende:
Op mijn date met ieni krijgt ze een lolly
Smile, it's free therapy.![]()
Zalmquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan bepaal ik ook waar we gaan etenEen vleeslolly?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:57 schreef JustinK het volgende:
Op mijn date met ieni krijgt ze een lolly![]()
Wel op de huid gebakken natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke daar ben ik het wel mee eens![]()
Uiteraard we zijn geen povo'squote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel op de huid gebakken natuurlijkTrotste mama van Ambar
Boeken, herfst, lente, bomen, plantjes, bloemen.quote:
Lekker en goed eten. Leuke dingen doen.Trotste mama van Ambar
Oh dat gaat me een date worden ieniquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeken, herfst, lente, bomen, plantjes, bloemen.
Lekker en goed eten. Leuke dingen doen.![]()
![]()
Wel neuken op de 1e date?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat gaat me een date worden ieni![]()
Jwtquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goedzo, een man van stand![]()
![]()
bollukI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Owquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen picas van de date doorsturen he![]()
![]()
Jij bent een leuke vogelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat zei jij over mij!?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is een leuke vogelquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat zei jij over mij!?
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2024 11:26:43 ]![]()
Raarrrrquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat zei jij over mij!?
[ afbeelding ]
Oh dacht dat er nog steeds was. Ga je wel stemmen?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Deze zondag verkiezingen maar geen stemplicht meer![]()
Een hoop kort pittige kapsels.quote:
Verder maken ze zich natuurlijk net zo schuldig aan de zaken waarvan ze de tegenpartij beschuldigen![]()
![]()
Maar dat zien zij anders, hèquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een hoop kort pittige kapsels.
Verder maken ze zich natuurlijk net zo schuldig aan de zaken waarvan ze de tegenpartij beschuldigen![]()
Jaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oh dacht dat er nog steeds was. Ga je wel stemmen?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar dat zien zij anders, hè
Wat is het verschil tussen migranten eruit willen en rechts-extremisten eruit willen?
Waarbij de rechts-extremisten nog Duitse staatsburgers zijn ook nog.
Kansloos volk.![]()
Zij zien zichzelf als wereldverbeteraarsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Wat is het verschil tussen migranten eruit willen en rechts-extremisten eruit willen?
Waarbij de rechts-extremisten nog Duitse staatsburgers zijn ook nog.
Kansloos volk.![]()
Klopt. Maar zijn per saldo geen haar beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zij zien zichzelf als wereldverbeteraars
Maar laten we politiek uit DTS houden. Beter voor de bloeddruk.![]()
![]()
Sowieso een goed planquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt. Maar zijn per saldo geen haar beter.
Maar laten we politiek uit DTS houden. Beter voor de bloeddruk.![]()
![]()
Lego?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt. Maar zijn per saldo geen haar beter.
Maar laten we politiek uit DTS houden. Beter voor de bloeddruk.
Jaaa! Vanmorgen al even gedaan maar er komt zo een pakketjequote:![]()
Dus ik zit nu de PostNL tracker te f5'en en die zet er elke 5 minuten gewoon 5 minuten bij op.Dus ik zit hier nog wel even.
Hoe gaat het hier met de lieden?![]()
Ongeduldigequote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jaaa! Vanmorgen al even gedaan maar er komt zo een pakketje![]()
Dus ik zit nu de PostNL tracker te f5'en en die zet er elke 5 minuten gewoon 5 minuten bij op.Dus ik zit hier nog wel even.
Hoe gaat het hier met de lieden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik zag dat je de Rivendel had? Die staat ook bij mij in mn lijstje, er staat wel meer in nuquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jaaa! Vanmorgen al even gedaan maar er komt zo een pakketje![]()
Hoe gaat het hier met de lieden?
Maar nog niet besteld![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OngeduldigeHaha altijd leuk toch pakketjes krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die heb ik gisteren besteld. Die schijnt echt mega tof te zijn. En weinig symmetrie dus niet voor elke kant precies hetzelfde doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zag dat je de Rivendel had? Die staat ook bij mij in mn lijstje, er staat wel meer in nu
Maar nog niet besteld![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha altijd leuk toch pakketjes krijgen.zeker weten
![]()
Hoi ToTtie!!Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier meteen aan Mikeytt denken![]()
![]()
Ik moet nu voor de Falcon 6 dezelfde pootjes maken waar ik per pootje een uur bezig ben. Dat vind ik wel een beetje tedious![]()
![]()
Vast wel een cosmetisch chirurg die daarbij kan helpen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nee mijn nieuwe app
Maar zo wil ik eruitzien
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bij Volle Maanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Vast wel een cosmetisch chirurg die daarbij kan helpen.Werewolf
Ik denk dat ze dat gewoon overdag doen hoor.quote:
* greysbones schuift een kracker met hagelslag toequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee je snapt het niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat gewoon overdag doen hoor.Werewolf
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones schuift een kracker met hagelslag toe
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zometeen lahmacun halen, maar de middelbare school in de buurt heeft nu pauze dus het is daar momenteel stervensdruk.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gewoon breed naar binnen lopen en je ellebogen gebruikenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zometeen lahmacun halen, maar de middelbare school in de buurt heeft nu pauze dus het is daar momenteel stervensdruk.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Terecht. Beschuit of brood met hagelslag, oke. Maar een cracker.quote:
Zo onaardig ben ik niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon breed naar binnen lopen en je ellebogen gebruiken
Lust ik niequote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zometeen lahmacun halen, maar de middelbare school in de buurt heeft nu pauze dus het is daar momenteel stervensdruk.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Terecht. Beschuit of brood met hagelslag, oke. Maar een cracker.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dan even wel, omdat je zo'n zin heb in een lekkere Lahmachunquote:
Dat is de moordenaar van John Lennon. Zie het als een laatste waarschuwing.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Takes one to know one.quote:
Hier alleen een harde woei en af en toe een beetje zonMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zon zelfs. Nee hier miezerde het vanmorgen maar nu regent het flink en wat ik zo blijft dat ook de hele middag zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:55 schreef Lovely het volgende:
Hier alleen een harde woei en af en toe een beetje zonSmile, it's free therapy.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alleen wat bewolking en een beetje fris aan deze kant.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah morgen hier wel weer regen.. was ze voorspelde qua regen is gelukkig uit geblevenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zon zelfs. Nee hier miezerde het vanmorgen maar nu regent het flink en wat ik zo blijft dat ook de hele middag zo.
Hoeveel graden dan hier 17quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:56 schreef aeque het volgende:
Alleen wat bewolking en een beetje fris aan deze kant.
Weer weer praatjes
Hey Killemquote:
15/16. Nu wel iets meer wind dan vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ZOals de wind waait, waait m;n jasje
Hey Paul, is het bij jou ook zo winderigquote:
jup eerste thema kunnen we weer afvinkenquote:![]()
[*]het weer
• friet patat
• ik ga over jou heen
• smileys posts
• gifjesSmile, it's free therapy.![]()
ja mammiequote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Paul, is het bij jou ook zo winderigWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Over gekke vogels pratenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup eerste thema kunnen we weer afvinken![]()
[*]het weer
• friet patat
• ik ga over jou heen
• smileys posts
• gifjes![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[*]het weer
• friet patat
• ik ga over jou heen
[*]smileys posts
• gifjes
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[*]het weer
• friet patat
• ik ga over jou heen
[*]smileys posts
[*]gifjes
Hoe is het daar, vrij vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft ze nog bammetjes voor je gesmeerd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja met pindakaasquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft ze nog bammetjes voor je gesmeerd?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
😍🤍You may not be really, REALLY good-looking, but you're pretty damn close!Werewolf
Ik heb appels, kiwi's en mandarijnen en pers sinaasappelsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Smakelijk!
Fruitjes kopen nog vandaag
Ik heb alleen nog vers geperste sap van de supermarktquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb appels, kiwi's en mandarijnen en pers sinaasappels
Haal ik soms ook.. want zo'n net sinaasappels zijn ook aardig duurquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog vers geperste sap van de supermarkt
Yum!😍🍊quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog vers geperste sap van de supermarktWerewolf
Nee dat vind ik niet hoor.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Voor verandering is het ook te laat.quote:Trotste mama van Ambar
Het is nooit te laat om aan jezelf te werkenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor verandering is het ook te laat.![]()
Waar blijft mijn lolly eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:26 schreef Kissingbird het volgende:
al ben ik na 3 dagen chili wel even klaar met bonen
Die heb je zelf toch?quote:
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Er ligt wel af en toe spontaan een kokindje op de vloer. Maar die eet ik niet op.
Een wat?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:56 schreef aeque het volgende:
Er ligt wel af en toe spontaan een kokindje op de vloer. Maar die eet ik niet op.Werewolf
Ik heb heel ander beeldmateriaal van bij @MizzezAmy thuisquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:02 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit beeldmateriaal van bij jou thuis?@:mizzezamy
![]()
![]()
Komt wel een rabbit in voor.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb heel ander beeldmateriaal van bij @:MizzezAmy thuis
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Volgens mij zei ze ooit een dieren onesie te hebben. Ik gok dan eerder zo:quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:05 schreef devzero het volgende:
Ondertussen hoe het echt bij @:mizzezamy toegaat
[ afbeelding ]
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: