SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kissingbird op 09-10-2024 11:03:25 ]Smile, it's free therapy.![]()
Met jou? Altijdquote:Ik hoop vooral op lekker eten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als proefkonijn voor hem, denk ikTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Er zat meer tijd tussen het meeposten en het openen dan waar ik gisteren gezeik mee kreeg, maar ja
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2024 10:53:43 ]![]()
Maar eerst met Schotiequote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou? Altijd
[..]
Ik hoop vooral op lekker eten.![]()
![]()
Ik ben geëmancipeerd dus de vrouw betaaldquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met jou? Altijd
[..]
Ik hoop vooral op lekker eten.![]()
![]()
Jij krijgt altijd de schuld. Weet je toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Er zat meer tijd tussen het meeposten en het openen dan waar ik gisteren gezeik meekreeg, maar jaTrotste mama van Ambar
Vind ik prima.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben geëmancipeerd dus de vrouw betaaldTrotste mama van Ambar
Maar dan bepaal ik ook waar we gaan etenTrotste mama van Ambar
Zalmquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan bepaal ik ook waar we gaan eten![]()
Houd ik niet vanquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:57 schreef JustinK het volgende:
Op mijn date met ieni krijgt ze een lollyTrotste mama van Ambar
welk smaakjequote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:57 schreef JustinK het volgende:
Op mijn date met ieni krijgt ze een lolly
Smile, it's free therapy.![]()
Zalmquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dan bepaal ik ook waar we gaan etenEen vleeslolly?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:57 schreef JustinK het volgende:
Op mijn date met ieni krijgt ze een lolly![]()
Wel op de huid gebakken natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke daar ben ik het wel mee eens![]()
Uiteraard we zijn geen povo'squote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel op de huid gebakken natuurlijkTrotste mama van Ambar
Boeken, herfst, lente, bomen, plantjes, bloemen.quote:
Lekker en goed eten. Leuke dingen doen.Trotste mama van Ambar
Oh dat gaat me een date worden ieniquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeken, herfst, lente, bomen, plantjes, bloemen.
Lekker en goed eten. Leuke dingen doen.![]()
![]()
Wel neuken op de 1e date?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat gaat me een date worden ieni![]()
Jwtquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goedzo, een man van stand![]()
![]()
bollukI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Owquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen picas van de date doorsturen he![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: