SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Nog gecoverd door oud-net niet-ESF-winnaar en ster in Deutschland Rudi Carrell:quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:20 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit oprecht wel een leuk nummer van Jan:
Wist je dat sokken ook in de wasmachine kunnen en je ze niet elke keer weg hoeft te gooien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens overwogen een pakket van 500 paar sokken te kopen op eBay zodat je je daar anderhalf jaar lang geen zorgen over hoeft te maken. Ook maar niet gedaan
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wist je dat sokken ook in de wasmachine kunnen en je ze niet elke keer weg hoeft te gooien?
Daar ga ik ook vanuit inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is ook stom als zoiets gebeurt. Mjah, de kans is groot dat het niet expres gegaan is, maar goed, het voelt toch oneerlijk. Waarschijnlijk ga je nu ook niet snel weer terug naar het restaurant?
Dan sta je ook wel raar te kijken inderdaad.quote:Vorig jaar heb ik iets soortgelijks meegemaakt toen ik in Belgrado was. We gingen uit eten in een traditioneel restaurantje en kregen van te voren een drankje (wat vroeger traditie was). Het beviel zo goed, dat we de dag erna weer gingen en toen kregen we dat drankje niet, terwijl alle andere gasten, die na ons kwamen, dat drankje wel kregen. Er liep die dag ook ander personeel rond, dus begrijp ik niet dat we overgeslagen werden.
Jaquote:
Dat is ook wel een leuke rubriek.. Of ze bellen later dan geplandquote:Ik krijg vandaag een belletje van de dokter, maar ik weet niet hoe laat ze belt.
Komt het pakketje dan bij de buren? Of bij zo'n afhaalpunt? in het geval van het laatste hoop ik dat het niet te zwaar isquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja
Nu komen ze morgen en ben ik er niet, maar kan de afspraak niet wijzigen
[..]
Dat is ook wel een leuke rubriek.. Of ze bellen later dan gepland
Had je een fijn gesprek met je arts?
Maar wasmachines eten sokken toch op?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wist je dat sokken ook in de wasmachine kunnen en je ze niet elke keer weg hoeft te gooien?
Het is een groot pakketquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komt het pakketje dan bij de buren? Of bij zo'n afhaalpunt? in het geval van het laatste hoop ik dat het niet te zwaar is
quote:Ja, op zich wel. Het was geen gesprek, zo bleek, toen ik een mailtje kreeg, maar een mailtje van de dokter. <_< Wel onhandig, want ik had nog drie vragen voor haar. Naja, daar zal ze dan vast snel antwoord op geven
Ja, dan wordt het beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn en moet vanavond weer sporten.Dit wordt snel beter toch?
Ja hoor, komt goed!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 07:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn en moet vanavond weer sporten.Dit wordt snel beter toch?
Leidens ontzet is blijkbaar zwaar geweestquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Oke, ik houd moed. Waar blijft de koffie trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:45 schreef H_T het volgende:
Yeeeehaaaaa bitches! Ik heb prijs in de Postcodeloterij!Die zijn ook niet goedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Yeeeehaaaaa bitches! Ik heb prijs in de Postcodeloterij!Het bruine goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yeeeehaaaaa bitches! Ik heb prijs in de Postcodeloterij!Wow, rentenieren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
pakketautomaten doen het niet altijd, misschien zijn er geen vakken vrij in de automaat, er kunnen tal van redenen zijn. Stom is het wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:01 schreef NailQueen het volgende:
Er is hier ook een pakketje onderweg. Ik heb heel netjes aangegeven om dat te laten bezorgen bij het pakketautomaat. Nu krijg ik een mail dat dat niet kan en het wordt afgeleverd bij een winkel waar ik nog nooit geweest ben.
Hoezo kan een pakket niet worden afgeleverd bij een pakketautomaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |