SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2024 17:21:05 ]![]()
Naja ik begrijp het wel hoor ergens. Ik ben bijvoorbeeld een Disney fan. Ik zou het ook niet leuk vinden om door een of ander Chinees pretpark te lopen waar Bonald Suck en Dickey Mouse rondlopen. Dan wil je een beetje de real deal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel het gevoel / idee wat ik erbij kreeg. Blijkbaar zijn er hele fanatieke mensen waar dat merkje toch heel belangrijk voor is.![]()
Gaat toch om het bouwsel.
Maar met LEGO heb ik dat eigenlijk niet. Ik vind het bouwen gaaf. Gaat me echt niet om het merk.![]()
Nicht spritzen!!! @mario390quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je beter een pot hebben bij je scherm![]()
Ik had wel een andere TT.. anders was ik lekker snellerquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ze weten het nog niet, zeggen ze.quote:
Ondertussen worden mensen in disco's, clubs en bij concerten al decennialang blootgesteld aan mistmachines.
Zelfde principe en stoffen. Minus de smaakjes en nicotine![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik begrijp het wel hoor ergens. Ik ben bijvoorbeeld een Disney fan. Ik zou het ook niet leuk vinden om door een of ander Chinees pretpark te lopen waar Bonald Suck en Dickey Mouse rondlopen. Dan wil je een beetje de real deal.
Maar met LEGO heb ik dat eigenlijk niet. Ik vind het bouwen gaaf. Gaat me echt niet om het merk.![]()
![]()
![]()
zou ik ook weer anders vinden. Had je niks erbij gezegd zou denk ik niemand het opgevallen zijn.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ze weten het nog niet, zeggen ze.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:22 schreef marc0871 het volgende:
][ afbeelding ] Op dinsdag 8 oktober 2024 17:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu en gelukkig niet slecht![]()
Ondertussen worden mensen in disco's, clubs en bij concerten al decennialang blootgesteld aan mistmachines.
Zelfde principe en stoffen. Minus de smaakjes en nicotine
[/quote]
@maily we hebben er weer een![]()
![]()
![]()
Klopt dat is ook zooi die mistmachines.
die smaakjes worden nog steeds verkocht voor in de vape alleen moet je het nu zelf mixen en ben je duurder uit
Omdat te veel rls kijkt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:23 schreef mario390 het volgende:
moet me erst schuren shaven sonst kann niet
@:maily we hebben er weer eenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze weten het nog niet, zeggen ze.
![]()
![]()
die smaakjes worden nog steeds verkocht voor in de vape alleen moet je het nu zelf mixen en ben je duurder uit
[/quote]
Kwoot verkloot
Oh shit nu doe ik t zelf ook
Waar is @MizzezAmyquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:23 schreef mario390 het volgende:
moet me erst schuren shaven sonst kann niet![]()
@:maily we hebben er weer eenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
[/quote]
Ja lekker
Kwoot verklootquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
@:maily we hebben er weer een![]()
![]()
![]()
[/quote]
Goezo![]()
![]()
Kwootverkloot beste kloot![]()
[..]
![]()
![]()
[/quote]
Dat mixen deed ik toch zelf al.
Watermeloen, framboos en citroen was mijn adv.![]()
Ach, iedereen mag kapen, maar owee als ik het benquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had wel een andere TT.. anders was ik lekker sneller![]()
![]()
![]()
![]()
Ja lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
@:maily we hebben er weer een![]()
![]()
![]()
[..]
Kwoot verkloot
[/quote]
Goezo![]()
![]()
Kwootverkloot beste kloot
[/quote]
Maar ik kan dat niet aan mijn ogen
Ja niet té best, je krijgt billenkoekquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ach, iedereen mag kapen, maar owee als ik het ben![]()
![]()
En een TR
Dat laatste ongetwijfeldquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja niet té best, je krijgt billenkoekEn een TR
![]()
Dat eerste, daar doe ik het graag voor, als jij het tenminste doet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat laatste ongetwijfeld![]()
Dat eerste, daar doe ik het graag voor, als jij het tenminste doet![]()
Je moet je scheren wanneer je niet poepen kan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:27 schreef mario390 het volgende:
nee moet me shaven sonst niet poepen kannMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Je moet je eerst scheren want anders kun je niet poepen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:27 schreef mario390 het volgende:
nee moet me shaven sonst niet poepen kann
Je kont scheren?Smile, it's free therapy.![]()
Tarrels...?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet je scheren wanneer je niet poepen kan?![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet je scheren wanneer je niet poepen kan?ik dacht dat hij anders niet poepen kan eruit op te maken
Mwa ik begrijpen anders niet wat ie bedoeltquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik dacht dat hij anders niet poepen kan eruit op te maken
Was je de stand-in van de Hogwarts Express?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:28 schreef marc0871 het volgende:
Mijn vapen leek trouwens hier op
Niet ik
20 ml per dag ging er rap door![]()
Dat zijn mooie rookseinenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:28 schreef marc0871 het volgende:
Mijn vapen leek trouwens hier op
Niet ik
20 ml per dag ging er rap door
Die amateurquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was je de stand-in van de Hogwarts Express?![]()
![]()
quote:dat ziet mooi uit!!!
Welquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ff eten, niet ziedend worden omdat ik even niet meepost, ok?![]()
![]()
Wat voor een soepje had je?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb al eten op
Soepje en een tostiSmile, it's free therapy.![]()
Boljquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolj jullie weten wel wat je moet lezen![]()
Ook lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag al chili gegeten als late lunch
Je had nog over van laatst?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook, komt wel dichtbij zoMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Da's toevallig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag al chili gegeten als late lunch
Ik had net ook zoiets![]()
![]()
Donald Duck of DTS verder niksquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolj jullie weten wel wat je moet lezen
NOUU zo toevallig was het nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Da's toevallig.
Ik had net ook zoiets
[ afbeelding ]![]()
Want jij schreef hier een paar dagen geleden dat je dat ging maken... kreeg er toen zin in
Eet het meestal daar ook bijquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]vind ik lekker in de chili met wat ananassap ook.
Ik doe altijd bruine bonen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
ik mis de kidneybonen en ananas bij jou
Ananas verzin je er maar bij. Vind ik niet lekker.
Anderen zullen de nacho's en de kaas missen.
Ook goed als ze dat willen. Ik niet.![]()
De rest eraf halen dan maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
past niet bij de rest van wat ik daarop doe
dus neen![]()
![]()
Pozza Hawaiiquote:
Ik vind lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een keer tosti hawaii maken![]()
kaas erbij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik doe altijd bruine bonen.
Ananas verzin je er maar bij. Vind ik niet lekker.
Anderen zullen de nacho's en de kaas missen.
Ook goed als ze dat willen. Ik niet.
had wel nog verse koriander ook
quote:paar keer een witte pozza gemaakt (mascarpone
)
Nou ja, volgens dit topic toch wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kaas erbij?
had wel nog verse koriander ook
[..]paar keer een witte pozza gemaakt (mascarpone
)
Beetje koriader is wel lekker ja.![]()
Zie dat jij het met chocolade hebt gemaakt. Die had ik niet in huis.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, volgens dit topic toch wel.
Beetje koriader is wel lekker ja.
Qua kruiden wel bijna hetzelfde erin gedaan en nog wat mais![]()
Ben je een hobbykok?Smile, it's free therapy.![]()
Daar zit je dan als ijsbeer in het wit
[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2024 18:11:48 ]![]()
Beetjequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie dat jij het met chocolade hebt gemaakt. Die had ik niet in huis.
Qua kruiden wel bijna hetzelfde erin gedaan en nog wat mais![]()
Ben je een hobbykok?![]()
![]()
Da's de Noordpool.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Daar zit je dan als ijsbeer in het wit![]()
Dan loop je daar maar een beetje te ijsberenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan heb je het helemaal niet best als je als ijsbeer op Antarctica terecht gekomen bent![]()
Best stukkie zwemmen, ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan heb je het helemaal niet best als je als ijsbeer op Antarctica terecht gekomen bent![]()
Mini-ToT vertelde me vanmiddag dat zijn lerares zeer vaak tegen hem en 3 andere (rustige) jongetjes zit te schreeuwen en erg oneerlijk is met het beloningssysteem daar. De assistentes moeten vaak Mini-ToT en de 3 andere rustige jochies alsnog de beloning geven als ze goed hebben opgeruimd of andere dingen goed hebben gedaan en de lerares er niets op uit heeft gedaan.
Ik merkte al wel vaker dat hij op bepaalde dagen erg stil en somber naar school toe ging en dat hij ook stil en somber was als ik hem ophaalde; dat zijn de dagen dat die lerares dus werkt!
Bitch got a problem tomorrow!
Ik heb gelijk ook navraag gedaan bij de ouders van 1 van die 3 andere kinderen en die kwamen met echt exact, maar dan ook echt EXACT dezelfde verhalen aangezet over hoe en wanneer er naar deze 4 kinderen geschreeuwd wordt en het oneerlijke beloningssysteem en meer andere details.
Ook zij gaan met die dame praten!
Zowel Mini-ToT als dat zoontje van deze mensen geven aan bang te zijn om naar school te gaan als zij er is!![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:28 schreef JustinK het volgende:
Pipe rigate met rode pastasaus en groenten en gehakt
Pasta arribiataquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:28 schreef JustinK het volgende:
Pipe rigate met rode pastasaus en groenten en gehaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT vertelde me vanmiddag dat zijn lerares zeer vaak tegen hem en 3 andere (rustige) jongetjes zit te schreeuwen en erg oneerlijk is met het beloningssysteem daar. De assistentes moeten vaak Mini-ToT en de 3 andere rustige jochies alsnog de beloning geven als ze goed hebben opgeruimd of andere dingen goed hebben gedaan en de lerares er niets op uit heeft gedaan.
Ik merkte al wel vaker dat hij op bepaalde dagen erg stil en somber naar school toe ging en dat hij ook stil en somber was als ik hem ophaalde; dat zijn de dagen dat die lerares dus werkt!
Ik heb gelijk ook navraag gedaan bij de ouders van 1 van die 3 andere kinderen en die kwamen met echt exact, maar dan ook echt EXACT dezelfde verhalen aangezet over hoe en wanneer er naar deze 4 kinderen geschreeuwd wordt en het oneerlijke beloningssysteem en meer andere details.
Zowel Mini-ToT als dat zoontje van deze mensen geven aan bang te zijn om naar school te gaan als zij er is!![]()
![]()
Dat wordt tijd voor een goed gesprek idd!
![]()
Wat een kutwijf van een lerares zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
Zowel Mini-ToT als dat zoontje van deze mensen geven aan bang te zijn om naar school te gaan als zij er is!
Dat is dan wel heel erg, dat ze té bang zijn om naar school te moeten gaan
Dat zoontje van die mensen die ik er over gesproken heb is ongelooflijk timide. Die moet juist uit z'n schulp geholpen worden, maar dit mens trapt hem er mokerhard nog dieper in dan hij er ooit tevoren in heeft gezeten!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt tijd voor een goed gesprek idd!
![]()
Ik herken het maar al te goed vanuit mijn jeugd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een kutwijf van een lerares zeg
Dat is dan wel heel erg, dat ze té bang zijn om naar school te moeten gaan
Ik heb zelfs 6 weken in een ziekenhuis in Utrecht gelegen wegens een onverklaarbare hevige buikpijn.![]()
Dit is niet best nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
Zowel Mini-ToT als dat zoontje van deze mensen geven aan bang te zijn om naar school te gaan als zij er is!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mens begint al te schreeuwen als deze 6-jarige kindjes iets fout doen op de computer, for fuck's sake!quote:![]()
![]()
Ongekend. Het zijn kinderen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mens begint al te schreeuwen als deze 6-jarige kindjes iets fout doen op de computer, for fuck's sake!
Ze is zeker niet geschikt als lerares dus. Ze is morgen op die school? Het klinkt als part-time.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vond haar altijd al een duistere, norse uitstraling hebben, maar dit jaar is het erger dan vorig jaar.
Ik heb ook de 2 namen van de 2 andere kinderen die zo door haar geterroriseerd worden en zal ook bij die ouders navraag doen.![]()
Het is een oudere dame, ik denk dat ze uren aan het afbouwen is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ongekend. Het zijn kinderen!
Ze is zeker niet geschikt als lerares dus. Ze is morgen op die school? Het klinkt als part-time.![]()
Nou, de uren mogen direct naar nul!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een oudere dame, ik denk dat ze uren aan het afbouwen is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wow dat is wel heftig dan..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik herken het maar al te goed vanuit mijn jeugd.
Ik heb zelfs 6 weken in een ziekenhuis in Utrecht gelegen wegens een onverklaarbare hevige buikpijn.
Ik snap niet waarom een leraar/lerares moeten schreeuwen naar kinderen zeker niet naar kleine kinderen toeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
De FOK! knokploeg kan haar wel even helpen met afbouwenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een oudere dame, ik denk dat ze uren aan het afbouwen is.![]()
![]()
Ik heb nu net een appje gestuurd naar een andere ouder waarvan het kindje zo afgesnauwd wordt.
Van het laatste kindje heb ik niet direct de contactgegevens.![]()
Zo wat goed!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn laatste was gelukkig al ruim 10 jaar geleden.![]()
We stompen haar helemaal de moeder. Raar doen tegen mini-ToT, wat denkt ze wel nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
De FOK! knokploeg kan haar wel even helpen met afbouwen![]()
![]()
![]()
Dit!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We stompen haar helemaal de moeder. Raar doen tegen mini-ToT, wat denkt ze wel niet![]()
![]()
Door een review van een vapepen op de frontpage door Sounddragon.quote:
Meteen besteld en 2 dagen na aankomst heb ik mijn laatste peuk uitgemaakt.
Nooit meer naar omgekeken.![]()
Echt, serieus! Mini-ToT is de onschuld zelve! So enthousiast, echt een blij ei!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We stompen haar helemaal de moeder. Raar doen tegen mini-ToT, wat denkt ze wel niet![]()
En dan gigantisch tegen hem tekeer gaan omdat zijn computer iets niet goed doet en hij iets volgens haar fout gedaan zou hebben terwijl hij duidelijk aangeeft dat hij het precies gedaan had zoals ze opgegeven had. (En dat ook bij 3 andere kindjes.)
Het jongetje waarvan ik net met de ouders contact had zit blijkbaar standaard voor in de klas en hoort al het geschreeuw ook plotseling vlak achter hem gebeuren, en soms ook direct naast zijn oor!
Hij is zoals gezegd al heel timide, en dan kan dit er echt enorm in hakken.
De ouders vertelden me net dat ze het ook enorm intimiderend vonden over komen hoe hun zoontje het allemaal aan hen uitlegde.![]()
Echt knap. Nu ik nogquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Door een review van een vapepen op de frontpage door Sounddragon.
Nooit meer naar omgekeken.![]()
![]()
Maar je vaped nu ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Door een review van een vapepen op de frontpage door Sounddragon.
Nooit meer naar omgekeken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou willen zeggen, geef vapen eens een kans.quote:
Maar dat hebben ze vakkundig kapot gereguleerd.
Geen online verkoop meer. Geen smaakjes anders dan tabak. Geen grootverpakkingen
Die smaakjes maakt het juist interessant en de verkrijgbaarheid is essentieel om het effectief te laten zijn.
Maar denk aan de kinderen.
Ja. En? Volwassen mensen vinden smaakjes ook lekker.
Ik was er eigenlijk precies op tijd weer vanaf![]()
Houd met de andere ouders een soort van lijstje/dossier bij met datums wanneer jullie zoontjes met verhalen thuis kwamen. Kans zit er in dat een directe confrontatie met die docente weinig zal helpen en bij een gesprek met de schoolleiding met alleen maar een paar anekdotische gevallen, dan zal de schoolleiding eerder de docente geloven. Tenzij je echt een geschiedenis van voorvallen kan voorleggenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
Vape vloeitstof zit vol zware metalen, waaronder zelfs uranium en cadmium.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen, geef vapen eens een kans.
Maar dat hebben ze vakkundig kapot gereguleerd.
Geen online verkoop meer. Geen smaakjes anders dan tabak. Geen grootverpakkingen
Die smaakjes maakt het juist interessant en de verkrijgbaarheid is essentieel om het effectief te laten zijn.
Maar denk aan de kinderen.
Ja. En? Volwassen mensen vinden smaakjes ook lekker.
Ik was er eigenlijk precies op tijd weer vanaf![]()
De pest is dat Mini-ToT zelden/nooit wil praten over wat er op school gebeurt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Houd met de andere ouders een soort van lijstje/dossier bij met datums wanneer jullie zoontjes met verhalen thuis kwamen. Kans zit er in dat een directe confrontatie met die docente weinig zal helpen en bij een gesprek met de schoolleiding met alleen maar een paar anekdotische gevallen, dan zal de schoolleiding eerder de docente geloven. Tenzij je echt een geschiedenis van voorvallen kan voorleggen
Alleen het feit al dat deze lerares alleen op de woensdag, donderdag en vrijdag werkt en hij vandaag pas voor het allereerst met deze verhalen komt zegt genoeg.
Vorige week merkte ik overigens ook wel wat op met dat wijf en ik vroeg Mini-ToT naderhand of ze wel lief was.
Ik kreeg geen antwoord.![]()
Het arme kind. Ontzettend de dupe. En het is zo onnodig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De pest is dat Mini-ToT zelden/nooit wil praten over wat er op school gebeurt.
Alleen het feit al dat deze lerares alleen op de woensdag, donderdag en vrijdag werkt en hij vandaag pas voor het allereerst met deze verhalen komt zegt genoeg.
Vorige week merkte ik overigens ook wel wat op met dat wijf en ik vroeg Mini-ToT naderhand of ze wel lief was.
Ik kreeg geen antwoord.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt he.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het arme kind. Ontzettende de dupe. En het is zo onnodig.
En voor hem ga ik door het vuur!
Maar een klasgenootje van hem heeft het zelfs nog veel, VEEL zwaarder dan hij en door mijn contact gaan zijn ouders nu dus ook met haar in gesprek hier over.![]()
Vanavond wel even ja. Morgen weer iets uitgebreiders.quote:
Het was een lange dag vandaag. Morgen rustiger, donderdag weer ontzettend druk, en vrijdag gek genoeg ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelijk heb je,dan ben je blij dat weer rustig kan zitten relaxenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vanavond wel even ja. Morgen weer iets uitgebreiders.
Het was een lange dag vandaag. Morgen rustiger, donderdag weer ontzettend druk, en vrijdag gek genoeg ook.
Moet je kijken wat voor troep er ontstaat door het verbranden van plantenresten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Vape vloeitstof zit vol zware metalen, waaronder zelfs uranium en cadmium.
Die zooi mag ook nog steeds verkocht worden, ondanks dat ze al decennia weten hoe slecht het voor je is.
Propyleen glycol, één van de hoofdbestanddelen van vape base, wordt zelfs gebruikt als drager van astmamedicijnen, voor in van die verdampers.
[ Bericht 10% gewijzigd door marc0871 op 08-10-2024 19:14:43 ]![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zoontje van die mensen die ik er over gesproken heb is ongelooflijk timide. Die moet juist uit z'n schulp geholpen worden, maar dit mens trapt hem er mokerhard nog dieper in dan hij er ooit tevoren in heeft gezeten!![]()
(ookvoor je eerdere post...)
[me=Sally] leest nog even verder door in het topic... [/me]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja. Ik zit eindelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelijk heb je,dan ben je blij dat weer rustig kan zitten relaxen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tijd voor koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nah nu wel tijd voor een frisje.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Daar denkt mijn toilet anders over.quote:
Even spuiten met de luchtverfrisser.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar was niet tegenop te spuiten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even spuiten met de luchtverfrisser.
Daar moet ik de komende jaren maar mee leven gok ik.quote:
Dikke ventilatoren in de gang zetten, deuren tegen elkaar open, en de boel maar luchten...quote:
Het geklaag van buren over de stank is dan maar even zo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wow zolang dat is wel heftigquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar moet ik de komende jaren maar mee leven gok ik.
Alle ramen open..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dikke ventilatoren in de gang zetten, deuren tegen elkaar open, en de boel maar luchten...
HEt geklaag van buren over de stank is dan maar even zo.
3 dagen erwtensoep, dat wil wel.quote:
"Buurman? Volgens mij ligt er een nest dooie ratten in je kruipruimte of zo?"quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dikke ventilatoren in de gang zetten, deuren tegen elkaar open, en de boel maar luchten...
Het geklaag van buren over de stank is dan maar even zo.![]()
Jij stond er ook tussen zag ik.quote:
https://frontpage.fok.nl/special/878749/31/1/50/random-pics-van-de-dag-1405.htmlOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het is al tegen achten.
Als je zegt: bijna zes uur, had ik het ook geloofd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij stond er ook tussen zag ik.
https://frontpage.fok.nl/special/878749/31/1/50/random-pics-van-de-dag-1405.html!!!
![]()
^ Dit!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is al tegen achten.
Als je zegt: bijna zes uur, had ik het ook geloofd.![]()
Tja je zult maar dorst hebben.quote:![]()
quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
An die Arbeit.quote:
Maar ik kan alleen Krees
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Da's een langdradige taal!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
An die Arbeit.
Maar ik kan alleen Krees
Beetje vergelijkbaar met:![]()
![]()
Oh, ik dacht dat die vooral heel langzaam spraken, maar de films liggen me niet meer zo heel vers in het geheugenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's een langdradige taal!
Beetje vergelijkbaar met:
[ afbeelding ]
Let it bolk, let it bolk!quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:58 schreef M_0_0_N het volgende:
Zooo nog 1 zakje en dan is het af de lego set@:koningwouter @:aeque
![]()
![]()
Tevens ben ik zeer content dat ik zonder al te veel kleerscheuren mn 12-urige werkdag heb overleefd. Nog maar 3 te gaan
Ook!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die vooral heel langzaam spraken, maar de films liggen me niet meer zo heel vers in het geheugen![]()
![]()
Wat goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Tevens ben ik zeer content dat ik zonder al te veel kleerscheuren mn 12-urige werkdag heb overleefd. Nog maar 3 te gaan![]()
![]()
Hij moet even uitrazen. Anders roepen we zijn moeder er wel weer bij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vond ik zelf ook welquote:maar wel moe nu.
Maar nu eerst eten
Gooi het er maar uit hoor knul.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook welmaar wel moe nu.
Maar nu eerst eten![]()
![]()
Ik denk dat ik straks na de thee een herfstig tafereel ga opbouwenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Smakelijk gelachen, nu nog even smakelijk eten.
quote:
Lekker makkelijk, geen zin meer om nog te koken.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Oh lijkt me best lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker makkelijk, geen zin meer om nog te koken.eetsmakelijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: