de rest mag je er allemaal zelf bij verzinnenquote:
i know, right?quote:En chocolade, wtf
bruine bonen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:50 schreef Hallojo het volgende:
Ziet er goed uit![]()
Wat voor bonen gebruik je?
niet met teveel gas NAAR je werk dan, hè?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ziet er goed uit. Wellicht ga ik dit zondag proberen. Kan ik maandag vol gas aan 't werk
jaja, ik weet dat het geen gietijzeren wok is, die je boven een gierende vlam blauw hebt gemaakt, waarna je hem met olie insmeert, om hem in te branden.quote:
nee hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef perro. het volgende:
je mist nog de rijst en de nacho's.
[ afbeelding ]
daar is niks "wtf" aan.quote:
'tuurlijk. kan ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef tanguay het volgende:
Waarom puree? Gebruik gewoon tomaat uit blik of gezeefde tomaat, is echt lekkerder! Voor de rest een prima basisrecept voor Chili. Lekker om te serveren met wat zure room of crème fraiche en versgehakte koriander.
Ik zou geen bruine bonen doen maar kidneybonen, hebben wat meer bite (wat kikkererwten erbij kan ook lekker zijn)
Verder zou ik met verse pepers werken, een Chili hoort wel goed heet te zijn.
met meer bonen erin had je er bijna met z'n tweeën van kunnen etenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef ChilllayD het volgende:
Meer bonen er in? Lijkt nu zoveel gehakt!
Mag ik nog iets lekkers toevoegen? Mais![]()
ik moet eerlijk zeggen dat dat toch ook mijn eerste reactie wasquote:
Gek genoeg zijn tomaten uit blik vaak net zo goed zo niet beter voor warme sauzen dan verse tomaten, of je moet echt goed rijpe hebben, als je echt een sausje van tomaat wil maken moet je verse tomaten ook pellen en dat vind ik een kutklusje (verbrand mijn vingers dan altijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
'tuurlijk. kan ook.
ik had alleen mindere ervaringen met alleen verse tomaten; een beetje zurig en vlak.
kan ook komen omdat ze nog niet helemaal rijp waren.
kidneybonen kan heel goed.
ik zie nu dat ik die als suggestie vergeten ben.
ga ik gauw wat aan doen.
Voelt raar om hem te quoten, maar is een goed recept.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:31 schreef MaximusTG het volgende:
Ik ga em gewoon nog een keer posten, deze is zoooo lekker. Gisteren de laaste portie uit de diepvries op, met wat turks brood, tzatziki en tomaat en komkommer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tomaten ontvellen lukt mij nog wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:54 schreef tanguay het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn tomaten uit blik vaak net zo goed zo niet beter voor warme sauzen dan verse tomaten, of je moet echt goed rijpe hebben, als je echt een sausje van tomaat wil maken moet je verse tomaten ook pellen en dat vind ik een kutklusje (verbrand mijn vingers dan altijd)
wie bedenkt zoiets, hè.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow! Ik doe ook vaak pure chocolade in mijn chili con carne
dankquote:
ja tochquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:44 schreef Selestha het volgende:
Lekker hoor! Authentiek ook, met die chocolade
beetje jammer, maar vooruitquote:Ik mis alleen nog de nacho's met kaas erbij ofzo
whatever tickle's your fancy.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:03 schreef beeer het volgende:
Ik vind chili het best te eten met zwarte bonen. Die blijven stevig tijdens het koken zodat het niet zo'n zompige pap wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop