Nou ja, o.a. vandaag gaat ze alleen maar meer gelijk geven.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het oosten. Waar ze bij voorbaat al een hekel aan alles met zwart haar hebben, want niet Nederlands. Liever jij dan ik.
Van mij mogen ze gemaskerd rondlopen. Mits ze niks doen. Helaas doen ze dat wel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee lekker goedpraten dat die lui gemaskerd komen "protesteren"
Timmermans of Klaver zijn joden?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De linkse politieke stromingen die in dit topic meermaals wordt verafschuwd worden bijna allemaal geleid door joden met banden met Israël.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze gemaskerd rondlopen. Mits ze niks doen. Helaas doen ze dat wel.
Op de Rif graag.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:30 schreef oblo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nog nooit gecorrigeerd. Iedereen is zo te zien bang voor hem. Dit jochie moet gecorrigeerd worden.
Maak er maar gewoon links en moslims van. En ik heb geen extreem rechtse figuren gezien. Jij wel?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:22 schreef The-BFG het volgende:
Het doel is een eigen staat, hetzelfde doel als de Palestijnen hebben. Alleen aan beide kanten zitten extremisten die een twee staten oplossing onmogelijk maken.
Er is in dit conflict simpelweg geen schuldige partij aan te wijzen... Want de extremisten aan beide kanten zijn fout.
Maar schijnbaar vinden extreem links en een groep (extremistische) moslims dat de Joden maar weer eens de zondebok moeten zijn. Dat plus het feit dat ook extreem rechts Joden (weer) de schuld van zo'n beetje alle ellende geven; neem het antisemitisme in rap tempo weer toe.
Van mij niet, laat je kop zien of blijf thuis.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze gemaskerd rondlopen. Mits ze niks doen. Helaas doen ze dat wel.
Daar is Israël toch aardig mee bezig al?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon de geldstromen afknellen en die teringzooi daar laten vernietigen. Kan ons het wat schelen als Europeanen verder?
Dan heb je idd wel meer ballen ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Van mij niet, laat je kop zien of blijf thuis.
Doet me denken aan Jackass. Die ranzige aflevering met die nepbaard.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even serieus. Wat heeft die gast rechts op zijn hoofd zitten? Zo ga je toch niet de deur uit?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Lees dit topic.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:43 schreef superniger het volgende:
Zijn er ook beelden van meppende ME'ers?
Niet in deze kwestie. Daar krijgen de Joden weer de schuld van Covid etc.. Het is gewoon de "good old story": "Jews are bad mmmmmmkay"quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maak er maar gewoon links en moslims van. En ik heb geen extreem rechtse figuren gezien. Jij wel?
De meeste mensen denken nog dat het daarbij blijft. Vandaag de joden, daarna de homo's en de transgenders, de grootgrondbezitters, de rijken enzovoort. Die tijd gaat komen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Het Jodenhatende tuig kan zich weer eens niet gedragen, verrassend....
Die dooddoener weer, diezelfde dooddoener hadden de wappies ook: "Ik heb alleen maar kritiek, ik stel alleen maar vragen..."quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja alles wat tegen de regering van Israël is, is antisemiet. Hey waar hoorden we dat eerder.
Laat maar zien. Het enige wat ik aan de lopende band zie zijn linkse idioten en moslims. Ik heb geen extreem rechtse figuren gezien, dus laat maar beelden zien dan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:45 schreef The-BFG het volgende:
Niet in deze kwestie. Daar krijgen de Joden weer de schuld van Covid etc.. Het is gewoon de "good old story": "Jews are bad mmmmmmkay"
Precies, en hoe beter signaal geef je af dan het verstoren van een herdenking van een massaslachting van 1200 mensen een jaar geleden door de partij waarvan je nu de vlag draagt, ja toch, want je staat nu eenmaal aan de juiste kant van de geschiedenis, dus lekker relschoppen tegen alles wat de doden herdenkt. Zo rollen de antisemitische pardon pro Hamas pardon pro Palestijnse linkse deugers.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja alles wat tegen de regering van Israël is, is antisemiet. Hey waar hoorden we dat eerder.
het is bij haar geen onvermogen hoor, dat zou nog tot daar aan toe zijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:49 schreef Lothiriel het volgende:
Wat een leuk bestuur heeft Amsterdam toch![]()
Halsema is veel te soft joh, ze durft de pallies amper te confronteren over hun barbaars gedrag
En dat is dan nog de positieve lezing, soms krijg ik het idee dat ze zelf wat antisemitische tendensen in zich heeft
Er wordt al jaren in de wandelgangen gefluisterd dat ze niet al teveel op heeft met joden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:49 schreef Lothiriel het volgende:
Wat een leuk bestuur heeft Amsterdam toch![]()
Halsema is veel te soft joh, ze durft de pallies amper te confronteren over hun barbaars gedrag
En dat is dan nog de positieve lezing, soms krijg ik het idee dat ze zelf wat antisemitische tendensen in zich heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |