SPOILER: Oorspronkelijke OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
LIVESTREAM
Ik ken een paar Iraanse mensen die erbij zijnquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:19 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Erg blank (wit?), jammer. Zou de migranten groepen sieren als ze hier juist ook zouden zijn.
Haha, bijzonder wel. 'Shame on you' roepen richting een vrouw die aan de juiste kant van de geschiedenis staat. Het is weer veelzeggend allemaal.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ x ]
Goh, waarom zou de demonstratie op Amsterdam CS nu om 18:30 beginnen?
Pure intimidatie is dit. Echt waanzin dat dit zo toegestaan wordt.
Dat zou juist wel hilarisch zijn. En dan ongenadig hard met de wapenstok elke schuimbekkende demonstrant oppakken die agressief of gewelddadig wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:37 schreef damsco het volgende:
Nu nog even de koranverbrandact van Edwin Wagensveld en het feest is compleet
Het terugkerende verhaal. Maar niets te hoor jongens, allemaal culturele verrijking dit.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:04 schreef LaDaDiDa het volgende:
Gaat dus weer precies hetzelfde als bij eerdere demonstraties. Rustige (autochtone) Nederlanders mogelijk van joodse afkomst worden aangevallen door opgefokte Arabieren.
Dit is wat we iedereen keer al zien. Het legt ook goed bloot hoe dit conflict in elkaar steekt. De pro-Isralische kant is over het algemeen vredig, de kant van mensen die aan de goede kant van de geschiedenis staan en Isral, Joden en het Westen willen verdedigen en steunen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[ x ]
Op de Dam ondertussen gewoon een gemoedelijke sfeer, geen jodenhatende haatbaarden en extreemlinkse pro-Hamas meisjes die willen rellen maar gewoon vriendelijke, respectvolle mensen die een verschrikkelijke daad van een jaar geleden willen herdenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kant van de barbarij. Haat, geweld, woede. De donkere kant van de mens.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:24 schreef HowardRoark het volgende:
De andere kant is helaas de kant van antiwesters, antisemitisch, pro-Arabisch en pro-Islamitisch gedachtegoed in meer of mindere mate de norm zijn. Dit uit zich in haatzaaien, intimidatie of vandalistisch of zelfs gewelddadig gedrag.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:28 schreef spoilert het volgende:
Paniekaanval, dat wordt weer een sessie bij de psychiater, PTTS is geen grap. Maar eerst even stemmen hoor..
[ x ]
Ik zie een heleboel water tussen de PH Kade en het CS:quote:
Ze hebben het de hele tijd over een rivier en een zee, dus ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie een heleboel water tussen de PH Kade en het CS:
Op zich wel goed om te weten of er inderdaad ook een beschaafd demonstrerende meerderheid is op de toegewezen plek, ja - en hoeveel dat er dan zijn. De keuze voor deze datum is nog steeds schofterig, maar in principe heb je hier het recht om zoiets te doen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:31 schreef spoilert het volgende:
Wel weer te zien wie de schreeuwde minderheid zijn...
Er moet een komitee opgericht worden!quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:28 schreef spoilert het volgende:
Paniekaanval, dat wordt weer een sessie bij de psychiater, PTTS is geen grap. Maar eerst even stemmen hoor..
[ x ]
Trying to negotiate hahahahahahahahahquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:28 schreef spoilert het volgende:
[ x ]
Heterdaadje, met nog een nieuwe rookpot in haar hand.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:42 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik hoop op een flinke straf.
Maar zal over uurtje wel weer buiten staan.
De hele stad is een grote teringbende.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:43 schreef Cuendillar het volgende:
Halsema's laatste kunstje?
Dit kan niet onbestraft blijven, deze naeve fout.
Welnee, die gaat tot 2030 nog heel veel kunstjes laten zien.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:43 schreef Cuendillar het volgende:
Halsema's laatste kunstje?
Dit kan niet onbestraft blijven, deze naeve fout.
Yep, en als dit bij een pro-Palestina-demonstratie met dezelfde normale sfeer was geweest had ik dat ook gevonden.quote:
Mooi!quote:
Als het aan die meneer en zijn fans ligt, dan hadden ze elke dag een 7 oktober.quote:
🚜 zo het water inquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie een heleboel water tussen de PH Kade en het CS:
[ afbeelding ]
Dus ook hier weer een indirecte oproep voor de vernietiging van Isral. Het blijft bijzonder dat een groep mensen wiens origine ergens in of rond Saoedi-Arabi ligt, de claim maken dat Isral hun grondgebied zou zijn. Zet zulke mensen toch eens het land uit. Echt, wat doen die hier? Ga lekker naar Damascus, Ramallah of Amman.quote:
Wat een verademing zijn deze nette mensen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[ x ]
Op de Dam ondertussen gewoon een gemoedelijke sfeer, geen jodenhatende haatbaarden en extreemlinkse pro-Hamas meisjes die willen rellen maar gewoon vriendelijke, respectvolle mensen die een verschrikkelijke daad van een jaar geleden willen herdenken.
Het zijn er maar weinig, daar bij het CS. Had wel een hogere opkomst verwacht.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dus ook hier weer een indirecte oproep voor de vernietiging van Isral. Het blijft bijzonder dat een groep mensen wiens origine ergens in of rond Saoedi-Arabi ligt, de claim maken dat Isral hun grondgebied zou zijn. Zet zulke mensen toch eens het land uit. Echt, wat doen die hier? Ga lekker naar Damascus, Ramallah of Amman.
Dat is een heel andere vlag, maar vooruit...quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die lag nog ergens inderdaad. Weer van stal gehaald. En terecht.
[ afbeelding ]
quote:De blokkade van het bestuursgebouw van de Universiteit Utrecht (UU) is over, het gebouw blijft de rest van de dag dicht, meldt een woordvoerster. Pro-Palestijnse demonstranten blokkeerden vanaf maandagochtend de ingang. De actievoerders zijn volgens de UU inmiddels weg bij de ingang, maar het gebouw blijft 'uit voorzorg' dicht.
De universiteit adviseerde 's ochtends mensen die in het gebouw werken om thuis te blijven. Toch waren er ook al wat medewerkers binnen voor de blokkade begon. Inmiddels hebben zij het gebouw alsnog kunnen verlaten, aldus de woordvoerster. Vanaf dinsdag kunnen mensen weer aan het werk in het bestuursgebouw.
Is er ergens een stream met geluid?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een verademing zijn deze nette mensen.
Het is ter vergeefs wachten op de charge; in the river, to the sea!quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Hier wordt de groep inmiddels nog meer ingesloten, de ME linie links schuift net naar rechts:
https://www.at5.nl/artike(...)ademonstranten-tegenquote:VVD wil opheldering van burgemeester Halsema
VVD-fractievoorzitter Daan Wijnants zegt dat het erop lijkt dat de plek waar de tegendemonstranten stonden 'erg onhandig gekozen' is. Deelnemers aan de steunbetuiging op de Dam die uit de richting van het Centraal Station kwamen, moesten namelijk op het Damrak langs de groep lopen. Dat leidde verschillende keren tot confrontaties.
Aanstaande woensdag vraagt Wijnants burgemeester Halsema hiernaar.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is ter vergeefs wachten op de charge; in the river, to the sea!
Ik lees dit al 30 jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:13 schreef Tekaschi het volgende:
Het is simpel, de politie en de politiek slaat dit groeiend links- en islamfascisme de kop in of het is wachten op de dag dat burgers die helemaal klaar zijn met dat groepje radicale nazi's en actie gaan ondernemen.
Als het sinds 7 oktober nog niet duidelijk is wie de radicalen zijn dan gaat het kwartje nooit vallen.
terecht om die vraag te stellen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ademonstranten-tegen
Ze houden het complete tramverkeer tegen, opbokken van de rails.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt me onacceptabel, dat de overheid bepaalt of een bepaalde demonstratie haar wel zint of door mag gaan.
Nee, dit is een screenshot van deze livestream, tegenover het CS:quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Moeten ze daar naar binnen voor die shit in op het NS station?
Ah okay. Ik ken Amsterdam niet zo heel erg goed.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is een screenshot van deze livestream, tegenover het CS:
De beoogde demonstraties mochten allemaal doorgaan, alleen konden de Hamas strijders op het (tactisch niet zo gunstig gelegen) Damrak zich weer eens niet inhouden en escaleerde het de pan uit...quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt me onacceptabel, dat de overheid bepaalt of een bepaalde demonstratie haar wel zint of door mag gaan.
Als jij mij informeert bij een Malieveld- of A12 demo, dan staan we weer quitte...quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah okay. Ik ken Amsterdam niet zo heel erg goed.
Halsema is de Trump van Amsterdam; ze komt met lles weg.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ademonstranten-tegen
Het lijkt er zowaar op dat...men gaat handhavenquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Hier wordt de groep inmiddels nog meer ingesloten, de ME linie links schuift net naar rechts:
quote:"De ME heeft Pro-Palestijnse demonstranten ter hoogte van de Prins Hendrikkade moeten tegenhouden ter voorkoming van verdere wanordelijkheden en verstoring van de herdenking op de Dam", laat een woordvoerder van burgemeester Halsema weten. "De demonstratie is inmiddels door de driehoek ontbonden op grond van de WOM. De politie vordert de demonstranten te vertrekken. Demonstranten die hier geen gehoor aan geven zullen worden aangehouden."
Bron
Welke hypocrisie? Ik ben tegen andere demonstraties?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik heb het met je te doen, het moet niet makkelijk zijn om die stuitende hypocrisie constant te proberen te verantwoorden.
quote:Na de confrontatie met de ME op de Prins Hendrikkade zijn de pro-Palestinademonstranten de Nieuwezijds Voorburgwal op gelopen. De Mobiele Eenheid had hen duidelijk verteld dat ze niet naar de Dam mochten. Toch lijkt het erop dat ze daar wel heen willen.
Bron
Ze zijn allang weg manquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk deelt de ME nog wat tikken uit.
Werken moet leuk blijven.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk deelt de ME nog wat tikken uit.
Ah alleen er wordt geopperd zoals ook bij die XR demonstraties dat een demonstratie vooraf al verboden moet worden. Vanwege het onderwerpquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:20 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ze houden het complete tramverkeer tegen, opbokken van de rails.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vogelnestgenot
[ afbeelding ]
Aanhouden, aanklagen en een vervelende straf geven. Doe nou eens iets ontmoedigends.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:36 schreef FvanS het volgende:
[..]
''U mag niet richting de Dam''
Daar luisterde ze goed naar
Zie er ook genoeg met gezichtsbedekkende kleding. En dat was toch echt verboden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Aanhouden, aanklagen en een vervelende straf geven. Doe nou eens iets ontmoedigends.
Niet helemaal:quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Zie er ook genoeg met gezichtsbedekkende kleding. En dat was toch echt verboden.
quote:Op geen van de demonstraties is gezichtsbedekkende kleding toegestaan 'met het kennelijke doel om de orde te verstoren of strafbare feiten te plegen'. Met andere woorden: demonstranten die zich daar niet mee bezig houden, mogen nog wl gezichtsbedekkende kleding dragen.
Bron
Halsema moet zich kapot schamen. Deze chaos was volstrekt voorzienbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[ x ]
Aha, Femke heeft het geregeld...
Mee eens. Ronduit beschamend. En ze wist het natuurlijk. De smoesjes had ze zelfs al klaar:quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Halsema moet zich kapot schamen. Deze chaos was volstrekt voorzienbaar.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ideologische overwegingen een rol hebben gespeeld hier.
quote:Volgens de burgemeester hebben de tegendemonstranten aan haar laten weten dat ze van plan zijn een 'ordelijke demonstratie te willen organiseren' en dat ze rekening willen houden met de Israldemonstratie.
Halsema zelf twijfelt of de tegendemonstratie ook op die manier zal verlopen. "Hoewel de driehoek geen reden heeft te twijfelen aan uw goede intenties, leert de ervaring dat dit in de praktijk moeilijk te realiseren is." Volgens de burgemeester komt dat omdat 'individuen' van buitenaf de demonstratie soms proberen te kapen.
Bron
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet helemaal:quote:Op geen van de demonstraties is gezichtsbedekkende kleding toegestaan 'met het kennelijke doel om de orde te verstoren of strafbare feiten te plegen'. Met andere woorden: demonstranten die zich daar niet mee bezig houden, mogen nog wl gezichtsbedekkende kleding dragen.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:44 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Die met die Afro krijgt beste tikken lol.
Mensen zijn dom?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:48 schreef oblo het volgende:
Hoe kan het toch dat er zoveel pro-Hamas demonstranten zijn in Nederland?
Omdat we er zo'n 1000 per week van binnenhalen misschien? En dat al tientallen jaren, die poepen ook nog eens heel wat meer kinderen uit die ze weer indoctrineren met hun joden en westen haat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:48 schreef oblo het volgende:
Hoe kan het toch dat er zoveel pro-Hamas demonstranten zijn in Nederland?
Lijkt me niet de hoofdoorzaak. Deze mensen houden bewust zo een demonstratie op 7 oktober. Dan moet je moraal wel heel verrot en verdorven zijn.quote:
Of je skipt op deze manier het oordeel van je werkgever en collega’s.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:52 schreef Jaroon het volgende:
Met bedekte gezichten de boel verzieken. Ik denk echt dat dat veel zeggend is.
Het groeiende aantal Arabieren en moslims in Nederland is denk ik ook een van de redenen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Omdat we er zo'n 1000 per week van binnenhalen misschien? En dat al tientallen jaren, die poepen ook nog eens heel wat meer kinderen uit die ze weer indoctrineren met hun joden en westen haat.
Allemaal al jaren voorspeld dit, maar mensen blijven wegkijken en ontkennen.
m.a.w. je weet donders goed dat je fout zit.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of je skipt op deze manier het oordeel van je werkgever en collega’s.
Walgelijk. Godverdomme wat smerig om zo een vredige bijeenkomst te verzieken waar ze slachtoffers van 7 oktober herdenken. Ongelooflijk triest….quote:
(Als Ki-Adi Mundi) Then she needs to be removed from power.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:46 schreef spoilert het volgende:
[..]
Welnee, die gaat tot 2030 nog heel veel kunstjes laten zien.
Gevolgen voor Femke zullen er in ieder geval niet zijn, de jodenhatende partijtjes hebben een meerderheid dus die stemmen haar niet weg, zullen er zelfs genoeg tussenin lopen met gezichtsbedekkende kleding, zagen we bij die uni rellen ook al.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:02 schreef The-BFG het volgende:
Morgen weer een extra gemeenteraad in Amsterdam want de extreem links gekies gaan weer claimen dat escalatie door Politie en de Joden zelf kwam..
Die marlisa was in juli jl ook al gearresteerdquote:
tbh.. toen maakte ze wel een pro politie statement.. Maar ze kon ook niet veel anders, want de claims van de studenten waren echt te bizar voor woorden..quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gevolgen voor Femke zullen er in ieder geval niet zijn, de jodenhatende partijtjes hebben een meerderheid dus die stemmen haar niet weg, zullen er zelfs genoeg tussenin lopen met gezichtsbedekkende kleding, zagen we bij die uni rellen ook al.
Rupsje nooitgenoeg, die verwende activisten. Dit kan alleen in NL!quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:55 schreef oblo het volgende:
[..]
Lijkt me niet de hoofdoorzaak. Deze mensen houden bewust zo een demonstratie op 7 oktober. Dan moet je moraal wel heel verrot en verdorven zijn.
quote:Hoofdkantoor Booking in Amsterdam vernield en beklad door pro-Palestijnse groep: ‘Gingen met hamers tekeer’
Het hoofdkantoor van Booking.com op de Oosterdokskade in het centrum van Amsterdam is in de nacht van zondag zwaar beschadigd en beklad. De toegangsdeuren zijn met rode verf besmeurd en ingeslagen. De actie is geclaimd door de groep Palestine Action Amsterdam.
Volgens een bewaker gingen midden in de nacht zes mensen met bivakmutsen tekeer met spuitbussen en hamers. “Het gebeurde in luttele seconden,” zegt hij. “In de meldkamer zagen ze het gebeuren, maar toen de politie aankwam was het kwaad al geschied.”
Volgens een woordvoerder van de politie zijn tientallen ramen en enkele toegangsdeuren vernield. Ze kan niet bevestigen dat hamers zijn gebruikt. “Maar de ruiten bestaan niet uit eenvoudig enkel glas, dus je hebt wel iets stevigs nodig om het kapot te krijgen.”
De actie is geclaimd door de groep Palestine Action Amsterdam. In een video die de groep deelt op Instagram is te zien hoe meerdere actievoerders ’s nachts op de hoofdingang afrennen, met slagwapens op de ruiten slaan en rode verf op de ramen spuiten.
https://www.parool.nl/ams(...)ers-tekeer~bd61a10a/
Nee.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:59 schreef The-BFG het volgende:
[..]
m.a.w. je weet donders goed dat je fout zit.
Zelfs Yesilgz heeft het door. En die heeft nu niet direct het buskruit uitgevonden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe duidelijk wil je het hebben dat dit geen pro Palestina maar anti Isral gekkies zijn.
Over haat gesproken. Trotse zionisten? Hij zegt eigenijk trots te zijn dat hij palestijnen uit hun huizen verjaagt. Dat is het enige doel van een zionist.quote:
Nieuwezijds.quote:
Beide demonstraties waren van 16:00 tot 18:00, dus dat zou sowieso een beetje mosterd na de maaltijd zijn.quote:
Dit in combinatie met de elitaire kant van de bevolking (weet 100% zeker dat bv. een Carice en Halina ook pro Hamas/Palestina zijn) die de arme minder gestelde medemens willen helpen (barmhartig zijn, haha).quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:59 schreef oblo het volgende:
[..]
Het groeiende aantal Arabieren en moslims in Nederland is denk ik ook een van de redenen.
Die gene die het meest verzakt is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:33 schreef FvanS het volgende:
Op welk station zou Asha ten Broeke zitten met haar dikke reet?
Eensquote:
quote:De Mobiele Eenheid heeft grote moeite met het aanhouden van de pro-Palestina-demonstranten. Ze houden zich aan elkaar vast. Agenten hebben zich even teruggetrokken om een nieuw plan te verzinnen.
Bron
Schiet maar met scherp mijn zege heb jequote:
Ik ben geen hoerenloper jonguh...quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuwezijds.
Niet de Oudezijds.
Over zaken waar je geen idee van hebt (ik heb nog wel wat voorbeelden voor je), kan je beter je mond houden…
Dat lijkt me haram.quote:
quote:
kan je ze niet met wat traangas verdrijven?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Schiet maar met scherp mijn zege heb je
Meerdere stations?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:33 schreef FvanS het volgende:
Op welk station zou Asha ten Broeke zitten met haar dikke reet?
Een nieuw plan verzinnen? Ze hebben toch een wapenstok? Behandel ze gewoon als voetbalhooligans, ze gedragen zich immers even crimineel en gewelddadig. Die Handschoentjes altijd bij dat links fascistisch tuig.quote:
Wat een tuig.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:38 schreef spoilert het volgende:
Het pally peloton staat nog op de Nieuwezijds, zijn net begonnen aan de 100m tikkies krijgen.
[ x ]
Dat gedrag zou je dan ook verwachten bij pro Israel mensen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Van de aangekondigde sit-in op het Centraal Station lijkt weinig terecht te komen. Er zijn nauwelijks pro-Palestina demonstranten.
Wel is het tramverkeer nog steeds ontregeld.
Bron
Alsof die lui werken manquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dit doen ze omdat ze anders raar aangekeken worden op het werk hoorquote:
Nee hoor. Je steun uitspreken voor Isral is wat anders dan steun betuigen aan terreurbewegingen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:43 schreef Jaroon het volgende:
Dat gedrag zou je dan ook verwachten bij pro Israel mensen.
Koren op de molen voor het tokkievolk. Als politicus stelt Wilders zich verre van professioneel op.quote:
Speel Hamas spelletjes, win Hamas prijzen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:54 schreef Ronzz het volgende:
Ah ik vroeg me al af hoelaat dit uit de hand ging lopen. Maar ik zie het al
Klaarblijkelijk inmiddels toch begonnen:quote:
Dat is nogal een eufemismequote:Op maandag 7 oktober 2024 18:55 schreef core2duo het volgende:
[..]
Koren op de molen voor het tokkievolk. Als politicus stelt Wilders zich verre van professioneel op.
De rust en orde waar de NS het over had?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk inmiddels toch begonnen:
[ x ]
Vannacht weer terug naar haar woning in Bloemendaal waar ze nooit last zal hebben van asielzoekers en anders sissend volk . En als die kinderen krijgt zal haar eerste tip zijn :'' Niet zwemmen in het zwemparadijs , ga maar naar buurvrouw Claire''quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk inmiddels toch begonnen:
[ x ]
Wat een schandalige vertoning.quote:
Politie staat gewoon erbij te kijken hoe mensen geintimieerd en bestolen worden. En waarom staan daar uberhaupt maar 2 agentjes?quote:
En stukkies schrijven voor ANP, Parool, de Groene.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vannacht weer terug naar haar woning in Bloemendaal waar ze nooit last zal hebben van asielzoekers en anders sissend volk . En als die kinderen krijgt zal haar eerste tip zijn :'' Niet zwemmen in het zwemparadijs , ga maar naar buurvrouw Claire''
Zowel bij de politie als bij ns is er weinig verandertquote:
Lekker gek gemaakt door IS en andere primitieve subgroepen .quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En stukkies schrijven voor ANP, Parool, de Groene.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:50 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Nee hoor. Je steun uitspreken voor Isral is wat anders dan steun betuigen aan terreurbewegingen.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:50 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Nee hoor. Je steun uitspreken voor Isral is wat anders dan steun betuigen aan terreurbewegingen.
Totaal geen respect, als het andersom was jankte heel links Nederland.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:01 schreef oblo het volgende:
[..]
Walgelijk. Godverdomme wat smerig om zo een vredige bijeenkomst te verzieken waar ze slachtoffers van 7 oktober herdenken. Ongelooflijk triest….
Vergelijkbaar met rode lappen en stieren, en gorilla's niet in hun ogen kijken. Het zijn primitieve woestelingen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
"Het is belangrijk dat je bij vertrek alle Isral-uitingen in je tas stopt."![]()
![]()
![]()
[ x ]
Dat roepen ze voor de veiligheid he, triest dat het moet, maar is nou eenmaal beterquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
"Het is belangrijk dat je bij vertrek alle Isral-uitingen in je tas stopt."![]()
![]()
![]()
[ x ]
Waar grijpt de politie berhaupt nog tegenwoordig in?quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:02 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Politie staat gewoon erbij te kijken hoe mensen geintimieerd en bestolen worden. En waarom staan daar uberhaupt maar 2 agentjes?
En dat op de verjaardag van de massaslachting van Isralische burgers. Hoe diep- en dieptriest.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
![]()
[ x ]
Dat is toch te triest voor woorden dat je niet eens door de stad kan lopen met een vlaggetje ergens zonder aangevallen te worden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
![]()
[ x ]
Dan hoef je ook niet je gezicht te bedekken..quote:
Een man met een pet pakt een Isralische vlag af van een oude man. Politieagent staat erbij, en doet niets.quote:
Te gek voor woorden. Al die debielen mogen open en bloot met een naziPalestijnse vlag zwaaien, maar een Israelische vlag is provocerend. Compleet gestoord.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
![]()
[ x ]
Nee, je moet over straat kunnen met zo'n uiting en de driehoek moet zorgen dat dat veilig kan. Dat is vandaag niet gebeurd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:14 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat roepen ze voor de veiligheid he, triest dat het moet, maar is nou eenmaal beter
Ook wel apart, bij Pro-Pally wordt alleen in het engels gepraat, en bij Israel demonstratie gewoon in het Nederlands.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
![]()
[ x ]
Wat een smerige teringlijers. Jezus fucking christus. Die teringlijers die letterlijk tegengehouden moeten worden omdat ze anders fysiek worden met die oude man. En die twee vrouwen die dat tuig met alle macht tegen proberen te houden. De rest keek er naar en deed niks, inclusief politie.quote:
Had die oude man maar niet moeten provoceren.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een man met een pet pakt een Isralische vlag af van een oude man. Politieagent staat erbij, en doet niets.
Schandalig!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een man met een pet pakt een Isralische vlag af van een oude man. Politieagent staat erbij, en doet niets.
Palestijnse fanfare is er ook weerquote:
Op 4 mei ook maar zeer nabij de Dam een herdenking aanvragen voor de vele Duitse slachtoffers, die ten gevolge van de geallieerde bombardementen en invasies zo massaal om het leven kwamen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Totaal geen respect, als het andersom was jankte heel links Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |