Over haat gesproken. Trotse zionisten? Hij zegt eigenijk trots te zijn dat hij palestijnen uit hun huizen verjaagt. Dat is het enige doel van een zionist.quote:
Nieuwezijds.quote:
Beide demonstraties waren van 16:00 tot 18:00, dus dat zou sowieso een beetje mosterd na de maaltijd zijn.quote:
Dit in combinatie met de elitaire kant van de bevolking (weet 100% zeker dat bv. een Carice en Halina ook pro Hamas/Palestina zijn) die de arme minder gestelde medemens willen helpen (barmhartig zijn, haha).quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:59 schreef oblo het volgende:
[..]
Het groeiende aantal Arabieren en moslims in Nederland is denk ik ook een van de redenen.
Die gene die het meest verzakt is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:33 schreef FvanS het volgende:
Op welk station zou Asha ten Broeke zitten met haar dikke reet?
Eensquote:
quote:De Mobiele Eenheid heeft grote moeite met het aanhouden van de pro-Palestina-demonstranten. Ze houden zich aan elkaar vast. Agenten hebben zich even teruggetrokken om een nieuw plan te verzinnen.
Bron
Schiet maar met scherp mijn zege heb jequote:
Ik ben geen hoerenloper jonguh...quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nieuwezijds.
Niet de Oudezijds.
Over zaken waar je geen idee van hebt (ik heb nog wel wat voorbeelden voor je), kan je beter je mond houden…
Dat lijkt me haram.quote:
quote:
kan je ze niet met wat traangas verdrijven?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Schiet maar met scherp mijn zege heb je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |