Dat is nu!quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tot jij snapt dat dit niet de slowchat is
Graag gedaan, had je als submitter genoemdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:33 schreef sp3c het volgende:
Maakt niet uit is een nep wk
dat steunen we niet en volgen we ook niet
Ow zag niet dat het fp was, dan is het wel altijd een mooi verhaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Graag gedaan, had je als submitter genoemd
Als je wil kun je een seintje geven als er een belangrijkere ijshockey wedstrijd wordt gespeeld, dan kan ik er iets mee doen op de FP.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow zag niet dat het fp was, dan is het wel altijd een mooi verhaal
Oehquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je wil kun je een seintje geven als er een belangrijkere ijshockey wedstrijd wordt gespeeld, dan kan ik er iets mee doen op de FP.
Hallo eergisteren.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Politie trapt expres in phishingberichten en houdt vijf oplichters aan
"Een aantal verdachten werd bij de voordeur aangehouden toen ze een pinpas kwamen ophalen", vertelt wijkagent Iris. "Ze verklaarden direct dat ze geen idee hadden waarom ze werden aangehouden. De mannen waren van plan 'te gaan vissen'." De mannen hadden ook visgerei in hun auto liggen. "Creatief, maar daar trappen we natuurlijk niet in."
lol
🤔quote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef SuperHartje het volgende:
Hoi allen,
Bedankt voor jullie geduld.
Ik ben geopereerd en heb officieel geen baarmoeder meer. Ik was behoorlijk ziek van alles.
Beetje krankzinnig, beetje maar….
Nu nog even aansterken.
Ik probeer elke dag even hier te zijn.
En aangezien ik toch een jaar of zo moet revalideren…. heb ik genoeg tijd omhanden.
Ik moet me even inlezen hoor, was behoorlijk ziek de afgelopen maanden.
Hai
hey superhartquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |