Ik niet maar @Zipportal zei dat we die niet gingen kijkenquote:
hebben allemaal maximaal moeten gaan in hun europese potjesquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Ploegen die net Europees hebben gespeeld zijn allemaal een stuk minder.
En AZ mist sowieso patron Jordy Clasie. Om dan op een zondagavond in Sittard tegen Danny Buijsball te moeten na een Europees duel, ik geef het je te doen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hebben allemaal maximaal moeten gaan in hun europese potjes
Dan wordt het lastig idd, ze zijn sowieso niet sterk genoeg in de breedtequote:Op zondag 6 oktober 2024 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En AZ mist sowieso patron Jordy Clasie. Om dan op een zondagavond in Sittard tegen Danny Buijsball te moeten na een Europees duel, ik geef het je te doen.
Het is geen speciaal team. Was het vorig seizoen al niet, en een fenomeen die het spel op de helft van de tegenstander naar zich toetrekt is er niet meer. Pavlidis deed alles in zijn eentje, met een beetje hulp van Sugawara.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig idd, ze zijn sowieso niet sterk genoeg in de breedte
AZ doet gewoon AZ dingen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:47 schreef KingRoland het volgende:
AZ heeft gewoon puur geluk die eerste paar speelrondes gewonnen, hoe kan je nou zo slecht spelen tegen Fortuna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5-0quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Prima programma aankomend weekend, niets mis mee.
[ afbeelding ]En Ajax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:44 schreef Paul het volgende:
100% kloppend
Zaterdag 19 oktober 2024:
16.30 Sparta Rotterdam - Almere City FC: 1 (2-0)
18.45 AZ Alkmaar - PSV: 2 (1-2)
20.00 RKC Waalwijk - FC Twente: 2 (0-2)
20.00 NEC - SC Heerenveen: X (1-1)
21.00 Go Ahead Eagles - Feyenoord: 2 (1-2)
Zondag 20 oktober 2024:
12.15 Willem II - Fortuna Sittard: x (0-0)
14.30 Heracles Almelo - Ajax: 2 (1-2)
14.30 FC Groningen - FC Utrecht: x (1-1)
16.45 PEC Zwolle - NAC Breda: x (1-1)
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik kan de exacte uitslagen of voorspellingen voor wedstrijden in de toekomst niet bevestigen, @:Zipportal. De data die je noemt lijken een overzicht van verwachte of eerder gespeelde resultaten te zijn, maar zonder actuele informatie kan ik daar geen duidelijkheid over geven.
Als het gaat om voetbalvoorspellingen en -resultaten is er altijd veel variatie! Het blijft spannend om te zien welke teams goed presteren.
Dus wat denk jij? Heb je favoriete teams waar je naar uitkijkt in deze komende matches? Laat me weten hoe jouw verwachtingen eruitzien!
Sla nou niet door.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:24 schreef PSVCL het volgende:
Sparta speelt beter voetbal dan feynord
Sparta is DE club van Rotterdam.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:24 schreef PSVCL het volgende:
Sparta speelt beter voetbal dan feynord
Vorig week tegen PSV (11 vs 11) speelde ze ook verzorgd voetbal..zag er goed uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sla nou niet door.
Al zie ik GAE zomaar winnen vanavond.
Wat zei ie ?quote:
Zag het net. Beetje triest. Toen Verstappen het deed laatst was het wel leuk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij gaf heel demonstratief kortaf antwoord bij iedere vraag.
Het loopt de spuigaten uit. Wanneer stopt het. Het verpest alle plezier. Wordt tijd voor maatregelen.quote:
Volgende keer dat ze dat weer doen gewoon staken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het loopt de spuigaten uit. Wanneer stopt het. Het verpest alle plezier. Wordt tijd voor maatregelen.
Kwartiertje bezinning graag iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgende keer dat ze dat weer doen gewoon staken.
Dat zal ze leren.
Noa is er nog Lang nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:50 schreef ISVV het volgende:
Kekke actie hoor Lang! Maar een mannetje passeren ho maar
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:54 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al kennis gemaakt met Martin Heezink?
En een levenslang stadionverbod.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgende keer dat ze dat weer doen gewoon staken.
Dat zal ze leren.
Dat was wel een spelertje destijds die Ho.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:50 schreef ISVV het volgende:
Z'n zoon Howdie schijnt ook een hele grote te worden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was wel een spelertje destijds die Ho.
Wat vonden we van zijn pass net?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:50 schreef ISVV het volgende:
Til had niet eens kunnen schieten, was een onmogelijke hoek geworden als ie achter die bal aan was gegaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Mokerdomme overtreding, Til mist toch nagenoeg altijd.
randstadmedia baaltquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:58 schreef VEM2012 het volgende:
Grappig dat dit keer de straf zwaar genoemd wordt, terwijl het tegen Sparta een abc-tje was terwijl toen ook de aanvaller losse handjes had.
Laten we nou niet doen alsof AZ kans had.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gespeeld.
Fijn weekend verder nog allen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Til had niet eens kunnen schieten, was een onmogelijke hoek geworden als ie achter die bal aan was gegaan.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat ging toch al niet gebeuren dus dat scheelt
Middenvelder Tijjani Reijnders van AC Milan is na een klein halfuur spelen in de thuiswedstrijd tegen Udinese met een rode kaart van het veld gestuurd.quote:
Nee maar, de weg naar de nummer 1 was dan ingezetquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
5 punten in 1 weekend inhalen is zelfs voor Utreg niet te doen.
Niet gezien maat, m'n baby moest een schone luierquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat vonden we van zijn pass net?
FF rukken.quote:
Prima steekpass op Til waar de rode kaart uit kwam in ieder geval, heb wel het idee dat die er weer beter in begint te komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Niet gezien maat, m'n baby moest een schone luier
Zal het wat uitmaken? Je bent bij Juve al weggespeeld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:02 schreef PSVCL het volgende:
Denk dat Bosz met oog op PSG uit liever 11 tegen 11 had gespeeld.
Ben er weer. Luchtte op.quote:
Zie eerst maar eens te winnen morgen…quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee maar, de weg naar de nummer 1 was dan ingezet
Groningen is wel te doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens te winnen morgen…
Met wat hulp van de scheids…quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er weer. Luchtte op.
Nog steeds 0-1 ?
Ik hoop het van harte.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima steekpass op Til waar de rode kaart uit kwam in ieder geval, heb wel het idee dat die er weer beter in begint te komen.
PSG ligt PSV beter dan t voetbal van Juve, een gelijkspel zit er wel in daarquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal het wat uitmaken? Je bent bij Juve al weggespeeld.
Plus die minuut stilte hakte er in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:06 schreef RipCity het volgende:
Risico dat dit zo uit de hand loopt na stevige overtreding
Jij komt nog bij een sigarenboer voor papieren toto formuliertje?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:08 schreef tong80 het volgende:
Van de 4 Toto-wedstrijden van alle 13 fout allemaal al goed gepould. Ik blijf zo koploper.
Scheidsrechters zouden de spelers van PSV moeten beschermen. Schoppen is blijkbaar de enige manier om dit PSV nog te kunnen stoppen.. zag je vorige week ook met spartaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:06 schreef RipCity het volgende:
Risico dat dit zo uit de hand loopt na stevige overtreding
Eindelijk weer fitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Noa had al lang niet meer gescoord in de eredivisie
Nee online via oer-VBL-FOK!er Bjoro.......quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij komt nog bij een sigarenboer voor papieren toto formuliertje?
You mad bro?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:12 schreef Bayswater het volgende:
Lauritsen werd flink gemist tegen Almere. Uit de wedstrijd getrapt door Flamengo.Maar daar hoor je die Bosz niet over, walgelijk mannetje.
Ja schatjequote:
Gaf hij dan commentaar bij die wedstrijd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:12 schreef Bayswater het volgende:
Lauritsen werd flink gemist tegen Almere. Uit de wedstrijd getrapt door Flamengo.Maar daar hoor je die Bosz niet over, walgelijk mannetje.
Sorryquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:13 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niks met die Lang-woordgrapjes. Behalve als ze onbewust zijn. Zoals net de verslaggever: 'PSV heeft het moeilijk met het AZ-bastion, behalve als ze het veld lang maken.'
Duh, janken om een penalty die terecht niet gegeven werd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaf hij dan commentaar bij die wedstrijd?
Letterlijk 1 wedstrijd geleden was het omgekeerd. De tering!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:14 schreef borisz het volgende:
Terecht Rood, maar het zit PSV zelden tegen bij dit soort besluiten.
En eigenlijk had je dit met geel af kunnen doen.
Waarom heet van Seumeren niet gewoon van Someren eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:08 schreef Paul het volgende:
Waarom heet Bosz niet gewoon Bos eigenlijk
Het lijkt mij sterk dat Bosz heeft lopen janken om een niet gegeven penalty in de wedstrijd Sparta - Almere.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Duh, janken om een penalty die terecht niet gegeven werd.
Ik heb overal geroepen eerder kampioen maar met minder punten dan vorig jaar gvdquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:09 schreef LordVoldermort het volgende:
PSV gaat nog meer punten halen dan vorig seizoen.
Nog debieler: Twan vs Toine (quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom heet van Seumeren niet gewoon van Someren eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schouten is van van Vlotbrug, sympathiek clubje bij Hellevoet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:17 schreef tong80 het volgende:
Schouten is best wel een beperkte voetballer.
Van moet hier met hoofdletter. Als zijn voornaam erbij staat niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij leest het toch niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Van moet hier met hoofdletter. Als zijn voornaam erbij staat niet.
Heerst weer in belachelijke ballen. Vloog er net een bal over 5 meter zo over de zijlijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heerst ie weer op het middenveld?
user CR7 = maagd
Oh ja want psv kan er ook echt wat aan doen? Rode kaart van psv tegen sparta vergeten Dombo?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft de scheids weer eens mee.
Goh.
Utrecht mag geen kampioen worden van de KNVBquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goh.
Ik loop over van dankquote:
Waar het glas vol van is loopt de mond van over.quote:
Ja die is inderdaad behoorlijk de weg kwijt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:24 schreef trein2000 het volgende:
Weer die Belic. Geef eens een kaart scheidsrechter!
Het was 0-3 geweest als Luuk niet onterecht was afgefloten. Dus waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goh.
Ziedend!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:14 schreef borisz het volgende:
Jellyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goh.
Kan dit de volgende keer in een spoiler?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:24 schreef tong80 het volgende:
Hij gaf Lang een gooi......
'Noa-Lynn van Leuven (28) heeft dartshistorie geschreven. De Nederlandse transvrouw is de eerste Nederlandse ooit die zich heeft geplaatst voor het WK van de PDC in Alexandra Palace. Winst van Women's Series 21 was voldoende om niet meer achterhaald te kunnen worden op de ranglijst.'
[ afbeelding ]
Tegenstander pakken vaak rood tegen PSV omdat het te snel gaat en overtredingen nodig hebben.. PSV dwingt dat afquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:14 schreef borisz het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:24 schreef tong80 het volgende:
Hij gaf Lang een gooi......
'Noa-Lynn van Leuven (28) heeft dartshistorie geschreven. De Nederlandse transvrouw is de eerste Nederlandse ooit die zich heeft geplaatst voor het WK van de PDC in Alexandra Palace. Winst van Women's Series 21 was voldoende om niet meer achterhaald te kunnen worden op de ranglijst.'
[ afbeelding ]
quote:Kadaverhelpdesk voor veehouderijen
0900 9221
Voor kadavermeldingen en vragen over meldingen
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Algemene vragen voor deze afdeling: helpdeskkadavers@rendac.com
Als spits?quote:
Kun je gewoon paal zeggen?quote:
Dit is wel waarquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegenstander pakken vaak rood tegen PSV omdat het te snel gaat en overtredingen nodig hebben.. PSV dwingt dat af
Als Bosz nu humor heeft roept ie dat na de wedstrijd voor een camera en zegt ie tussen neus en lippen door dat ie Makkelie een rugridder vindtquote:
Precies, ho maar weer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:49 schreef Zorro het volgende:
Het is flauw om te zeggen dat Noa niet lang heeft mogen meedoen.
Nu pas? Ben jij geen Nederlander?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:06 schreef VEM2012 het volgende:
Het is een beetje de spreekwoordelijke nachtkaars… Maar snel het eten in de stoomoven gezet.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit maat, je bent welkom hier
Krachten sparen voor PSG.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:27 schreef Paul het volgende:
hoezo is psv niet uitgelopen naar 0-5 ofzo
Dat ziet iedereen behalve Peter. Al zal die hem nu wel hebben laten spelen in de hoop dat hij vertrouwen kweekt voor PSG.quote:
Die kan echt bij jong psv niet eens een man voorbij komenquote:
Ze spelen niet tegen Utrecht he.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:27 schreef Paul het volgende:
hoezo is psv niet uitgelopen naar 0-5 ofzo
Tegen Sporting al een gelijkspel veroorzaakt, tegen Sparta bijna (2 cm buitenspel oid) bijna een gelijkspel, en nu weer AZ terug in de wedstrijd helpen.quote:
Ik word er ook doodmoe vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tegen Sporting al een gelijkspel veroorzaakt, tegen Sparta bijna (2 cm buitenspel oid) bijna een gelijkspel, en nu weer AZ terug in de wedstrijd helpen.
Kansloze speler, echt eeuwig zonde dat je daar niet op kon cashen afgelopen zomer.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Kettingroker Andries weer in de fout neem ik aan
Niet eens, ik vind het verhaal van Noppert gewoon vrij bizar. Die had niet eens een seizoen op topniveau gekeept.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:43 schreef GGMM het volgende:
Het zit Caland nog steeds dwars dat Bijlow niet mocht keepen
Niet van mijn geld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moet een andere tijden sport over komen.
Pallets sorterenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje een ontwijkend antwoord dit!
Maar even serieus, wat doe jij eigenlijk voor werk?
Laten we hier niet met elkaars privé spelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje een ontwijkend antwoord dit!
Maar even serieus, wat doe jij eigenlijk voor werk?
Palletsorteerder gespotquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we hier niet met elkaars privé spelen.
Blijkbaar is interesse in je mede-users verbodenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we hier niet met elkaars privé spelen.
Ik denk dat Coco bij de NS werkt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar is interesse in je mede-users verboden
Raar sfeertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug naar Iran?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Lekker bezig Robin.
Rot maar lekker op met je kutvoetbal
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Als ik tegen jullie zou zeggen dat RKC met 2 doelpunten op voorsprong zou komen dan zouden jullie mij uitlachen
Dit is wel peak Twente weer. Niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Als ik tegen jullie zou zeggen dat RKC op voorsprong zou komen tegen Twente dan zouden jullie mij uitlachen
Gewoon quote gekliktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij wist dondersgoed dat ik mijn post had aangepast
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik denk dat Coco bij de NS werkt.Feedback mag in het FB topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor graag hoe ik 'te laat' was met ingrijpen.
What can change the nature of a man?
Naja RKC gaat echt niet thuis de 3 punten pakken tegen Twente. Denk dat die gelijkmaker nog gaat vallenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is wel peak Twente weer. Niet de eerste keer.
Grapje maat. Kon je niks aan doen, zo'n idioot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Feedback mag in het FB topicIk hoor graag hoe ik 'te laat' was met ingrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |