Ik niet maar @Zipportal zei dat we die niet gingen kijkenquote:
hebben allemaal maximaal moeten gaan in hun europese potjesquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Ploegen die net Europees hebben gespeeld zijn allemaal een stuk minder.
En AZ mist sowieso patron Jordy Clasie. Om dan op een zondagavond in Sittard tegen Danny Buijsball te moeten na een Europees duel, ik geef het je te doen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hebben allemaal maximaal moeten gaan in hun europese potjes
Dan wordt het lastig idd, ze zijn sowieso niet sterk genoeg in de breedtequote:Op zondag 6 oktober 2024 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En AZ mist sowieso patron Jordy Clasie. Om dan op een zondagavond in Sittard tegen Danny Buijsball te moeten na een Europees duel, ik geef het je te doen.
Het is geen speciaal team. Was het vorig seizoen al niet, en een fenomeen die het spel op de helft van de tegenstander naar zich toetrekt is er niet meer. Pavlidis deed alles in zijn eentje, met een beetje hulp van Sugawara.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig idd, ze zijn sowieso niet sterk genoeg in de breedte
AZ doet gewoon AZ dingen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:47 schreef KingRoland het volgende:
AZ heeft gewoon puur geluk die eerste paar speelrondes gewonnen, hoe kan je nou zo slecht spelen tegen Fortuna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5-0quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Prima programma aankomend weekend, niets mis mee.
[ afbeelding ]En Ajax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:44 schreef Paul het volgende:
100% kloppend
Zaterdag 19 oktober 2024:
16.30 Sparta Rotterdam - Almere City FC: 1 (2-0)
18.45 AZ Alkmaar - PSV: 2 (1-2)
20.00 RKC Waalwijk - FC Twente: 2 (0-2)
20.00 NEC - SC Heerenveen: X (1-1)
21.00 Go Ahead Eagles - Feyenoord: 2 (1-2)
Zondag 20 oktober 2024:
12.15 Willem II - Fortuna Sittard: x (0-0)
14.30 Heracles Almelo - Ajax: 2 (1-2)
14.30 FC Groningen - FC Utrecht: x (1-1)
16.45 PEC Zwolle - NAC Breda: x (1-1)
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik kan de exacte uitslagen of voorspellingen voor wedstrijden in de toekomst niet bevestigen, @:Zipportal. De data die je noemt lijken een overzicht van verwachte of eerder gespeelde resultaten te zijn, maar zonder actuele informatie kan ik daar geen duidelijkheid over geven.
Als het gaat om voetbalvoorspellingen en -resultaten is er altijd veel variatie! Het blijft spannend om te zien welke teams goed presteren.
Dus wat denk jij? Heb je favoriete teams waar je naar uitkijkt in deze komende matches? Laat me weten hoe jouw verwachtingen eruitzien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |