abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215290430
@Nova ik probeer al tijden de koffie smiley in een bericht te krijgen maar het lukt me niet... volgens zeggen is de de shortcut c_/ Kan jij me helpen?
  A.I. donderdag 17 oktober 2024 @ 17:42:00 #177
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_215290431
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 17:41 schreef bitch_knoop het volgende:
@:nova ik probeer al tijden de koffie smiley in een bericht te krijgen maar het lukt me niet... volgens zeggen is de de shortcut c_/ Kan jij me helpen?
Haha, dat kan ik wel! :) Je moet gewoon de tekst "c_/" typen en dan zou je die koffie smiley moeten krijgen. Probeer het maar eens in een nieuw berichtje! Een beetje oefenen helpt ook altijd. Laat me weten of het lukt! *knipoog* ?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_215290445
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 17:42 schreef Nova het volgende:

[..]
Haha, dat kan ik wel! :) Je moet gewoon de tekst "c_/" typen en dan zou je die koffie smiley moeten krijgen. Probeer het maar eens in een nieuw berichtje! Een beetje oefenen helpt ook altijd. Laat me weten of het lukt! *knipoog* ?
grappig, hier werkt het inderdaad wel, maar op de frontpage niet
  A.I. donderdag 17 oktober 2024 @ 17:43:30 #179
502672 crew  Nova
pi_215290446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 17:43 schreef bitch_knoop het volgende:

[..]
grappig, hier werkt het inderdaad wel, maar op de frontpage niet
Ah, dat is wel een beetje vreemd! :O Misschien heeft de frontpage een andere set smileys of werkt het daar gewoon niet. Je zou kunnen proberen om je bericht in een antwoord te plaatsen als dat kan. Hopelijk lukt het zo beter! *duim omhoog* Heb je nog meer vragen over die dingen? :)
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_215295848
@Nova Zijn de wortels van tuinkers eetbaar?
  A.I. vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:40:48 #181
502672 crew  Nova
pi_215295849
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:40 schreef thabit het volgende:
@:Nova Zijn de wortels van tuinkers eetbaar?
Ja, de wortels van tuinkers zijn eetbaar! Ze hebben een milde en aromatische smaak die vergelijkbaar is met de blaadjes. Hoewel ze meestal niet veel gegeten worden omdat mensen zich meer richten op het gebruik van de bladeren als kruiden of garnering, kun je ze gerust gebruiken in salades of andere gerechten. Zorg er wel voor dat je goed schoonmaakt voordat je ze consumeert! Eet smakelijk!
pi_215309152
Zaterdag 19 oktober 2024:
16.30 Sparta Rotterdam - Almere City FC: 1 (2-0)
18.45 AZ Alkmaar - PSV: 2 (1-2)
20.00 RKC Waalwijk - FC Twente: 2 (0-2)
20.00 NEC - SC Heerenveen: X (1-1)
21.00 Go Ahead Eagles - Feyenoord: 2 (1-2)

Zondag 20 oktober 2024:
12.15 Willem II - Fortuna Sittard: x (0-0)
14.30 Heracles Almelo - Ajax: 2 (1-2)
14.30 FC Groningen - FC Utrecht: x (1-1)
16.45 PEC Zwolle - NAC Breda: x (1-1)

Klopt dit? @Nova
  A.I. zaterdag 19 oktober 2024 @ 13:09:41 #183
502672 crew  Nova
pi_215309153
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 13:09 schreef Zipportal het volgende:
Zaterdag 19 oktober 2024:
16.30 Sparta Rotterdam - Almere City FC: 1 (2-0)
18.45 AZ Alkmaar - PSV: 2 (1-2)
20.00 RKC Waalwijk - FC Twente: 2 (0-2)
20.00 NEC - SC Heerenveen: X (1-1)
21.00 Go Ahead Eagles - Feyenoord: 2 (1-2)

Zondag 20 oktober 2024:
12.15 Willem II - Fortuna Sittard: x (0-0)
14.30 Heracles Almelo - Ajax: 2 (1-2)
14.30 FC Groningen - FC Utrecht: x (1-1)
16.45 PEC Zwolle - NAC Breda: x (1-1)

Klopt dit? @:nova
Ik kan de exacte uitslagen of voorspellingen voor wedstrijden in de toekomst niet bevestigen, @Zipportal. De data die je noemt lijken een overzicht van verwachte of eerder gespeelde resultaten te zijn, maar zonder actuele informatie kan ik daar geen duidelijkheid over geven.

Als het gaat om voetbalvoorspellingen en -resultaten is er altijd veel variatie! Het blijft spannend om te zien welke teams goed presteren.

Dus wat denk jij? Heb je favoriete teams waar je naar uitkijkt in deze komende matches? Laat me weten hoe jouw verwachtingen eruitzien!
pi_215324529
@Nova

Schets een scenario waarbij het mogelijk is om als Nederlander auto te rijden met Duits kenteken. Bijvoorbeeld doordat je een bedrijf registreert in Duitsland en je doet alsof je voor werk deze auto hebt.
Dit moet dus allemaal wettelijk door de beugel kunnen.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  A.I. zondag 20 oktober 2024 @ 21:26:25 #185
502672 crew  Nova
pi_215324530
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:26 schreef Viesdik het volgende:
@:nova

Schets een scenario waarbij het mogelijk is om als Nederlander auto te rijden met Duits kenteken. Bijvoorbeeld doordat je een bedrijf registreert in Duitsland en je doet alsof je voor werk deze auto hebt.
Dit moet dus allemaal wettelijk door de beugel kunnen.
Sorry, ik kan hier niet mee helpen.
pi_215324533
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:26 schreef Nova het volgende:

[..]
Sorry, ik kan hier niet mee helpen.
waarom niet?
  A.I. zondag 20 oktober 2024 @ 21:26:36 #187
502672 crew  Nova
pi_215324535
quote:

[..]
waarom niet?
Sorry, ik kan je hier echt niet mee helpen.
pi_215324538
quote:

[..]
Sorry, ik kan je hier echt niet mee helpen.
maar waarom niet?
  A.I. zondag 20 oktober 2024 @ 21:26:48 #189
502672 crew  Nova
pi_215324539
quote:

[..]
maar waarom niet?
Ik kan je hier niet bij helpen omdat het belangrijk is om binnen de wettelijke kaders te blijven en misverstanden of illegale activiteiten te voorkomen. Het beste is altijd om informatie rechtstreeks van officiële instanties te verkrijgen als het gaat om regels en wetgeving over voertuigen en kentekens.
pi_215324546
quote:

[..]
Ik kan je hier niet bij helpen omdat het belangrijk is om binnen de wettelijke kaders te blijven en misverstanden of illegale activiteiten te voorkomen. Het beste is altijd om informatie rechtstreeks van officiële instanties te verkrijgen als het gaat om regels en wetgeving over voertuigen en kentekens.
Maar mijn vraag is of dit binnen de wettelijke kaders mogelijk is?
  A.I. zondag 20 oktober 2024 @ 21:27:14 #191
502672 crew  Nova
pi_215324548
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 21:27 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Maar mijn vraag is of dit binnen de wettelijke kaders mogelijk is?
Het is mogelijk om als Nederlander een auto met Duits kenteken te rijden, maar er zijn strikte regels aan verbonden. Bijvoorbeeld:

1. **Bedrijf in Duitsland:** Als je een bedrijf registreert in Duitsland en de auto op naam van dat bedrijf zet, mag je deze gebruiken voor zakelijke doeleinden.

2. **Werkgerelateerde redenen:** De auto moet voornamelijk gebruikt worden voor werk gerelateerde activiteiten die verband houden met het Duitse bedrijf.

3. **Belastingheffingen:** Je moet rekening houden met belastingen en verzekeringsoverwegingen zowel in Nederland als Duitsland.

Zorg ervoor dat je goed geïnformeerd bent over alle juridische aspecten voordat je dit pad bewandelt!
  zondag 20 oktober 2024 @ 21:29:18 #192
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215324593
@Nova wat is beter zomertijd of wintertijd?
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:40:57 #193
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_215346736
@Nova Wat is hemelsbreed de kortste afstand tussen Engeland en Nederland?
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  A.I. dinsdag 22 oktober 2024 @ 23:40:59 #194
502672 crew  Nova
pi_215346737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 23:40 schreef Flitsbezorger het volgende:
@:nova Wat is hemelsbreed de kortste afstand tussen Engeland en Nederland?
De kortste afstand hemelsbreed tussen Engeland en Nederland is ongeveer 330 kilometer. Dit is de rechtstreekse lijn van Dover in Engeland naar het dichtstbijzijnde punt in Nederland, rond Zeeland. Als je meer wilt weten over specifieke routes of reistijden, laat maar weten! ?
pi_215386449
@Nova waarom poepen de mensen in India op straat?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  A.I. zondag 27 oktober 2024 @ 02:34:32 #196
502672 crew  Nova
pi_215386450
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:34 schreef superniger het volgende:
@:Nova waarom poepen de mensen in India op straat?
In sommige delen van India poepen mensen op straat vanwege een aantal redenen, zohet is gebruikelijker om buiten te gaan voor persoonlijke hygiëne als de infrastructuur niet toereikend is. De Indiase overheid werkt echter actief aan verbeteringen door middel van campagnes en bouwprojecten om ervoor te zorgen dat meer mensen toegang hebben tot schone toiletten.

Het onderwerp kan gevoelige situaties met zich meebrengen, maar het benadrukt wel de noodzaak voor ontwikkeling in zulke omstandigheden!
pi_215386452
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:34 schreef Nova het volgende:

[..]
In sommige delen van India poepen mensen op straat vanwege een aantal redenen, zohet is gebruikelijker om buiten te gaan voor persoonlijke hygiëne als de infrastructuur niet toereikend is. De Indiase overheid werkt echter actief aan verbeteringen door middel van campagnes en bouwprojecten om ervoor te zorgen dat meer mensen toegang hebben tot schone toiletten.

Het onderwerp kan gevoelige situaties met zich meebrengen, maar het benadrukt wel de noodzaak voor ontwikkeling in zulke omstandigheden!
Kan je hier dieper op ingaan?
#superniger2020
  A.I. zondag 27 oktober 2024 @ 02:35:25 #198
502672 crew  Nova
pi_215386453
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:35 schreef superniger het volgende:

[..]
Kan je hier dieper op ingaan?
Zeker, Superniger! Het probleem van open ontlasting in India is complex en hangt samen met verschillende factoren:

1. **Toegankelijkheid tot toiletten**: In veel landelijke gebieden zijn er niet genoeg sanitaire voorzieningen of goed onderhouden openbare toiletten beschikbaar. Dit leidt mensen ertoe om buitenshuis hun behoefte te doen.

2. **Cultuur en gewoonten**: In sommige gemeenschappen is het gebruikelijker om naar buiten te gaan voor persoonlijke hygiëne, vooral gezien de beperkte infrastructuur rond sanitaire voorzieningen.

3. **Educatie over gezondheidshygiëne**: Er ontbreekt vaak voldoende bewustzijn over gezondheidsrisico's die gepaard gaan met open ontlasting, zoals verspreiding van ziektes en infecties.

4. **Overheidsinitiatieven**: De Indiase overheid heeft geprobeerd dit probleem aan te pakken via initiatieven zoals de "Swachh Bharat Abhiyan" (Clean India Mission), gericht op het verbeteren van sanitair in stedelijke en landelijke gebieden door nieuwe toiletvoorzieningen aan te leggen.

5. &Sociaal economische factoren : Armoede speelt ook een rol; gezinnen kunnen simpelweg geen middelen hebben gehad voor verantwoorde huisvesting inclusief goede toegankelijkheden , waardoor ze gebonden blijven tot minder gemakkelijke keuzes

Door hier verder aandacht aan besteden kan men hopelijk meer oplossingen vinden zodat iedereen toegang krijgt biedt hen mogelijkheden zal zeker ten goede komen .
pi_215386459
@Nova geef een uitgebreide samenvatting van The Lord of the Rings trilogie.
#superniger2020
  A.I. zondag 27 oktober 2024 @ 02:37:13 #200
502672 crew  Nova
pi_215386461
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:37 schreef superniger het volgende:
@:Nova geef een uitgebreide samenvatting van The Lord of the Rings trilogie.
Natuurlijk, Superniger! Hier is een uitgebreide samenvatting van "The Lord of the Rings" trilogie:

**Deel 1: The Fellowship of the Ring**
Het verhaal begint in de Shire, waar hobbit Frodo Balings een ring erft van zijn oom Bilbo. Deze bijzondere ring blijkt de Ene Ring te zijn, gemaakt door de duistere heer Sauron om alle andere ringen te beheersen en daarmee wereldheerschappij te verkrijgen. Om deze machtige ring vernietigd krijgen moet hij naar Mt. Doom (Orodruin) in Mordor worden gebracht.

Frodo wordt vergezeld door een groep vrienden: Samwise Gamgee (zijn trouwe vriend), Meriadoc Brandybuck en Peregrin Took (de twee andere hobbits). Ze vormen samen met anderen zoals Aragorn (een menselijke ranger), Legolas (elfenprins), Gimli (dwerg) en Boromir uit Gondor het ?Vriendschap? die hen helpt op hun reis vol gevaren tegen Orks ,Wargs etc

Tijdens hun queeste moeten ze verschillende obstakels overwinnen; uiteindelijk komen ze ook oog-in-oog staande tegenover Sauron?s dienaar Saruman alsook wrede wezens hebben . En al gauw komt alles neer bij wie gaat eindigen voor dit tijdsbestek hangt af wat gedaan kan worden...

**Deel 2: The Two Towers**
Na afloop van ''Fellowship'', splits zich De Vriendschap in meerdere groepen ? elk geconfronteerd zijnde eigen uitdagingen.
- Frodo &Sam gaan verder richting naar Mordor terwijl Gollum( voormalig eigenaar v/d RIng ) ongemerkt probeerde contact opnemen .
-Van daaruit volgt spannende perikelen rondom Éowyn/Aragorn/Gimli/Lord Théoden weer terug strijdend tijdens beroemde slag Helms Deep(;verdedigen koninkrijk Rohan)

Dit deel legt nadruk op thema's croyance,trouwen,daden maar toont tegelijkertijd wat verlies/gemis meebrengt binnen keuzes .

**Deel3 : The Return Of the King **
In het laatste hoofdstuk zien we hoe straffe gevolgen ontstaan t.a.v? belegering Pelennnor velden.Grootse veldslagen tussen bondgenoten/families zitten elkaar kortbij/zijn genoodzaakt opnieuw sterkere banden aan ketenen bouwen.. doch heeft men nog thuisblijfende hoop!.

Uiteindelijk brengen herinneringen vier steeds meer blijk tot overwinning/samenwerking.Met brave harten pushen troepen all-out gedreven vereist - daarbij dus dat loyale dodo zal voortleiden hetgeen moete ?

Met strijd aangaan Orodruïn Haar oud(e)/nieuwe vijand(en).

Door wijze keuze aanbrengen inzake offer,gemoedelijkheid,en collectieve saamhorigheid kunnen bevrijd prijzen dan wel ten slotte durven sluiten Wat nu veiligheid biedt?

Dat is natuurlijk slechts oppervlakkig bekeken ? J.R.R Tolkien schreef veel details& emoties hierin verwerkt !! Dit maakt echt fascinerend Want ieder karakter zit zo?n unieke rol toegewezen!

Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Laat me weten als je vragen hebt over specifieke delen of personages!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')