Ik zie het, je hebt gelijk. Ik loop achter.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:31 schreef Syrena het volgende: [..] Ik niet, ik moet bij ING ook 4 uur wachten. Was eerst een uur, maar ze hebben het onlangs verhoogd naar 4.
Poeh, verder dan 5200 kilometer in de USA (Buffalo, Niagara, Cleveland, Berlin, Indianapolis, Cincinnati, New Orleans, Memphis) ben ik nog niet gekomen…quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het rondje iets meer dan 8.000km, maar ter plekke maak je nog wel wat extra kilometers. Amsterdam naar Ulaanbaatar is 8600km
Ik 6000 Km in 21 dagen aan de oostkant van de usa. Dit was incl een "stukje" om voor route 66 mee te pakken. En een extra nationaal park. Plus bij de Hoover Dam een blokje om naar een dorpje hogerop vanwege het uitzicht. Om de beurt een dag rijden was goed te doen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, verder dan 5200 kilometer in de USA (Buffalo, Niagara, Cleveland, Berlin, Indianapolis, Cincinnati, New Orleans, Memphis) ben ik nog niet gekomen…
De US is heerlijk om te rijden, de kilometers vliegen onder je door.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik 6000 Km in 21 dagen aan de oostkant van de usa. Dit was incl een "stukje" om voor route 66 mee te pakken. En een extra nationaal park. Plus bij de Hoover Dam een blokje om naar een dorpje hogerop vanwege het uitzicht. Om de beurt een dag rijden was goed te doen.
Maar als ik de reis nog een keer zou maken, alleen. Dan worden het beduidend minder Km. En veel meer loop Km.
Sowieso is dat onzin met de laffe winkels van de laatste jarenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
Gisteren had ik een nieuw dingetje in de boom gehangen... het duurde ff maar:
Blues in F&F / Vrije vogels #8
Oh en zegt het aub voort: GEEN NETJES MET VETBOLLEN OPHANGEN! diertjes raken verstrikt met pootjes, kunnen niet wegvliegen en gaan deaud.![]()
Wat was de vraag ook alweer?quote:
Nou heb ik toch echt nog nooit een dood vogeltje aan zo'n netje zien bungelen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
Gisteren had ik een nieuw dingetje in de boom gehangen... het duurde ff maar:
Blues in F&F / Vrije vogels #8
Oh en zegt het aub voort: GEEN NETJES MET VETBOLLEN OPHANGEN! diertjes raken verstrikt met pootjes, kunnen niet wegvliegen en gaan deaud.![]()
Ik zie geen edit ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat was de vraag ook alweer?
En wát heeft @:MadMaster geëdit aan jouw post en hoezo kan die editten eigenlijk...?
Nee, ik nou ook niet meer...quote:
Ik heb niks geëdit (behalve de OP van dit topic, nadat ik het geopend had) en kan ook al maanden geen posts van anderen meer editten…quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat was de vraag ook alweer?
En wát heeft @:MadMaster geëdit aan jouw post en hoezo kan die editten eigenlijk...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |