Ik zie het, je hebt gelijk. Ik loop achter.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:31 schreef Syrena het volgende: [..] Ik niet, ik moet bij ING ook 4 uur wachten. Was eerst een uur, maar ze hebben het onlangs verhoogd naar 4.
Poeh, verder dan 5200 kilometer in de USA (Buffalo, Niagara, Cleveland, Berlin, Indianapolis, Cincinnati, New Orleans, Memphis) ben ik nog niet gekomen…quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het rondje iets meer dan 8.000km, maar ter plekke maak je nog wel wat extra kilometers. Amsterdam naar Ulaanbaatar is 8600km
Ik 6000 Km in 21 dagen aan de oostkant van de usa. Dit was incl een "stukje" om voor route 66 mee te pakken. En een extra nationaal park. Plus bij de Hoover Dam een blokje om naar een dorpje hogerop vanwege het uitzicht. Om de beurt een dag rijden was goed te doen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, verder dan 5200 kilometer in de USA (Buffalo, Niagara, Cleveland, Berlin, Indianapolis, Cincinnati, New Orleans, Memphis) ben ik nog niet gekomen…
De US is heerlijk om te rijden, de kilometers vliegen onder je door.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik 6000 Km in 21 dagen aan de oostkant van de usa. Dit was incl een "stukje" om voor route 66 mee te pakken. En een extra nationaal park. Plus bij de Hoover Dam een blokje om naar een dorpje hogerop vanwege het uitzicht. Om de beurt een dag rijden was goed te doen.
Maar als ik de reis nog een keer zou maken, alleen. Dan worden het beduidend minder Km. En veel meer loop Km.
Sowieso is dat onzin met de laffe winkels van de laatste jarenquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
Gisteren had ik een nieuw dingetje in de boom gehangen... het duurde ff maar:
Blues in F&F / Vrije vogels #8
Oh en zegt het aub voort: GEEN NETJES MET VETBOLLEN OPHANGEN! diertjes raken verstrikt met pootjes, kunnen niet wegvliegen en gaan deaud.![]()
Wat was de vraag ook alweer?quote:
Nou heb ik toch echt nog nooit een dood vogeltje aan zo'n netje zien bungelen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
Oh en zegt het aub voort: GEEN NETJES MET VETBOLLEN OPHANGEN! diertjes raken verstrikt met pootjes, kunnen niet wegvliegen en gaan deaud.![]()
Ik zie geen edit ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat was de vraag ook alweer?
En wát heeft @:MadMaster geëdit aan jouw post en hoezo kan die editten eigenlijk...?
Nee, ik nou ook niet meer...quote:
Ik heb niks geëdit (behalve de OP van dit topic, nadat ik het geopend had) en kan ook al maanden geen posts van anderen meer editten…quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
En wát heeft @:MadMaster geëdit aan jouw post en hoezo kan die editten eigenlijk...?
Ok, bugje dan in de nieuwe layout. Als ik nog een keer een "edit" zie van een niet-mod zal ik proberen er een schermprintje van te maken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niks geëdit (behalve de OP van dit topic, nadat ik het geopend had) en kan ook al maanden geen posts van anderen meer editten…
En de vraag , iets met het levenquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik nou ook niet meer...
edit: het zal wel het branden van z'n initialen op de punt van de synaps geweest zijn, als je 'm volgt.
Dit is eens per jaar, tijdens het weekend van de wetenschap. Er was een lange wachtlijst voor tickets.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt als een leuke dag (en druk). Was natuurlijk best een eind rijden voor jullie?
Doen ze dit 1x per jaar of kan je zoiets ook boeken?
Je maakt me nieuwsgierig nu, dus kom maar op met die screenprint…quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, bugje dan in de nieuwe layout. Als ik nog een keer een "edit" zie van een niet-mod zal ik proberen er een schermprintje van te maken.
Dus nu vast tickets voor volgend jaar bestellen? Klinkt echt heel gaaf. Wist wel dat het veel meer was dan wij toen gezien hebben, maar zoveel meer had ik geen idee vanquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is eens per jaar, tijdens het weekend van de wetenschap. Er was een lange wachtlijst voor tickets.
Het was 5 kwartier rijden dus inderdaad wel een stuk. Maar het helemaal waard.
Ja nee, ik heb dus geen screenprintje gemaakt en de melding van jouw edit in fietsie's post zie ik ook niet meer. Dus het zal een bugje geweest zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig nu, dus kom maar op met die screenprint…
Ik doelde ook op de screenprint van een eventuele toekomstige situatie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja nee, ik heb dus geen screenprintje gemaakt en de melding van jouw edit in fietsie's post zie ik ook niet meer. Dus het zal een bugje geweest zijn. Als ik dat bugje nog een keer vermoed maak ik er een printje van
Misschien kan Danny er dan iets mee.
Die reactie is nooit bewerkt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Die zijn er niet meer?quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:15 schreef derLudolf het volgende:
Het ging hier gisteren over de nieuwe layout. Net ook maar even getest maar inmiddels weer terug. Als je hem activeert krijg je die weergave ook mobiel.
Ik ben te gehecht aan de knoppen index, myAT en dergelijke boven en onderaan de pagina.
[ afbeelding ]
Hoe vaak zou dat nou gebeuren? Heb bij m'n ouders in de tuin nog nooit een dode vogel in zo'n netje zien hangen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brr.
Ook goeiemorgen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |