Het is de juiste manier, imo hangen mensen graag in hun comfort zone en soms is een trap onder hun hol de juiste manier om de zaken werkelijk op orde te krijgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat lijkt me niet de goede manier. Dan wordt alles alsnog vreselijk duur.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:53 schreef halfway het volgende:
Die Joden willen helemaal geen vrede, man wat vallen mij die tegen.
Ben het er wel mee eens eigenlijk.quote:
Israel heeft de wet van Moore aan zijn kant wat betreft technologische vooruitgang en die is exponentieel. De tijd doet zijn werk voor hen, waarom dan nog grote risico's aangaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:11 schreef Nyamuk het volgende:
Nou was dit het
Isral is echt afgezwakt. Ze durven niet verder te gaan dan symbolische aanvallen. Snap ik ook wel Iran is een stuk enger dan Hamas of Hezbollah.
Hoe doet de tijd haar werk voor Isral. Ze staan elke maand steeds gesoleerderquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:16 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Israel heeft de wet van Moore aan zijn kant wat betreft technologische vooruitgang en die is exponentieel. De tijd doet zijn werk voor hen, waarom dan nog grote risico's aangaan
Blijf dat vooral denken jonguh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:11 schreef Nyamuk het volgende:
Nou was dit het
Isral is echt afgezwakt. Ze durven niet verder te gaan dan symbolische aanvallen. Snap ik ook wel Iran is een stuk enger dan Hamas of Hezbollah.
Ze hebben het steeds over een existentile dreiging enzo. Pak dan ff door.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:16 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Israel heeft de wet van Moore aan zijn kant wat betreft technologische vooruitgang en die is exponentieel. De tijd doet zijn werk voor hen, waarom dan nog grote risico's aangaan
Technologisch niet, de EU wil vrijwel hun volledige luchtverdedings wapenpakket aankopen om maar iets te noemen. Een handelsboycot vanuit het westen c.s. is er niet, dus hoezo gesoleerd. Ze kunnen zelfs bompagers verkopen aan Hezbollahquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:19 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Hoe doet de tijd haar werk voor Isral. Ze staan elke maand steeds gesoleerder
Omdat het eigenlijk ook geen existentile dreiging is. Voor beide partijen niet. Vergeet niet dat Bibi al jaren, nee, decennia roept dat Iran slechts maanden verwijderd is van het maken van een atoombom.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ze hebben het steeds over een existentile dreiging enzo. Pak dan ff door.
Ben ook wel teleurgesteld.
Bibi heeft er natuurlijk alle politieke belangen bij. Omgekeerd geldt dat voor de Ayatollahs. Kortom, ze hebben elkaar keihard nodig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk ook geen existentile dreiging is. Voor beide partijen niet. Vergeet niet dat Bibi al jaren, nee, decennia roept dat Iran slechts maanden verwijderd is van het maken van een atoombom.
Iran geeft trouwens nu aan niet wraak te zullen nemen om deze aanval, dus het is voorlopig klaar
Israel kan zich nu ook weer focussen op Hezbollah.
Aanval was zo groot en verwoestend dat ze bewijs moeten vervalsenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:15 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens eigenlijk.
Ik had hier vl meer van verwacht (en een beetje gehoopt). Minimaal dat Khamenei uit z'n sloffen werd geschoten.
Als Iran gewoon even FOK! gelezen had, dan wisten ze een maand geleden al dat Isral zou aanvallen. Hoe traag is die geheime dienst daar wel niet?!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The Guardian meldt nu ook dat Iran vooraf op de hoogte was gesteld zie ik nu.
Israel warned Iran ahead of strikes – report
Israel sent a message to Iran on Friday ahead of its retaliatory airstrikes warning the Iranians not to respond, Axios has reported, citing three sources
Hezbollah = Iran. Hamas = Iran. Milities in Syri en Assad = Iran. Houthi's = Iran. 7 oktober = Iran. Iran is best wel vervelend voor Isral.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk ook geen existentile dreiging is. Voor beide partijen niet. Vergeet niet dat Bibi al jaren, nee, decennia roept dat Iran slechts maanden verwijderd is van het maken van een atoombom.
Iran geeft trouwens nu aan niet wraak te zullen nemen om deze aanval, dus het is voorlopig klaar
Israel kan zich nu ook weer focussen op Hezbollah.
Niemand zit ergens op te wachten. De grote vraag is of we ons meer problemen op de hals halen door nu in te grijpen of te wachten totdat Iran machtiger groeit en een atoombom heeft, al dan niet met Russische/Chinese/NK hulp.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap het wel hoor. Een groter conflict in de regio zit niemand op het wachten.
Denk dat al een grondoorlog moet worden begonnen tegen Iran als ze echt moeten worden aangepakt.
En een gevolg zal zeker zijn dat de olieprijzen gigantisch stijgen. Daar ziet ik niet op te wachten, jij wel?
Met een atoombom die lomp is ga je weinig/niets meer uitrichten binnen 10 jaar. Het ding zal nimmer doel treffen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niemand zit ergens op te wachten. De grote vraag is of we ons meer problemen op de hals halen door nu in te grijpen of te wachten totdat Iran machtiger groeit en een atoombom heeft, al dan niet met Russische/Chinese/NK hulp.
Hahah denk aan mij straksquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Blijf dat vooral denken jonguh.
Hahah denk aan mij straksquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Blijf dat vooral denken jonguh.
Je bedoelt dat geweldige luchtverdedigingspakket wat zo hard werkte de afgelopen keer?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:24 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Technologisch niet, de EU wil vrijwel hun volledige luchtverdedings wapenpakket aankopen om maar iets te noemen. Een handelsboycot vanuit het westen c.s. is er niet, dus hoezo gesoleerd. Ze kunnen zelfs bompagers verkopen aan Hezbollah
De succesrate weten wij niet exact, maar wel dat er geen doden vielen bij de laatste Iraanse raket aanval. Na deze aanvallen leren ze ook weer zwakten te herkennen in de verdediging en daarop reageert men ook weer met verbeteringen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:53 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Hahah denk aan mij straks
[..]
Je bedoelt dat geweldige luchtverdedigingspakket wat zo hard werkte de afgelopen keer?
Goed verhaal kerel.
Hun luchtverdediging is blijkbaar abominabel en het verschil in technologie met Israel zal steeds verder toenemen. Kwantiteit is een kwaliteit op zichzelf, maar iets in kwantiteit produceren, opslaan en vervoeren heeft zo zijn zwakten als je het niet kan verdedigenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:55 schreef ach het volgende:
Iran heeft ook een goede Iran dome zo te zien
Ik denk dat Amerika dit niet wil en dat Isral in deze naar Amerika luistertquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:22 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ze hebben het steeds over een existentile dreiging enzo. Pak dan ff door.
Ben ook wel teleurgesteld.
BNW. Het westen heeft ook atoombommen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niemand zit ergens op te wachten. De grote vraag is of we ons meer problemen op de hals halen door nu in te grijpen of te wachten totdat Iran machtiger groeit en een atoombom heeft, al dan niet met Russische/Chinese/NK hulp.
Of doe er even een Engelse vertaling bij. Zoals hier ook is gedaan. Niks mis mee dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:05 schreef halfway het volgende:
[..]
Engels oke, maar flikker op met die onleesbare taal!
Ja, raar h, als men een land beschiet dat er dan een vergeldingsactie komt. Het is fantastisch om te zien dat 'die Joden' (om jouw woorden te gebruiken) zichzelf verdedigen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:53 schreef halfway het volgende:
Die Joden willen helemaal geen vrede, man wat vallen mij die tegen.
Isral wil graag vrede, vandaar dat het ook de Palestijnen meermaals een eigen staat heeft aangeboden. Daarnaast zit Isral ook helemaal niet te wachten op een conflict met Iran. Waarom je dus stelt dat het regime de regering van Isral geen vrede zou willen is niet duidelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van de leiders in die hele regio wil niemand dat joh. Het Iraanse en Isralische regime nog wel het minst van allemaal.
Nee hoor, Iran is hier het enige problematische land. Voor de Iraanse Revolutie in 1977, had Isral namelijk prima banden met Iran. Meer dan genoeg Iranirs zijn ook pro-Isral.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
Hoop bullshit en propaganda. De waarheid zal ergens in het midden liggen. Het zijn twee landen die elkaar verdienen in ieder geval.
Inderdaad, Isral wil graag vrede maar dit gaat moeilijk als men telkens opnieuw worden aangevallen door Iran of n van diens proxies. En als je denkt dat dit anders zou zitten, probeer je standpunt dan op een goede manier te onderbouwen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Isral wil graag vrede?![]()
![]()
![]()
Come on, voer die discussie in godsnaam niet nu ook weer hier.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:59 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De succesrate weten wij niet exact, maar wel dat er geen doden vielen bij de laatste Iraanse raket aanval. Na deze aanvallen leren ze ook weer zwakten te herkennen in de verdediging en daarop reageert men ook weer met verbeteringen.
Heb je ook betrouwbaarder bronnen zoals bijv het ISW?quote:
geen enkel bewijs natuurlijkquote:
Er zullen nog wel meer beelden volgen. Het is nog vers.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:54 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Heb je ook betrouwbaarder bronnen zoals bijv het ISW?
Vooral private satellietbeelden kunnen hopelijk een indicatie geven. Duurt meestal even voordat die beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
geen enkel bewijs natuurlijk
Hoewel israel ook geen bewijst geeft (nog) van kapotte gebouwen, dus het is afwachten
Wat zien we hier? Mohamed die een doosje vuurwerk afsteekt? Dit is toch geen AA?quote:
Vooral vanwege de olieprijs is het moment goed gekozen, een paniekaanval op de termijnmarkten blijft zo waarschijnlijk uit. Wel jammer voor mijn goudjequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sowieso was deze aanval wel goed getimed om het minst mogelijke aandacht te krijgen.
Vrijdagavond in de VS / nacht in Europa. Beurzen de komende twee dagen gesloten dus ook geen artikelen over aandeel/grondstof duikelt/stijgt na aanval, etc.
En ook neem ik aan in Iran zelf veel mensen die in bed lagen en niet aan het werk waren in die fabrieken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sowieso was deze aanval wel goed getimed om het minst mogelijke aandacht te krijgen.
Vrijdagavond in de VS / nacht in Europa. Beurzen de komende twee dagen gesloten dus ook geen artikelen over aandeel/grondstof duikelt/stijgt na aanval, etc.
Nieuwssites/reddit kwamen eigenlijk pas op gang toen de aanval al lang en breed voorbij was.
Ik vermoed vooral een show voor de eigen inwoners, hetzelfde zagen we tijdens de 1e golfoorlog in Irak.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat zien we hier? Mohamed die een doosje vuurwerk afsteekt? Dit is toch geen AA?Laat staan onderscheppingen
Nu weet ik wel dat Iran vermoedelijk de S300 en S400 heeft, maar dat is niet wat we hier zien
Nou, dat valt ook wel mee hoor. De livestreams zaten er tijdens de aanval al direct bovenop. Ook alle headlines van de grote nieuwssites gingen direct op 'LIVE attack on Iran!'quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nieuwssites/reddit kwamen eigenlijk pas op gang toen de aanval al lang en breed voorbij was.
Iran zit nu ook redelijk klem omdat een tegenaanval zo vlak voor de verkiezingen vooral Trump in de kaart speelt. Een mogelijke tegenaanval van Iran komt dan ook na de verkiezingen vermoed ik mits Harris wint, als Trump wint zullen ze zich nog wel 2X bedenkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En ook neem ik aan in Iran zelf veel mensen die in bed lagen en niet aan het werk waren in die fabrieken.
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat lopen als Trump president wordt en als hij Isral zoals hij zegt laat doen wat ze denken te moeten doen.
Klopt. De kans op een verkeersongeval is vele malen groterquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, als toerist zou ik het niet doen, maar stel ik had daar familie dan had ik het nog wel overwegen. Het is een vreselijk groot land met 80 miljoen inwoners. Ik acht de kans zo onwaarschijnlijk klein dat jij net zou worden geraakt.
Correct. Een overwinning van Harris zou alles behalve goed nieuws zijn voor deze regio.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Iran zit nu ook redelijk klem omdat een tegenaanval zo vlak voor de verkiezingen vooral Trump in de kaart speelt. Een mogelijke tegenaanval van Iran komt dan ook na de verkiezingen vermoed ik mits Harris wint, als Trump wint zullen ze zich nog wel 2X bedenken
Trump geef je wat spiegeltjes en glimmende kralen en je kan 'm alles wijsmaken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Iran zit nu ook redelijk klem omdat een tegenaanval zo vlak voor de verkiezingen vooral Trump in de kaart speelt. Een mogelijke tegenaanval van Iran komt dan ook na de verkiezingen vermoed ik mits Harris wint, als Trump wint zullen ze zich nog wel 2X bedenken
Natuurlijk. Maar we wisten allemaal gewoon niet wat er nu zou gebeuren en voor hetzelfde geld kom je dan vast te zitten in een land vol onrust.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt. De kans op een verkeersongeval is vele malen groter
Onmogelijk te zeggen van die afstand maar ik vind de tekst een stuk minder geloofwaardig dan de beelden zelf, dat lijkt idd gewoon afweervuurquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat zien we hier? Mohamed die een doosje vuurwerk afsteekt? Dit is toch geen AA?Laat staan onderscheppingen
Nu weet ik wel dat Iran vermoedelijk de S300 en S400 heeft, maar dat is niet wat we hier zien
Wat zagen we tijdens de eerste Golfoorlog in Irak?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:10 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik vermoed vooral een show voor de eigen inwoners, hetzelfde zagen we tijdens de 1e golfoorlog in Irak.
Een hoop luchtafweervuur maar weinig kruisraketten en vliegtuigen die werden neergehaald. Was tijdens de 2e golfoorlog trouwens ook niet veel anders, maar daar is makkelijker beeldmateriaal van te vinden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat zagen we tijdens de eerste Golfoorlog in Irak?
Slimme zet. Luid en duidelijk genoeg om het een legitieme vergelding te noemen, minimaal genoeg om het als mislukt af te kunnen doen. Voor alle politieke zeiden wat wils.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar we wisten allemaal gewoon niet wat er nu zou gebeuren en voor hetzelfde geld kom je dan vast te zitten in een land vol onrust.
Lijkt me ook geen pretje.
Dat zal de bedoeling wel zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:58 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Slimme zet. Luid en duidelijk genoeg om het een legitieme vergelding te noemen, minimaal genoeg om het als mislukt af te kunnen doen. Voor alle politieke zeiden wat wils.
Als Iran slim is doen ze het af met "zie ze gefaald hebben" en blijven ze hierna rustig. Doen ze dat niet dan zal een volgende retalliation wel meer voeten in de aarde hebben.
Wen er maar alvast aan, die onrust is ook ons voorland zoals de kaarten nu op tafel liggenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar we wisten allemaal gewoon niet wat er nu zou gebeuren en voor hetzelfde geld kom je dan vast te zitten in een land vol onrust.
Lijkt me ook geen pretje.
Is dat dezelfde Trump die trots naast Kim Youn-un handjes liep te schudden en nu met Xi loopt te flirten? Zou me niets verbazen dat mocht hij de verkiezingen winnen, hij straks naast Ali Khamenei selfies staat te maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Was Trump niet degene die recent Israel opriep om de nucleaire industrie van Iran te vernietigenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:07 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Trump die trots naast Kim Youn-un handjes liep te schudden en nu met Xi loopt te flirten? Zou me niets verbazen dat mocht hij de verkiezingen winnen, hij straks naast Ali Khamenei selfies staat te maken.
Jij hebt geen idee wat jij ziet. Dat is helder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap dat jij een Iraanse bril op hebt, maar dit 'anti-air' op de filmpjes koop je over 2 maanden legaal bij je lokale tuincentrumquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:17 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat jij ziet. Dat is helder.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap dat jij een Iraanse bril op hebt, maar dit 'anti-air' op de filmpjes koop je over 2 maanden legaal bij je lokale tuincentrum![]()
Overigens wat ik al eerder zei. Iran heeft had vermoedelijk S400 systemen, maar dat is dit zeer zeker niet!
Dat zou voor mij financieel wel een grote meevaller zijn geweest,quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
Al met al toch een matig aanvalletje van Isral. Had grootser verwacht.
Niemand heeft het over dat het S300 of S400 systemen zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap dat jij een Iraanse bril op hebt, maar dit 'anti-air' op de filmpjes koop je over 2 maanden legaal bij je lokale tuincentrum![]()
Overigens wat ik al eerder zei. Iran heeft vermoedelijk S300 en S400 systemen, maar dat is dit zeer zeker niet!
Dat zou mij wel verbazen. Trump is getikt maar met Israel zet hij in op maximaal support. Hij maakte in 2017 de controversile beslissing om Jerusalem als hoofdstad van Isral te erkennen en daar de Amerikaanse ambassade naar toe te verplaatsen. In 2019 erkende hij, Amerika, als eerste en in strijd met international recht de golan hoogte tot israelische grondgebied. Trump zei recent nog dat hij cindt dat Isral de Palestijnen veel harder moet aanpakken. Het is niet voor niks dat Isral het liefste Trump als president ziet, dan krijgt het land in zijn strijd carte blanchequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:07 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Trump die trots naast Kim Youn-un handjes liep te schudden en nu met Xi loopt te flirten? Zou me niets verbazen dat mocht hij de verkiezingen winnen, hij straks naast Ali Khamenei selfies staat te maken.
Jawel want dit was een reactie van Israel op de Iraanse aanval. Iran had Israel niet moeten aanvallen wegens de dood van een stel terroristen. Daar begon deze laatste barrage mee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:03 schreef Ali_boo het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet he![]()
[ x ]
Dit riedeltje kun je ongeveer 400 keer herhalen tot je ongeveer ergens in de jaren 50 van de vorige eeuw zitquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jawel want dit was een reactie van Israel op de Iraanse aanval. Iran had Israel niet moeten aanvallen wegens de dood van een stel terroristen. Daar begon deze laatste barrage mee.
Wellicht maar goed voor mijn nachtrustquote:
Zo werkt het natuurlijk wl. Iran is immers begonnen, Isral heeft een kleine vergelding uitgevoerd. Het is nu aan Iran om zich verder koest te houden en anders moeten Isral en de VS maar eens tezamen een enorme vergeldingsactie uitvoeren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:03 schreef Ali_boo het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet he![]()
[ x ]
Het is bij de meeste oorlogen (zo ook hier) vrij makkelijk om vast te stellen wie er begon.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit riedeltje kun je ongeveer 400 keer herhalen tot je ongeveer ergens in de jaren 50 van de vorige eeuw zit
En zelfs dan weet je nog niet eens zeker wie met wat begon. Ik niet iig
Ja, want bij Isral is alles gerechtvaardigd. Wij mogen alles.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
Zo werkt het natuurlijk wl. Iran is immers begonnen, Isral heeft een kleine vergelding uitgevoerd. Het is nu aan Iran om zich verder koest te houden en anders moeten Isral en de VS maar eens tezamen een enorme vergeldingsactie uitvoeren.
Dat zeg ik niet, maar als Iran begint, dan mag Isral inderdaad een vergeldingsactie uitvoeren. Iran is een land op 2000 kilometer afstand en het is al een gotspe dat zij zich hier berhaupt direct mee gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, want bij Isral is alles gerechtvaardigd. Wij mogen alles.![]()
Het is gewoon actie reactie tot in den treure.
Zo kun je oneindig doorgaan terug de tijd in. Isral doet iets, Iran doet iets, Isral doet iets, Iran doet iets, etc. Je kan net zo goed zeggen dat Isral begonnen is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als Iran begint, dan mag Isral inderdaad een vergeldingsactie uitvoeren. Iran is een land op 2000 kilometer afstand en het is al een gotspe dat zij zich hier berhaupt direct mee gaan bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |