Ja joh, wij zouden ook niets doen als er 200 raketten op ons afgevuurd werden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:53 schreef halfway het volgende:
Die Joden willen helemaal geen vrede, man wat vallen mij die tegen.
Van de leiders in die hele regio wil niemand dat joh. Het Iraanse en Isralische regime nog wel het minst van allemaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:53 schreef halfway het volgende:
Die Joden willen helemaal geen vrede, man wat vallen mij die tegen.
Ja maar hun doen het ook Mimimi. Holbewonersquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja joh, wij zouden ook niets doen als er 200 raketten op ons afgevuurd werden.
Scheve vergelijking. Iran is een dictatuur, maar is verder niet te vergelijken met Noord Koreaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat je daar beelden van zag, omdat de aanval op een modern land was en er dus veel beelden beschikbaar waren. Ik denk dat we allemaal wel aan kunnen nemen dat Isral 'iets' meer heeft geraakt vannacht dan Iran die avond. Kom op, een meute F35's en dergelijken tegen een paar brakke Iraanse raketten..
De kans dat we uitgebreide beelden van schade uit Iran gaan zien is sowieso een stuk kleiner natuurlijk. Je zou bij Zuid-Korea ook meer beelden hebben dan uit Noord-Korea, als die over en weer zouden schieten, betekent niet dat de Noord-Koreanen meer voor elkaar hebben gekregen.
Goed nieuws voor Oekrane.quote:
Maar Iran pleurde gewoon alles de kant van Isral op, misschien iets meer gericht op militaire doelen, maar zo goed konden ze dat nou ook weer niet richten. Isral zal toch wel 95%, zo niet meer, op puur militaire doelen gericht hebben en die hebben 'iets' meer geavanceerde apparatuur om dat dan ook te raken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Scheve vergelijking. Iran is een dictatuur, maar is verder niet te vergelijken met Noord Korea
Iran heeft gewoon internet en sociale media
Zie deze beelden
[ x ]
Dat is nu de grote vraag. Ik denk niet dat het afweergeschut veel heeft tegengehouden (want dit waren raketten door vliegtuigen afgevuurd) maar er zijn nog geen beelden van schade.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees op nu.nl dat het afweergeschut van Iran veel heeft tegengehouden. Is er berhaupt wel schade?
Vind het allemaal erg ongeloofwaardig sorryquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Iran pleurde gewoon alles de kant van Isral op, misschien iets meer gericht op militaire doelen, maar zo goed konden ze dat nou ook weer niet richten. Isral zal toch wel 95%, zo niet meer, op puur militaire doelen gericht hebben en die hebben 'iets' meer geavanceerde apparatuur om dat dan ook te raken.
En dan ga je natuurlijk niet heel veel beelden krijgen van verwoeste Iraanse militaire installaties, dat gaat het regime niet zo even naar buiten brengen ofzo.
Klopt, via een Nederlandse minister.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The Guardian meldt nu ook dat Iran vooraf op de hoogte was gesteld zie ik nu.
Israel warned Iran ahead of strikes – report
Israel sent a message to Iran on Friday ahead of its retaliatory airstrikes warning the Iranians not to respond, Axios has reported, citing three sources
Dat kan. Ik geloof toch eerder dat een modern land meer schade aan kan richten met moderne apparatuur dan een derdewereldland met brakke zooi, maar primaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het allemaal erg ongeloofwaardig sorry
Het lijkt mij voor een land ook veel kwalijker als je vijand in staat is dit vanaf 1600km met vliegtuigen te doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is nu de grote vraag. Ik denk niet dat het afweergeschut veel heeft tegengehouden (want dit waren raketten door vliegtuigen afgevuurd) maar er zijn nog geen beelden van schade.
Ik denk dat Iran zelf ook geen beelden van schade gaat vrijgeven dus wachten op burgers die dingen fotograferen en satelliet beelden.
Maanden?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan. Ik geloof toch eerder dat een modern land meer schade aan kan richten met moderne apparatuur dan een derdewereldland met brakke zooi, maar prima
We zullen de komende maanden vanzelf wel het een en ander horen.
Mocht niet van Sleepy Joe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:12 schreef AFA2022 het volgende:
Ja hier zal het regime van Iran van wakker liggen, paar raketje afschieten voor de buhne. Dit was de kans om Iran zijn kernambitie's aan gorten te schieten.
Hahahahaha.quote:
Snap het wel hoor. Een groter conflict in de regio zit niemand op het wachten.quote:
Ik wel, dat is de ultieme driver om nog sneller fossiele brandstoffen en de afhankelijkheid daarvan terug te dringen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En een gevolg zal zeker zijn dat de olieprijzen gigantisch stijgen. Daar ziet ik niet op te wachten, jij wel?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maanden?
Iran heeft meerdere malen aangegeven dat ze flink zullen terugslaan mocht Isral aanvallen
Ja leuk, maar dat lijkt me niet de goede manier. Dan wordt alles alsnog vreselijk duur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:29 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik wel, dat is de ultieme driver om nog sneller fossiele brandstoffen en de afhankelijkheid daarvan terug te dringen.
NWS / Vraag naar zonnepanelen, warmtepompen en isolatie daalt hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |