Het is een prima land hoor, vooral in de steden. Oud collega van mij was ook Iraans. Haar familie leeft daar best wel in luxe.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog naar Iran willen?
Heeft familie daar, gaat ieder jaar rond deze periode.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog naar Iran willen?
Dat begrijp ik, maar NU? Met het vooruitzicht van een aanval van Israël en wat de gevolgen daarvan zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is een prima land hoor, vooral in de steden. Oud collega van mij was ook Iraans. Haar familie leeft daar best wel in luxe.
Naja, als toerist zou ik het niet doen, maar stel ik had daar familie dan had ik het nog wel overwegen. Het is een vreselijk groot land met 80 miljoen inwoners. Ik acht de kans zo onwaarschijnlijk klein dat jij net zou worden geraakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar NU? Met het vooruitzicht van een aanval van Israël en wat de gevolgen daarvan zijn?
Ik ging echt even niet.
Dit vind ik nog het meest interessante. Je ziet de partijen WO3 zich gewoon aftekenen. Kort gezegd : het Westen tegen de BRICS.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:53 schreef Aether het volgende:
Xi pledges to boost Iran ties in talks with Pezeshkian
https://www.timesofisrael(...)lks-with-pezeshkian/
Dit verkleint natuurlijk ook de kans dat Iran een normaal regime krijgt als die haatbaard een keer dood gaat. Misschien komen er dan wel Chinese en Russische "verkiezingswaarnemers".quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit vind ik nog het meest interessante. Je ziet de partijen WO3 zich gewoon aftekenen. Kort gezegd : het Westen tegen de BRICS.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit vind ik nog het meest interessante. Je ziet de partijen WO3 zich gewoon aftekenen. Kort gezegd : het Westen tegen de BRICS.
Nee joh, die Chinezen willen gewoon Iraanse olie. Liefst goedkoper dan Russische olie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Valt me nou weer van je tegen dat je de hele aanval gemist hebt. Ik had live updates verwacht van je.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:15 schreef Ali_boo het volgende:
Moet dat nou zo vroeg in de ochtend
[ x ]
Nou ja, dat lijkt me wel. Meer dan 100 vliegtuigen, allerlei F35's en dergelijken, dat is wel een tikkeltje groter dan die paar halfgare raketten van Iranquote:
Tijdens het voetbal was ook niet goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:15 schreef Ali_boo het volgende:
Moet dat nou zo vroeg in de ochtend
[ x ]
Het begon 3 uur in de ochtend ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Valt me nou weer van je tegen dat je de hele aanval gemist hebt. Ik had live updates verwacht van je.
Intussen is het allemaal voorbij alweer.
Laat me beelden zien van de grootste aanval ooitquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me wel. Meer dan 100 vliegtuigen, allerlei F35's en dergelijken, dat is wel een tikkeltje groter dan die paar halfgare raketten van Iran
Omdat je daar beelden van zag, omdat de aanval op een modern land was en er dus veel beelden beschikbaar waren. Ik denk dat we allemaal wel aan kunnen nemen dat Israël 'iets' meer heeft geraakt vannacht dan Iran die avond. Kom op, een meute F35's en dergelijken tegen een paar brakke Iraanse raketten..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het begon 3 uur in de ochtend ofzo
Lag toen al te pitten
Heb weinig gemist, de Israëlische aanval stelde echt niets voor
[..]
Laat me beelden zien van de grootste aanval ooit
Vond de aanval van Iran een stuk indrukwekkender eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |