abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215380327
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:15 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Iran zit nu ook redelijk klem omdat een tegenaanval zo vlak voor de verkiezingen vooral Trump in de kaart speelt. Een mogelijke tegenaanval van Iran komt dan ook na de verkiezingen vermoed ik mits Harris wint, als Trump wint zullen ze zich nog wel 2X bedenken >:)
Correct. Een overwinning van Harris zou alles behalve goed nieuws zijn voor deze regio.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:30:07 #272
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215380336
Toch twee Iraanse militairen omgekomen meldt nu.nl.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:30:24 #273
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215380338
quote:

[..]
Iran zit nu ook redelijk klem omdat een tegenaanval zo vlak voor de verkiezingen vooral Trump in de kaart speelt. Een mogelijke tegenaanval van Iran komt dan ook na de verkiezingen vermoed ik mits Harris wint, als Trump wint zullen ze zich nog wel 2X bedenken >:)
Trump geef je wat spiegeltjes en glimmende kralen en je kan 'm alles wijsmaken.
En als dat niet genoeg is, doet een "gouden" plee de trick.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:31:13 #274
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215380342
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Klopt. De kans op een verkeersongeval is vele malen groter
Natuurlijk. Maar we wisten allemaal gewoon niet wat er nu zou gebeuren en voor hetzelfde geld kom je dan vast te zitten in een land vol onrust.
Lijkt me ook geen pretje.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:34:20 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215380364
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:05 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Wat zien we hier? Mohamed die een doosje vuurwerk afsteekt? Dit is toch geen AA? :') Laat staan onderscheppingen

Nu weet ik wel dat Iran vermoedelijk de S300 en S400 heeft, maar dat is niet wat we hier zien
Onmogelijk te zeggen van die afstand maar ik vind de tekst een stuk minder geloofwaardig dan de beelden zelf, dat lijkt idd gewoon afweervuur
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215380452
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:10 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik vermoed vooral een show voor de eigen inwoners, hetzelfde zagen we tijdens de 1e golfoorlog in Irak.
Wat zagen we tijdens de eerste Golfoorlog in Irak?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_215380508
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Wat zagen we tijdens de eerste Golfoorlog in Irak?
Een hoop luchtafweervuur maar weinig kruisraketten en vliegtuigen die werden neergehaald. Was tijdens de 2e golfoorlog trouwens ook niet veel anders, maar daar is makkelijker beeldmateriaal van te vinden.

Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:58:50 #278
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215380527
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sowieso was deze aanval wel goed getimed om het minst mogelijke aandacht te krijgen.

Vrijdagavond in de VS / nacht in Europa. Beurzen de komende twee dagen gesloten dus ook geen artikelen over aandeel/grondstof duikelt/stijgt na aanval, etc.

Nieuwssites/reddit kwamen eigenlijk pas op gang toen de aanval al lang en breed voorbij was.
Slimme zet. Luid en duidelijk genoeg om het een legitieme vergelding te noemen, minimaal genoeg om het als mislukt af te kunnen doen. Voor alle politieke zeiden wat wils.

Als Iran slim is doen ze het af met "zie ze gefaald hebben" en blijven ze hierna rustig. Doen ze dat niet dan zal een volgende retalliation wel meer voeten in de aarde hebben.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 14:41:22 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215380761
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Natuurlijk. Maar we wisten allemaal gewoon niet wat er nu zou gebeuren en voor hetzelfde geld kom je dan vast te zitten in een land vol onrust.
Klopt
The End Times are wild
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 14:44:00 #280
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215380796
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:58 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Slimme zet. Luid en duidelijk genoeg om het een legitieme vergelding te noemen, minimaal genoeg om het als mislukt af te kunnen doen. Voor alle politieke zeiden wat wils.

Als Iran slim is doen ze het af met "zie ze gefaald hebben" en blijven ze hierna rustig. Doen ze dat niet dan zal een volgende retalliation wel meer voeten in de aarde hebben.
Dat zal de bedoeling wel zijn.

De aanval van Iran op die vliegvelden was eigenlijk ook bedoeld om iets gedaan te hebben maar een minimale reactie terug te krijgen. Wat gaten in de startbaan van een militair vliegveld…
Als er bij die aanval 100 doden waren gevallen of half tel avif in pijn had Israël harder VS moeten slaan..

Wel jammer als je dan toch in dit spelletje met diegene bent die wel geraakt wordt..
The End Times are wild
pi_215380814
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wen er maar alvast aan, die onrust is ook ons voorland zoals de kaarten nu op tafel liggen :{
pi_215380906
quote:

[..]
Is dat dezelfde Trump die trots naast Kim Youn-un handjes liep te schudden en nu met Xi loopt te flirten? Zou me niets verbazen dat mocht hij de verkiezingen winnen, hij straks naast Ali Khamenei selfies staat te maken.
pi_215380917
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 15:07 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Is dat dezelfde Trump die trots naast Kim Youn-un handjes liep te schudden en nu met Xi loopt te flirten? Zou me niets verbazen dat mocht hij de verkiezingen winnen, hij straks naast Ali Khamenei selfies staat te maken.
Was Trump niet degene die recent Israel opriep om de nucleaire industrie van Iran te vernietigen >:)
pi_215380956
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:05 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Wat zien we hier? Mohamed die een doosje vuurwerk afsteekt? Dit is toch geen AA? :') Laat staan onderscheppingen

Nu weet ik wel dat Iran vermoedelijk de S300 en S400 heeft, maar dat is niet wat we hier zien
Jij hebt geen idee wat jij ziet. Dat is helder.
Heel veel sambal
pi_215381371
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 15:17 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Jij hebt geen idee wat jij ziet. Dat is helder.
Ik snap dat jij een Iraanse bril op hebt, maar dit 'anti-air' op de filmpjes koop je over 2 maanden legaal bij je lokale tuincentrum :')

Overigens wat ik al eerder zei. Iran heeft vermoedelijk S300 en S400 systemen, maar dat is dit zeer zeker niet!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_215381438
Al met al toch een matig aanvalletje van Israël. Had grootser verwacht.
Zonder wrijving geen glans
pi_215381448
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:20 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik snap dat jij een Iraanse bril op hebt, maar dit 'anti-air' op de filmpjes koop je over 2 maanden legaal bij je lokale tuincentrum :')

Overigens wat ik al eerder zei. Iran heeft had vermoedelijk S400 systemen, maar dat is dit zeer zeker niet!
;)
pi_215381473
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
Al met al toch een matig aanvalletje van Israël. Had grootser verwacht.
Dat zou voor mij financieel wel een grote meevaller zijn geweest, c_/ maar een nieuwe grote brandhaard in het M.O. zou zeker voor Europa heel erg slecht kunnen uitpakken, er ligt geen oceaan tussen ons en het M.O. :{
pi_215381687
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:20 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Overigens wat ik al eerder zei. Iran heeft vermoedelijk S300 en S400 systemen, maar dat is dit zeer zeker niet!
Niemand heeft het over dat het S300 of S400 systemen zijn. :')

Misschien heb jij een specsavers bril nodig. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nyamuk op 26-10-2024 17:17:37 ]
Heel veel sambal
pi_215381791
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 15:07 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Dat zou mij wel verbazen. Trump is getikt maar met Israel zet hij in op maximaal support. Hij maakte in 2017 de controversiële beslissing om Jerusalem als hoofdstad van Israël te erkennen en daar de Amerikaanse ambassade naar toe te verplaatsen. In 2019 erkende hij, Amerika, als eerste en in strijd met international recht de golan hoogte tot israelische grondgebied. Trump zei recent nog dat hij cindt dat Israël de Palestijnen veel harder moet aanpakken. Het is niet voor niks dat Israël het liefste Trump als president ziet, dan krijgt het land in zijn strijd carte blanche
pi_215382054
Iran kiest voor vrede *;

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215382083
Zo werkt het natuurlijk niet he :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215382181
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:03 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Jawel want dit was een reactie van Israel op de Iraanse aanval. Iran had Israel niet moeten aanvallen wegens de dood van een stel terroristen. Daar begon deze laatste barrage mee.
pi_215382199
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:00 schreef Ali_boo het volgende:
Iran kiest voor vrede *;

[ x ]
Zwak en saai
  Forum Admin zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:29:27 #295
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215382262
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Jawel want dit was een reactie van Israel op de Iraanse aanval. Iran had Israel niet moeten aanvallen wegens de dood van een stel terroristen. Daar begon deze laatste barrage mee.
Dit riedeltje kun je ongeveer 400 keer herhalen tot je ongeveer ergens in de jaren 50 van de vorige eeuw zit

En zelfs dan weet je nog niet eens zeker wie met wat begon. Ik niet iig :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215382282
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:21 schreef ach het volgende:

[..]
Zwak en saai
Wellicht maar goed voor mijn nachtrust :9
pi_215383310
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:03 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Zo werkt het natuurlijk wél. Iran is immers begonnen, Israël heeft een kleine vergelding uitgevoerd. Het is nu aan Iran om zich verder koest te houden en anders moeten Israël en de VS maar eens tezamen een enorme vergeldingsactie uitvoeren.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit riedeltje kun je ongeveer 400 keer herhalen tot je ongeveer ergens in de jaren 50 van de vorige eeuw zit

En zelfs dan weet je nog niet eens zeker wie met wat begon. Ik niet iig :P
Het is bij de meeste oorlogen (zo ook hier) vrij makkelijk om vast te stellen wie er begon.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215383335
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
Zo werkt het natuurlijk wél. Iran is immers begonnen, Israël heeft een kleine vergelding uitgevoerd. Het is nu aan Iran om zich verder koest te houden en anders moeten Israël en de VS maar eens tezamen een enorme vergeldingsactie uitvoeren.
Ja, want bij Israël is alles gerechtvaardigd. Wij mogen alles. :')

Het is gewoon actie reactie tot in den treure.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215383357
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, want bij Israël is alles gerechtvaardigd. Wij mogen alles. :')

Het is gewoon actie reactie tot in den treure.
Dat zeg ik niet, maar als Iran begint, dan mag Israël inderdaad een vergeldingsactie uitvoeren. Iran is een land op 2000 kilometer afstand en het is al een gotspe dat zij zich hier überhaupt direct mee gaan bemoeien.
pi_215383585
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet, maar als Iran begint, dan mag Israël inderdaad een vergeldingsactie uitvoeren. Iran is een land op 2000 kilometer afstand en het is al een gotspe dat zij zich hier überhaupt direct mee gaan bemoeien.
Zo kun je oneindig doorgaan terug de tijd in. Israël doet iets, Iran doet iets, Israël doet iets, Iran doet iets, etc. Je kan net zo goed zeggen dat Israël begonnen is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')