SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Tenzij echt niet kunnen (blessure of tijdelijk even eruit (bezoek aan familie Bijv (Robert met z,n moeder bijvoorbeeld)quote:
Dat gaat vanzelf hèquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry voor dichtgooien
Had het niet door dat het einde er was
Dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Tenzij echt niet kunnen (blessure of tijdelijk even eruit (bezoek aan familie Bijv (Robert met z,n moeder bijvoorbeeld)
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf hè
Hoef je geen sorry voor te zeggen.
Hij maakt wel echt lekkere Italiaanse gerechtenquote:
Dat geloof ik zoquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij maakt wel echt lekkere Italiaanse gerechten
En ex bassist van onder andere Marco Borsato, maar is daar volgens mij al een tijdje mee gestopt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij maakt wel echt lekkere Italiaanse gerechten
Laat Floris die ton dan maar pakken, zit echt niet te wachten op Kleff & Beff versie 5.0quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:13 schreef spapaars het volgende:
Britt gaat niet blijven heb ik begrepen, maar geen paniek, het volgende koppeltje is al in de maak.
rocky zat in een vorige aflevering floris wel te chanteren dat hij als wraak met de gieren op britt zou stemmen, dus via een rare omweg kan ze misschien opeens in de finale staan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:26 schreef spapaars het volgende:
Die Britt.
Tegen haar zin in een groep geplaatst die nu bovenaan staat, en ze heeft zich volstrekt kansloos gemaakt voor de grote finale.
Aso tokkies.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. .. een beetje Jason bashen
[ afbeelding ]
Volledig mee eens,vind Rocky,Maurice en brian een afschuwelijk trio die met hun entree een agressieve sfeer mee de loods hebben genomen.quote:
Alleen Britt en Albert zijn van plek gewisseld, rest is nog hetzelfde, maar volgende week toch knockouts, dan komt er vast weer een nieuwequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Klopt al lang niet meer die OP foto zie ik
Maar een recente foto waar de punten op staan geld ook maar voor 1 dagquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Klopt al lang niet meer die OP foto zie ik
Ik doelde eigenlijk meer op de groepsindeling.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar een recente foto waar de punten op staan geld ook maar voor 1 dag
Daarom, ben benieuwe wie het veld gaan ruimen deze ronde.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alleen Britt en Albert zijn van plek gewisseld, rest is nog hetzelfde, maar volgende week toch knockouts, dan komt er vast weer een nieuwe
Door een rare inmenging van achter.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de groepsindeling.
Maar goed het is alweer bijna het nieuwe seizoen
Ja dat bedoel ik, alleen met punten eronder, dat staat ook raarquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de groepsindeling.
Maar goed het is alweer bijna het nieuwe seizoen
Maar ze bemoeien zich helemaal nergens mee hoor echt nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Door een rare inmenging van achter.
De groepen hadden zich gevormd, maar daar waren ze achter niet zo blij mee, dus mocht er 1 wat gaan veranderen.
Met alle realiteiten, niets is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze bemoeien zich helemaal nergens mee hoor echt niet
Ik heb zelf ooit eens aan een programma meegedaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met alle realiteiten, niets is wat het lijkt.
Dat neuken op Traag is al oud, toch. En bij vrijdag staat ook een vreemde naam, kan het niet goed lezen: Jonacty???quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat ze vorige week Zeehondjes Knuppelen gepland hadden staan, hebben ze deze week een wat uitgebreidere bizarre planning, Neuken op 'Traag', workshop zwaffelen, clinic teckels castreren...
Zie liever context bij dit soort dingen dan constant dat geklef tussen wel/niet stelletjes in de mik geduwd te krijgen. En wie is Marie Antoinette die samen met Albert de pancakes doet?
De huis psycholoog misschien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat neuken op Traag is al oud, toch. En bij vrijdag staat ook een vreemde naam, kan het niet goed lezen: Jonacty???
Hear hear! ...of in zijn geval: "Amen"quote:Hij vervolgt: “Ik zou heel graag de boel weer even op stelten zetten en ze helpen te realiseren dat ze middenin een gaaf avontuur zitten. Ze zitten niet bij Lang Leve de Liefde of Temptation Island…”, verzucht Jorim.
Dat liedje wel, heb het nooit eerder op dat bord zien staan. Heb ook geen idee verderquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat neuken op Traag is al oud, toch. En bij vrijdag staat ook een vreemde naam, kan het niet goed lezen: Jonacty???
Dan heb ik liever dat Britt ermee vertrekt. Floris is een grote kleuter. Hij grijpt elk moment aan om stampvoetend tegen Britt te zeggen: JIJ HEBT DIT ZELF VEROORZAAKT. *huilie huilie*quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]wilde eerste dat floris de 100.000 niet zou pakken, maar nu mag hij er van mij mee vertrekken.
Oh, waaraan heb jij meegedaan? 🤪quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zelf ooit eens aan een programma meegedaan.
En heb toen gezien hoe de boel besodemietert werd.
Mijn ex zwager heeft twee keer mee gedaan met een programma en daar werd de boel ook besodemietert
Ik geloof weinig van wat op tv te zien is.
En in de RLSsen al helemaal niet
Dat is wel heel laat. Dacht dat ze hoog en breed nu al in de nieuwe cyclus zouden zijn, wat daar dan weer de reden van is want dan zou het uitdagingsduel de enige opdracht nog zijn die opgenomen is vorige week.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
K/O onder de 7e zou kunnen betekenen dat ze pas maandag de Knock-Outs gaan doen en dat de 10e, dat extra gemarkeerd is, dan de start van een nieuwe cyclus is (8e stemmen voor finale, 9e finale)? Tegen de tijd dat ze het dan uitzenden zitten we haast op half okt.
Vage teksten. Geheimtaal.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat ze vorige week Zeehondjes Knuppelen gepland hadden staan, hebben ze deze week een wat uitgebreidere bizarre planning, Neuken op 'Traag', workshop zwaffelen, clinic teckels castreren...
Zie liever context bij dit soort dingen dan constant dat geklef tussen wel/niet stelletjes in de mik geduwd te krijgen. En wie is Marie Antoinette die samen met Albert de pancakes doet?
Ja had dat laatste duel eigenlijk al verwacht ipv die pizza-opdracht, misschien hebben ze er nog een of andere groepsopdracht tussen gepropt voor een workshop kantklossen ofzo, met extra garen en een muziekje bij een goed resultaat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel heel laat. Dacht dat ze hoog en breed nu al in de nieuwe cyclus zouden zijn, wat daar dan weer de reden van is want dan zou het uitdagingsduel de enige opdracht nog zijn die opgenomen is vorige week.
Geen idee wat er verder mee bedoeld wordt, ben daar dan eigenlijk wel nieuwsgieriger naar dan wie bij wijze van spreken aan wiens kontje snuffelt en of de geur al dan niet bevalt...quote:
Annet lijkt mequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geruchten dus... Kan me ook niet heugen dat hij als publiekslieveling gezien werd?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
PRIMEUR: ‘Déze Bondgenoten-publiekslieveling gaat terugkeren in de loods!’Ook een jankmuil geweest, als ze die terugstoppen wordt 'ie wéér afgemaakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geruchten dus... Kan me ook niet heugen dat hij als publiekslieveling gezien werd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd wie dat opschrijft..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
PRIMEUR: ‘Déze Bondgenoten-publiekslieveling gaat terugkeren in de loods!’Kan het me ook niet voorstellen dan eerder die andere gast, ben zijn naam kwijt. Zat er van het eerste dag in. Wist veel was ook grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geruchten dus... Kan me ook niet heugen dat hij als publiekslieveling gezien werd?
quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:55 schreef wolffie het volgende:
[..]
Kan het me ook niet voorstellen dan eerder die andere gast, ben zijn naam kwijt. Zat er van het eerste dag in. Wist veel was ook grappig.
Eens! Helemaal als ze vrijwillig vertrokken zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind dat niemand terug mag komen, weg is weg. Eigen keuze
Te vaak gezienquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ze aan dergelijke acties gaan beginnen kan het alleen maar zijn om meer geziek en gezeik te creëren.. vooral bij diegene die al maanden proberen te winnen , er zijn al te veel tonnen naar ½dooie nixnutten gegaan, herkansingen introduceren zijn ( Hummie) vd Tonnestekenquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Rokkie klaagt over nixdoeners zitters en hangers.. tegen Bedlegerige Celientjequote:Op maandag 7 oktober 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
Rocky wil gewoon iemand tegen wie hij kan klagen
Het duurt te langquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb ik nou de finale week gemist of moeten ze nog strijden en nieuwe bondjes vormen?
Heb het idee dat ik wel alles gezien heb maar dat gemist?
Beetje in de war ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |