SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Annet wil het in haar feesquote:Op woensdag 25 september 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Ahh.. de AnnetFaat komt los![]()
[ afbeelding ]
En dan zo’n ouderwetse plooirok eronder alsof ze op een strenggelovige school zit.quote:Op donderdag 26 september 2024 02:49 schreef Majoraan het volgende:
Wat een vreemd loopje heeft Britt.
Ze waggelt net zo raar als haar moeder.
cope: de postquote:Op woensdag 25 september 2024 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat een zielige relnichten die Rocky, Brijan en Maurice, meangirls. En dan die Chi er ook nog bij. Zielige idioten. Britt mag dan wel toxic zijn maar dit gaat te ver zo'n interventie in de slaapkamer en die vreselijke blaag van een Fleuris, die begint ook behoorlijk naast zijn schoenen te lopen die idioot. Diederik blijft er nog rustig onder want die bleef geen luisteren aan de deur.Geeft ook te denken dat het tussen hem en Britt niet echt dikke mik is anders had ik die slaapkamer binnen gestormd. Die Rocky ook zo vals over hem, terwijl hij hem juist met een soort humor grapjes maakte toen die ouders van Britt er waren. En 'gaat hij geen woord meer tegen hem zeggen', dan heb je het achter je elleboogjes hoor. Snel naar dat Utreggg van je gast! Met je Dom op je arm...heeft zeker een betekenis als in DOM....
TeamAnnet tomorrow!
Ik denk vanwege schoenen waar ze niet lekker op kan lopen. Maar was me inderdaad ook opgevallen, alsof ze stijve benen heeft.quote:Op donderdag 26 september 2024 02:49 schreef Majoraan het volgende:
Wat een vreemd loopje heeft Britt.
Ze waggelt net zo raar als haar moeder.
Ga er maar vanuit dat er veel van achteren wordt gestuurd.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vind het steeds nepper worden..die Britt en Diederik worden te veel uitgemolken. Iedereen kan zien dat dit totaal niet oprecht en toxic is. Diederik doet alles voor de fame gezien zijn eerdere media optredens..
Dat ze wel verplicht in haar rol blijft.. en niet zeiken, Diedert bepaalt wel hoe de "relatie" moet lopenquote:Op donderdag 26 september 2024 11:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat er veel van achteren wordt gestuurd.
En hoe ze geschokt zal zijn als ze later ziet hoe ze gepositioneerd was.
Ik heb niet vaak dat het ik het met een post zo eens ben als met deze.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat een zielige relnichten die Rocky, Brijan en Maurice, meangirls. En dan die Chi er ook nog bij. Zielige idioten. Britt mag dan wel toxic zijn maar dit gaat te ver zo'n interventie in de slaapkamer en die vreselijke blaag van een Fleuris, die begint ook behoorlijk naast zijn schoenen te lopen die idioot. Diederik blijft er nog rustig onder want die bleef geen luisteren aan de deur.Geeft ook te denken dat het tussen hem en Britt niet echt dikke mik is anders had ik die slaapkamer binnen gestormd. Die Rocky ook zo vals over hem, terwijl hij hem juist met een soort humor grapjes maakte toen die ouders van Britt er waren. En 'gaat hij geen woord meer tegen hem zeggen', dan heb je het achter je elleboogjes hoor. Snel naar dat Utreggg van je gast! Met je Dom op je arm...heeft zeker een betekenis als in DOM....
TeamAnnet tomorrow!
quote:Op donderdag 26 september 2024 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij ging het niet meer willen praten met iemand over Jason, niet over Diederik. Rocky zei dit eerder in de tuin tegen Maurice al nadat Maurice kwam klagen dat Jason niet met 'm wilde zitten. Daarbij zei hij dat hij met de rest wel weer gewoon kan doen als het na een paar dagen allemaal weer is bezonken, maar voor Jason kon er geen goeiemorgen meer vanaf.
In die slaapkamer zei Rocky later toen ze het over de vossen hadden zonder verder namen te noemen opnieuw dat 'er daar maar 1 is met wie hij niet meer wil praten'. Denk dat het door knullig knip/plak werk lijkt alsof het over Diederik gaat, terwijl hij Jason bedoelde.
Dat ging ook over jason,maar het slaat helemaal nergens op
ik ben niet bepaald een fan van jason,maar wat heeft hij hun gedaan wat zo erg is?
Sinds de laatste groep nieuwelingen de loods heeft betreden vind ik de sfeer enorm slecht,negatief en agressief geworden.
Die maurice en Rocky zijn voordurend agressief bezig en voor wat,ik heb geen idee
Wat ook logischer is, met Diederik kon hij verder prima zoals hierboven ook gezegd. Jason doet gewoon graag moeilijk om het moeilijk doen.
Geen idee wat ie gedaan heeft wat in hun ogen zo erg is, we krijgen niet alles mee. Maar kan me op basis van wat we tot nu toe van Jason te zien kregen zo'n reactie op 'm ergens wel voorstellen. Zonder verdere duiding wel wat overdreven misschien, maar agressief wil ik het niet noemen.quote:
Dacht ik ook. Die twee krijgen vandaag ook een clash zo te zien in het voorstukje.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:13 schreef wolffie het volgende:
Ik dacht dat Rocky het over Annet had😋
Ze "Heeft Horen Zeggen" dat... enz gaat ook wel weer uit als een nachtkaarsquote:Op donderdag 26 september 2024 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Die twee krijgen vandaag ook een clash zo te zien in het voorstukje.
Ik dacht ook Annet.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Die twee krijgen vandaag ook een clash zo te zien in het voorstukje.
Ik snap er de ballen vanquote:Op donderdag 26 september 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Zie niet wat Rocky nou verkeerd deed daar
Ik ook niet, weet niet waar het over gaat.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Zie niet wat Rocky nou verkeerd deed daar
Hypocrietquote:Op donderdag 26 september 2024 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Die Annet doet zelf niet anders dan achter iemand zijn rug lullen, stom wijf.
zegt ze. is ook beterquote:Op donderdag 26 september 2024 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
Britt gaat over 1.5 week naar huis?
Ze is helemaal niet gek, ze is onzeker en kan niet voor zich zelf opkomen gewoon zielig.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Britt staat overal ver en ver boven zegt ze, ze is 21 jaar en ze zit in een kleuterklas.
Mensen dat mens is knotsknettergek.
Zouden ze beseffen dat als je wilt winnen je ook mensen nodig hebt die je het gunnenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Hoor ze nu eens joh, wat een grootspraak weer! [ afbeelding ]
Dit was ook Diederik's extra maand, dus allebei exit deze maand zou mooi zijnquote:
Nog even lekker wiepenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit was ook Diederik's extra maand, dus allebei exit deze maand zou mooi zijn
Dit was de teaser op instaquote:Op donderdag 26 september 2024 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
huh? daar gaat ze weer hoor, daar gaat het stringetje weer uit...zegt Died
Dat dus, met zo'n houding bereik je dat niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze beseffen dat als je wilt winnen je ook mensen nodig hebt die je het gunnen
Dat zat er wel inquote:Op donderdag 26 september 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit was de teaser op insta
![]()
Echt dit wil je toch niet
Verbotenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Jezus, mag hij niet eens antwoord geven op een vraag.
Hoe gaat die het buiten redden dan?!quote:Op donderdag 26 september 2024 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Jezus, mag hij niet eens antwoord geven op een vraag.
Same, zijn ook gewoon geen woorden voor te vinden.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit echt met open bek......echt
De rest is toch figurant?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang nog met die twee.. Regie smult ervan. 80% is de Dieder^BrittShow![]()
[ afbeelding ]
Het Publiek die comments mogen leverenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De rest is toch figurant?
De bh show van Wandaquote:Op donderdag 26 september 2024 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Recycle thema, letterlijk!
Bij EJVJL hadden ze toen ook dat trashfeest van Rupert
of dat Britt meeeet van eten dat van die groep is en dat willen ze niet en hebben ze gelijk in.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. ze eten pizza van anderen?
[ afbeelding ]
Ze is toch Slang en eet Slangenspullen, dan moet Sjie Diedert aanpakken, die heeft de spullen gepaktquote:Op donderdag 26 september 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
of dat Britt meeeet van eten dat van die groep is en dat willen ze niet en hebben ze gelijk in.
Of ze eet ook vossenspullen en dat pikken ze niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is toch Slang en eet Slangenspullen, dan moet Sjie Diedert aanpakken, die heeft de spullen gepakt
Dan eten ze van twee walletjes, dat compenseert mooiquote:Op donderdag 26 september 2024 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of ze eet ook vossenspullen en dat pikken ze niet.
Die Chii is zeker een schijnheil eerste klas.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het vreselijk om nog naar te kijken, het is alleen maar stoken, roddelen, anderen zwart maken. En die Johan met zijn grote bek, ik zeg het ze wel. Nou die enge scheitert zegt niets, die durft niets. Dit is zo geen leuke groep en die scheinheilige shjie, bekeerd, bidden, wat een misselijke meid is dat zeg, met haar monotone stem.
En dat leest dan elke dag de bijbel en heeft een kruis op haar arm getatoeëerd,( dacht ik te zien) en bid elke avond..quote:Op donderdag 26 september 2024 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die Chii is zeker een schijnheil eerste klas.
Ik vind er ook geen kut meer aan. Helemaal klaar ook met dat toxic stel. En er zijn ook nog zo weinig spelletjes. Ik merk dat ik nog maar half kijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het vreselijk om nog naar te kijken, het is alleen maar stoken, roddelen, anderen zwart maken. En die Johan met zijn grote bek, ik zeg het ze wel. Nou die enge scheitert zegt niets, die durft niets. Dit is zo geen leuke groep en die scheinheilige shjie, bekeerd, bidden, wat een misselijke meid is dat zeg, met haar monotone stem.
Ik heb hetzelfde, ik zal af en toe nog kijken, maar ik wacht weer op BB en dan denk ik dat ik dit niet meer ga volgen. je ziet de helft niet wat er dagelijks gebeurd en het spelelement is zo'n beetje weg, tis alleen nog maar roddel en achterklap en gezeur.quote:Op vrijdag 27 september 2024 01:24 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen kut meer aan. Helemaal klaar ook met dat toxic stel. En er zijn ook nog zo weinig spelletjes. Ik merk dat ik nog maar half kijk.
Grappig dat verder niemand naar die brievenbus gaat om te kijken. Benieuwd hoe lang het duurt eer ze door hebben dat er voor iedere bondje een krant ligt.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Brittje is er nog.. maar er zijn weer Brievenbus issues
[ afbeelding ]
Om twee uur in de nacht?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Disney Quiz? Is Bern weer in die loods ofzo? Gelukkig gaan ze daarna zeehondjes knuppelen voor iets van balans (wtf) ....
Volgens de TreiterLoodsCode had de eerste bij de brievenbus die helemaal leeg moeten roven om de rest buitenspel te zettenquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Grappig dat verder niemand naar die brievenbus gaat om te kijken. Benieuwd hoe lang het duurt eer ze door hebben dat er voor iedere bondje een krant ligt.
Ja, iets wat we waarschijnlijk nooit zullen wetenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om twee uur in de nacht?
Ik ben nu verschrikkelijk nieuwsgierig... zijn ze ingehuurd door Pieterburen, de Zeehondenopvang die er weggaat/moetquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, iets wat we waarschijnlijk nooit zullen weten
Ja tuurlijk mag dat, eenrichtingsverkeer hè.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Zelf keek ze ook verlekkerd naar de sixpack van Floris. Maar dat mag wel, zeker?
Hoor je sowieso vaak dat hier een dubbel moraal op zit... erg eigelijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat, eenrichtingsverkeer hè.
Wát? Is Chi een gelovige meid?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Met al die nieuwe mensen voelt Regna ‘niet per se een klik’, vertelt ze verder. “Al zitten er wel een paar tussen die leuk zijn om naar te kijken. Het zou echter mooier zijn als er wat meer harmonie in de hele groep komt. Serena blijft mijn favoriet en, zoals ik al eerder aangaf, lijkt het me echt vet om haar te ontmoeten. Vanaf de volgende cyclus doet er ook iemand mee die ik heel goed ken!”
Britt is zelf giftig, snap ook niet wat die twee doen. Geen hond gunt je een finale plek zoquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:52 schreef Cirilico het volgende:
Ik hoop oprecht voor Britt zelf dat ze vertrekt. Dit is voor haar zo'n giftige omgeving.De gieren zijn hartstikke onaardig. De haaien lullen alles door. En Diedt, tsja...
Van Annet wist ik al hoe ze zou zijn toen ik las dat ze Annet heette. 😂 Zuur, vals en vooral hartstikke nep.
Annep?quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:52 schreef Cirilico het volgende:
Ik hoop oprecht voor Britt zelf dat ze vertrekt. Dit is voor haar zo'n giftige omgeving.De gieren zijn hartstikke onaardig. De haaien lullen alles door. En Diedt, tsja...
Van Annet wist ik al hoe ze zou zijn toen ik las dat ze Annet heette. 😂 Zuur, vals en vooral hartstikke nep.
Zolang haar Diedertjevriendje KussiekussieSlijmslijm blijft doen bij elke drama uitbarsting blijft alles zoals het is.. en Achter de cams erop houdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:04 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik vermoed dat er achter met Britt gepraat is (wellicht op verzoek van ouders) en dat in dat gesprek is gestuurd op vrijwillig 'vertrek'
Haar er nu uithalen zou ook schadelijk zijn voor haar zijn. Met een vrijwillig vertrek kan ze nog enigszins een stukje eigenwaarde behouden.
Want niet de omgeving is giftig maar Britt is zelf door haar psychische patronen giftig voor zichzelf en in combinatie met de toch enigszins narcistische Diederick verpest dat de hele sfeer.
Ik snap wel dat de rest haar op den duur hard aanpakt.
Het hele Britt gezeikquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Het Brittgezeik van Sjie begint ook stierlijk vervelend te worden
Zeker, Maar Shjie heeft in 1 ding wel gelijk.. Brittje doet het erom, ze brengt steeds braaf en trots verslag uit aan Diedertquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het hele Britt gezeik
Of trek je mond open of hou op met zaniken
Ze heeft zeker gelijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, Maar Shjie heeft in 1 ding wel gelijk.. Brittje doet het erom, ze brengt steeds braaf en trots verslag uit aan Diedert
Ontzettende onsympathieke lullo is hetquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
Wat heeft die Died weer commentaar, ik word agressief van hem.met zijn rotkop
Annet heeft volgens mij niet goed geluisterdquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben de Gieren het voordeel van de volgende opdracht.. die over de laatste 2 kranten gaat.. en Annet heeft aan de deur geluisterd en weet het nu ook
Genoeg om te weten dat het over kranten gaat , en dan weet iedereen het straksquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Annet heeft volgens mij niet goed geluisterd
Die was nog geen dag binnen en wist al precies wat de opdracht zou zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Annet denkt zo vaak dat ze het weet.
Floris zit er voor het spel en de ton, zegt ie. Maar wil zo graag ook "verkering". Eerst Britt, toen kwam hij steeds in de personal Space van Sam en wilde met haar knuffelen. Nu klaagt Senna er ook al over. Maar het ligt niet aan Floris hoor. Zat deze aflevering ook steeds aan z'n pielemans te frunniken. Manlief zei tegen mij: FLoris heeft er wel jeuk aan. En verder ging het weer over Britt en over Britt en nog even over Britt. Het gestook wordt lekker achter elkaar geplakt door de regiequote:Op vrijdag 27 september 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Senne heeft zogenaamd problemen met lastige Geile Floortje.. het is blijkbaar komkommertjd daar in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe oud Floris is maar die staat stijf van de hormonenquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Floris zit er voor het spel en de ton, zegt ie. Maar wil zo graag ook "verkering". Eerst Britt, toen kwam hij steeds in de personal Space van Sam en wilde met haar knuffelen. Nu klaagt Senna er ook al over. Maar het ligt niet aan Floris hoor. Zat deze aflevering ook steeds aan z'n pielemans te frunniken. Manlief zei tegen mij: FLoris heeft er wel jeuk aan. En verder ging het weer over Britt en over Britt en nog even over Britt. Het gestook wordt lekker achter elkaar geplakt door de regie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ja, ze gaat maar door en door en door....quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Het Brittgezeik van Sjie begint ook stierlijk vervelend te worden
Annet hoeft ook geen finaleplaats te verwachten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ik gok dat het een stille aftocht gaat worden voor Britt en Diederik. Het lijkt me sterk dat 1 van hen de finale gaat spelen. Denk dat alleen Jason Diederik nog een finale plaats gunt, Albert en Annet zie ik eerder op Jason stemmen dan op Diederik. Van de groep hoeft ie net als Britt niks te verwachten.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Annet hoeft ook geen finaleplaats te verwachten.
Als een van hen de finale moet spelen is eigenlijk enkel Albert degene die het verdientquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Heerlijk dat Annet met haar fantasie weer bewijst dat Rocky het juist had met dat verdraaien van woorden. Zij maakt van 1 halve waarheid 5 nieuwe verhalen inclusief illustraties van Fiep Westerdorp. Nu ook weer; zo overtuigd van wat ze gehoord heeft dat ze juist -en uitgerekend- de gieren eigenlijk helpt met haar verzinsels
Snap Chi wel, het siert haar dat ze nog naar een oplossing heeft gezocht, maar ik zou het Britt ook al lang lekker zelf hebben laten uitzoeken. Iets met dood paard enzo.. Ze staan er met punten goed voor, schijt aan die paar extra boodschappen die het eventueel zou kosten om geen rekening meer met Britt te hoeven houden die laatste ~1,5 week.
Ik gok dat het een stille aftocht gaat worden voor Britt en Diederik. Het lijkt me sterk dat 1 van hen de finale gaat spelen. Denk dat alleen Jason Diederik nog een finale plaats gunt, Albert en Annet zie ik eerder op Jason stemmen dan op Diederik. Van de groep hoeft ie net als Britt niks te verwachten.
Albert maakt de meeste en misschien wel enige kans vanuit de groep, dus die zit wel safe qua finale spelen als de de vossen deze cyclus winnen. Dan wordt het binnen het bondje waarschijnlijk Jason als Albert en Annet niet opeens op Diederik gaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als een van hen de finale moet spelen is eigenlijk enkel Albert degene die het verdient
Die heeft al aardig wat punten bij elkaar gesprokkeld voor ze
Diederik mag Bruce wel dankbaar zijn dat hij Albert bij hem heeft gezet
Ja Albert ligt sowieso best goed in de groep volgens mij ..quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Albert maakt de meeste en misschien wel enige kans vanuit de groep, dus die zit wel safe qua finale spelen als de de vossen deze cyclus winnen. Dan wordt het binnen het bondje waarschijnlijk Jason als Albert en Annet niet opeens op Diederik gaan.
Moeten ze wel eerst de kockouts winnen. Hoop hoe dan ook dat relstel snel exit, mooi geweest zoquote:Op zondag 29 september 2024 08:42 schreef wolffie het volgende:
Albert en Jason finale
Vrijdag?
En dan vrijdag gaan Died en Britt naar huis
Hoop niet een week later
Zullen er nog meer weggaan?
Ik denk dat Annet op Albert gaat stemmen. Jason wellicht op Diederik. Albert op Jason. Dus, wat doet Diederik? Ik vermoed dat die dan eerder op Annet zal stemmen om zelf nog kans te hebben in de finale te komen, omdat het dan gelijk is, dan dat hij op Jason of Albert stemt. Dus, weer 10 10 10 10. En dan overleggen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Albert maakt de meeste en misschien wel enige kans vanuit de groep, dus die zit wel safe qua finale spelen als de de vossen deze cyclus winnen. Dan wordt het binnen het bondje waarschijnlijk Jason als Albert en Annet niet opeens op Diederik gaan.
Misschien wil Senna helemaal geen jongen..quote:Op maandag 30 september 2024 19:57 schreef wolffie het volgende:
Floŕis heeft dat altijd gedaan, en niemand wil hem. Hahahaha die floris wil te graag dat schrikt de meiden af jongen. Wordt tijd voor een nieuwe groep, ik heb het wel gehad net Bruce Chi floris died Briit Jason Johan allemaal naar huis😋
Ze hebben er heel wat.quote:Op maandag 30 september 2024 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
De slangen moeten nu snel aan het punten opvreten gaan.. over een paar dagen zijn ze alles kwijt
Dat kan natuurlijk ook, mooie meid😉quote:Op maandag 30 september 2024 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien wil Senna helemaal geen jongen..
Ze willen winnen vermoed ik. Dus zuinigquote:Op maandag 30 september 2024 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jumbo niet leegkopen, zoveel gezeik over eten
Ze moeten toch knockouten , 1000 punten in de plus staan is geen garantie om te winnenquote:Op maandag 30 september 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen winnen vermoed ik. Dus zuinig
Echt... ze zijn zo bizar samenquote:Op maandag 30 september 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
huh mag ze niet eens eten wat is dit voor een enge relatie
Dat is waar. Maar wel een garantie dat een van hun niet weg hoeft.quote:Op maandag 30 september 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze moeten toch knockouten , 1000 punten in de plus staan is geen garantie om te winnen
Beetje een zombieblikquote:Op maandag 30 september 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
die rot kop wil je ook niet aan tafel hebben, weg ermee
Ja best wel ...quote:Op maandag 30 september 2024 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Geen leuke maand, vervelende mensen.
Vind het wel grappigquote:Op maandag 30 september 2024 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Mee eensquote:Op maandag 30 september 2024 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Echt hoor… ik zit met verbazing te kijken. Te bizar voor woorden en het wordt alleen maar gekker. Als die buiten de loods nog een tijdje bij elkaar blijven helpen ze elkaar echt de vernieling in.quote:Op maandag 30 september 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Ze sporen allebei niet, voor geen meter.
Daar ben ik ook bang voor, hoop dat die ouders daar een stokje voor steken.quote:Op maandag 30 september 2024 20:19 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hoor… ik zit met verbazing te kijken. Te bizar voor woorden en het wordt alleen maar gekker. Als die buiten de loods nog een tijdje bij elkaar blijven helpen ze elkaar echt de vernieling in.
Ja... Dat op elkaar strot zitten helpt niet...quote:Op maandag 30 september 2024 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Het is net of ze elkaars rare gedrag versterken.
Dat geren voor niets ...quote:Op maandag 30 september 2024 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Spulle.. voor weer een lullig spelletje
[ afbeelding ]
Ja wat zou er zijn waarom ze zo vreemd loopt.quote:Op maandag 30 september 2024 20:43 schreef Soury het volgende:
Britt kijkt en loopt alsof ze in haar broek heeft gescheten. Toch ga ik die twee wel missen, het heeft een hoog irritainment gehalte.
Het blijft gissen haar aparte loopje.. te strakke broek, platvoeten, te lui, dik, rugklachten, vergroeiing,stijve knieën, slechte slippers? ..quote:Op maandag 30 september 2024 20:43 schreef Soury het volgende:
Britt kijkt en loopt alsof ze in haar broek heeft gescheten. Toch ga ik die twee wel missen, het heeft een hoog irritainment gehalte.
Relaties in het algemeen te leukquote:Op maandag 30 september 2024 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens
En volgens mij vindt de regie die rel(atie) veel te leuk...
SPOILER: Dezelfde Serena trouwens....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jaja, de week dat het format zachtjes overging richting De Pestgenoten.. daar houden demense wel vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:44 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 3,2 Marktaandeel: 12,2 Kijkcijfer: 527.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 19
Lineaire kijkcijfers gisterenavond: 464.000 kijkers maar liefst.
Wat maakt die Britt nu voor handbeweging?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het blijft gissen haar aparte loopje.. te strakke broek, platvoeten, te lui, dik, rugklachten, vergroeiing,stijve knieën, slechte slippers? ..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat maakt die Britt nu voor handbeweging?
Het lijkt mij op een veredelde FuckYou naar Annetje, zo vriendschapelijk zit ze niet daarquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat maakt die Britt nu voor handbeweging?
Ze heeft wel een vreemde manier van lopen. Kan er geen vinger op leggen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het blijft gissen haar aparte loopje.. te strakke broek, platvoeten, te lui, dik, rugklachten, vergroeiing,stijve knieën, slechte slippers? ..![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft wel enorme bovenbenen, misschien iets te snel dichtgegroeit, dat loopt rottigquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft wel een vreemde manier van lopen. Kan er geen vinger op leggen...
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lijkt mij op een veredelde FuckYou naar Annetje, zo vriendschapelijk zit ze niet daar
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leukquote:
Dat is natuurlijk wat andersquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk
Diedje trekt dat niet zo
Das wel weer een voordeel hoewel Jason er nu meer mee lijkt te zitten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk
Diedje trekt dat niet zo
Tis gewoon een jonge Ruud ( BB1 ) te enthousiast te fanatiek te knuffeligquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das wel weer een voordeel hoewel Jason er nu meer mee lijkt te zitten.
Stoor me gewoon aan dat gedrag van Bokito Floris steeds
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis gewoon een jonge Ruud ( BB1 ) te enthousiast te fanatiek te knuffelig
Ik denk dat Ruud in deze tijd binnen no time een rechtszaak aan zijn broek had hangen vanwege ongewenste intimiteitenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Haha! Die vergelijking zie ik niet zo. Kan me ook niet herinneren dat Ruud zo'n dramzak was.
Ben wel benieuwd wie ze eventueel zelf naar voren schuiven, Floris en Chi zijn tegelijk binnen gekomen daar en Britt kan de boel nog flink fucken.
Ja he? Celine is al weken buitenbeeld, ligt bij het minste geringste op d'r nest een beetje te zeurderig commetaren.. die gaat vast wel die ton pakkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Heb zo'n -compleet niet realistisch- voorgevoel dat Celine dit gewoon gaat winnen
En idd ze weten dat ze die ton niet gaan winnen want ze hebben zichzelf buitenspel gezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Connecten
Died en britt connecten enkel met elkaar
En volgende maand zijn ze
Doelde meer op dat uitdagingsduel, maar dat zie ik ook nog wel gebeuren jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja he? Celine is al weken buitenbeeld, ligt bij het minste geringste op d'r nest een beetje te zeurderig commetaren.. die gaat vast wel die ton pakken
Celine iemand uitdagen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doelde meer op dat uitdagingsduel, maar dat zie ik ook nog wel gebeuren ja
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:17 schreef wolffie het volgende:
Zei Britt nou die ton hebben we nodig kunnen we gaan samen wonen 😂😂😂😂😂
Ohhjee.. dat gaat ze punten kostenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Daar hadden ze het net over, dat zij de enige was die achter de computer op geschiedenis heeft zitten oefenen. De Gieren zijn nog de enige die moeten uitdagen.
Zou je denken inderdaad, vandaar mijn comment over het onrealistische voorgevoel dat ze dat best eens zou kunnen winnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhjee.. dat gaat ze punten kosten
Haha ja, en de tip dat ze naar gezichten moet kijken is ook wel topquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Goeie tip, niet drukken als je het niet weet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |