SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Annet wil het in haar feesquote:Op woensdag 25 september 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Ahh.. de AnnetFaat komt los![]()
[ afbeelding ]
En dan zo’n ouderwetse plooirok eronder alsof ze op een strenggelovige school zit.quote:Op donderdag 26 september 2024 02:49 schreef Majoraan het volgende:
Wat een vreemd loopje heeft Britt.
Ze waggelt net zo raar als haar moeder.
cope: de postquote:Op woensdag 25 september 2024 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat een zielige relnichten die Rocky, Brijan en Maurice, meangirls. En dan die Chi er ook nog bij. Zielige idioten. Britt mag dan wel toxic zijn maar dit gaat te ver zo'n interventie in de slaapkamer en die vreselijke blaag van een Fleuris, die begint ook behoorlijk naast zijn schoenen te lopen die idioot. Diederik blijft er nog rustig onder want die bleef geen luisteren aan de deur.Geeft ook te denken dat het tussen hem en Britt niet echt dikke mik is anders had ik die slaapkamer binnen gestormd. Die Rocky ook zo vals over hem, terwijl hij hem juist met een soort humor grapjes maakte toen die ouders van Britt er waren. En 'gaat hij geen woord meer tegen hem zeggen', dan heb je het achter je elleboogjes hoor. Snel naar dat Utreggg van je gast! Met je Dom op je arm...heeft zeker een betekenis als in DOM....
TeamAnnet tomorrow!
Ik denk vanwege schoenen waar ze niet lekker op kan lopen. Maar was me inderdaad ook opgevallen, alsof ze stijve benen heeft.quote:Op donderdag 26 september 2024 02:49 schreef Majoraan het volgende:
Wat een vreemd loopje heeft Britt.
Ze waggelt net zo raar als haar moeder.
Ga er maar vanuit dat er veel van achteren wordt gestuurd.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik vind het steeds nepper worden..die Britt en Diederik worden te veel uitgemolken. Iedereen kan zien dat dit totaal niet oprecht en toxic is. Diederik doet alles voor de fame gezien zijn eerdere media optredens..
Dat ze wel verplicht in haar rol blijft.. en niet zeiken, Diedert bepaalt wel hoe de "relatie" moet lopenquote:Op donderdag 26 september 2024 11:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat er veel van achteren wordt gestuurd.
En hoe ze geschokt zal zijn als ze later ziet hoe ze gepositioneerd was.
Ik heb niet vaak dat het ik het met een post zo eens ben als met deze.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat een zielige relnichten die Rocky, Brijan en Maurice, meangirls. En dan die Chi er ook nog bij. Zielige idioten. Britt mag dan wel toxic zijn maar dit gaat te ver zo'n interventie in de slaapkamer en die vreselijke blaag van een Fleuris, die begint ook behoorlijk naast zijn schoenen te lopen die idioot. Diederik blijft er nog rustig onder want die bleef geen luisteren aan de deur.Geeft ook te denken dat het tussen hem en Britt niet echt dikke mik is anders had ik die slaapkamer binnen gestormd. Die Rocky ook zo vals over hem, terwijl hij hem juist met een soort humor grapjes maakte toen die ouders van Britt er waren. En 'gaat hij geen woord meer tegen hem zeggen', dan heb je het achter je elleboogjes hoor. Snel naar dat Utreggg van je gast! Met je Dom op je arm...heeft zeker een betekenis als in DOM....
TeamAnnet tomorrow!
quote:Op donderdag 26 september 2024 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij ging het niet meer willen praten met iemand over Jason, niet over Diederik. Rocky zei dit eerder in de tuin tegen Maurice al nadat Maurice kwam klagen dat Jason niet met 'm wilde zitten. Daarbij zei hij dat hij met de rest wel weer gewoon kan doen als het na een paar dagen allemaal weer is bezonken, maar voor Jason kon er geen goeiemorgen meer vanaf.
In die slaapkamer zei Rocky later toen ze het over de vossen hadden zonder verder namen te noemen opnieuw dat 'er daar maar 1 is met wie hij niet meer wil praten'. Denk dat het door knullig knip/plak werk lijkt alsof het over Diederik gaat, terwijl hij Jason bedoelde.
Dat ging ook over jason,maar het slaat helemaal nergens op
ik ben niet bepaald een fan van jason,maar wat heeft hij hun gedaan wat zo erg is?
Sinds de laatste groep nieuwelingen de loods heeft betreden vind ik de sfeer enorm slecht,negatief en agressief geworden.
Die maurice en Rocky zijn voordurend agressief bezig en voor wat,ik heb geen idee
Wat ook logischer is, met Diederik kon hij verder prima zoals hierboven ook gezegd. Jason doet gewoon graag moeilijk om het moeilijk doen.
Geen idee wat ie gedaan heeft wat in hun ogen zo erg is, we krijgen niet alles mee. Maar kan me op basis van wat we tot nu toe van Jason te zien kregen zo'n reactie op 'm ergens wel voorstellen. Zonder verdere duiding wel wat overdreven misschien, maar agressief wil ik het niet noemen.quote:
Dacht ik ook. Die twee krijgen vandaag ook een clash zo te zien in het voorstukje.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:13 schreef wolffie het volgende:
Ik dacht dat Rocky het over Annet had😋
Ze "Heeft Horen Zeggen" dat... enz gaat ook wel weer uit als een nachtkaarsquote:Op donderdag 26 september 2024 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Die twee krijgen vandaag ook een clash zo te zien in het voorstukje.
Ik dacht ook Annet.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Die twee krijgen vandaag ook een clash zo te zien in het voorstukje.
Ik snap er de ballen vanquote:Op donderdag 26 september 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Zie niet wat Rocky nou verkeerd deed daar
Ik ook niet, weet niet waar het over gaat.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Zie niet wat Rocky nou verkeerd deed daar
Hypocrietquote:Op donderdag 26 september 2024 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Die Annet doet zelf niet anders dan achter iemand zijn rug lullen, stom wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |