SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Tenzij echt niet kunnen (blessure of tijdelijk even eruit (bezoek aan familie Bijv (Robert met z,n moeder bijvoorbeeld)quote:
Dat gaat vanzelf hèquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry voor dichtgooien
Had het niet door dat het einde er was
Dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:06 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Tenzij echt niet kunnen (blessure of tijdelijk even eruit (bezoek aan familie Bijv (Robert met z,n moeder bijvoorbeeld)
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf hè
Hoef je geen sorry voor te zeggen.
Hij maakt wel echt lekkere Italiaanse gerechtenquote:
Dat geloof ik zoquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij maakt wel echt lekkere Italiaanse gerechten
En ex bassist van onder andere Marco Borsato, maar is daar volgens mij al een tijdje mee gestopt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij maakt wel echt lekkere Italiaanse gerechten
Laat Floris die ton dan maar pakken, zit echt niet te wachten op Kleff & Beff versie 5.0quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:13 schreef spapaars het volgende:
Britt gaat niet blijven heb ik begrepen, maar geen paniek, het volgende koppeltje is al in de maak.
rocky zat in een vorige aflevering floris wel te chanteren dat hij als wraak met de gieren op britt zou stemmen, dus via een rare omweg kan ze misschien opeens in de finale staan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:26 schreef spapaars het volgende:
Die Britt.
Tegen haar zin in een groep geplaatst die nu bovenaan staat, en ze heeft zich volstrekt kansloos gemaakt voor de grote finale.
Aso tokkies.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. .. een beetje Jason bashen
[ afbeelding ]
Volledig mee eens,vind Rocky,Maurice en brian een afschuwelijk trio die met hun entree een agressieve sfeer mee de loods hebben genomen.quote:
Alleen Britt en Albert zijn van plek gewisseld, rest is nog hetzelfde, maar volgende week toch knockouts, dan komt er vast weer een nieuwequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Klopt al lang niet meer die OP foto zie ik
Maar een recente foto waar de punten op staan geld ook maar voor 1 dagquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Klopt al lang niet meer die OP foto zie ik
Ik doelde eigenlijk meer op de groepsindeling.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar een recente foto waar de punten op staan geld ook maar voor 1 dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |