SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2024 11:06:14 ]![]()
Krijg steeds meer zin in friet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Moet zo wel weg om 1600 in Delft te zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
We sluiten niemand buitenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
wat gaan we daar doen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet zo wel weg om 1600 in Delft te zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Trotste mama van Ambar
waarom helemaal daarquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:aardappelschotel en ik gaan naar de ikea. Ik hoop dat hij zijn pinpas meeneemt
Uw ADH vitamine Worst
8 graden met zon heerlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is dan ook veel te koud buiten
@hemarookworst heeft mijn plek ingenomen zie ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:aardappelschotel en ik gaan naar de ikea. Ik hoop dat hij zijn pinpas meeneemt![]()
Jij bent een zooooombie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onverwacht babynieuws: ‘Wendy is al 28 weken zwanger van Peter Gillis!’
``Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:hemarookworst heeft mijn plek ingenomen zie ikkom ook naar ikea delft om het te testenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:10 schreef Lovely het volgende:
Nieuwe winterjas even testen vanmiddag denk ikUw ADH vitamine Worst
Beetje ver welquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
kom ook naar ikea delft om het te testen
aaaa gossiequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Werkcomputer loopt vast, nu moet ik echt werk gaan doen
Ojeequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Werkcomputer loopt vast, nu moet ik echt werk gaan doen
Volgens mij is dat al wel oud nieuws, dat zie je al maanden voorbij komenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
``Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De eerste kerstliedjes druipen mijn release radar al weer in
Trotste mama van Ambar
die komen niet binnen in mijn youtube fuikquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
De eerste kerstliedjes druipen mijn release radar al weer inUw ADH vitamine Worst
Zag het toevallig nu voorbij komen op FBquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al wel oud nieuws, dat zie je al maanden voorbij komen
Is ook een uit de duim gezogen verhaal lees ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag het toevallig nu voorbij komen op FBWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah de site is een soort story/privé tijdschrijftquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook een uit de duim gezogen verhaal lees ik.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oeh aangezien ik een paar kg kwijt ben, pas ik mss wel in die ene spijkerbroekTrotste mama van Ambar
Ik moet mij nog aankleden, vandaar die gedachteTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
De eerste kerstliedjes druipen mijn release radar al weer in![]()
![]()
Ik like niet iedereenquote:
![]()
Wordt er weer geveegd hier?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Dat is toch ook aan jou.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs met een uitje in de OP!quote:
Wie is Wendy?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
``
Oh, ik denk dat ik je kilo's gevonden hebquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh aangezien ik een paar kg kwijt ben, pas ik mss wel in die ene spijkerbroek
Die hokt met Peter Gillisquote:
Oh Nicole is alweer vervangen?quote:
Tja, zo'n aantrekkelijke man blijft natuurlijk niet lang alleen
Al weer lang lopen nu rechtzaken ze zegt mishandeld te zijn door hemquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh Nicole is alweer vervangen?
Tja, zo'n aantrekkelijke man blijft natuurlijk niet lang alleenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wie is Peter Gillis?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Die hokt met Wendy, het meisje van de handelquote:
Al een hele tijd..quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh Nicole is alweer vervangen?
Tja, zo'n aantrekkelijke man blijft natuurlijk niet lang alleen
Nee is snapt dat wel, best een lekkerding die Gilles
Vind het een nare ventquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, volgnes mij is hij gewoon een Nederlander toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Peter Gillis is een Nederlands ondernemer en investeerder. Hij was eigenaar van de Oostappen Groep Vakantieparken, een keten van recreatiebedrijven in Nederland en België. Zijn bedrijf leverde hem vanaf 2015 vier jaar op rij een vaste notering op in de Quote 500, de lijst met rijkste Nederlanders.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat geinig tiepke is belgischquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Peter Gillis is een Nederlands ondernemer en investeerder. Hij was eigenaar van de Oostappen Groep Vakantieparken, een keten van recreatiebedrijven in Nederland en België. Zijn bedrijf leverde hem vanaf 2015 vier jaar op rij een vaste notering op in de Quote 500, de lijst met rijkste Nederlanders.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:
degene die niet zwanger is maar het al 100 weken of zo schijnt te zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Diegene die al weken zwanger is
even haar toekomst veiligstellen denk ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
``![]()
ALs zijn handjes zo los zitten als nicolleke zegt dan is haar toekomst niet echt 'veilig gesteld'quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:43 schreef Rob het volgende:
[..]
even haar toekomst veiligstellen denk ik
quote:
Misschien al wel minimaal 28 wekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Al een hele tijd..
Nee is snapt dat wel, best een lekkerding die Gilles
Heb eigenlijk geen idee wanneer ze uit elkaar gingen, het voelt niet als heel lang geleden, maar de tijd gaat soms sneller dan ik denk.Cause there is always a wrong to your right 🎶
inkomen iig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs zijn handjes zo los zitten als nicolleke zegt dan is haar toekomst niet echt 'veilig gesteld'![]()
BoeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Toch wel heel erg aardig van Lidl! Ik vroeg op Twitter of ze een bepaald product in het vaste assortiment wilden opnemen, en toen kreeg ik in een dm een kortingscoupon twv van 5 euro, als dank voor het meedenken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
wat voor product is het?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:08 schreef DJMO het volgende:
Toch wel heel erg aardig van Lidl! Ik vroeg op Twitter of ze een bepaald product in het vaste assortiment wilden opnemen, en toen kreeg ik in een dm een kortingscoupon twv van 5 euro, als dank voor het meedenkenUw ADH vitamine Worst
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben zooooo moe
Ik moet nog 1 ding doen, maar degene die ik daarvoor nodig heb heeft nu pauze
Ook pauze gaan houden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet nog 1 ding doen, maar degene die ik daarvoor nodig heb heeft nu pauze![]()
Hoelang duurt de pauze?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet nog 1 ding doen, maar degene die ik daarvoor nodig heb heeft nu pauzeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zo de taart staat in de airfryer nu hopen dat hij lukt
Eerder naar bed gaan misschien een optie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om kwart over het uurquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoelaat worden we verwacht, @:Dotteke?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij de grote boom linksaf en, niet rechtsaf maar linksafquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is al snel, ben onderwegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat voor taart wordt het?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
Zo de taart staat in de airfryer nu hopen dat hij lukt
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Dat DACHT ik nietquote:
Zou kunnen, maar mn vader was me vannacht na 12 uur nog aan het appen en werd vanochtend om 6 uur alweer wakker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder naar bed gaan misschien een optie?
Maar vanaf zondag elke avond om 22 uur naar bed
Ik maak de ene helft met chocolade vulling en een laagje slagroom denk ik en de andere kant met ja,, bakkersroom en slagroomquote:
En aan de ene kant chocolade glazuur en aan de andere kant tompouce glazuurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat DOE je gewoon?quote:
Zeker nadat je ons zo lekker zit te makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak de ene helft met chocolade vulling en een laagje slagroom denk ik en de andere kant met ja,, bakkersroom en slagroom
En aan de ene kant chocolade glazuur en aan de andere kant tompouce glazuur![]()
Je kan ook tegen je pa zeggen, he pa ik ga slapen ik ben moe.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar mn vader was me vannacht na 12 uur nog aan het appen en werd vanochtend om 6 uur alweer wakker.
Maar vanaf zondag elke avond om 22 uur naar bed
Ik doe nooit iets gewoon omdat een ander het zegtquote:
Half uur officieel, dus ik verwacht op vrijdag ergens tussen 45-60 minutenquote:
Dat doe jij al weken met je patat TTquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zeker nadat je ons zo lekker zit te maken
Lekker GG thnxquote:
Hee, taartquote:
Dotteke kan hele lekkere taart maken, heb ik vernomen. We willen dat zeker wel eens proeven.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
mmmmmquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak de ene helft met chocolade vulling en een laagje slagroom denk ik en de andere kant met ja,, bakkersroom en slagroom
En aan de ene kant chocolade glazuur en aan de andere kant tompouce glazuurUw ADH vitamine Worst
Heb je problemen met autoriteit?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets gewoon omdat een ander het zegt
Ik weet, het is de toon die de muziek maakt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gewoon over het weekend heen tillenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Half uur officieel, dus ik verwacht op vrijdag ergens tussen 45-60 minutenUw ADH vitamine Worst
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe jij al weken met je patat TT![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je problemen met autoriteit?
Ik weet, het is de toon die de muziek maakt.
Uw ADH vitamine Worst
Kan, maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook tegen je pa zeggen, he pa ik ga slapen ik ben moe.
Je weet nooit of een berichtje het laatste is.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Helaas gaat het hem dit keer niet worden ben ik bangquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, taart
Dotteke kan hele lekkere taart maken, heb ik vernomen. We willen dat zeker wel eens proeven.
Hij werd te hoog en stond aan te branden
Ik heb nu wel de bovenlaag er van afgesneden en opnieuw in de fryer gezet maar of hij nog wat wordt geen ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar ik doe iets als ik het wil en niet omdat een ander het wil.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je problemen met autoriteit?
Ik weet, het is de toon die de muziek maakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelf gemaakte of diepvries?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is je vader ziekelijk?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan, maar niet gedaan.
Je weet nooit of een berichtje het laatste is.
Ik had mijn moeder aan de tel, die voelde zich raar anders dan anders.
Ik zeg oke mam ben je alleen. Nee papa is thuis.
Ik zeg oke ik bel je vanavond wel even terug, kwamen dingen tussen door dus vergeten
Die nacht is ze overleden.
Maar even goed zeg ik als ik moet slapen ik stop nu met appen ben moeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer een set af. 800 stukjes dit keer. Was moeilijker dan de twee vorigen. Vooral omdat bijna alles zwart was. (En ik heb natuurlijk alles meteen door elkaar gegooid voor een extra moeilijkheidsgraad)
![]()
![]()
Die is niet lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je gaat wel snel KWquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
Weer een set af. 800 stukjes dit keer. Was moeilijker dan de twee vorigen. Vooral omdat bijna alles zwart was. (En ik heb natuurlijk alles meteen door elkaar gegooid voor een extra moeilijkheidsgraad)
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan, maar niet gedaan.
Je weet nooit of een berichtje het laatste is.![]()
![]()
Ja, super leuk om te doen. En ontspannendquote:
Nu gaat het echte werk beginnen. Eerst 1500 stukjes en dan de 8500 stukjes.![]()
![]()
Ga zo ook even kijken of er iets leuks van lego te koop is bij de speelgoedwinkel
Oeiquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas gaat het hem dit keer niet worden ben ik bang
Hij werd te hoog en stond aan te branden
[ afbeelding ]
Ik heb nu wel de bovenlaag er van afgesneden en opnieuw in de fryer gezet maar of hij nog wat wordt geen idee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
op tijd uitloggen, lekker vitamine d pakken vandaag nu het nog kan
Uw ADH vitamine Worst
Gelijk heb je. Lekker genieten van het begin van je weekendquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
op tijd uitloggen, lekker vitamine d pakken vandaag nu het nog kan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gekkigheidquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
op tijd uitloggen, lekker vitamine d pakken vandaag nu het nog kanTrotste mama van Ambar
Hier komt en gaat de zon de hele tijd. Nu is die weer even weg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even naar buiten, een luchtje scheppen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat klinkt goed.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Video | Op klaarlichte dag een bushokje in Paddepoel slopen en daarna rustig op bankje zitten
https://sikkom.nl/actueel(...)zitten-29236342.htmlMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan dank ik voor de eer.quote:
Ik ben verwend, ik maak ze altijd zelf, vele malen lekkerderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan, dat zijn er wel iets veel meer dan 1500quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, super leuk om te doen. En ontspannend
Nu gaat het echte werk beginnen. Eerst 1500 stukjes en dan de 8500 stukjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En als het maar 17,99 graden word gaan we naar Den Haag met onze pannetjes en potjes om verhaal te halen bij de hogen heren!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Busje komt zooooo-volk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:55 schreef Lovely het volgende:
Video | Op klaarlichte dag een bushokje in Paddepoel slopen en daarna rustig op bankje zitten
https://sikkom.nl/actueel(...)zitten-29236342.html![]()
Batterij van de laptop is bijna vol, kan ik daarna de deur uitMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Yup, heb alles al in een bak gegooid. Dat wordt goed lang zoeken straks.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dat zijn er wel iets veel meer dan 1500![]()
![]()
Uiteraard, want er is beloofd 18 graden niet meer en niet minderquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als het maar 17,99 graden word gaan we naar Den Haag met onze pannetjes en potjes om verhaal te halen bij de hogen heren!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Is ook vermoeiend om zo'n bushokje te slopen. Daar moet je even van uitrustenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:55 schreef Lovely het volgende:
https://sikkom.nl/actueel(...)zitten-29236342.html
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij is misvormd, maar dat snij ik wel bij als hij koud is.quote:
Ik hoop alleen niet dat hij te droog is geworden van binnen. Maar dat zie ik pas over een paar uurtjes
Nee. Ze bussen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zeg dat.. spoor je toch echt niet![]()
![]()
Ja ik las het. Neem je wel op tijd je rust tussen door?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, heb alles al in een bak gegooid. Dat wordt goed lang zoeken straks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doe ik. Thanks voor de zorgen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het. Neem je wel op tijd je rust tussen door?![]()
![]()
Fijn dat je goed op jezelf letquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doe ik. Thanks voor de zorgen!![]()
En stoppen met roken, ben je al naar de dokter geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een voorproever nodig?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is misvormd, maar dat snij ik wel bij als hij koud is.
Ik hoop alleen niet dat hij te droog is geworden van binnen. Maar dat zie ik pas over een paar uurtjes
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
of bolken misschien ook?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
JIj bent bereid jezelf op te offeren om te proevenquote:
Nope. Ik ga eerst minderen. Heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf nu buiten rook. Rook nu ongeveer de helft van wat ik deed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je goed op jezelf let![]()
En stoppen met roken, ben je al naar de dokter geweest?![]()
![]()
Dan kan het maar beter de hele dag met bakken de lucht uitkomenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope. Ik ga eerst minderen. Heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf nu buiten rook. Rook nu ongeveer de helft van wat ik deed.
nou... ik doe de aanname dat het te eten zal zijn.....quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent bereid jezelf op te offeren om te proeven
maar nu je dat zo zegt en zelf eigenlijk zegt dat het wel eens enorm smerig kan uitpakken.....
missschien toch maar niet?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha ja en scheelt dat ik op zolder bouw. Heb vaak ook gewoon geen zin om helemaal naar beneden te lopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan het maar beter de hele dag met bakken de lucht uitkomen![]()
![]()
Tsssssssssquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan dank ik voor de eer.
Ik ben verwend, ik maak ze altijd zelf, vele malen lekkerder![]()
maar daar kun je je dan weer op kleden. het moet wel heel erg hard regenen wil de sigaret zelfs uitregenen....quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan het maar beter de hele dag met bakken de lucht uitkomenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Smerig zal het niet uitpakken, maar het moet wel je smaak zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou... ik doe de aanname dat het te eten zal zijn.....
maar nu je dat zo zegt en zelf eigenlijk zegt dat het wel eens enorm smerig kan uitpakken.....
missschien toch maar niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maar gewoon doorroken en je scheel betalen en je gezondheid op het spel zettenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maar daar kun je je dan weer op kleden. het moet wel heel erg hard regenen wil de sigaret zelfs uitregenen....
Zoals met zoveel dingen in het levenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smerig zal het niet uitpakken, maar het moet wel je smaak zijn
Das waarquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals met zoveel dingen in het levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo lekker de chauffeur zo weer voor laten rijden voor een ritjeTrotste mama van Ambar
Het is mooi geweest ik ga zum hauseCause there is always a wrong to your right 🎶
Eigenlijk zouden we het weekend moeten werken in door de week vrij moeten hebben!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als dat eens kon!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we het weekend moeten werken in door de week vrij moeten hebben!Trotste mama van Ambar
En in de zomer 4 weken werken en de rest van het jaar vakantiequote:
Dat is dan weer een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En in de zomer 4 weken werken en de rest van het jaar vakantieTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ookmet mn ouders naar Coolblue
![]()
Gaat er iets gekocht worden?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hokt met Wendy, het meisje van de handel
quote:
Edit: haha zie nu pas de hamer
Garantiegeval? Of nieuwe kopen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hun TV ging gisteren kapot
Mijn ouders hebben al 15 jaar dezelfde geloof ik.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Raar om door je oude dorp te rijden![]()
@MizzezAmy krijgt Hammy nog iets speciaals vandaag?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Minder raar dan als je oude dorp door jou heen zou rijdenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Raar om door je oude dorp te rijden
Kloptquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minder raar dan als je oude dorp door jou heen zou rijdenTrotste mama van Ambar
Ik verwen hem elke dag al! Maar zal hem vanavond wel een extra wormpje doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:45 schreef aeque het volgende:
@:Mizzezamy krijgt Hammy nog iets speciaals vandaag?
Lekker laatquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
@aeque krijgen de bunnies nog iets speciaals?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Haha, maar dan worden ze verwend. Is niet goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik verwen hem elke dag al! Maar zal hem vanavond wel een extra wormpje doenEn das waar ook, die mogen hamster wel natuurlijk. Hier in de dierenwinkel werden de meelwormen ook lang als konijnensnack verkocht. Mogen ze helemaal niet.
Moest toevallig nog voer hebben en ze hadden speciale dierendagaanbieding. Dus gelijk even wat kruiden gekocht en dan speciaal voor vandaag een knaagblok ook gemaakt van allerlei kruiden. Zijn uiteraard al bijna helemaal weg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
@:Aeque krijgen de bunnies nog iets speciaals?
Boterham met pindakaas?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hey nieuwe lego verslaafde.quote:![]()
Zeg alvast je geld maar gedag.quote:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: