SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2024 11:06:14 ]![]()
Krijg steeds meer zin in friet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Moet zo wel weg om 1600 in Delft te zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
We sluiten niemand buitenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
wat gaan we daar doen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet zo wel weg om 1600 in Delft te zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
waarom helemaal daarquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:aardappelschotel en ik gaan naar de ikea. Ik hoop dat hij zijn pinpas meeneemt
Uw ADH vitamine Worst
8 graden met zon heerlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is dan ook veel te koud buiten
@hemarookworst heeft mijn plek ingenomen zie ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:aardappelschotel en ik gaan naar de ikea. Ik hoop dat hij zijn pinpas meeneemt![]()
Jij bent een zooooombie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onverwacht babynieuws: ‘Wendy is al 28 weken zwanger van Peter Gillis!’
``Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:hemarookworst heeft mijn plek ingenomen zie ikkom ook naar ikea delft om het te testenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:10 schreef Lovely het volgende:
Nieuwe winterjas even testen vanmiddag denk ikUw ADH vitamine Worst
Beetje ver welquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
kom ook naar ikea delft om het te testen
aaaa gossiequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Werkcomputer loopt vast, nu moet ik echt werk gaan doen
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: