SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Zerrouki erin.
Feyenoord kan het schudden.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
In het Feyenoord topic zijn ze het inmiddels met me eensquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Dit lijkt meer op Conference League voetbalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:46 schreef snabbi het volgende:
het is echt een conference league wedstrijd..![]()
Tijd voor Razzouki.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:04 schreef Zorro het volgende:
Zerrouki erin.
Feyenoord kan het schudden.![]()
Die van Girona houdt ook niet over.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
De scouting van Feyenoord is niet zo goed![]()
Feyenoord vraagt om de rode prent[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Gaan ze ook nog wel krijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord vraagt om de rode prentIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Deze scheidsrechter is de rode kaart vergeten vermoed ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord vraagt om de rode prent![]()
Nu wel een rood-check
Un dann rettet kein Kavallerie,
Die vorige vond ik meer rood dan dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
🤪quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:08 schreef trein2000 het volgende:
Lijkt nergens op dit. Feyenoord schopploeg.
Het is geen fontein hè jongens?![]()
Ach Wellenreuther[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Feyenoord is het lekker weg aan het geven op deze manier.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Tien jaar geleden was dit geen pingel denk ik. Maar ja, hij raakt hem wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Girona blundert ook nog wel een keer of 5quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is te vroeg. Feyenoord gaat nog wel met 0 punten weg.![]()
Girona heeft de pech dat het infuus met City is losgetrokken, dus dat is wel te verklaren. Bij Feyenoord zie ik spelers lopen waarvan ik niet begrijp wat scouts er in zagenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die van Girona houdt ook niet over.![]()
Ja doe ook nog maar een gemiste pingel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wordt toch weggemod. Na 25 jaar woke.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft hier een leuk VAR plaatje bij of was die van @:RamboDirk ?![]()
Beginnend met nuquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Girona blundert ook nog wel een keer of 5![]()
In een spoiler nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt toch weggemod. Na 25 jaar woke.![]()
Dit is mogelijk de slechtste CL-pot die ik ooit heb gezien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
KNOTSGEKquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja doe ook nog maar een gemiste pingelWhat can change the nature of a man?![]()
gummbahvarpiemelsindemond.jpegquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft hier een leuk VAR plaatje bij of was die van @:RamboDirk ?![]()
Ftfyquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is mogelijk de slechtste CL-pot die ik ooit heb gezien![]()
De nederlandse speaker gaat moeiteloos mee in het niveau van de wedstrijd.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nederlandse goal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel verdiend, Girona is de minst slechte van de twee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Piske heeft Feyenooit in de problemen gebracht door Zerroukie in te brengen voor de meeste dreigende feyenoorder (Osman), nu moet je achteruit lopen![]()
Het was niet alsof Feyenoord dreigend was in dit tweede bedrijf.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:17 schreef PSVCL het volgende:
Piske heeft Feyenooit in de problemen gebracht door Zerroukie in te brengen voor de meeste dreigende feyenoorder (Osman), nu moet je achteruit lopen
Stuanigod.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou ook wel terecht zijnquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wel op de counter met die osman, nu moet je achteruit lopen omdat je geen diepte/snelheid meer hebt (paiaxo kan niks)quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was niet alsof Feyenoord dreigend was in dit tweede bedrijf.
Stuanigod.![]()
Je had beter Ueda eruit kunnen halen jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wel op de counter met die osman, nu moet je achteruit lopen omdat je geen diepte/snelheid meer hebt (paiaxo kan niks)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoho, Paiaxo speelt een beste stervende zwaan!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wel op de counter met die osman, nu moet je achteruit lopen omdat je geen diepte/snelheid meer hebt (paiaxo kan niks)![]()
Die Lotomba is maar matig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord verdient niks in deze wedstrijd.quote:..per winstpartij 2,1 miljoen euro verdiend en per gelijkspel 700.000 euro.![]()
Hit zit Feyenoord wederom niet tegen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Lol[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik kijk 10 seconden en ze scoren
Geen dankCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Het zou toch wel een beetje zuur voelen als Feyenoord met dit schijtvoetbal wint nadat PSV gisteren met veel beter voetbal zichzelf niet beloonde.quote:
Vooral als dat de doorslag zou geven tussen Feyenoord wel door en PSV niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lotomba is best een aardig spelertje.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Maar hier moet PSV thuis toch gewoon met een nulletje of 4 tegen winnen. Als Baka het vizier op scherp heeft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat laatste zou ik mij maar niet druk over maken. Zo’n waardeloze tegenstander treft Feyenoord echt niet meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou toch wel een beetje zuur voelen als Feyenoord met dit schijtvoetbal wint nadat PSV gisteren met veel beter voetbal zichzelf niet beloonde.
Vooral als dat de doorslag zou geven tussen Feyenoord wel door en PSV niet.![]()
Dat klopt, maar Feyenoord door is niet een scenario waar ik bijzonder veel geld op zou zetten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou toch wel een beetje zuur voelen als Feyenoord met dit schijtvoetbal wint nadat PSV gisteren met veel beter voetbal zichzelf niet beloonde.
Vooral als dat de doorslag zou geven tussen Feyenoord wel door en PSV niet.Un dann rettet kein Kavallerie,
Baka hoeft het vizier niet op scherp te hebben, want Girona prikt ze gewoon zelf achter de eigen doelman.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hier moet PSV thuis toch gewoon met een nulletje of 4 tegen winnen. Als Baka het vizier op scherp heeft.![]()
Ja die krijgen nog wel wat lastige tegenstanders toch? Ik ken de schema's niet uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Feyenoord door is niet een scenario waar ik bijzonder veel geld op zou zetten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Portu, die is ook al 50 toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zie OPquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die krijgen nog wel wat lastige tegenstanders toch? Ik ken de schema's niet uit mijn hoofd.![]()
Als ik deze wedstrijd zo zie hoeven ze niet zo heel lastig te zijn om Feyenoord in de problemen te brengen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die krijgen nog wel wat lastige tegenstanders toch? Ik ken de schema's niet uit mijn hoofd.Un dann rettet kein Kavallerie,
Red Bull en Sparta Praag winnen en Feyenoord is 'gewoon' doorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik deze wedstrijd zo zie hoeven ze niet zo heel lastig te zijn om Feyenoord in de problemen te brengen.
Het is in dit format sowieso wel lekker om snel al wat punten op zak te hebben, dan kun je een beetje leunen. PSV heeft straks 1 punt uit 3 wedstrijden, dat helpt niet mee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij Parma vond ik Asprilla toch beter. Maar dat is al een hele tijd geleden natuurlijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
Alsof dat wedstrijden zijn die Feyenoord wel even zal winnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Red Bull en Sparta Praag winnen en Feyenoord is 'gewoon' door
Het is in dit format sowieso wel lekker om snel al wat punten op zak te hebben, dan kun je een beetje leunen. PSV heeft straks 1 punt uit 3 wedstrijden, dat helpt niet mee.![]()
Bespaartquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
De te verwachte blamage van 0 ptn uit 8 wedstrijden lijkt Feyenoord bespaart te worden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dan moeten ze een stuk beter spelen dan ditquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Red Bull en Sparta Praag winnen en Feyenoord is 'gewoon' door
Het is in dit format sowieso wel lekker om snel al wat punten op zak te hebben, dan kun je een beetje leunen. PSV heeft straks 1 punt uit 3 wedstrijden, dat helpt niet mee.![]()
Red Bull was gisteren ook behoorlijk kansloos tegen middelmaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alsof dat wedstrijden zijn die Feyenoord wel even zal winnen.
Doelsaldo zou nog wel een probleem kunnen worden als het tegen City en Bayern een veegpartij wordt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
@Jos-Verstappenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Red Bull was gisteren ook behoorlijk kansloos tegen middelmaat.![]()
Hoe dan ook: knap van Feyenoord om 1x te scoren, tegenstander 4x scoren en toch met 2-3 winst van het veld stappen.![]()
VAR center kijkt mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
In Rotterdam zit men nu billen te knijpen @:undercoverBOA![]()
Dit wordt nog wel varredCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
In de eredivisie is dit een strafschopUn dann rettet kein Kavallerie,
Die kun je geven.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Feyenoord heeft geen ongelukkige avond beleefd.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik snap de regels rondom hands niet meerquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit is natuurlijk nooit een strafschop.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik snap de regels rondom hands niet meerAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
veel geluk, die zullen volgende potjes wel beter moeten spelen wil je punten blijven pakkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:39 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord heeft geen ongelukkige avond beleefd.![]()
![]()
Nee, de scheidsrechter snapt het niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik snap de regels rondom hands niet meer![]()
En de VAR dan blijkbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de scheidsrechter snapt het niet.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
De uitleg was via been tegen arm, maar het is het been van een ander.
Dit had 100% een strafschop moeten zijn.Un dann rettet kein Kavallerie,
In de eredivise is dit een penalty wanneer Higler, Kooy, Guzuzuuzzubuyyuycuck, Nagtegaal de scheidsrechters zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik snap de regels rondom hands niet meer
In de eredivise is dit geen penalty wanneer Makkelie of Nijhuis de scheidsrechtee zijn.
In de champions league is dit een penalty voor de grotere club alleen niet voor de kleine club.
Dat zijn de regels![]()
Die scheids heeft zich voorbereid door Danny Makkelie te bellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook.
Die had natuurlijk ook in moeten grijpen bij die gele kaart die rood was.
"Hee Danny, hoe ist? Alles kits daar"
"Ja hoor, zeg het eens"
"Nou ja ik fluit Feyenoord vandaag, wat kun je me daar over zeggen?"
"Oh Feyenoord. Altijd een beetje matsen. Strafschopje geven, niet te snel rood en zo, je kent het wel. Doen we in Nederland ook altijd"
"Oh zo'n club. Nee dan weet ik het wel. Dank je maat!"
"Succes jongen!"Un dann rettet kein Kavallerie,
Die Abbink kijkt volgens mij echt nooit naar de voetbalwedstrijd zelf, die is alleen maar bezig met statistiek en cijfers.quote:![]()
Twente moet op donderdag. Die zijn dan een pak minder zondag. Kan ons geluk zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
Maar zul je zien dat ze in het weekend weer punten laten liggen tegen Twente.![]()
Misschien.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Twente moet op donderdag. Die zijn dan een pak minder zondag. Kan ons geluk zijn.![]()
Een leeg stadion verdient niks.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord verdient niks in deze wedstrijd.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:43 schreef Zorro het volgende:
De uitleg was via been tegen arm, maar het is het been van een ander.
Dit had 100% een strafschop moeten zijn.Zijn de druifjes ietwat zuur?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die scheids heeft zich voorbereid door Danny Makkelie te bellen.
"Hee Danny, hoe ist? Alles kits daar"
"Ja hoor, zeg het eens"
"Nou ja ik fluit Feyenoord vandaag, wat kun je me daar over zeggen?"
"Oh Feyenoord. Altijd een beetje matsen. Strafschopje geven, niet te snel rood en zo, je kent het wel. Doen we in Nederland ook altijd"
"Oh zo'n club. Nee dan weet ik het wel. Dank je maat!"
"Succes jongen!"Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Wie zit er klaar voor de herhaling van feyenoord?![]()
![]()
Stelletje mongolen daar bij ziggyspeak only if it improves the silence.![]()
Nog steeds geen schakelkanaal?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Bijna alle Feyenoorders willen liever de interviews nog zien, en dat is 90% van de mensen die nu kijkt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:06 schreef TjjWester het volgende:
Wie zit er klaar voor de herhaling van feyenoord?![]()
![]()
Stelletje mongolen daar bij ziggyVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Aangezien ik allerlei wedstrijden door elkaar voorbij zie komen zou ik zeggen van wel.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja, maar schakelgenot is het beste genot.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar 2 voor Liverpool.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Welk kanaal aub?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien ik allerlei wedstrijden door elkaar voorbij zie komen zou ik zeggen van wel.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Om daarna de herhaling te bekijken?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna alle Feyenoorders willen liever de interviews nog zien, en dat is 90% van de mensen die nu kijkt.
We moeten terug naar een switch programma.speak only if it improves the silence.![]()
236 (KPN)quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee, interviews met spelers en trainer ben ik op aan het wachtenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Om daarna de herhaling te bekijken?
We moeten terug naar een switch programma.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Al dat clichématige gelul for sure.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, interviews met spelers en trainer ben ik op aan het wachtenVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Priske moet zich verantwoorden voor de Osman-wisselquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Al dat clichématige gelul for sure.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Over 5 min gaat feyenoord weer spelenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, interviews met spelers en trainer ben ik op aan het wachten![]()
![]()
![]()
speak only if it improves the silence.![]()
Ah, ik heb ziggo.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Het is kanaal "Ziggo Sport 4"quote:
Wellicht kun je daar wat meeUn dann rettet kein Kavallerie,
404quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is kanaal "Ziggo Sport 4"
Wellicht kun je daar wat meequote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kanaal 236 is ziggo sport 4 tennis.Dank allen.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
AursnesGod.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Vergeet niet te stokeren!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Dood topic genot.
Tied om tanden te poetsen.![]()
Huh wat, krijgt Real Madrid een penalty tegen dankzij de VAR?
Dat kan niet.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Sem Steijn is een wereldvoetballer volgens de kenners (Klaas) dus heeft Feyenoord een GROOT PROBLEEM.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Twente moet op donderdag. Die zijn dan een pak minder zondag. Kan ons geluk zijn.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Die gaat er wel eentje prikken zondag hoor (lol)quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sem Steijn is een wereldvoetballer volgens de kenners (Klaas) dus heeft Feyenoord een GROOT PROBLEEM.![]()
Dat Atletico kan er niet zoveel van he.Un dann rettet kein Kavallerie,
Lille dat wint van Real.
Lijkt me een ploeg waar PSV en Feyenoord mee moeten concurreren, dus dat is niet leuk.Un dann rettet kein Kavallerie,
Volgens onze grote vriend bij Ziggo speelde Juve al jaren geen CL wegens alle schandalen. Waren ze uitgesloten van de CL.
Volgens mij leeft er iemand in het verleden![]()
![]()
![]()
Mooie overwinning van Juve, gewoon prima gedaan.
3 punten die je ook gewoon moet pakken bij Leipzig.![]()
Leuke CL avond, ik heb genoten van de uitslagen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Lille dat van Real wint is natuurlijk ongunstig, dat lijkt me een concurrent voor P24.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je onderschat Leipzig, daarom extra knap resultaat met 10 man. Juve ziet er toch wel sterk uit, PSV ook volledig weggespeeld. Ik moet nog maar zien of (het relatief matige) PSG dat ook gaat lukkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:08 schreef bianconeri het volgende:
Volgens onze grote vriend bij Ziggo speelde Juve al jaren geen CL wegens alle schandalen. Waren ze uitgesloten van de CL.
Volgens mij leeft er iemand in het verleden![]()
![]()
![]()
Mooie overwinning van Juve, gewoon prima gedaan.
3 punten die je ook gewoon moet pakken bij Leipzig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel veel aparte uitslagen dit jaar vs eerdere jaren of lijkt het maar zoEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Lol grappig hoe iedereen hier vergeet dat deze CL avond best uniek is. Dit Bayern/Real/Atletico dat verliest en niet eens 1 goal maakt? Je zou haast kunnen zeggen dat dit voor de neutrale kijker de beste CL avond ooit was. Nog nooit eerder gebeurd dat er 3 topploegen zo vroeg onderuit zijn gaan EN dat tegen de kansen inen die waren best hoog in hun voordeel
Mega grote kans op winst voor Real/Atletico en bayern ook met de ritme die ze nu hebben. Wat een uitslagen. Heel uniek.
[ Bericht 27% gewijzigd door KingRoland op 03-10-2024 00:05:57 ]graag op anoniem![]()
Juist Real heeft regelmatig aan het begin zeperds. 18/19 2x verloren van CSKA 20/21 verloren ze 2x van Shakthar. 21/22 tegen Sheriff. Zal voor die andere topclubs niet veel anders zijn denk ik als je dat terug zoekt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:00 schreef KingRoland het volgende:
Lol grappig hoe iedereen hier vergeet dat deze CL avond best uniek is. Dit Bayern/Real/Atletico dat verliest en niet eens 1 goal maakt? Je zou haast kunnen zeggen dat dit voor de neutrale kijker de beste CL avond ooit was. Nog nooit eerder gebeurd dat er 3 topploegen zo vroeg onderuit zijn gaan EN dat tegen de kansen inen die waren best hoog in hun voordeel
Mega grote kans op winst voor Real/Atletico en bayern ook met de ritme die ze nu hebben. Wat een uitslagen. Heel uniek.![]()
Hebben toch wel een recordreeks aan overwinningen in tegenstelling tot de Real van die tijd, totaal anders. Daar kon je die verlies wel verwachten, maar op die dagen waren er geen andere topploegen (ploegen met een goede reeks aan overwinningen) die ook gingen choken maar belangrijker geen doelpunten hebben gemaakt. Dat maakt gisteren juist veel unieker.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Juist Real heeft regelmatig aan het begin zeperds. 18/19 2x verloren van CSKA 20/21 verloren ze 2x van Shakthar. 21/22 tegen Sheriff. Zal voor die andere topclubs niet veel anders zijn denk ik als je dat terug zoekt.graag op anoniem![]()
Real verliest van Lille, Atletico van Benfica en Bayern van Aston Villa, op zichzelf zijn dat dus niet de schokkendste verliezen die je kunt bedenken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:00 schreef KingRoland het volgende:
Mega grote kans op winst voor Real/Atletico en bayern ook met de ritme die ze nu hebben. Wat een uitslagen. Heel uniek.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Real heeft wel een enorm probleem. Geen spits, 2 wereld linksbuitens en een enorm gebrek aan creativiteit op het middenveld. Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Cok güzel, Orrie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:22 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een wetenschappelijk poll. @:rambodirk
[poll=7942]
Je wacht maar op de cocototo.What can change the nature of a man?![]()
Zeg het maar
21:00 PSG - PSV | Ziggo Sport
@maxi-mus 3-1
@Oriente
@fetX
@GGMM 4-1
@PicoMMP 3-1
@Scrummie 2-0
@onlogisch
@Mexicanobakker 3-0
@Tarado 3-1
@klaasweetalles 4-0
@3rr0r 2-1
@Caland
@DombohetOlifantje1 2-0
@R-woud93 4-0
@tong80 1-1
@Bezsen 4-1
@Pisces29 2-0
@Flitsbezorger
@Frozen-assassin 3-0
@WheeledWarrior 2-1
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 22-10-2024 19:33:52 ]What can change the nature of a man?![]()
2-0quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior![]()
2-1quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:GGMM
@:DombohetOlifantje1
@:tong80
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior![]()
1-1
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
4-1quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 3-1
@:GGMM 4-1
@:DombohetOlifantje1 2-0
@:tong80 1-1
@:Frozen-assassin 3-0
@:WheeledWarrior 2-1![]()
2-0quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 2-0
@:Bezsen 4-1
@:WheeledWarrior 2-1Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
3-0 ofzo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze psv-fan is ondanks verbod n Parijs en heeft een kaartje voor vanavondquote:Eigenlijk mogen er dinsdagavond geen supporters van PSV aanwezig zijn bij de uitwedstrijd tegen Paris Saint Germain, maar Remco Goossens gaat het toch proberen. Hij heeft kaartjes gekocht voor het thuisvak en hoopt vanavond alsnog zijn club te kunnen steunen vanaf de tribunes in het Parc des Princes. Maar dat is natuurlijk niet zonder risico’s. "Ze moeten niet tegen mij gaan praten”, zegt hij.
Zodra ze in het Frans iets aan mij vragen, vrees ik dat ik toch snel door de mand ga vallen. Ik spreek geen woord Frans.”![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een actie haha.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:09 schreef maily het volgende:
Deze psv-fan is ondanks verbod n Parijs en heeft een kaartje voor vanavond
[..]![]()
![]()
![]()
Hij tegen iedereen die tegen hem begint te praten:
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
"Le Mayonaisse!"quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat een actie haha.
Hij tegen iedereen die tegen hem begint te praten:
[ afbeelding ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
3-1quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Pisces29 2-0
FF legge. Tot vanavond. Kan een leuke pot worden.
Zijn er überhaupt nog mensen in Parijs die Frans spreken dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:09 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
4-0quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:WheeledWarrior 2-1~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog mensen in Parijs die Frans spreken dan?![]()
![]()
Mayonaise, punaise, croissant, trottoir, paraplu, allezquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:09 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Remco spreekt meer Frans dan ie denkt.![]()
3-1quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Mayonaise, punaise, croissant, trottoir, paraplu, allez
Remco spreekt meer Frans dan ie denkt.
Mja hij heeft wel via vpn (""in Frankrijk"") een kaartje gekocht.![]()
![]()
2-1quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:WheeledWarrior 2-1"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Afgekeurd.
Je wacht maar op de cocototo.![]()
![]()
Hebben ze in Eindhoven wel een kans dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
PSG kan er werkelijk helemaal niks van.![]()
Nee, PSG gaat in Eindhoven geen punt pakken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hebben ze in Eindhoven wel een kans dan?Un dann rettet kein Kavallerie,
leuke pot wel met Real - Dortmund.
Straks AC Milan - Club Brugge. Hopen op een gelijkspelletje voor Club
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Mooi, dan kan PSV zich vast gaan voorbereiden op het grote PEC Zwolle.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
PSG kan er werkelijk helemaal niks van.![]()
Ligt aan het resultaat. Als PSV de belangrijle uitgoal weet te maken en Zoet zijn goal schoon weet te houden. Dan kunnen ze in de return voor de goal gaan hangen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hebben ze in Eindhoven wel een kans dan?![]()
Club scoort maar niet en krijgt nu het deksel op den neus.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Reijnders
Dat mag rood zijn voor BrugmansUn dann rettet kein Kavallerie,
Ja, dit is rood.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Is die VAR een film aan het kijken?Un dann rettet kein Kavallerie,
![]()
Dit was duidelijk een Brugge te ver.Un dann rettet kein Kavallerie,
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Die heeft zijn film alweer opgezet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou willen dat de VAR keek of deze grap niet strafbaar is.Un dann rettet kein Kavallerie,
Misschien wel terecht leuk. maar hoeveel ongeluk kan je als ploeg niet hebben. Bal op lat, bal tegen been van keeper. (ook wel goed gekeept)
ongelukkige rode kaart. Rechtstreekse corner binnen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
WOESTIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Oh ik was bij mijn voorspelling niet op de hoogte dat Arjen Schouten, Arjen Veerman en Arjen Karsdorp niet meedoen![]()
Je wordt eerder geraakt door de bliksem.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:16 schreef Origami94 het volgende:
Tientje gezet op PSV winst met 10 keer je inleg terug![]()
Wajo, jij bent ook echt een vrije zielquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:16 schreef Origami94 het volgende:
Tientje gezet op PSV winst met 10 keer je inleg terug![]()
@RipCityquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:16 schreef Origami94 het volgende:
Tientje gezet op PSV winst met 10 keer je inleg teruggraag op anoniem![]()
Tillman-Til-Saibari
Daarmee had je de slag bij Waterloo ook verloren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zit Mbappe niet in voorarrest?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:15 schreef Nober het volgende:
Real Madrid - Borussia Dortmund
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paris Saint Germain - Philips Sport Vereniging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Club Brugge is een parodie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien wel terecht leuk. maar hoeveel ongeluk kan je als ploeg niet hebben. Bal op lat, bal tegen been van keeper. (ook wel goed gekeept)
ongelukkige rode kaart. Rechtstreekse corner binnen.![]()
Pak je geel voor niets.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: