SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Zerrouki erin.
Feyenoord kan het schudden.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
In het Feyenoord topic zijn ze het inmiddels met me eensquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Dit lijkt meer op Conference League voetbalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:46 schreef snabbi het volgende:
het is echt een conference league wedstrijd..![]()
Tijd voor Razzouki.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:04 schreef Zorro het volgende:
Zerrouki erin.
Feyenoord kan het schudden.![]()
Die van Girona houdt ook niet over.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
De scouting van Feyenoord is niet zo goed![]()
Feyenoord vraagt om de rode prent[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Gaan ze ook nog wel krijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord vraagt om de rode prentIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Deze scheidsrechter is de rode kaart vergeten vermoed ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord vraagt om de rode prent![]()
Nu wel een rood-check
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Die vorige vond ik meer rood dan dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
🤪quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:08 schreef trein2000 het volgende:
Lijkt nergens op dit. Feyenoord schopploeg.
Het is geen fontein hè jongens?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: