Zie OPquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die krijgen nog wel wat lastige tegenstanders toch? Ik ken de schema's niet uit mijn hoofd.
Als ik deze wedstrijd zo zie hoeven ze niet zo heel lastig te zijn om Feyenoord in de problemen te brengen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die krijgen nog wel wat lastige tegenstanders toch? Ik ken de schema's niet uit mijn hoofd.
Red Bull en Sparta Praag winnen en Feyenoord is 'gewoon' doorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik deze wedstrijd zo zie hoeven ze niet zo heel lastig te zijn om Feyenoord in de problemen te brengen.
Alsof dat wedstrijden zijn die Feyenoord wel even zal winnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Red Bull en Sparta Praag winnen en Feyenoord is 'gewoon' door
Het is in dit format sowieso wel lekker om snel al wat punten op zak te hebben, dan kun je een beetje leunen. PSV heeft straks 1 punt uit 3 wedstrijden, dat helpt niet mee.
Bespaartquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
De te verwachte blamage van 0 ptn uit 8 wedstrijden lijkt Feyenoord bespaart te worden.
Dan moeten ze een stuk beter spelen dan ditquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Red Bull en Sparta Praag winnen en Feyenoord is 'gewoon' door
Het is in dit format sowieso wel lekker om snel al wat punten op zak te hebben, dan kun je een beetje leunen. PSV heeft straks 1 punt uit 3 wedstrijden, dat helpt niet mee.
Red Bull was gisteren ook behoorlijk kansloos tegen middelmaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alsof dat wedstrijden zijn die Feyenoord wel even zal winnen.
@Jos-Verstappenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Red Bull was gisteren ook behoorlijk kansloos tegen middelmaat.
VAR center kijkt mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
In Rotterdam zit men nu billen te knijpen @:undercoverBOA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |